Board logo

標題: 小朋友一歲,才意識拍片重要性,求推介 [打印本頁]

作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 10:28     標題: 小朋友一歲,才意識拍片重要性,求推介

本帖最後由 crazyrickypoon 於 2020-11-29 10:30 編輯

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後悔
照片能留下最美一刻
影片留下最重要的過程
希望大家可以推介一部拍片手機

Ps. 本身諗住衝小米10T pro, 點知睇完review連focus都做唔到
攪到又要另尋新歡
作者: cyberyeah    時間: 2020-11-29 10:41

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 10:28

依家已經好好,我個年代用DV拍,而家拎出嚟睇真係唔見得人,依家求其攞部紅米都清過DV

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: fresh_banana    時間: 2020-11-29 10:56

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後 ...
crazyrickypoon 發表於 29/11/2020 10:28

買返iphone , se2 或者 11 , 唔要 5G 嘅話, 都唔差
作者: chue    時間: 2020-11-29 10:58

買返 IPHONE 得架啦
作者: 7type    時間: 2020-11-29 11:02

我細個個時得錄音帶咋
作者: cantona7    時間: 2020-11-29 11:16

https://www.dxomark.cn/rankings/#smartphones

iphone12 pro/samsung note 20 pro
作者: moarfish    時間: 2020-11-29 11:18

Google Pixel. 因為可以無限upload上Google Photos。
拍片最大問題不是質素。而是能抓住每一刻,盡情咁拍片才最重要。不用膽心容量問題。
作者: ponghk    時間: 2020-11-29 11:54

Ps. 本身諗住衝小米10T pro, 點知睇完review連focus都做唔到
攪到又要另尋新歡
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 10:28 AM



    有無 link? 想睇吓
作者: chue    時間: 2020-11-29 11:58

Google Pixel. 因為可以無限upload上Google Photos。
拍片最大問題不是質素。而是能抓住每一刻,盡情咁拍片 ...
moarfish 發表於 2020-11-29 11:18



    已經冇呢支歌仔唱
作者: blkbd5    時間: 2020-11-29 12:02

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 10:28

已前用DV,現在大把選擇,我會用go pro 9 或者DJI pocket 2,收音同影像好穩定!
作者: moarfish    時間: 2020-11-29 12:13

本帖最後由 moarfish 於 2020-11-29 12:14 編輯
已經冇呢支歌仔唱
chue 發表於 2020-11-29 11:58


有,還有high quality, 只是冇original quality。
限了1080P

要Original Quality 還可以去Amazon買Pixel 第一代翻新機。
作者: hehaya    時間: 2020-11-29 12:16

用開iphone繼續買ip得啦。。。。
預算唔夠唔好買max
再唔夠買11 買se....
一係去維修部ip7 最平
作者: madgod1213    時間: 2020-11-29 12:29

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 10:28

拍片用ip 12pro max, 堅得
次選pixel5, 再次選就mate40
作者: msdoin1    時間: 2020-11-29 12:37

回復 1 #crazyrickypoon

focus邊度有問題?
https://youtu.be/WFMPOJjqyXE

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2020-11-29 12:47

拍片一定係iphone, 差成條街
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 12:50

已前用DV,現在大把選擇,我會用go pro 9 或者DJI pocket 2,收音同影像好穩定! ...
blkbd5 發表於 2020-11-29 12:02



    有諗過
但諗住手機會隨時拎出黎
好似會用多D
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 12:52

用開iphone繼續買ip得啦。。。。
預算唔夠唔好買max
再唔夠買11 買se....
一係去維修部ip7 最平 ...
hehaya 發表於 2020-11-29 12:16



    我部手機壞左鏡頭三年了...

