Board logo

標題: Nokia 5800 XM而家算唔算熱門手機? [打印本頁]

作者: kwanchuntat    時間: 2010-5-7 07:04     標題: Nokia 5800 XM而家算唔算熱門手機?

Nokia 5800 XM而家算唔算熱門手機?
作者: 必思    時間: 2010-5-7 13:37

算...問題仲係好多,所以成日仲有討論
作者: jcpajero    時間: 2010-5-7 14:36

$2000左右有touch screen 超底玩, 最近先入左部玩.
作者: gaius    時間: 2010-5-9 10:35

都仲係熱門二手機...
作者: Frings    時間: 2010-6-2 01:31

不過由內外都好多問題...
近幾年好難搵倒部主打touch 而條邊又凸起既機...
作者: jasonlkk    時間: 2010-6-2 02:00

不過由內外都好多問題...
近幾年好難搵倒部主打touch 而條邊又凸起既機...
Frings 發表於 2010-6-2 01:31



    條邊突起有咩好?
純粹一問
作者: edanting    時間: 2010-6-2 05:50

條邊突起有咩好?
純粹一問
jasonlkk 發表於 2010-6-2 02:00

冇咁易整花/壞個mon !
作者: buoku    時間: 2010-6-2 12:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man=)    時間: 2010-6-2 16:52

新買都係有d漏光問題
作者: o0oo0o    時間: 2010-6-2 17:10

我部用左1年多都重復役中 已升V50 好似同V40分別不大 漏光都有少少
作者: Man=)    時間: 2010-6-2 17:36

回復 10# o0oo0o


    請問果少少漏光問題係5係冇得解決?設計問題?
作者: o0oo0o    時間: 2010-6-2 17:58

回復  o0oo0o


    請問果少少漏光問題係5係冇得解決?設計問題?
Man=) 發表於 2010-6-2 17:36


看下你邊度漏光 如果機殼邊就無法 DISPLAY邊就可以用黑色海綿貼修補 要用 T6 開機殼 請自行風險
作者: Man=)    時間: 2010-6-2 18:12

回復 12# o0oo0o


    我係熄機制對上殼邊漏光,整既我怕愈整愈漏光得勁
作者: o0oo0o    時間: 2010-6-2 18:33

回復  o0oo0o


    我係熄機制對上殼邊漏光,整既我怕愈整愈漏光得勁
Man=) 發表於 2010-6-2 18:12

是呀  我都是用黑色海綿貼修補 開過殼機多數是甘 個殼本身設計有問題 個殼無邊位咪漏光 加上條膠邊又無骨架 開得多會變型 千其吾好用力屈 一定段 羅C吾好上太緊 要平衡上 吾是就有高低差 熄機制羅C比較底 要上那位先容易就位 清楚未
作者: failol    時間: 2010-6-4 13:22

功能齊,又平,都算系啊
作者: ruudwai    時間: 2010-7-7 11:28

我都用左半年, 感覺良好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2