作者: hongkongdisney 時間: 2010-10-22 22:20 標題: 請問全新未開黑色bumper 收幾多錢?
Thx..............
作者: jmuc 時間: 2010-10-23 11:02
頂多一舊水
作者: hkepcu1 時間: 2010-10-23 11:34
作者: Mr123 時間: 2010-10-23 11:42
仲少d

作者: Inty 時間: 2010-10-23 11:43
回復 2# jmuc
出面一般130-140
作者: 神奇小冰冰 時間: 2010-10-23 14:14
連bumper 都炒.......APPLE真係...
作者: jmuc 時間: 2010-10-23 15:03
你見成個Y拍都係, $140都無人問, 仲諗住賣到$150真係放到出年..
作者: alexfok 時間: 2010-10-23 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