不過新機冇TOUCH ID 好唔方便
戴口罩情況下
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 12:53

回復 crazyrickypoon

focus邊度有問題?


via HKEPC Reader for Android
msdoin1 發表於 2020-11-29 12:37


睇YOUTUBE 有D 相主體側BLUR晒
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 12:54

拍片一定係iphone, 差成條街
jacktsui 發表於 2020-11-29 12:47



    成萬蚊部
仲要冇指模
宜家D IPHONE真係好難買得落手

我認係好襟用
我用了4年仲好暢順
之前LG G3 用兩年已經好慢
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 12:57

iphone12 pro/samsung note 20 pro
cantona7 發表於 2020-11-29 11:16



    想問DXO冇SONY個兩部新機?
作者: chue    時間: 2020-11-29 14:03

但樓主你買手機咩用途?唔係為拍仔女成長片咩?指紋就忘記啦,我部手機有指紋都唔用啦,為咩?就係為防 HACK 指紋
作者: countryboy    時間: 2020-11-29 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 15:02

回覆 21# chue


    順便換機
都用了4年
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-11-29 15:04

個人經驗係用咩手機唔重要, 你刻意想拍小朋友某d得意野就拍唔到, 反而一得閒就攞部手機出黎對住個小朋友亂 ...
countryboy 發表於 2020-11-29 14:40



    所以我都唔想錯過
宜家D影片係晒老婆到
自己手機咩都無
當順便換部手機
作者: troff    時間: 2020-11-29 15:39

如果你一部手機用到4年,買番iPhone啦,拍片又好,系統更新升級有保證
作者: getronics    時間: 2020-11-29 15:57

hi-8 點算。。
作者: thumbsup    時間: 2020-11-29 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imback    時間: 2020-11-29 16:26

如果想拍片+影相,首選華記MATE 40 PRO
只係要拍片最強得生果,成皮野果部,佢影天同地都自動TUNE光
其他牌子就一半光一半黑
電量續航,只可以揀祖國機,生果好環保(偷工減料)
作者: hyperbola    時間: 2020-11-29 16:32

每日幫小朋友影最少一張相,最好差不多時間/位置,一年後比較365張相會有驚喜。
作者: EVA001    時間: 2020-11-29 19:24

買返部SE2020, 有Touch id, 你又唔駛買過D 套
作者: lui3271709    時間: 2020-11-29 19:28

你用360 拍,十年後vr你睇返,佢真係好似在你身邊學緊行tim.
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-11-29 19:59

你用360 拍,十年後vr你睇返,佢真係好似在你身邊學緊行tim.
lui3271709 發表於 2020-11-29 19:28



    360的確係幾正....E+有冇D幾正既產品推介下
作者: 風十三    時間: 2020-11-29 20:57

我都係偏向360
作者: lui3271709    時間: 2020-11-29 21:00

360的確係幾正....E+有冇D幾正既產品推介下
樹下乘涼 發表於 2020-11-29 07:59 PM


我得vr, 無機,比較唔到。

但未來絕對會成為趨勢。
作者: zole    時間: 2020-11-29 22:15

回覆 1# crazyrickypoon


    作為一個用ipXs Max 的用家,BB由出世影到現在兩歲多,再換都係 12 pro max ,太太用緊 11pro max

用 原況 影相,張張都同你拍條短片,真係好方便,有聲有畫,慢慢一格格選,唔會錯過任何精采一刻,拍片由 6s+ 開始己經 4K 30 格,唔太大,夠似放大,除時用 4K 電視重溫,

最緊要係 - 回憶 自動幫你搵片搵相,有時間自己再加加減減,就可以 send 比全世界,用過就明有幾方便!!
作者: Cartesius    時間: 2020-11-30 06:38

成萬蚊部
仲要冇指模
宜家D IPHONE真係好難買得落手

我認係好襟用
我用了4年仲好暢順
之前LG G3 用 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 12:54 PM

SE2 256gb
(相對)平,有touch id
合晒你要求
作者: jacktsui    時間: 2020-11-30 09:01

回覆 35# zole

agree, live 係好岩影小朋友, 動物
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 11:28

回覆  crazyrickypoon


    作為一個用ipXs Max 的用家,BB由出世影到現在兩歲多,再換都係 12 pro max  ...
zole 發表於 2020-11-29 22:15

用回憶?手機邊有咁多位存片?

