Board logo

標題: Anna 出啦。。有冇人up左啊? [打印本頁]

作者: bunker    時間: 2011-8-25 00:33     標題: Anna 出啦。。有冇人up左啊?

試來試去都沒有得 up..

不過馬來西亞的朋友都up晒。。。

Nokia C7...
作者: ricyuyc    時間: 2011-8-25 00:58

繁中語系未有得 Up 啊,水機就可以 ,或者自己刷第二啲語系唧 ROM,不過“流動01”有人話轉唔番中文
作者: bunker    時間: 2011-8-25 13:26

頂。。。。。 又唔知要等幾耐。。。 :sleepy:
作者: hkwebsphere    時間: 2011-8-25 13:51



"由 8 月 26 日起,一系列 Nokia Symbian^3 手機 (Nokia N8、Nokia C7、Nokia C6-01 及 Nokia E7) 可升級到最新的 Nokia 手機系統 – Symbian Anna,升級功能讓手機發揮更卓越表現。新加入的功能包括全新的用戶介面、垂直 QWERTY 虛擬鍵盤 (只限英文輸入)、升級版 Nokia 地圖、更優秀的網頁瀏覽體驗和保安系統等等。用戶可接駁電腦以 Nokia 電腦端套件更新*、或親臨Nokia客戶服務中心,或直接透過手機內的軟件更新功能下載**, 享受更理想的智能手機操作體驗。"

直接上Nokia客戶服務中心得唔得
作者: ricyuyc    時間: 2011-8-25 14:08

頂。。。。。 又唔知要等幾耐。。。
bunker 發表於 25-8-2011 01:26 PM



    用得N記就預咗俾佢”灑”,次次發佈都唔多兌現,我哋繁中系嘅機仲要好似孤兒仔咁死等爛等先輪到我哋

作者: ibm450    時間: 2011-8-25 16:35

我部N8 up 到
作者: sham2001    時間: 2011-8-25 19:53

我部N8都UPDATE左...
作者: parnhk    時間: 2011-8-25 20:12

N8 up 到
作者: TKY    時間: 2011-8-26 05:06

我部N8 3HK定制機已update到上Symbian Anna
作者: michaelyung    時間: 2011-8-26 14:16

試來試去都沒有得 up..

不過馬來西亞的朋友都up晒。。。

Nokia C7... ...
bunker 發表於 2011-8-25 00:33


I've upgraded..

[attach]1238835[/attach]

[attach]1238836[/attach]
作者: henmo2004    時間: 2011-8-27 13:37

本帖最後由 henmo2004 於 2011-8-27 13:39 編輯

部N8 25/8 晚未過12點已經Up到, 但其實So far 分別唔大
暫時感覺到既係

1. 主屏幕過場方式改變, 幾順...但其實^3都順, 冇咩widget係咁...
2. 撥號KEYBOARD可以search到電話簿
3. Icon 變左樣...
4. 原來中文輸入用唔到垂直keyboard...
5. 開apps 依然係慢到嘔!!!

講真, 賣左E72之後冇機可以好放心咁用黎返工
新既E7, E6 真係睇唔上眼
黎緊既700, 600 個人亦覺得冇左 E系列既優點
暫時黎講 N8 會係我最後一部 Nokia
作者: ckcyc    時間: 2011-8-27 18:18

部N8 25/8 晚未過12點已經Up到, 但其實So far 分別唔大
暫時感覺到既係

1. 主屏幕過場方式改變, 幾順...但 ...
henmo2004 發表於 2011-8-27 13:37



唔緊要, 仲有Symbian Belle
作者: marcochl    時間: 2011-8-27 21:42

部C601 up 左啦, 起碼叫順左, 個樣靚左!
作者: giancoli728    時間: 2011-8-29 10:30

建議各位如果 識刷 同唔介意beta既話 直上belle

自己刷過anna 之後再刷belle 速度同user experience差一大折
作者: docomohk2003    時間: 2011-8-29 11:22

upgraded already... interface looks better... smoother... and i think little bit faster
作者: bunker    時間: 2011-8-30 12:05

建議各位如果 識刷 同唔介意beta既話 直上belle

自己刷過anna 之後再刷belle 速度同user experience差一大 ...
giancoli728 發表於 2011-8-29 10:30


點樣上belle 啊?
作者: giancoli728    時間: 2011-8-30 12:35

回復 16# bunker


    英文好可參考外國forum, 如 DailyMobile.se - http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52553.0

或者睇下大陸既bbs dospy 論壇~
作者: bunker    時間: 2011-8-30 19:17

回復  bunker


    英文好可參考外國forum, 如 DailyMobile.se -

或者睇下大陸既bbs dospy 論壇~ ...
giancoli728 發表於 2011-8-30 12:35



唔該晒。。 讀完,我都唔玩 beta 啦... hahahaha

Up 左 anna, 快左。。
作者: HBV_hongkong    時間: 2011-8-31 00:20

巳升了級,有GALAXY S1  2.3.3糸统9成反應速度
作者: wkcc105    時間: 2011-8-31 00:46

今日新買N8,即時up左上Anna
作者: bunker    時間: 2011-8-31 20:40

上左Anna之後,我概 Joikuspot 已家好穩定!! 已經冇 Cannot Start 概問題。


作者: 寧靜風    時間: 2011-8-31 23:31

你地軟體更新個度可唔可以更新的ANNA 1&2, 我個部唔得~~ 點都係更新失敗~
作者: cheney    時間: 2011-9-1 02:08

如果N8有得刷MEEGO就好了
作者: Riva    時間: 2011-9-1 10:24

你地軟體更新個度可唔可以更新的ANNA 1&2, 我個部唔得~~ 點都係更新失敗~
寧靜風 發表於 2011-8-31 23:31


你連接電腦用OVI 更新,  要用最新版OVI
作者: hkwebsphere    時間: 2011-9-1 16:21

update 成功...

[attach]1241773[/attach]
作者: bunker    時間: 2011-9-1 18:41

你地軟體更新個度可唔可以更新的ANNA 1&2, 我個部唔得~~ 點都係更新失敗~
寧靜風 發表於 2011-8-31 23:31



   我概C7冇問題喔。。
作者: siuchocho    時間: 2011-9-2 01:34

我部N8 星期六都up 左Anna, 無問題喎.
我都係去香港nokia homepage, install 左ovi 最latest 電腦端軟件.
跟住就用這個電腦端軟件去upgrade, 十分順利.
但見完有些師兄講, 對Bella 很期待呢.
作者: nokia_9998    時間: 2012-1-4 12:29

鐘意BELLE多過ANNA...期待BELLE中..
作者: heyitisjack    時間: 2012-1-4 23:45

Updated! yesh!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2