作者: KANKK3 時間: 2017-10-7 09:20 標題: 新iPhone發佈舊機即降速 變相要你換機
https://hk.news.yahoo.com/%E5%93 ... 9%9F-103940483.html
哈佛證實: 新iPhone發佈舊機即降速 變相要你換機
Apple 越升級越窒礙?相信這個疑問困擾著很多 iOS 用戶。而最近哈佛大學的研究為你揭開謎底。其實真相就是 Apple 為了讓你換新 iPhone!
本次哈佛大學的研究特別分析了歷年 iPhone 發佈前後,網友們搜索「Apple 手機變慢」關鍵詞的峰值。結果發現,「iPhone Slow」的搜索趨勢,正好與 Apple 歷次新機的發佈時間(2008 – 2014年)相吻合。也就是說每一代 iPhone 發佈之後,新 iOS 系統也會被推送,會讓你手中的舊 iPhone 更慢。
作為對比,Laura Trucco 還分析了「Samsung 手機變慢」(Samsung Galaxy Slow)的關鍵詞搜索趨勢,結果發現,峰值出現的時間,並未與新款 Samsung 手機發佈的時間(2008 -2014年)重合(亦可能是 Samsung 手機一直都慢,所以很平均)。事實上,這樣的規律早在 2014年 便被報導過,不過今年根據哈佛大學的研究更是佐證了這一點。
在企業經營方面,Tim Cook 一直是一高手。從他接手 Apple 以來推行的 iPhone 飢餓營銷和企業多方面運營發展就可以看出。而哈佛大學的研究還證實了 iPhone 的「升級降速」符合企業曲線追求利潤最大化,當然企業對利益的追求也是理所當然的。
作者: Arisa 時間: 2017-10-7 13:40
回覆 1# KANKK3
用搜尋關鍵詞的峰值時間來判斷?

還是實際量度每一代iOS benchmark 比較可信?
https://forums.macrumors.com/thr ... k-analysis.2075795/
作者: HKEPC852 時間: 2017-10-7 13:49
咁樣做生意只會令呢個世界玩D玩完,多電子有毒垃圾,全球暖化
作者: Arisa 時間: 2017-10-7 13:55
Laura Trucco 還分析了「Samsung 手機變慢」(Samsung Galaxy Slow)的關鍵詞搜索趨勢,結果發現,峰值出現的時間,並未與新款 Samsung 手機發佈的時間(2008 -2014年)重合
KANKK3 發表於 2017-10-7 09:20
新android 發佈時間,跟*** 出新機時間,根本冇關係,
而且新OS出,不等於所有機型可以即時update,仲要等官方rom,仲要好多人唔update的(唔知有update,或根本冇update os既呢個concept)
作者: chungka 時間: 2017-10-7 16:37
不嬲都會,無必要唔洗急住upgrade ios
作者: cyberx131 時間: 2017-10-7 19:12
這是地球人都知既事實
作者: 戀人未滿 時間: 2017-10-7 19:42
回覆 2# Arisa
明顯睇開APP速度測試重準啦
作者: CACTICS 時間: 2017-10-7 20:25
可惜現在冇JB...
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-7 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hozai 時間: 2017-10-7 20:48
同意呀, 我都唔明點解我部P3 1Ghz windows 95唔可以run office 2016
係都要我裝windows 10, 裝完之後連機都開唔到
都係用鍵盤打幾隻字就拎去打印姐
作者: 梁炳 時間: 2017-10-7 21:03
其實好難講,08-14 smartphone發展期,早期cpu, gpu都慢又單core
新功能年年加,慢左都有理由
近兩年都已經無咁明顯,ios9上10甚至係快左
11的確有倒退,可能因為多左一種機型
我建議可以等下先,後期版本會優化得好d
作者: ansonlyk627 時間: 2017-10-7 21:24
你們香港記者問的問題真係Too Simple, Sometimes Naive 明知重要故問,係都要人認
作者: zero2001053 時間: 2017-10-7 21:42
同意呀, 我都唔明點解我部P3 1Ghz windows 95唔可以run office 2016
係都要我裝windows 10, 裝完之後連機都 ...
hozai 發表於 2017-10-7 20:48
你個比喻十分有問題 應該話你本身行OFFICE好順 之後想再繼續用就強制你UP2016 結果開都開唔到
作者: 044003 時間: 2017-10-7 23:02
唔上咪搞掂作者: wing1234 時間: 2017-10-8 08:32
ip6 用反ios 8 咪好地地?
有得升,你又想升既姐
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 231456 時間: 2017-10-17 13:35
一個版本用得順又無大BUGS 就唔升啦
作者: rhino 時間: 2017-10-17 13:39
好似剩番強國搞JB.
作者: rcyw 時間: 2017-10-20 23:13
舊機一定迫你升...升左又多左某啲功能, 但升左又變慢, 就係迫你換新機...

作者: daemongmong 時間: 2017-10-22 01:10
可以選擇不升級。
註:我知道閣下是Android粉,在WPA2漏洞問題貼文中,閣下認為iOS較Android更糟糕。
作者: usei 時間: 2017-10-23 08:41
ios 太耐無升級會用不到 whatsapp

作者: polarhei 時間: 2017-10-23 10:45
學院同公司本身係對立. 因為, 唔係好多人好似我稍為明白道理.
如果你知道點解電話唔耐用, 你會知道點解車仔唔耐用.
(車仔唔耐用既主要原因係波箱. 如有懷疑,不妨私下問下車房仔 )
作者: daemongmong 時間: 2017-10-23 13:51
iOS7仍可使用WhatsApp。