via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 11:29

我的建議係拍多d video, 睇返真係好回味,比相更正,尤其1-2歲

via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 11:44

360 得一款正啫   新出部 x2 好想買

via HKEPC Reader for Android
作者: tamalemon    時間: 2020-11-30 12:04

由結論開始講,錢不是問題的話就一於12max 512gb, 配iclous / G Photo雲端係基本盤

想高D性价比就Samsung S20/Note 20 系列配張256/512Gb 記憶咭配G Photo雲端。

呢兩邊既相片及拍片功能最完整。 尤其超廣角加上zoom鏡,以及三鏡都要有防手震, 係花大錢後必須要配備的功能。  未來幾年,小BB會變幼童,係越來越活躍,你相機自然要追上配合。 千其吾好比人游说你吾需要其中一樣。 甘只係証明佢幫吾到你。 可能佢衣家冇湊幼兒,有D小点冇注意到。

不换電話的話,添置一架像ZV1/Pocket 2 (6千以下)的新款相機其實亦有它們的好處。 但最重要係,你到底有幾多預算
作者: Cartesius    時間: 2020-11-30 13:32

360 得一款正啫   新出部 x2 好想買

via HKEPC Reader for Android
youhello507 發表於 2020-11-30 11:44 AM

功能上接近完美
可惜同上代用同一粒sensor
室內/夜景畫質都係好一般

見YT啲review大部分都係用黎拍大日光就知
作者: Joe_Black    時間: 2020-11-30 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2020-11-30 14:25

360 得一款正啫   新出部 x2 好想買

via HKEPC Reader for Android
youhello507 發表於 30/11/2020 11:44


我用緊第1代,OneX,用佢多過用非360果類。
1X2我都留意緊,不過比較想試GoProMax,
R我就覺得,整個結構麻煩。
作者: 風十三    時間: 2020-11-30 14:26

功能上接近完美
可惜同上代用同一粒sensor
室內/夜景畫質都係好一般

見YT啲review大部分都係用黎拍大日 ...
Cartesius 發表於 30/11/2020 13:32

你會唔會建議,如果1x2,不如GoProMax
作者: kof2002    時間: 2020-11-30 14:47

小朋友越大越難影,特別2至3歲, 一路都係主要用 note 10 影, 都幾好

想問下個 360 , 係咪真係有用, 定 gimmic 野?  

大家會唔會執相、剪片, 現在都係全部放在one drive ?
作者: tamalemon    時間: 2020-11-30 14:54

回覆 46# kof2002

好肯定甘講,冇x用
作者: 風十三    時間: 2020-11-30 15:02

小朋友越大越難影,特別2至3歲, 一路都係主要用 note 10 影, 都幾好

想問下個 360 , 係咪真係有用, 定  ...
kof2002 發表於 30/11/2020 14:47


佢只係攞哂360度,唔洗你支鏡拍唔同角度,所以後制係較重要,
如果你對影像質素有要求,360可以唔洗諗。
作者: tamalemon    時間: 2020-11-30 15:02

本帖最後由 tamalemon 於 2020-11-30 15:04 編輯
小朋友越大越難影,特別2至3歲, 一路都係主要用 note 10 影, 都幾好

想問下個 360 , 係咪真係有用, 定  ...
kof2002 發表於 2020-11-30 14:47


即使你用大陸牌子最易用的機
你每拍一小時至少要用翻同一時段的1.5倍時間output回正常屏幕用的1080還是4K
一般人至少係用三倍以上時間
用紙筆記住第一次回看的画面想要extract的部分
然後第二次回看,在虛擬360 3維世界中重設一次二 D的視角路徑
再等App output成平面影片回看,修正,重設視角,再輸出
Repeat以上步驟直至一小時的clip能extract出幾條合用的影片
再開FCPX 做editing, transition, transcode....回一般正常人分享的10-15分鐘片段


你打算經營一家film studio嗎
作者: Hidekii    時間: 2020-11-30 15:14

唔知呢度有幾多個真係有影開小朋友? 係真係會經常搵返以前既相
我仔5歲, 影足5年, 單反, Gopro都有, 但99%都係手機影
好多時都係即興影, 手機影相/片太重要
用開iPhone都係用返iPhone啦
作者: Cartesius    時間: 2020-11-30 15:52

唔知呢度有幾多個真係有影開小朋友? 係真係會經常搵返以前既相
我仔5歲, 影足5年, 單反, Gopro都有, 但99% ...
Hidekii 發表於 2020-11-30 03:14 PM

