作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 10:28 標題: 小朋友一歲,才意識拍片重要性,求推介
本帖最後由 crazyrickypoon 於 2020-11-29 10:30 編輯
我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後悔
照片能留下最美一刻
影片留下最重要的過程
希望大家可以推介一部拍片手機
Ps. 本身諗住衝小米10T pro, 點知睇完review連focus都做唔到
攪到又要另尋新歡
作者: cyberyeah 時間: 2020-11-29 10:41
依家已經好好,我個年代用DV拍,而家拎出嚟睇真係唔見得人,依家求其攞部紅米都清過DV
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: fresh_banana 時間: 2020-11-29 10:56
買返iphone , se2 或者 11 , 唔要 5G 嘅話, 都唔差
作者: chue 時間: 2020-11-29 10:58
買返 IPHONE 得架啦
作者: 7type 時間: 2020-11-29 11:02
我細個個時得錄音帶咋
作者: cantona7 時間: 2020-11-29 11:16
https://www.dxomark.cn/rankings/#smartphones
iphone12 pro/samsung note 20 pro
作者: moarfish 時間: 2020-11-29 11:18
Google Pixel. 因為可以無限upload上Google Photos。
拍片最大問題不是質素。而是能抓住每一刻,盡情咁拍片才最重要。不用膽心容量問題。
作者: ponghk 時間: 2020-11-29 11:54
有無 link? 想睇吓
作者: chue 時間: 2020-11-29 11:58
Google Pixel. 因為可以無限upload上Google Photos。
拍片最大問題不是質素。而是能抓住每一刻,盡情咁拍片 ...
moarfish 發表於 2020-11-29 11:18
已經冇呢支歌仔唱
作者: blkbd5 時間: 2020-11-29 12:02
已前用DV,現在大把選擇,我會用go pro 9 或者DJI pocket 2,收音同影像好穩定!
作者: moarfish 時間: 2020-11-29 12:13
本帖最後由 moarfish 於 2020-11-29 12:14 編輯
有,還有high quality, 只是冇original quality。
限了1080P
要Original Quality 還可以去Amazon買Pixel 第一代翻新機。
作者: hehaya 時間: 2020-11-29 12:16
用開iphone繼續買ip得啦。。。。
預算唔夠唔好買max
再唔夠買11 買se....
一係去維修部ip7 最平
作者: madgod1213 時間: 2020-11-29 12:29
拍片用ip 12pro max, 堅得
次選pixel5, 再次選就mate40
作者: msdoin1 時間: 2020-11-29 12:37
回復 1 #crazyrickypoon
focus邊度有問題?
https://youtu.be/WFMPOJjqyXE
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2020-11-29 12:47
拍片一定係iphone, 差成條街
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 12:50
有諗過
但諗住手機會隨時拎出黎
好似會用多D
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 12:52
我部手機壞左鏡頭三年了...
不過新機冇TOUCH ID 好唔方便
戴口罩情況下
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 12:53
睇YOUTUBE 有D 相主體側BLUR晒
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 12:54
成萬蚊部
仲要冇指模
宜家D IPHONE真係好難買得落手
我認係好襟用
我用了4年仲好暢順
之前LG G3 用兩年已經好慢
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 12:57
想問DXO冇SONY個兩部新機?
作者: chue 時間: 2020-11-29 14:03
但樓主你買手機咩用途?唔係為拍仔女成長片咩?指紋就忘記啦,我部手機有指紋都唔用啦,為咩?就係為防 HACK 指紋
作者: countryboy 時間: 2020-11-29 14:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 15:02
回覆 21# chue
順便換機
都用了4年
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-11-29 15:04
所以我都唔想錯過
宜家D影片係晒老婆到
自己手機咩都無
當順便換部手機
作者: troff 時間: 2020-11-29 15:39
如果你一部手機用到4年,買番iPhone啦,拍片又好,系統更新升級有保證
作者: getronics 時間: 2020-11-29 15:57
hi-8 點算。。
作者: thumbsup 時間: 2020-11-29 16:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imback 時間: 2020-11-29 16:26
如果想拍片+影相,首選華記MATE 40 PRO
只係要拍片最強得生果,成皮野果部,佢影天同地都自動TUNE光
其他牌子就一半光一半黑
電量續航,只可以揀祖國機,生果好環保(偷工減料)
作者: hyperbola 時間: 2020-11-29 16:32
每日幫小朋友影最少一張相,最好差不多時間/位置,一年後比較365張相會有驚喜。
作者: EVA001 時間: 2020-11-29 19:24
買返部SE2020, 有Touch id, 你又唔駛買過D 套
作者: lui3271709 時間: 2020-11-29 19:28
你用360 拍,十年後vr你睇返,佢真係好似在你身邊學緊行tim.
