作者: Marv 時間: 2011-5-9 18:30 標題: C6-01 商用不上網
有無人用緊, 好唔好用
作者: eieio 時間: 2011-5-16 21:55
c7-00 better
作者: ricyuyc 時間: 2011-5-17 13:27
C7-00 is "much" better
如果唔一定要 touch screen, E72 都好用,穩定,software 夠又多
作者: Zam 時間: 2011-5-17 15:43
回復 3# ricyuyc
如果C7同N8呢?
(我唔太清楚detail & config又想出先問
作者: Marv 時間: 2011-5-17 21:49
想問下 C6-01 最大缺點係乜 ?
作者: ckleea 時間: 2011-5-21 17:57
E71 seems much better except that the internet speed is slower
作者: marcochl 時間: 2011-5-21 23:31
我自己用緊C601, 唔like C7 個樣XD
(其實C6 C7 N8 E7 既CPU/RAM 都係一樣...)
作者: hk-temp 時間: 2011-7-22 14:20
C6-01 比較重~
作者: Marv 時間: 2011-7-22 22:03
我最後都買左, 但真是太重了, 袋落褲袋, 褲都歪
作者: starlethk 時間: 2011-7-22 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk-temp 時間: 2011-7-23 00:02
C5-03 輕好多..不過個 mon

作者: MINGFAI168 時間: 2011-7-23 03:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