同意
影細路最緊要部機就手
手機點計都最方便
頂晒籠都係一吋censor機長期擺褲袋
作者: Cartesius    時間: 2020-11-30 15:53

你會唔會建議,如果1x2,不如GoProMax
風十三 發表於 2020-11-30 02:26 PM

睇review好似差唔多?
作者: tamalemon    時間: 2020-11-30 16:22

可以顺手分享埋action camera / gopro 的用途

基本上,最易的嬰兒回憶創造器係action camera, 一至兩架,用怪獸腳架或電話夾,夾後嬰兒車,嬰兒床,嬰兒遊器區,捕捉一個長時段。

一般建議雙gopro, 一架捕捉movie另一架timelapse photo。 冇兩架對效果係冇大影響的,只需要一日調tinelapse另一日拍movie就得。 拍得多嬰兒"記錄片"就知幼兒階段一切即是重複loop完又loop

gopro可以直插ext usb power增長操作時間,長時間拍timelaps果一架必須用usb 供電 。 以前有出過防水ect usb power connector比gopro,建議掛bb車使用呆一架gopro可以配防水接口
作者: jasonwkc    時間: 2020-11-30 16:45

成萬蚊部
仲要冇指模
宜家D IPHONE真係好難買得落手

我認係好襟用
我用了4年仲好暢順
之前LG G3 用 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 12:54

正正是iPhone 用幾年都順
其實煩少些

的確係貴些
我都心郁轉會

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jasonwkc    時間: 2020-11-30 16:50

回覆 28# imback

呢個都幾好喎, 學習下先

有左小朋友, 發覺影相
真係日日影, 成日影最好
作者: jasonwkc    時間: 2020-11-30 17:11

我得vr, 無機,比較唔到。

但未來絕對會成為趨勢。
lui3271709 發表於 2020-11-29 21:00



    MOTION PHOTO而家三星同PIXEL都已經有, 不過有埋聲音的片SUPPORT只係IPHONE有
GOOGLE PHOTO都已經SUPPORT左
作者: mf01a    時間: 2020-11-30 17:13

DJI Pocket 2
作者: deonz    時間: 2020-11-30 18:37

室外日光的話
求其一部2020年中階或以上應該有一定拍片質數

有室内或者夜拍要求
視乎你係手機睇定電視睇(或者睇你個電腦mon有幾大/幾清喇)
要放係大屏睇有要少noise
大路牌子應該要最新呢代IP12pro/ pro max或者Xperia 1ii/ 5ii 先幫都你

同埋要睇你會晤會拍1080/60P or 4K 60P
好多牌子拍60P時會crop得好勁,24-26mm標準鏡好多時得返30-35mm左右
室外要行後幾步,室内呢就好多時無得退

另外我比留意jettering 問題(移動時窒晤窒),你去youtube 睇吓d對比開箱就明㗎啦
暫時得Apple同Sony可接受
最新部國家牌好似都解決咗呢個問題,不過色水晤係好真實
希望幫到你






回覆 1# crazyrickypoon
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 18:38

佢只係攞哂360度,唔洗你支鏡拍唔同角度,所以後制係較重要,
如果你對影像質素有要求,360可以唔洗諗。 ...
風十三 發表於 2020-11-30 15:02

但係有要求,可能要set 10分鐘先開始影,到時又不合作閃走咗,影唔到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 18:42

室外日光的話
求其一部2020年中階或以上應該有一定拍片質數

有室内或者夜拍要求
視乎你係手機睇定電視睇( ...
deonz 發表於 2020-11-30 18:37

唔係 action 片,30pfs 都夠啦,除非想玩水花啫,玩一兩次都夠lu

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 18:44

我用緊第1代,OneX,用佢多過用非360果類。
1X2我都留意緊,不過比較想試GoProMax,
R我就覺得,整個結構 ...
風十三 發表於 2020-11-30 14:25

係,oner 我覺得好似好大舊,我又唔會換鏡嘅。

我覺得 gopro max 唔會夠360 好,都冇乜人講 max 嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lui3271709    時間: 2020-11-30 19:49

