作者: idler 時間: 2025-9-20 12:05 標題: Iphone17 pro max 背後塊野
係咪可以搣得出來?
via HKEPC Reader for Android
作者: hvs 時間: 2025-9-20 12:35
zone果時可以申缩的
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 12:55
排左幾耐隊
作者: hvs 時間: 2025-9-20 13:43
下年18,一部可以賺五萬吧?
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 14:33
[youtube]p21EIrn8zRY?si[/youtube]
作者: 六代火龍 時間: 2025-9-20 14:46
好易花殼的
作者: 1個閒人 時間: 2025-9-20 15:16
出年出18, 詣音好, 即管留意下
作者: u.c. 時間: 2025-9-20 16:42
咁今年諧音呢?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人 時間: 2025-9-20 16:43
同後年型號詣音, 一樣咁差
作者: hvs 時間: 2025-9-20 16:47
今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 16:49
內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8]
作者: hvs 時間: 2025-9-20 16:50
所以平果完敗了!出一星期減三成!
作者: b-29 時間: 2025-9-20 16:50
本帖最後由 b-29 於 2025-9-20 16:52 編輯
小米一樣有17、 一樣有17promax, 又一様背眷有一塊野 系一个芒仔
[attach]2497490[/attach]
[attach]2497493[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: uss 時間: 2025-9-20 16:51
大陸人數臭個系統,正垃圾
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: b-29 時間: 2025-9-20 16:54
不過 17promax 銷售強勁 香港版可以賺2000炒價
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mobile2 時間: 2025-9-20 17:10
你數臭?
作者: mobile2 時間: 2025-9-20 17:11
幾年前model減9成
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 17:18
華為Mate X6於2024年11月26日在中國內地正式發布並開賣
作者: hvs 時間: 2025-9-20 17:20
16去咗邊?
作者: hvs 時間: 2025-9-20 17:22
因為有e-sim, 大陸版唔準有依D咁落後技術的!
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 17:22
華為Mate X6減幅最大,從12,999元起下調至10,999元
作者: hvs 時間: 2025-9-20 17:23
本帖最後由 hvs 於 2025-9-20 17:24 編輯
去告平果應該可以袋上17兆美元吧!?
作者: hvs 時間: 2025-9-20 17:25
三折好似炒上三十萬一機難求!一夜漏精!?
作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 17:34
比賽嘅嘢
咪大家都係做同一樣嘢

作者: hvs 時間: 2025-9-20 17:36
又有道理,都係歐美日太自私唔技術轉移
作者: b-29 時間: 2025-9-20 18:07
有esim 我不會買
作者: kaxman 時間: 2025-9-20 20:05
[youtube]BwytJ1XNA8s[/youtube]
[youtube]2p2SiQ3wIR4[/youtube]

作者: kaxman 時間: 2025-9-20 20:10
[youtube]ZS7tHhAM7sA[/youtube]

作者: 邪惡聯盟 時間: 2025-9-20 20:30
傳聞館長快破產
一於訓身攪網購
作者: hvs 時間: 2025-9-20 20:48
十億人月入一千要成五六個月人工先買到。華為更加要一年人工先得!?
作者: 200801 時間: 2025-9-20 21:30
系玻璃黎

作者: kaxman 時間: 2025-9-20 22:10
[youtube]nY1-BO07zN8[/youtube]
作者: 1個閒人 時間: 2025-9-20 23:26
貼Iphone片咁開心, 我又貼下先~~
[youtube]KM0KjVQCE74[/youtube]
作者: 200801 時間: 2025-9-21 15:07
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=24734798742854152
作者: b-29 時間: 2025-9-24 22:12
悪意自残 不能作準
作者: okme 時間: 2025-9-25 09:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人 時間: 2025-9-25 10:15
本帖最後由 1個閒人 於 2025-9-25 02:50 編輯
証明你冇睇片, 就先來抺黑內容

後補: 唔好意思, 並不是特登來此區掃興,
只是呢個帖, 中途被[移動]到此區, 得罪咗各位大大
作者: doggiestyle 時間: 2025-9-25 15:17
咁樣加塊玻璃落去
淨係為左無線充電....
如果出部冇無線充電既
比返使用者自己揀 ,會好 D
作者: kadon 時間: 2025-9-25 19:08
華為無乜二手價 不了

