作者: cyberx131 時間: 2017-9-21 07:44 標題: 自用玩家福音 iPhone 8 和 8 Plus 銷情比iphone7大跌
據“財富”雜誌北京時間9月20日報導,蘋果可能高估了新款iPhone的市場需求,至少在美國市場。這名消息人士說,自上週五啟動預定以前,iPhone 8和8 Plus的預定量一直令人失望,許多消費者可以在等待更高端的iPhone X.
蘋果沒有回復置評請求。主要運營商AT&T,Verizon,Sprint和T-Mobile均未過多談論iPhone 8的預定情況。
蘋果上週在新總部發布了iPhone 8系列和iPhone X,其中iPhone 8和8 Plus在上週五啟動預定。這兩款新機的外觀與前代非常類似,只是配備了更快的處理器,更好的攝像頭以及玻璃後殼,另外還支持無線充電。相關去年的iPhone 7,蘋果還小幅提高了iPhone 8系列的售價。
但iPhone X則大不相同,它擁有全新的外觀,採用OLED顯示屏,當然起售價也高達999美元。該機將在10月底啟動預定,在11月3號上市,其供貨據稱非常緊張。
如果蘋果預先生產了過多的iPhone 8,或者是不能滿足高於預期的iPhone X市場需求,iPhone 8需要疲軟將對蘋果造成打擊。但如果蘋果能夠生產足夠的iPhone X來滿足需求,其業績或許能超出華爾街的預期,因為iPhone X的售價更高。
作者: cyberx131 時間: 2017-9-21 07:49
更新多一單 生果力推 face id.....touch id 應該好以 3.5"耳機 下場一樣
2018年新機無touch id.......

作者: bobopig 時間: 2017-9-21 13:00
D 料堅? 但對大陸可能都係炒或有需求.
2018 應該仲有 TOUCH ID 係舊機, IPAD 都一堆用家....仲用緊 TOUCH ID
或者睇出年新 IPAD, 會唔會 CUT.......
作者: wai_san 時間: 2017-9-21 15:28
我覺得之前oled touch id傳得咁勁 應該係真既
係技術問題未造到je 下代解決左就會出返
作者: 黑面人 時間: 2017-9-21 16:06
本帖最後由 黑面人 於 2017-9-21 16:07 編輯
iPhone 8 唔受歡迎都正常, d人去哂iPhone X度!
不過如果Apple真係想玩一年一機; 佢可能最終攬炒!
美國好多人出iPhone都係上台出, 簽2年合約,
跟返以前個玩法, 2年一機, 吸引一班人換機;
但佢一年一機, 如果簽2年約班人唔會換;
合約完左, 一年一機, 無左出新機既誘因,
同埋iPhone用3年, 都絕對仲用到, 唔慢!
到時, 我可能6年換兩部機, instead of 現在6年換3部機!
部iPhone X, 都幾過渡性產品呀,
又M字額, 又無Touch ID ....
起公司度用Face ID真係方便嗎?
作者: yanchoki 時間: 2017-9-21 16:10
咩機先唔係過渡機?
via HKEPC Reader for Android
作者: 黑面人 時間: 2017-9-21 16:15
本帖最後由 黑面人 於 2017-9-21 16:20 編輯
可能有返Touch ID, 無M字額既新機!
我覺得APPLE佢想試水溫, 睇下市場反應,
所以同時出iPhone 8, 同iPhone X
同埋真係唔睇好Face ID,
平時用網頁版Apple Pay比錢買野,
睇完無問題, 可以用Touch ID確認;
但我又點樣可以望住個MON對資料,
而個FACE ID又唔幫我確認比錢呢?!
作者: daemongmong 時間: 2017-9-21 16:27
其實自從沒有3.5mm耳機插口後,不少用戶仍然停留在iPhone 6/6S,以前有現在沒有的東西並不受落,自然亦會影響iPhone 8銷量,恐怕他們下次換機也未必會繼續選擇iPhone。
作者: Arisa 時間: 2017-9-21 16:48
本帖最後由 Arisa 於 2017-9-21 16:51 編輯
真係冇信心,用手指遮住鏡頭,得唔得呢?