但係有要求,可能要set 10分鐘先開始影,到時又不合作閃走咗,影唔到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0 ...
youhello507 發表於 2020-11-30 06:38 PM


360 都係類近紀錄片,set腳架企定定,拍完睇返好似第一身(一棵樹咁) 係現場。

不過真係唔講得笑,真係好有臨場感。
作者: lui3271709    時間: 2020-11-30 19:53

考慮返普通相機,我覺得咩手機/傳統相機,只係影唔灑出黎,其實都好少睇返又或者某d 原因無曬data, 我覺得珍貴既回憶,除左機本身質素固然要好外,影完都要諗下點保存,印出黎其實係最好。
作者: youhello507    時間: 2020-11-30 20:57

當然要行 321 backup la, 相哂出嚟睇有親切感,我就去淘寶哂啦

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2020-11-30 23:57

回覆  chue


    順便換機
都用了4年
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 15:02


咪啱咯,5G IPHONE 咪出左咯,買返黎對比 IPHONE 7 一定會覺得升左呢,用第D 我唔知樓主會唔會比較
作者: zole    時間: 2020-12-1 00:19

[img][/img]回覆 38# youhello507
[attach]2234115[/attach].

點安真係好睇己,今晚準備清下機

360 係想用的話,基本要 8K 以上先可以放大睇楚個人,唔係真係下風景就算,除非下下叫個小朋自己自拍唔係都見唔清人
作者: abcjerry    時間: 2020-12-1 00:38

等你有多幾個就不會覺得可惜,只會覺得很煩~
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-12-1 14:55

由結論開始講,錢不是問題的話就一於12max 512gb, 配iclous / G Photo雲端係基本盤

想高D性价比就Samsung  ...
tamalemon 發表於 2020-11-30 12:04



  有RX100M3
我都想換ZV-1
但係上網睇不夠廣角
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-12-1 14:59

室外日光的話
求其一部2020年中階或以上應該有一定拍片質數

有室内或者夜拍要求
視乎你係手機睇定電視睇( ...
deonz 發表於 2020-11-30 18:37



    宜家睇緊SONY XPERIA 5 II
不過好似見好少人討論
作者: tamalemon    時間: 2020-12-1 15:11

本帖最後由 tamalemon 於 2020-12-1 15:15 編輯

回覆 68# crazyrickypoon

有M3就不建議無啦啦upgrade架Sony。

不急換電話就可以考添加果支pocket 2,豐擇Fortress賣 2千9蚊,tracking超強,支鏡够wide。 相及片的質素, 我驟眼睇就感覺好近似iphone 11水平。

我當日又係已有RX100,個人選擇左添加一架APSC配prime lense。 當日未推出pocket一代, 所以我情形同你有出入。 但APSC拍的一歲相,真的在一堆回憶中最有味道。 不用太特別的後製。 我感覺,家下D Samsung及iphone都有近似效果,又係不必特別的後製。 科技真的可以令人改變過去的習慣。
作者: tamalemon    時間: 2020-12-1 15:24

本帖最後由 tamalemon 於 2020-12-1 15:26 編輯

可以同你分享多個角度, 受限於只有一雙手,你換電話定升级RX100都好,你同一時間仲係主要只操縱到一架機。

Pocket 的話,你可以交比太太,掛自己心口,掛BB車,定企佢係枱面,就可以達成auto tracking自動拍b roll, 变成你雙手可以同時用M3。
作者: youhello507    時間: 2020-12-1 17:24

[/img]回覆  youhello507
.

點安真係好睇己,今晚準備清下機

360 係想用的話,基本要 8K 以上先可以放大 ...
zole 發表於 2020-12-1 00:19


我IP 只有64G, 所以不能做 storage la.  8k 是什麼意思?  4K 我已經覺得好清, 我個MON 都冇4K
作者: ioio999    時間: 2020-12-1 17:35

