Board logo

標題: 各位師兄覺唔覺得 iPhone 6 接聽來電好古怪 [打印本頁]

作者: botsang    時間: 2014-11-8 17:55     標題: 各位師兄覺唔覺得 iPhone 6 接聽來電好古怪

有時候,來電時畫面會顯示紅綠兩個掣,俾用者決定是否接聽
有時候,來電時只顯示一條 slide bar (接聽用),卻無紅掣 (拒絕接聽)

小弟覺得好古怪,大家點睇?
作者: danny2244    時間: 2014-11-8 18:10

當你用緊部電話(即係屏幕着緊),有來電就會出現紅綠兩個掣
如果待機中有來電,就會出條爸爸俾你
作者: frankielhk    時間: 2014-11-8 18:14

按一開關制來電靜音,再按一下...
聽講話會,自己試試
作者: shadownk    時間: 2014-11-8 18:23

如果冇紅掣又唔想聽可以點?
作者: dee30    時間: 2014-11-8 20:00

待機個陣唔想聽電話 連禁兩下開關掣就搞掂
作者: kwandyu    時間: 2014-11-8 23:57

待機個陣唔想聽電話連禁兩下開關掣就搞掂
dee30 發表於 2014-11-8 20:00


so "user friendly"
個掣又好快壞
作者: joelty    時間: 2014-11-9 10:15

回覆 1# botsang


    電話響時按提醒
作者: 不明    時間: 2014-11-9 10:22

回覆 6# kwandyu
我部後備IPHONE4一直都係開關掣拒絕接聽
用左成4年都未壞
作者: cn98cn    時間: 2014-11-9 10:30

唔覺古怪
作者: asteea    時間: 2014-11-9 11:43

回覆  kwandyu
我部後備IPHONE4一直都係開關掣拒絕接聽
用左成4年都未壞
不明 發表於 2014-11-9 10:22


我部後備iPhone4 HOME制壞咗3年, POWER制日日狂按都未壞 too
作者: lamchan2004    時間: 2014-11-9 11:47

第一次用iphone??
作者: botsang    時間: 2014-11-9 12:28

2年前都有用開 IPHONE
今次覺得佢呢個設計好唔 USER FRIENDLY.... 拒絕接聽都搞到要好似打機用秘技咁....
作者: romrom    時間: 2014-11-9 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hugo2005    時間: 2014-11-9 16:03

Iphone6賣左佢咪唔會壞囉
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-9 16:03

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-9 16:05 編輯

兩下cut線我印象中出左好耐下啦喎…即係話樓主兄你兩年前用iPhone一直都唔知可以出呢招?
作者: botsang    時間: 2014-11-9 16:14

本帖最後由 botsang 於 2014-11-9 16:15 編輯
兩下cut線我印象中出左好耐下啦喎…即係話樓主兄你兩年前用iPhone一直都唔知可以出呢招? ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-9 16:03


可能真係太耐無用了, 無印象
總而言之, 有 "兩下 cut 線" 唔係問題; 問題係只可以用呢個方法
畫面上只有接聽而無得拒絕, 唔多 make sense

感覺就似....
電腦問你是否確定時, 如果畫面上只出現 "確定" icon (用 mouse), 要 "取消" 的話就要按 keyboard "Delete" 兩下..... 試想象一下, 用起嚟嚟種感覺好唔順手
作者: 不明    時間: 2014-11-9 19:30

回覆 16# botsang
起碼我用緊IPHONE 3G時已經係咁CUT線,似係你唔識用多D
作者: no_on888    時間: 2014-11-9 19:49

我都覺得hard 掣噤得多真係易壞d,呢樣野真係蘋果吾咁(利申:我有Apple device,有android 同WM...但我絕非純果迷)
作者: wing1234    時間: 2014-11-9 19:57

so "user friendly"
個掣又好快壞
kwandyu 發表於 2014-11-8 23:57


果個制我日日禁都未壞

個home 制仲要連按三下有指令

除非你係暴力先生.....有 d 人用機好粗,用咩都壞
作者: wing1234    時間: 2014-11-9 19:59

我部後備iPhone4 HOME制壞咗3年, POWER制日日狂按都未壞 too
asteea 發表於 2014-11-9 11:43



    唔壞邊有新.......用得兩年壞都好正常........

