Board logo

標題: iPhone 8 銷情不佳拖累業績? [打印本頁]

作者: KANKK3    時間: 2017-10-6 12:52     標題: iPhone 8 銷情不佳拖累業績?

https://www.newmobilelife.com/20 ... pple-from-iphone-8/
蘋果卻意外遇上這個「救星」
蘋果在今年手機大戰遇上苦戰,人們集中在 iPhone X,iPhone 8 和 iPhone 8 Plus 似乎乏人問津,但是在蘋果今年的「機海」之中,卻出現了一個也許能拯救蘋果業績的手機。
這個蘋果「救星」就是 iPhone 7 和 iPhone 7 Plus 了,有報導指 iPhone 8 開售的時候 iPhone 7 減價,造就了 iPhone 7 銷量的第二春。iPhone 7 系列早於 2016 年 9 月發佈,其中 iPhone 7 Plus 是擁有雙鏡頭模組的 iPhone,支援人像模式拍攝人像照片,內置 A10 處理器和 3GB 記憶體、更有蘋果精心製作但被批評容易刮花的亮黑色殼選擇。
不過,iPhone 7 能吸引人們的是價格,在 9 月 iPhone 8/X 發佈的時候減價,128GB Plus 版也只是 769 美元。iPhone 7 雖然沒有雙鏡頭,但 32GB 只需 549 美元,減價後的 iPhone 7 卻成為了不少沒有預算的人的新選擇。
那麼 iPhone 7 的優點眾多,如何證明它真的好賣過 iPhone 8?有電訊商早前的數據就證明了 iPhone 7 的吸引力甚至比 iPhone 8 更強,中國的浙江移動在 iPhone 8 開售頭 3 日的數據顯示 iPhone 7 的銷量達 55233 部,遠比 iPhone 8 的 19908 部高,得出這個數字相信與價格有關。反而 iPhone 8 Plus 的銷售數字卻比 iPhone 7 Plus 翻倍,但這數字是因 iPhone 7 Plus 開售初期供貨不穩而被壓低的。容易刮花的亮黑色殼選擇。
作者: 原明    時間: 2017-10-6 19:34

其實最主要是個樣一樣。
作者: Oeri    時間: 2017-10-6 21:43

其實大家玩厭咗就真
作者: andy12001    時間: 2017-10-7 11:28

市場飽和左就真
作者: w28stanley    時間: 2017-10-7 12:36

啲粉果夢醒就真.
作者: chungka    時間: 2017-10-7 15:03

咁iPhone 8 同 iPhone x一齊出,係想換機既人個個都湧去iPhone x啦
作者: netmen    時間: 2017-10-7 16:30

I8 只要做返I4個樣有雙鏡以經可以好正常咁多人買
作者: eieio    時間: 2017-10-8 14:39

炒家唔討好
冇限售
用家又唔討好
冇新意
點玩?
作者: 竹皮    時間: 2017-10-8 20:01

炒家唔討好
冇限售
用家又唔討好
冇新意
點玩?
eieio 發表於 2017-10-8 14:39


強國土豪唔買, 銷情不佳拖累業績.

最衰都係班強國土豪, 明明show下個背就俾人知係新野, 咁都唔入貨.

最慘係強國同強國香港同步, 呢下先令強國香港貨無人問津
作者: bookie    時間: 2017-10-9 12:32

會影響很多供應商,7-8月大量請人,現在賣得比去年差,供應商就煩,香港好像有6-7間 apple store, 賣不好,x 又不夠貨,看來很大危機
作者: sweaty    時間: 2017-10-9 14:50

會影響很多供應商,7-8月大量請人,現在賣得比去年差,供應商就煩,香港好像有6-7間 apple store, 賣不好 ...
bookie 發表於 2017-10-9 12:32

咁多間鋪月租計埋都二三千萬。。。 睇佢幾時爆第一間

via HKEPC Reader for Android
作者: johnpc2013    時間: 2017-10-9 17:36

個樣一樣冇意慾買了
作者: wave626    時間: 2017-10-9 17:38

同部7 無分別 搵鬼買咩 一樣樣我不同買部7返黎
作者: bookie    時間: 2017-10-14 14:19

我身邊的同事,很多還用舊iphone 都很少人想換iphone8, x 更少人要買,太貴了
作者: usei    時間: 2017-10-16 21:18

出 iphone 9  -> iphone 8 就會好賣 ?
作者: 231456    時間: 2017-10-17 13:10

如果佢同IPHONE X 一齊開賣 又扮唔夠貨
應該會幾好賣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2