Board logo

標題: Iphone17 pro max 背後塊野 [打印本頁]

作者: idler    時間: 2025-9-20 12:05     標題: Iphone17 pro max 背後塊野

係咪可以搣得出來?

via HKEPC Reader for Android
作者: hvs    時間: 2025-9-20 12:35

zone果時可以申缩的
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 12:55

排左幾耐隊
作者: hvs    時間: 2025-9-20 13:43

下年18,一部可以賺五萬吧?
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 14:33

[youtube]p21EIrn8zRY?si[/youtube]


作者: 六代火龍    時間: 2025-9-20 14:46

好易花殼的
作者: 1個閒人    時間: 2025-9-20 15:16

出年出18, 詣音好, 即管留意下
作者: u.c.    時間: 2025-9-20 16:42

出年出18, 詣音好, 即管留意下
1個閒人 發表於 2025-9-20 15:16

咁今年諧音呢?  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人    時間: 2025-9-20 16:43

咁今年諧音呢?   

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
u.c. 發表於 2025-9-20 08:42



    同後年型號詣音, 一樣咁差
作者: hvs    時間: 2025-9-20 16:47

邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 14:33
今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 16:49

今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
hvs 發表於 2025-9-20 16:47



    內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8]
作者: hvs    時間: 2025-9-20 16:50

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 16:49

所以平果完敗了!出一星期減三成!
作者: b-29    時間: 2025-9-20 16:50

本帖最後由 b-29 於 2025-9-20 16:52 編輯

小米一樣有17、 一樣有17promax,  又一様背眷有一塊野  系一个芒仔



[attach]2497490[/attach]

[attach]2497493[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: uss    時間: 2025-9-20 16:51

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 16:49

大陸人數臭個系統,正垃圾

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: b-29    時間: 2025-9-20 16:54

不過 17promax   銷售強勁 香港版可以賺2000炒價

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mobile2    時間: 2025-9-20 17:10

大陸人數臭個系統,正垃圾  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
uss 發表於 2025-9-20 08:51


你數臭?
作者: mobile2    時間: 2025-9-20 17:11

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 08:49


幾年前model減9成
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 17:18

幾年前model減9成
mobile2 發表於 2025-9-20 17:11



    華為Mate X6於2024年11月26日在中國內地正式發布並開賣
作者: hvs    時間: 2025-9-20 17:20

小米一樣有17、 一樣有17promax,  又一様背眷有一塊野  系一个芒仔







via HKEPC IR 5.1.14 - Android( ...
b-29 發表於 2025-9-20 16:50
16去咗邊?
作者: hvs    時間: 2025-9-20 17:22

不過 17promax   銷售強勁 香港版可以賺2000炒價

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
b-29 發表於 2025-9-20 16:54
因為有e-sim, 大陸版唔準有依D咁落後技術的!
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 17:22

華為Mate X6減幅最大,從12,999元起下調至10,999元
作者: hvs    時間: 2025-9-20 17:23

本帖最後由 hvs 於 2025-9-20 17:24 編輯
小米一樣有17、 一樣有17promax,  又一様背眷有一塊野  系一个芒仔







via HKEPC IR 5.1.14 - Android( ...
b-29 發表於 2025-9-20 16:50
去告平果應該可以袋上17兆美元吧!?
作者: hvs    時間: 2025-9-20 17:25

華為Mate X6減幅最大,從12,999元起下調至10,999元
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 17:22
三折好似炒上三十萬一機難求!一夜漏精!?
作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 17:34

去告平果應該可以袋上17兆美元吧!?
hvs 發表於 2025-9-20 17:23



    比賽嘅嘢
咪大家都係做同一樣嘢
作者: hvs    時間: 2025-9-20 17:36

比賽嘅嘢
咪大家都係做同一樣嘢
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 17:34
又有道理,都係歐美日太自私唔技術轉移
作者: b-29    時間: 2025-9-20 18:07

因為有e-sim, 大陸版唔準有依D咁落後技術的!
hvs 發表於 2025-9-20 17:22


有esim 我不會買
作者: kaxman    時間: 2025-9-20 20:05

你數臭?
mobile2 發表於 2025-9-20 17:10


[youtube]BwytJ1XNA8s[/youtube]

[youtube]2p2SiQ3wIR4[/youtube]


作者: kaxman    時間: 2025-9-20 20:10

今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
hvs 發表於 2025-9-20 16:47


[youtube]ZS7tHhAM7sA[/youtube]


作者: 邪惡聯盟    時間: 2025-9-20 20:30

傳聞館長快破產
一於訓身攪網購
作者: hvs    時間: 2025-9-20 20:48

kaxman 發表於 2025-9-20 20:10
十億人月入一千要成五六個月人工先買到。華為更加要一年人工先得!?
作者: 200801    時間: 2025-9-20 21:30

係咪可以搣得出來?

via HKEPC Reader for Android
idler 發表於 2025-9-20 12:05

系玻璃黎
作者: kaxman    時間: 2025-9-20 22:10

系玻璃黎
200801 發表於 2025-9-20 21:30


[youtube]nY1-BO07zN8[/youtube]
作者: 1個閒人    時間: 2025-9-20 23:26

貼Iphone片咁開心, 我又貼下先~~
[youtube]KM0KjVQCE74[/youtube]
作者: 200801    時間: 2025-9-21 15:07

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=24734798742854152
作者: b-29    時間: 2025-9-24 22:12

200801 發表於 2025-9-21 15:07



    悪意自残   不能作準
作者: okme    時間: 2025-9-25 09:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2025-9-25 10:15

本帖最後由 1個閒人 於 2025-9-25 02:50 編輯
只有中國先出現咁多因心入面不爽而肆意破壞再post上網,再有人明知係咁都周圍散佈既變態行為  ...
okme 發表於 2025-9-25 01:34



    証明你冇睇片, 就先來抺黑內容


後補:  唔好意思, 並不是特登來此區掃興,
只是呢個帖, 中途被[移動]到此區, 得罪咗各位大大
作者: doggiestyle    時間: 2025-9-25 15:17

kaxman 發表於 2025-9-20 22:10



咁樣加塊玻璃落去
淨係為左無線充電....
如果出部冇無線充電既
比返使用者自己揀 ,會好 D
作者: kadon    時間: 2025-9-25 19:08

今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
hvs 發表於 2025-9-20 16:47


華為無乜二手價 不了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2