d 人就係咁.....日日拎出黎禁一禁,玩無四十秒無聊野收返埋,又唔驚壞:)
作者: botsang    時間: 2014-11-9 20:18

回覆 17# 不明


的確係我唔識(或唔記得)呢個方法
不過咁樣就正好証明咗,Apple 將拒接來電既操控設計得唔夠 user friendly,唔似其他功能咁能夠讓初接觸者一拎上手就運用自如
作者: 不明    時間: 2014-11-9 23:08

回覆 21# botsang
人既問題
user guide都有教
對我黎講好有用
有時電話響唔方便聽,起褲袋唔洗拎出黎都可以CUT線
作者: botsang    時間: 2014-11-9 23:46

本帖最後由 botsang 於 2014-11-9 23:47 編輯
回覆  botsang
人既問題
user guide都有教
對我黎講好有用
有時電話響唔方便聽,起褲袋唔洗拎出黎都可以CUT ...
不明 發表於 2014-11-9 23:08


正如我之前所講, APPLE 用呢個方法, 唔係問題
問題係佢只有呢個方法, 反而最正路最顯淺嗰種方法就欠奉

另外. 你可以好順手咁做, 就正如有人可以好順手地按 CTRL + ALT + DEL
但咁唔代表係一個USER FRIENDLY 既設計; 因為唔能夠令人憑直接思維嚟操作自如
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 00:17

只能夠話個設計係對大部份人都user friendly。
蘋果一向都咁有性格,當有一個方法可以最有效達成目的就唔會俾多餘野你選擇。
如果你唔欣賞佢設計,可能其他牌子比較適合你。
作者: kalun103    時間: 2014-11-10 01:36

2年前都有用開 IPHONE
今次覺得佢呢個設計好唔 USER FRIENDLY.... 拒絕接聽都搞到要好似打機用秘技咁.... ...
botsang 發表於 2014-11-9 12:28


咁android反轉將來電靜音都係秘技...
作者: wanch    時間: 2014-11-10 01:58

竟然俾人話唔user friendly
咁睇來好多人都係岩用android 咩setting都開晒 user自己揀
點解有兩個方法出係因為當你用緊個時 最直覺當然係兩個掣聽同唔聽
當你唔係用緊個時 就唔可以出掣 因為有機會誤禁 所以係slide 而cut同mute就係禁一下同兩下power 冇論你係咩情況 摸到部iphone就做到呢個function
從來apple都唔做多餘野 如果禁power 又得 slide又得 唔知點又得 就會有user覺得confuse
咁當然 我唔可以話呢個設計代表所有人 不過apple既大部分設計都係體驗過先知
個人認為好過android咩都開晒 咁都有人好享受自己慢慢tune既 各貨應各客
作者: botsang    時間: 2014-11-10 02:38

咁android反轉將來電靜音都係秘技...
kalun103 發表於 2014-11-10 01:36


請留意小弟上面既回覆當中,藍字係重點
作者: botsang    時間: 2014-11-10 03:02

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 03:34 編輯
只能夠話個設計係對大部份人都user friendly。
蘋果一向都咁有性格,當有一個方法可以最有效達成目的就唔會 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 00:17


老實講,小弟真係唔認為佢呢個方法如師兄所講般係最有效
因為當來電時,唔少人接聽前都會睇來電者係邊個(注意力集中喺畫面上),而畫面上卻只有接聽沒有拒絕,咁並不符合用者既直接思維
Apple 產品既向來賣點之一,係用者可以憑住直接而即時既思維嚟使用;宜家呢個設計,與此背道而馳了

(如果用 power 掣係最有效既方法的話,何不乾脆連接聽都用 power 掣?根本 power 製用嚟接聽或拒絕,都有好大弊端;由於 power 掣位於機身側面;如果電話放喺袋入面的話,來電時伸手入袋去拎出嚟,就有唔小機會按到 power 製)
作者: botsang    時間: 2014-11-10 03:12

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 03:35 編輯
竟然俾人話唔user friendly
咁睇來好多人都係岩用android 咩setting都開晒 user自己揀
點解有兩個方法 ...
wanch 發表於 2014-11-10 01:58


