Board logo

標題: Nokia X6 vs SE Vivaz [打印本頁]

作者: googleli    時間: 2010-3-19 09:27     標題: Nokia X6 vs SE Vivaz

請問各位師兄, Nokia X6 vs SE Vivaz 你地會揀邊部? SE Vivaz 接上3.5mm 插頭時, 可否選擇Line out?
作者: dearkaki    時間: 2010-3-21 15:41

請問各位師兄, Nokia X6 vs SE Vivaz 你地會揀邊部? SE Vivaz 接上3.5mm 插頭時, 可否選擇Line out? ...
googleli 發表於 2010-3-19 09:27



   


從SE轉了N 記三個月,後侮非常
非常不 user friendly, 反應慢(但唔知係咪 symbian 問題)

如果SE 似近期 SE 機的操控,咁就好好了
作者: prowede    時間: 2010-3-21 16:15

從SE轉了N 記三個月,後侮非常
非常不 user friendly, 反應慢(但唔知係咪 symbian 問題)

如果 ...
dearkaki 發表於 2010-3-21 15:41


你由咩機轉去咩機
作者: dearkaki    時間: 2010-3-21 16:42

你由咩機轉去咩機
prowede 發表於 2010-3-21 16:15



   


se c510> 5730
作者: sechui26    時間: 2010-3-24 17:38

vivaz 都係用symbian   不過轉用高速的 700mhz cpu
作者: Cyber-C    時間: 2010-3-24 23:38

回復 5# sechui26


720mhz Cortex-A8 比 ARM 11 434 MHz至少快3倍
第時可以玩FLASH 10.1
作者: IcedLover    時間: 2010-4-27 17:34

本帖最後由 IcedLover 於 2010-4-27 17:37 編輯

其實x6幾好用,同埋x6用電容mon
作者: smchkman    時間: 2010-4-27 22:04

本帖最後由 smchkman 於 2010-4-27 22:13 編輯

這部 X6 真是垃圾機, 用左兩個月, 入廠三次.
1)個 lock 機制超低能, 在機的左中間側, 非常不便, 拉下令手指頭很痛, 點解唔用 '禁制' 和改在 '左/右上側' 呢?
2)各位記住唔好在 ovi store download 太多 softwares.唔係就好似我這樣 , run 得太多 program 的時候(可能內置的ram 唔夠,聽聞only 256M) , 又唔識一次過自動關閉 program(每個program要手動關閉, 勁煩).  跟住就 hang 機. 本來想話取出電池(隔晚再裝上), 再裝返就ok..............點知都係要入廠重裝OS, 所有 data 冇曬(有外置插SD卡始終唔會冇曬所有 data).............唉, 三次都是一樣死法.
3)個mon 一時就敏感,一時就無反應, 單手無法操控(唔怪得知用iphone的人都.是要雙手並用).........可能我唔識用電容mon啦

死心了, 即日沽出去second hand market($2200~2500)...............一身 zone 曬, 財散人安樂
除非有新 firmware 改善這問題, 唔係早放早著
作者: KV7167    時間: 2010-4-28 12:05

X6 個款型D
作者: 燕南天    時間: 2010-4-28 12:46

請問各位師兄, Nokia X6 vs SE Vivaz 你地會揀邊部? SE Vivaz 接上3.5mm 插頭時, 可否選擇Line out? ...
googleli 發表於 2010-3-19 09:27


你e個唔係問題,因為x6咁差,同vivaz根本無得比!
作者: 笨HiMM謙    時間: 2010-5-2 01:14

VIVAZ真係好好多
反應快好多
X6俾我既感覺好似玩具咁
好似就散就散咁
作者: skyco    時間: 2010-5-2 02:57

X6 小弟未用過 但聽朋友說反應慢同好易HAND機
VIVAZ 小弟入手藍色個幾月
優點:影相真係唔錯 整體反應算OK
缺點:鈴聲細聲 嘈D既地方真係聽唔到佢響   
樓主如果唔係一定要指定買哩兩部其一的話
都係建議再考慮清楚D先~~~~
作者: RoY2    時間: 2010-5-2 10:19

X6 小弟未用過 但聽朋友說反應慢同好易HAND機
VIVAZ 小弟入手藍色個幾月
優點:影相真係唔錯 整體反應算OK
...
skyco 發表於 2010-5-2 02:57



    巴打total 買左 vivaz 幾多錢
依家有冇紅色買
作者: hoyustanley    時間: 2010-5-5 19:46

X6第一水係多問題d, 不過我果部so far ok
由SE轉用nokia真係feel so good
SE d話音真係嚇死人
作者: YCWong    時間: 2010-5-5 22:23

這部 X6 真是垃圾機, 用左兩個月, 入廠三次.
1)個 lock 機制超低能, 在機的左中間側, 非常不便, 拉下令手指 ...
smchkman 發表於 2010-4-27 22:04

請問放左 X6, 現在用咩機?
Thanks.
作者: hkwebsphere    時間: 2010-5-6 16:34

我都買咗部 Vivaz, 速度非常唔錯, 但係 Nokia ovi store 嘅正 software, 好多 Vivaz 都 install 唔到. 講好玩似乎 X6 佔優...
作者: smchkman    時間: 2010-5-7 00:31

回復 15# YCWong


    s8000h
作者: garyleung    時間: 2010-5-28 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: itcheung    時間: 2010-5-28 12:26

I love X6 個款~~
作者: mccb7575    時間: 2010-5-28 13:35

我都由5800轉用X6,兩都分別吳係好大。
但X6貴左成仟銀,有得再揀我都揀番5800
用慣左,冇辦法。
作者: Taiyo    時間: 2010-5-31 12:26

Vivaz一票, 琴日買左部俾老婆, 2980好正
又薄, 反應又快
作者: GOMA    時間: 2010-6-1 19:12

se c510> 5730
dearkaki 發表於 2010-3-21 16:42


唔單只你中招, 我同你一樣由SE 轉 NOKIA 5730, 後悔非常, 加上勁食電 (每日要充一次電, 一日只係聽一個鐘歌), 準備換 ANDROID 機, 唔會再用 NOKIA
作者: peter852    時間: 2010-6-1 19:31

Vivaz個facebook係咪出唔到中文?
作者: Frings    時間: 2010-6-2 01:22

好難揀
n記果d 就qc差, 賣相差 但多apps
se果d就靚仔d, 介面好佢dd, 但少apps
作者: 小伙子    時間: 2010-6-20 13:38

本帖最後由 小伙子 於 2010-6-20 13:40 編輯

X6 其實是一部貴價玩具...
Vivaz是 S60 V5 平台智能手機
X6 裝到既Vivaz一樣用到
除左羅盤里d要有硬件支援既軟件
作者: help6288    時間: 2010-6-28 09:40

X6性價高。。。。。。。等N8拉
作者: eclipsedaurora    時間: 2010-7-1 11:23

Vivaz 256MB RAM, X6 only 128MB
作者: chingsik    時間: 2010-9-6 21:40

x6我試過記憶不足,但Vivaz冇試過
作者: 小伙子    時間: 2010-9-28 15:46

X6性價高。。。。。。。等N8拉
help6288 發表於 2010-6-28 09:40



   N8 貴到無朋友啦,五千幾買部手提電話根本唔值
作者: 小伙子    時間: 2010-10-14 14:20

NXXia x6 , it just a toy. Not good.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2