作者: 173 時間: 2025-4-14 16:15 標題: 求助:有部***A20
想回復出廠設定但係嗰啲密碼全部唔記得曬請問有冇其他方法可以剷機
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2025-4-14 16:33
入電腦PC 度 重設google 密碼.
或者畀返部機人哋
作者: Aÿ 時間: 2025-4-14 18:02
CHing都係俾返部機人地
不過係有方法,你可以自己Google,Official site已經有
作者: raylee 時間: 2025-4-14 18:24
https://youtu.be/bbCXJzfTFrU?si=ubr3JspFuC79bpBh
作者: 大雄的回憶 時間: 2025-4-18 21:56
哈哈
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29 時間: 2025-4-18 22:20
谷歌密码可以不理
系统密码才不能解
可以去廠家修理部能幫忙
作者: lalawoo 時間: 2025-4-19 00:54
回覆 6# b-29
佢次次問完,就閃咗去唔好當真
作者: jk1399 時間: 2025-4-20 08:10
你不是倒轉來講?
唔經系統設定"硬重置"
RESET完都無左系统密码
但要你登入GOOGLE戶口
登入唔到就會卡在GOOGLE鎖, 入不到桌面
何來"谷歌密码可以不理"?
作者: b-29 時間: 2025-4-20 08:56
本帖最後由 b-29 於 2025-4-20 08:59 編輯
谷歌登入密碼 重置出廠可以洗去 例如 小米戶口 不能洗去 更要電話sim卡加密碼激活
以小米11pro為例子
作者: jk1399 時間: 2025-4-20 09:55
本帖最後由 jk1399 於 2025-4-20 09:57 編輯
你登入左小米戶口, 硬重設後
咪要登入小米戶口
比如無登入呢類各手機牌子戶口, 只登入GOOGLE
硬重置後咪要登入GOOGLE
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 14&pid=42595567
(原因上面AI已講得好詳細, 唔存在硬重置後就消失)
兩件事無重疊/衝突
作者: b-29 時間: 2025-4-20 09:58
以11為例 重置洗去原來谷歌戶口 再登入用新谷歌戶口
要注意 重置后画面記得選 新機啟用
作者: b-29 時間: 2025-4-20 10:01
仲有 果d指纹 密碼開機 重置出廠仍然有后
要搞 可以去原廠搞
作者: b-29 時間: 2025-4-20 10:10
刷rom 又点 但小米刷rom 后 如果小米戶口仍然系之前系統登入 一樣要激活才能用
作者: jk1399 時間: 2025-4-20 12:04
HARD RESET完仲有
咁叫乜野HARD RESET???
你仲要叫人乜野拎去售後?
你真係答到莫名其妙
作者: b-29 時間: 2025-4-20 13:16
你得个批評 有冇建議人家

作者: jk1399 時間: 2025-4-20 13:43
邊忽批評
只係客觀陳述返係點
唔係亂咁膠答
作者: b-29 時間: 2025-4-20 13:45
唔系咩 我叫人去售後搞 又唔得 其實最終解決方法 系售後
作者: b-29 時間: 2025-4-20 13:56
本帖最後由 b-29 於 2025-4-20 13:58 編輯
三星平板我都有2部 不過 我冇可能忘記密碼既 因為用部仔記低

都系返售.后搞吧!費時烦
作者: FT907 時間: 2025-4-22 10:08
自己睇下呢度: FRP
https://www.samsung.com/nz/suppo ... YBC5_Ye4aGhqDU_25pQ
作者: vagrantno13 時間: 2025-4-22 10:38
回覆 18# b-29
我本人真實過案是三星手機忘記安全登入密碼, 30次後重新設置(行機拿上去維修中心, 職員明確無法破解安全機制.)
作者: b-29 時間: 2025-4-22 10:41
系未卑過塊底板你

作者: b-29 時間: 2025-4-22 10:42
三星不能解 理應要换過新板
作者: vagrantno13 時間: 2025-4-22 10:47
本帖最後由 vagrantno13 於 2025-4-22 10:51 編輯
回覆 22# b-29
系統儲存rom 即nand flash 晶片, 不是底板, 換底板後再焊nand flash, 開機load 系統data 是舊的nand flash, 密碼安全機制仍然存在, 不會因換底板而破解安全機制. 你不信可拿部三星平板測試後, 拿回三星維修中心作維修, 簡單打三星CS 問, 他們的回覆與維修部同樣答案.
作者: b-29 時間: 2025-4-22 10:49
回覆 b-29
系統儲存rom 即nand flash 晶片, 不是底板, 換底板後再焊nand flash, 開機load 系統data 是舊 ...
vagrantno13 發表於 2025-4-22 10:47
换晒所有线路板得唔得 即係用番个売 都唔得?
作者: b-29 時間: 2025-4-22 10:51
我好彩將密碼紀錄落部仔 仲做个copy 放入銀行保險箱
作者: FT907 時間: 2025-4-22 12:11
根本而家呢個世界太多密碼 淨係銀行都幾個 跟住登入什麼支付有幾個, google yahoo 又有幾個
冇可能記得曬.
我方法就係所有密碼 login ID, 擺曬係一個 加密咗password excel file裏面, (需要一個密碼先可以打開)
而每一組密碼都有一部分相同數字或組合, 喺個excel file裏面我唔會打曬全部密碼 嗰幾個組合會用?代替.
所以我只要記住開excel file個密碼 同埋嗰幾個?嘅組合 當我打開 excel file 嘅時候, 就可以知道曬全部密碼
作者: b-29 時間: 2025-4-22 12:13
本帖最後由 b-29 於 2025-4-22 12:15 編輯
支付密祇用一组 各各相同 其他戶口大同小異
我盡量少用信用卡 都系n實錢銀行支付
作者: b-29 時間: 2025-4-22 23:14
我就記得 不必要番查
簿仔

作者: FT907 時間: 2025-4-23 08:11
當你有百幾個 login ID 及 password 嘅時候 你全部記得?
噉只能寫個服字
作者: b-29 時間: 2025-4-23 10:08
e十有五十個戶口 個個記得冇失拖