師兄,小弟起初都有諗過你所講既原因
不過用落之後,就發現有問題:
用梗時,出兩個 icon,當然無問題
但當唔係用梗時,好多人部電話可能放喺袋入面;伸手入袋 > 楂住 > 拎佢出嚟...... 「楂住」嗰時反而係更有機會按到電源或聲音掣
我已經有好幾次因為咁而意外地拒絕咗來電 (亦試過靜咗音,令我以為拒絕咗,虛驚一場)
作者: 不明    時間: 2014-11-10 08:41

回覆 24# WorldClassSaver
同意對大部份人都user friendly
至少哩類topic我用咁耐iphone都只係第一次聽有人抱歉
作者: knockhead    時間: 2014-11-10 09:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcstudiohk    時間: 2014-11-10 10:04

2年前都有用開 IPHONE
今次覺得佢呢個設計好唔 USER FRIENDLY.... 拒絕接聽都搞到要好似打機用秘技咁.... ...
botsang 發表於 2014-11-9 12:28


唔睇說明書就話人地秘技
作者: knockhead    時間: 2014-11-10 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 12:45

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-10 13:04 編輯

Apple Support有人詢問過就代表唔係少數人唔識?
以我所知Apple Support所討論的內容幾乎包羅萬有,咁Apple產品真係無人識用架啦。

P.S. 如果google how to make love會有10億result,依閤下邏輯學識做愛應該會難過iPhone掛線。
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 12:49

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-10 12:51 編輯

回覆 33# knockhead
唔識用然後睇說明書。呢件事好超出你想象?
從此路進,呢個世界有說明書的產品全部都唔係user friendly啦。係咪咁講?
作者: botsang    時間: 2014-11-10 13:10

回覆  knockhead
唔識用然後睇說明書。呢件事好超出你想象?
從此路進,呢個世界有說明書的產品全部都唔係 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 12:49


師兄, 咁講似乎置換咗焦點喎
樓上嗰位師兄, 意思明顯係講梗 "拒絕接聽" 係電話最 BASIC 既操作之一, 唔應該連咁 BASIC 既操作都要睇說明書
至於其他較 ADVANCED 既操作, 要睇說明書, 佢無話 = 唔 USER FRIENDLY 喎

打個比喻......
一隻 MOUSE, LEFT CLICK 及 RIGHT CLICK 係最 BASIC 操作; 如果廠方加入咗特別方法, 要用家睇說明書先至用到, 咁就好肯定唔 USER FRIENDLY
但其他 FUNCTION (例如 HOTKEY), 要睇說明書先至識得 SET, 無人會話佢唔 USER FRIENDLY (因為呢啲係 ADVANCED 操作)
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 13:19

回覆 36# botsang
咁可唔可以解答下如果本說明書有包括你所謂最基本的功能,件產品就唔可以稱之為user friendly呢?
作者: botsang    時間: 2014-11-10 13:30

回覆  botsang
咁可唔可以解答下如果本說明書有包括你所謂最基本的功能,件產品就唔可以稱之為user friend ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 13:19


師兄
「有包括 BASIC 操作」 唔係問題所在
問題係, 咁 BASIC 既野, 卻搞到 「非看說明書不可」

一隻 MOUSE, 說明書內都會提及 LEFT CLICK 及 RIGHT CLICK
但相信 99.9999999% 既用家, 根本唔駛睇都知點做呢兩個操作 - 因為實在係好 BASIC
但假如咁 BASIC 既操作, 居然卻「必需要睇說明書」, 咁就肯定唔 USER FRIENDLY

(試想像一下, 你要睇說明書先至發覺, 原來隻 MOUSE 要用非一般既方法來 LEFT CLICK / RIGHT CLICK, 你會覺得 USER FRIENDLY 嗎?)
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 13:34

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-10 13:43 編輯

回覆 38# botsang
閤下所講最基本唔駛睇都識的功能,又點解要印上說明書呢?某個功能是否要睇說明書去學,係在乎邊個人用。
你用滑鼠做例子。你識用可能係因為滑鼠已經出現在好耐。你覺得如果俾個山區阿毛用,本說明書重唔重要呢?

