作者: kwanchuntat 時間: 2010-5-7 07:04 標題: Nokia 5800 XM而家算唔算熱門手機?
Nokia 5800 XM而家算唔算熱門手機?
作者: 必思 時間: 2010-5-7 13:37
算...問題仲係好多,所以成日仲有討論
作者: jcpajero 時間: 2010-5-7 14:36
$2000左右有touch screen 超底玩, 最近先入左部玩.
作者: gaius 時間: 2010-5-9 10:35
都仲係熱門二手機...
作者: Frings 時間: 2010-6-2 01:31
不過由內外都好多問題...
近幾年好難搵倒部主打touch 而條邊又凸起既機...
作者: jasonlkk 時間: 2010-6-2 02:00
條邊突起有咩好?
純粹一問
作者: edanting 時間: 2010-6-2 05:50
冇咁易整花/壞個mon !
作者: buoku 時間: 2010-6-2 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man=) 時間: 2010-6-2 16:52
新買都係有d漏光問題
作者: o0oo0o 時間: 2010-6-2 17:10
我部用左1年多都重復役中
作者: Man=) 時間: 2010-6-2 17:36
回復 10# o0oo0o
請問果少少漏光問題係5係冇得解決?設計問題?
作者: o0oo0o 時間: 2010-6-2 17:58
看下你邊度漏光 如果機殼邊就無法 DISPLAY邊就可以用黑色海綿貼修補 要用 T6 開機殼 請自行風險
作者: Man=) 時間: 2010-6-2 18:12
回復 12# o0oo0o
我係熄機制對上殼邊漏光,整既我怕愈整愈漏光得勁
作者: o0oo0o 時間: 2010-6-2 18:33
是呀 我都是用黑色海綿貼修補 開過殼機多數是甘 個殼本身設計有問題 個殼無邊位咪漏光 加上條膠邊又無骨架 開得多會變型 千其吾好用力屈 一定段 羅C吾好上太緊 要平衡上 吾是就有高低差 熄機制羅C比較底 要上那位先容易就位 清楚未
作者: failol 時間: 2010-6-4 13:22
功能齊,又平,都算系啊
作者: ruudwai 時間: 2010-7-7 11:28
我都用左半年, 感覺良好

