Board logo

標題: 死啦部電話usb駁電腦時驅動程式出錯 [打印本頁]

作者: imback    時間: 2012-4-20 23:25     標題: 死啦部電話usb駁電腦時驅動程式出錯

nokia n8機,重裝ovi suit都係唔得
win7時鐘旁邊彈個文叉話出錯
而家下下都要變成大容量傳輸先可能過data





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2