引伸user friendly與否就係閣下主觀印象,夾硬去用說明書有無寫/Google出來幾多人問過去嘗試証明有客觀証據又何必呢?
作者: botsang    時間: 2014-11-10 13:41

回覆  botsang
閤下所講最基本唔駛睇都識的功能又點解要印上說明書呢?
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 13:34


責任及原則因素 (廠方有責任詳盡解釋用法 - 雖然有一部份係根本無需要講)

就好似一個電熱水壼咁.... 係人都知要將電線插去插蘇, 先至可以通電
但廠方基於責任所在, 說明書都會講如何接駁 (雖然根本唔講都知)
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 13:48

回覆 40# botsang
咁點解唔解釋清楚係唔負責任呢?
不如我幫你答埋。係因為就算一件事你覺得點簡單點基本都好,都總會有人唔識。

你覺得滑鼠好直覺,正如我覺得iPhone 用Power制去掛線好直覺。
咁點解你覺得說明書有講用Power制掛線係暗示個功能唔user friendly,
但係滑鼠本說本書教你點樣左右click就唔係呢?
作者: botsang    時間: 2014-11-10 14:20

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 14:21 編輯
回覆  botsang
咁點解唔解釋清楚係唔負責任呢?
不如我幫你答埋。係因為就算一件事你覺得點簡單點基本都 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 13:48


POWER 掣係電源操作
用佢嚟做埋掛線動作, 你可以話你用得習慣咗, 因此而覺得輕易
但用慣咗, 係一回事;
但與邏輯思維是否相符, 係另一回事

就如電腦, 廠方如果要做的話, 其實可以將 POWER 掣設計為兼具 CD 盤彈出功能
你亦可以逐漸習慣咗咁用, 而且用得輕易
但 "電源" 與 "CD 彈出", 根本在人既思維當中, 係風馬牛不相及既事,  亦唔符合人既直覺邏輯思維
換言之, 一個本來唔合邏輯既方法, 你習慣咗而已; 唔會因為你能夠習慣, 而令原本設計變得合乎邏輯

最重要一點係
USER FRIENDLY 既首要條件, 就係符合人既邏輯思維, 而唔係要人既邏輯思維去遷就返個設計
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 14:41

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-10 14:42 編輯

回覆 42# botsang

用Power掣掛線邏輯上點樣唔通呢?
你要話一件事邏輯唔通,最基本係證明佢矛盾。請你證明一下點矛盾法。
作者: botsang    時間: 2014-11-10 15:11

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 15:13 編輯
回覆  botsang

用Power掣掛線邏輯上點樣唔通呢?
你要話一件事邏輯唔通,最基本係證明佢矛盾。請你證明一 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 14:41


POWER 係電源, 在思維上, 與接聽/拒絕係兩個不同 LEVEL 既操作
POWER 係前題 (要開咗先有得用), 而接聽與拒絕係下一個 LEVEL 既選擇

如果真係要放埋一齊, 而又符合邏輯的話....... 得!! 但卻不應半桶水, 只將 POWER 與 "拒絕" 放埋一齊, "接聽" 則保留喺畫面上 (因為接聽與拒絕, 本來就喺人既思維當中, 喺同一 LEVEL 而又應該放埋一齊既選項)

就正如你去考試, 答是非題目, 合理安排只得兩種:
1) "題目"放喺一張紙, "是" 與 "非" 選項一齊放喺另一張紙 (就好似 POWER 獨立一個掣, 拒絕與接聽則一齊放喺另一處)
2) "題目", "是", "非" 三樣野, 都放埋一齊 (就好似一個掣, 兼具 POWER, 接聽, 與拒絕)

如果將 "是" 與 "題目" 放埋一齊, "非" 卻咗去另一張紙, 你話嘞.... 會否令人費解??
(APPLE 就係做梗呢樣野)
你可以話, 你用慣咗, 好自然就識得咁做
但呢個安排, 點會合乎邏輯?
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 15:27

POWER 係電源, 在思維上, 與接聽/拒絕係兩個不同 LEVEL 既操作
POWER 係前題 (要開咗先有得用), 而接聽與 ...
botsang 發表於 2014-11-10 15:11


