Board logo

標題: HTC Magic 轉 Nokia E63/E71....值唔值?? [打印本頁]

作者: buddy25    時間: 2010-1-27 14:03     標題: HTC Magic 轉 Nokia E63/E71....值唔值??

唸住用Peoples GPRS....
作者: JKE    時間: 2010-1-27 17:36

無左touch screen,你問下自已慣吾慣先
作者: 我就是自己    時間: 2010-1-27 20:46

我係由e63>magic>e63

因為我隻手同個screen 溝通唔到.......同埋我成日打sms用個touch screen 打字好辛苦.......
不過上網的話一定係magic好 (touch n big screen)
但係我個人偏好打sms同email多...所以都係e63比較適合我
作者: YCWong    時間: 2010-1-27 21:24

我係由e63>magic>e63

因為我隻手同個screen 溝通唔到.......同埋我成日打sms用個touch screen 打字好辛苦. ...
我就是自己 發表於 2010-1-27 20:46

請問 E63 個耳機, 通話時大唔大聲?
小弟部 6730 個耳機好細聲, want to change E63...
作者: 鴨仔    時間: 2010-1-27 21:33

請問 E63 個耳機, 通話時大唔大聲?
小弟部 6730 個耳機好細聲, want to change E63... ...
YCWong 發表於 2010-1-27 21:24



   音量不錯
作者: vichkvic    時間: 2010-1-28 11:54

I am using Magic, why you think E63 is better?
作者: m45smg    時間: 2010-1-28 13:15

比多少少錢用E71,好過用E63
作者: dochi    時間: 2010-1-28 13:19

I am using Magic, why you think E63 is better?
vichkvic 發表於 2010-1-28 11:54


打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia e系) 話音會係moto 之後最好~
作者: JKE    時間: 2010-1-28 16:23

打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia  ...
dochi 發表於 2010-1-28 01:19 PM

所以真係要視乎樓主對手機既主要用途係咩
作者: Verbatim    時間: 2010-1-28 17:58

keyboard 打字真係一流
作者: terry_cheong    時間: 2010-2-18 05:05

先不論系統的差異,只論﹕e系有鍵盤,但mon小;magic 無鍵盤,但mon大。打字多一定是實體鍵盤好,但看片/圖,就一定是mon大好。要看樓主用途。
作者: rickdom    時間: 2010-2-18 11:51

我就prefer e72喇
作者: Ah_phun    時間: 2010-2-27 23:04

打字 phy kb 一定比touch screen 好~
同埋講電話, 電量都係2個世界....
e63 唔知話音點, e71/e66 (nokia  ...
dochi 發表於 2010-1-28 01:19 PM



    搭單問N97 mini個通話質素得唔得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2