Board logo

標題: 請問全新未開黑色bumper 收幾多錢? [打印本頁]

作者: hongkongdisney    時間: 2010-10-22 22:20     標題: 請問全新未開黑色bumper 收幾多錢?

Thx..............
作者: jmuc    時間: 2010-10-23 11:02

頂多一舊水
作者: hkepcu1    時間: 2010-10-23 11:34

如果不是 bumper, 是其他的透明學呢?
作者: Mr123    時間: 2010-10-23 11:42

如果不是 bumper, 是其他的透明學呢?
hkepcu1 發表於 2010-10-23 11:34


仲少d
作者: Inty    時間: 2010-10-23 11:43

回復 2# jmuc

出面一般130-140
作者: 神奇小冰冰    時間: 2010-10-23 14:14

連bumper 都炒.......APPLE真係...
作者: jmuc    時間: 2010-10-23 15:03

你見成個Y拍都係, $140都無人問, 仲諗住賣到$150真係放到出年..
作者: alexfok    時間: 2010-10-23 15:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2