如果係矛盾件事就唔存在啦。我話要求你證明矛盾,其實係想講件事無邏輯無關係的,只係你習唔習慣。
作者: botsang    時間: 2014-11-10 15:42

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 15:49 編輯
如果係矛盾件事就唔存在啦。我話要求你證明矛盾,其實係想講件事無邏輯無關係的,只係你習唔習慣。 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 15:27


憑乜野理由, 咁相信 APPLE 既設計唔會存在矛盾? APPLE 唔係神, 只係一間由人組成既公司而已
IPHONE 4 時都有設計上既矛盾
天線本來係為咗接收而設, 佢既天線設計卻反而令接收出現問題, 已經係一種矛盾

(千祈唔好誤會, 以為我今日喺喥好想踩 APPLE
事實上, 我係一個喜歡 APPLE 產品既人, 用好多佢既產品
同時用梗 IPHONE, IPAD, MACBOOK, AIRPORT, IPOD, IPOD NANO 不特止, 連 APPLE CARE 都買埋
但我喜歡佢當年既創新之餘, 亦批判佢近年既傲慢)

習慣, 唔一定由於科技配合了人
諷刺既係, 人有時亦會放棄咗自我, 去迎合不符邏輯既安排 (尤其係面對某啲權威時)
作者: knockhead    時間: 2014-11-10 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 16:10

老實講我自己使用習慣上,有粒制可以掛線,而夾硬去加多粒制去畫面係幾多餘的,例如有時候唔方便聽電話,直接探手入袋就可以掛線。而之所以我會買蘋果野,你會用Android 就係大家使用習慣唔一樣。而去質疑其他人使用習慣,認為其他廠唔加某個功能有問題唔體貼佢嘅用家,係幾無謂,有少少似出街食飯幫隔離台點菜。
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 16:14

回覆 46# botsang
可能我好執著邏輯呢個字,其實閣下所講嘅野係純粹直覺同使用習慣。
而可以在重申,每個人直覺同使用習慣唔一樣。

另外提供少少資料俾你,個調較音量嘅制其實都可以用來影相。可能你會覺得唔符合你嘅直覺,但我就覺得好方便了。
作者: kcstudiohk    時間: 2014-11-10 16:52

對於 mac 機人來講, Mouse 有 left right click 真係好唔 user friendly ...
對於 3310 來講, smartphone 開左機都重要 click 個打電話 icon 先可以打電話..真係好唔 user friendly .. 又無實體鍵, 萬一有事睇唔到野連 999 都打唔到...
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-11-10 17:00

Touch Screen Smartphone比舊式電話最基本好處之一
就係動態及可變的顯示不同資訊及適合的操作按鈕/介面
唔似舊電話無論甚麼時候都擺定曬 0-9, Yes No上下左右確定制等喺個電話上面

cut線反而要按power制確實幾本末倒置
舊電話都有紅色電話冚線logo喺個制度, iphone直情無
On-screen無得控制cut線, 走去按power實唔多make sense
係Apple唔肯去加啫 (當然佢可能有其他consideration)
作者: WorldClassSaver    時間: 2014-11-10 17:11

Power制掛線好似變左新野咁。
作者: kalun103    時間: 2014-11-10 23:05

請留意小弟上面既回覆當中,藍字係重點
botsang 發表於 2014-11-10 02:38


android有其他方法將響鈴來電變為靜音嗎?
作者: botsang    時間: 2014-11-10 23:18

android有其他方法將響鈴來電變為靜音嗎?
kalun103 發表於 2014-11-10 23:05


有,但忘了點做
作者: kwandyu    時間: 2014-11-10 23:33

咁多 CHING 無壞掣咁好
我部 5 好快就壞咗
雖然有得免費換, 不過都係煩

同埋個人感覺個響mon按一下收線點都易過按 power 兩下
作者: kwandyu    時間: 2014-11-10 23:37

android有其他方法將響鈴來電變為靜音嗎?
kalun103 發表於 2014-11-10 23:05


android 按音量下掣就靜音
作者: knockhead    時間: 2014-11-11 02:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knockhead    時間: 2014-11-11 03:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2