回復 20 #crazyrickypoon

Dxo 算鬼數啦

via HKEPC Reader for Android
作者: ahuo    時間: 2020-12-1 18:46

以前會推薦華為,但華為手機業務呢個環境下就最好買iphone
手機影相點都方便過相機的,就算係卡片機都係咁話
先唔講呢家d電話對夜景幾咁友好先,只係便攜已經係相機無法比擬了。而且相機要錫住用,跌一下隨時bye bye起碼手機跌一下死的機會點都低過相機
更唔好提一般的卡片機攝影效果都未必夠呢家d主力手機好。(指auto mode)
我就係因為因為種種原因拋棄了RX100M5
作者: deonz    時間: 2020-12-1 19:22

本帖最後由 deonz 於 2020-12-1 19:23 編輯

Xperia 5ii 主鏡頭一般拍片非常掂,不論日夜定室内LED光源都有穩定表現
而wide 鏡就上準以上,我覺得可接受
追焦能力追貼2018年左右嘅Mirrorless無反 (fuji XT-2, Olympis Em-1ii, Sony A6300/6500)
單以追焦計,黑暗環境下應該好過上面呢幾部-2EV嘅細機
不過畫質當然冇無反咁高
原生相機APP bit rate最盡30M, pro Cinema約60M

另外HDR應該冇IP12Pro反應咁快,
強光下時不時會有under嘅情況(當然好過爆光啦)


回覆 69# crazyrickypoon
作者: Dcup    時間: 2020-12-1 19:55

買部gopro仲簡單....
作者: whs    時間: 2020-12-1 19:59

一定係iPhone(11或12), 鏡頭好係其中一個因素
但重點係佢個對焦同Live photo, 影小朋友好有用
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-12-1 20:27

Xperia 5ii 主鏡頭一般拍片非常掂,不論日夜定室内LED光源都有穩定表現
而wide 鏡就上準以上,我覺得可接受 ...
deonz 發表於 2020-12-1 19:22



    即係會口黑面黑?

咁即係好似都係I phone好d?

我自己有部xt-30但重量不會拍片了
作者: crazyrickypoon    時間: 2020-12-1 22:19

Xperia 5ii 主鏡頭一般拍片非常掂,不論日夜定室内LED光源都有穩定表現
而wide 鏡就上準以上,我覺得可接受 ...
deonz 發表於 2020-12-1 19:22



    https://youtu.be/wP3iYrGHWtQ

啱啱睇完呢條片
都感覺到兩部手機個差異都好大
作者: panda360    時間: 2020-12-1 23:28

iphone12 pro/samsung note 20 pro
cantona7 發表於 2020-11-29 11:16



    iPhone 12 pro max, 可以在全黑對蕉。
作者: ARM    時間: 2020-12-2 11:06

影相都話有Pixel Samsung嗰啲可以揀
拍片嘅話就iphone算啦
作者: 8783    時間: 2020-12-2 12:38

拍片緊係用三星,連跑步有防震,影小朋友點可以影唔清
作者: linggo    時間: 2020-12-2 14:11

用緊 ***note20, 但影小朋友, 都係拎返 iPhone 影...
# 小朋友點會企定定俾你影, 所以都係影片為主, 間中先影相..
作者: imback    時間: 2020-12-3 23:24

回覆 28# imback

iPhone 12 Pro Max vs Samsung Note 20 Ultra / Huawei Mate 40 Pro Camera Test Comparison.
    https://www.youtube.com/watch?v= ... nnel=Mrwhosetheboss
作者: imback    時間: 2020-12-4 23:16

本帖最後由 imback 於 2020-12-4 23:19 編輯

回覆 1# crazyrickypoon

https://www.youtube.com/watch?v= ... 4%E7%A7%91%E6%8A%80


https://www.youtube.com/watch?v=UB2y-Pm3Oo0&ab_channel=%E6%96%B0%E8%AF%84%E7%A7%91%E6%8A%80
作者: jasonwkc    時間: 2020-12-4 23:42

個人覺得要就手
拎起就係

快門要快
開 APP 要快

三星用得一排就會因為 android 拖慢
IPhone 就相對好些少

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: EVA001    時間: 2020-12-4 23:58

個人覺得要就手
拎起就係

快門要快
開 APP 要快

三星用得一排就會因為 android 拖慢
IPhone 就相對好些少 ...
jasonwkc 發表於 2020-12-4 23:42

同意

試過一個突發情況要影相,部An 機相機突然 Freeze 咗...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2