Board logo

標題: samsung i8910 好用嗎? [打印本頁]

作者: Ah_phun    時間: 2010-2-28 16:29     標題: samsung i8910 好用嗎?

我而家用緊HTC TD2
但係覺得部機唔係好用( WM問題)
睇到i8910個spec 好似幾好
但係因為身邊冇fd 用緊唔知用落點?

所以請問一下有冇人用緊i8910?
定性好唔好同埋有冇其他問題?
或者應該話我而家買唔買得過?
Thanks
作者: reXxx    時間: 2010-3-1 20:42

絕對正 !
MON靚, 貼張磨沙貼個TOUCH重好FEEL過IPHONE
反應快, 速度快, 唔係普通Nokia可媲美
係個sound差少少, 唔同5800XM果的個sound有晒shielding做過手腳咁靚聲...
鏡頭上網search下sample相就知, 夠光既(手機細CMOS通病)同DC有得揮
部機係重左少少, 但係呢的大機個main frame真係超堅固, 我跌左十幾次....真係咩事都無...但跌到花晒咁.............
作者: xericavex    時間: 2010-3-1 23:21

我都想買佢呀 , 因為 個相機又正清 , 但BUDGET 唔係好夠 ,
S5560 既BUDGET LO
作者: PATSY    時間: 2010-3-6 10:02

呢部絕對係正機,芒大+靚,可拍720P,聲靚,仲有就係1500MAH電量大方過好多廠商
作者: reXxx    時間: 2010-3-6 23:09

呢部絕對係正機,芒大+靚,可拍720P,聲靚,仲有就係1500MAH電量大方過好多廠商
PATSY 發表於 2010-3-6 10:02


電真係幾OK, 係睇片比較晒要, 上下網(HSDPA)咁玩一日唔係問題
Samsung機重要有兩舊電, 真係無投訴
作者: 大雄    時間: 2010-3-16 10:09

用緊~
部機應該係咁多Symbian機中最Top果部
3.7吋OLED大芒我好多同事睇到都O晒咀
不足係Update得好慢,好似忽略左香港咁
傾電話果陣好易唔覺意"hi"到芒上的掣搞到Cut線
作者: 58788895    時間: 2010-3-16 11:07

我用半年, 好好用, 無hang過機, (我install 唔係太多野)
上網要用 opera 快d , 但都係無 iphone 咁快
mon 超靚, 轉完d片落去睇係perfect

唯一唔好, 係hk update fw 好慢....
作者: 龍咁威^^!    時間: 2010-3-16 20:14

我都係用緊呢部啊.
我就上大陸D論壇. 自己update左最新的台版版本
可以用到nokia的滾動功能. 同埋影相可以無聲XD
作者: optios40    時間: 2010-3-16 22:09

本帖最後由 optios40 於 2010-3-16 22:24 編輯
用緊~
部機應該係咁多Symbian機中最Top果部
3.7吋OLED大芒我好多同事睇到都O晒咀
不足係Update得好慢,好 ...
大雄 發表於 2010-3-16 10:09

i8910有proximity sensor,聼電話應該唔會"hi"到芒上的掣,會唔會壞左?
btw,i8910 windows phone 7版:funk:
http://chinese.engadget.com/2010 ... vices-all-in-a-row/
http://chinese.engadget.com/2010 ... et-makes-the-scene/

作者: lcsthomas    時間: 2010-3-16 22:33

我用半年, 好好用, 無hang過機, (我install 唔係太多野)
上網要用 opera 快d , 但都係無 iphone 咁快
mon  ...
58788895 發表於 2010-3-16 11:07



    問聲58788895, 你可唔可以睇到youtube短片呢, 我部8910唔掂呀!
   upgrade左都唔得, 看youtube時, 只有看之前的黑畫面閃一閃就無了. 請指教呀!
   是否要下傳flash軟件, 那個好, 如何做?
作者: 大雄    時間: 2010-3-20 18:08

i8910有proximity sensor,聼電話應該唔會"hi"到芒上的掣,會唔會壞左?
btw,i8910 windows phone 7版  ...
optios40 發表於 2010-3-16 22:09



  我知呀~
但唔知點解Set左都係咁。。。
係呢,你有無Flash去台版ge  firmware ar ?
唔知有無五筆呢
作者: tkf    時間: 2010-3-20 23:33

本帖最後由 tkf 於 2010-3-20 23:35 編輯
用緊~
部機應該係咁多Symbian機中最Top果部
3.7吋OLED大芒我好多同事睇到都O晒咀
不足係Update得好慢,好 ...
大雄 發表於 2010-3-16 10:09 AM



   

其實係出面廠商已經唔多捧sym平台,

你見android一出,成班廠商已經仆住話出新機...連mo記唔聲唔聲都整左部Milestone出黎,hk黎講都賣得唔錯

可見sym除左n記之外,已經接近0廠商支持~~

ps:我都係s60 fans...
作者: 58788895    時間: 2010-3-22 11:19

問聲58788895, 你可唔可以睇到youtube短片呢, 我部8910唔掂呀!
   upgrade左都唔得, 看youtube時,  ...
lcsthomas 發表於 2010-3-16 22:33


我睇到 youtube, 仲成日睇, 不過我係 wifi 咁睇,
有幾會係因為 3g 上網慢, 佢未 cache 到d video

呢部機其中一個好處係睇youtube 可以full screen, 連 control panel 都會收埋
作者: noodle    時間: 2010-4-4 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchen    時間: 2010-4-9 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcsthomas    時間: 2010-4-12 21:51

我睇到 youtube, 仲成日睇, 不過我係 wifi 咁睇,
有幾會係因為 3g 上網慢, 佢未 cache 到d video

呢部 ...
58788895 發表於 2010-3-22 11:19



    咁有無方法睇到youtube呀, 好似話用opera 10會快好多, 咁又可唔以睇到youtube,
    又我唔識點install d mobile 軟件入部機到, 可否教下我, 真係蠢勒.
作者: peterchen    時間: 2010-4-12 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchen    時間: 2010-4-12 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchen    時間: 2010-4-12 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2