作者: buddy25 時間: 2010-1-27 14:03 標題: HTC Magic 轉 Nokia E63/E71....值唔值??
唸住用Peoples GPRS....
作者: JKE 時間: 2010-1-27 17:36
無左touch screen,你問下自已慣吾慣先
作者: 我就是自己 時間: 2010-1-27 20:46
我係由e63>magic>e63
因為我隻手同個screen 溝通唔到.......同埋我成日打sms用個touch screen 打字好辛苦.......
不過上網的話一定係magic好 (touch n big screen)
但係我個人偏好打sms同email多...所以都係e63比較適合我
作者: YCWong 時間: 2010-1-27 21:24
我係由e63>magic>e63
因為我隻手同個screen 溝通唔到.......同埋我成日打sms用個touch screen 打字好辛苦. ...
我就是自己 發表於 2010-1-27 20:46
請問 E63 個耳機, 通話時大唔大聲?
小弟部 6730 個耳機好細聲, want to change E63...
作者: 鴨仔 時間: 2010-1-27 21:33
音量不錯
作者: vichkvic 時間: 2010-1-28 11:54
I am using Magic, why you think E63 is better?
作者: m45smg 時間: 2010-1-28 13:15
比多少少錢用E71,好過用E63
作者: dochi 時間: 2010-1-28 13:19
打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia e系) 話音會係moto 之後最好~
作者: JKE 時間: 2010-1-28 16:23
打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia ...
dochi 發表於 2010-1-28 01:19 PM
所以真係要視乎樓主對手機既主要用途係咩
作者: Verbatim 時間: 2010-1-28 17:58
keyboard 打字真係一流
作者: terry_cheong 時間: 2010-2-18 05:05
先不論系統的差異,只論﹕e系有鍵盤,但mon小;magic 無鍵盤,但mon大。打字多一定是實體鍵盤好,但看片/圖,就一定是mon大好。要看樓主用途。
作者: rickdom 時間: 2010-2-18 11:51
我就prefer e72喇
作者: Ah_phun 時間: 2010-2-27 23:04
打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia ...
dochi 發表於 2010-1-28 01:19 PM
搭單問N97 mini個通話質素得唔得