ipx都未出,一切都係靠估,交易流程咁基本,apple點會冇諗過?等機出左,試過岩用咪用,唔岩咪用其他
作者: danlau 時間: 2017-9-21 17:00
美國人換機唔洗錢的....12個月可換機
作者: yukashing 時間: 2017-9-21 17:04
大部分人都等緊iphone x,仲使問。
作者: 黑面人 時間: 2017-9-21 17:34
反而, 我覺得玩耳機果班, 會用Adapter, 唔玩耳機就轉用bluetooth耳機;
支而iPhone 6, 6s, 7 其實一樣樣, 除左新色之外,
都減少左人換機既念頭;
不過我幾鍾意7果個home製, 手感好好!
作者: 黑面人 時間: 2017-9-21 17:35
等轉iPhone X, 定係等佢出黎炒?!
作者: yukashing 時間: 2017-9-21 17:41
兩睇啦,冇人轉,都冇人炒啦。
作者: bobopig 時間: 2017-9-22 03:21
IP8 係咪都係同一個新 TOUCH ID ?
作者: wing1234 時間: 2017-9-22 08:06
係玩耳機果班,跟本唔會用電話聽音樂
作者: Francisflip 時間: 2017-9-22 08:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 師奶股神 時間: 2017-9-22 13:32
但Iphone X產量好低,好多用家會買唔到
作者: yanchoki 時間: 2017-9-22 14:33
係玩攝影果班,跟本唔會用電話影相
係打機果班,跟本唔會用電話打機
via HKEPC Reader for Android
作者: Arisa 時間: 2017-9-22 15:00
電話係咩都做到,但唔會好專
對聽歌有要求,我會用純player 或者加 headphone amp
影相有要求,我會用dslr
打機有要求,我會用ps4 / switch
上網有要求,我會用iMac 5K retina
工作有要求,我會用desktop
睇戲有要求,我會用4k UHD + atmos
電話只是方便,咩都做到最基本啫
作者: yanchoki 時間: 2017-9-22 15:42
但好多人死鬥爛鬥電話相機畫質,又話油畫又話粗粒粒,但一講聽歌音質班player L就跳出黎話買部player聽好仲好
via HKEPC Reader for Android
作者: wing1234 時間: 2017-9-22 18:40
咁粒粒小d 係好事
防水多d
個mon 再光d
speaker 再靚d 大聲d
128 夠用,一樣錢我唔介意1T
咩都一樣科技唔進步
作者: wing1234 時間: 2017-9-22 18:41
基本既,藍牙做倒了,好細好方便都有
作者: antonyhk 時間: 2017-9-23 08:46
回復 22 #wing1234
問題係每次所謂新機都係唧牙膏式咁加多DD功能就當新機出,又屈你$7-8K換機,D人而家醒左,所以iP8咪GG囉
作者: uae3287 時間: 2017-9-23 10:36
最需要那個G數係一定無,個個想買64G時就唔賣迫用家買高一級128G。今年又特登唔出128G。
iphone係好用,係勁。比少少良心唔好賺咁盡都得掛
作者: card_captor 時間: 2017-9-23 10:58
如果iPhone8+有128GB我應該會毫不猶疑就換機… 因為無線充電都幾吸引,而家仲support日本西瓜卡,黎緊12月會去日本,好想感受下手機/watch用「8達通」(香港無吖嘛!!!)
但如果8+仔買64GB,感覺好似downgrade左… 上256GB又好貴… 唉
PS: 用緊 iPhone 7 Plus 128GB
作者: freddyyan 時間: 2017-9-23 15:44
想問下大家如果cut左單,個信用額hold 幾耐架