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-11-29 19:59
360的確係幾正....E+有冇D幾正既產品推介下

作者: 風十三 時間: 2020-11-29 20:57
我都係偏向360
作者: lui3271709 時間: 2020-11-29 21:00
我得vr, 無機,比較唔到。
但未來絕對會成為趨勢。
作者: zole 時間: 2020-11-29 22:15
回覆 1# crazyrickypoon
作為一個用ipXs Max 的用家,BB由出世影到現在兩歲多,再換都係 12 pro max ,太太用緊 11pro max
用 原況 影相,張張都同你拍條短片,真係好方便,有聲有畫,慢慢一格格選,唔會錯過任何精采一刻,拍片由 6s+ 開始己經 4K 30 格,唔太大,夠似放大,除時用 4K 電視重溫,
最緊要係 - 回憶 自動幫你搵片搵相,有時間自己再加加減減,就可以 send 比全世界,用過就明有幾方便!!
作者: Cartesius 時間: 2020-11-30 06:38
SE2 256gb
(相對)平,有touch id
合晒你要求
作者: jacktsui 時間: 2020-11-30 09:01
回覆 35# zole
agree, live 係好岩影小朋友, 動物
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 11:28
用回憶?手機邊有咁多位存片?
via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 11:29
我的建議係拍多d video, 睇返真係好回味,比相更正,尤其1-2歲
via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 11:44
360 得一款正啫
via HKEPC Reader for Android
作者: tamalemon 時間: 2020-11-30 12:04
由結論開始講,錢不是問題的話就一於12max 512gb, 配iclous / G Photo雲端係基本盤
想高D性价比就Samsung S20/Note 20 系列配張256/512Gb 記憶咭配G Photo雲端。
呢兩邊既相片及拍片功能最完整。 尤其超廣角加上zoom鏡,以及三鏡都要有防手震, 係花大錢後必須要配備的功能。 未來幾年,小BB會變幼童,係越來越活躍,你相機自然要追上配合。 千其吾好比人游说你吾需要其中一樣。 甘只係証明佢幫吾到你。 可能佢衣家冇湊幼兒,有D小点冇注意到。
不换電話的話,添置一架像ZV1/Pocket 2 (6千以下)的新款相機其實亦有它們的好處。 但最重要係,你到底有幾多預算
作者: Cartesius 時間: 2020-11-30 13:32
功能上接近完美
可惜同上代用同一粒sensor
室內/夜景畫質都係好一般
見YT啲review大部分都係用黎拍大日光就知
作者: Joe_Black 時間: 2020-11-30 13:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2020-11-30 14:25
我用緊第1代,OneX,用佢多過用非360果類。
1X2我都留意緊,不過比較想試GoProMax,
R我就覺得,整個結構麻煩。
作者: 風十三 時間: 2020-11-30 14:26
你會唔會建議,如果1x2,不如GoProMax
作者: kof2002 時間: 2020-11-30 14:47
小朋友越大越難影,特別2至3歲, 一路都係主要用 note 10 影, 都幾好
想問下個 360 , 係咪真係有用, 定 gimmic 野?
大家會唔會執相、剪片, 現在都係全部放在one drive ?
作者: tamalemon 時間: 2020-11-30 14:54
回覆 46# kof2002
好肯定甘講,冇x用
作者: 風十三 時間: 2020-11-30 15:02
佢只係攞哂360度,唔洗你支鏡拍唔同角度,所以後制係較重要,
如果你對影像質素有要求,360可以唔洗諗。
作者: tamalemon 時間: 2020-11-30 15:02
本帖最後由 tamalemon 於 2020-11-30 15:04 編輯
即使你用大陸牌子最易用的機
你每拍一小時至少要用翻同一時段的1.5倍時間output回正常屏幕用的1080還是4K
一般人至少係用三倍以上時間
用紙筆記住第一次回看的画面想要extract的部分
然後第二次回看,在虛擬360 3維世界中重設一次二 D的視角路徑
再等App output成平面影片回看,修正,重設視角,再輸出
Repeat以上步驟直至一小時的clip能extract出幾條合用的影片
再開FCPX 做editing, transition, transcode....回一般正常人分享的10-15分鐘片段
你打算經營一家film studio嗎
作者: Hidekii 時間: 2020-11-30 15:14
唔知呢度有幾多個真係有影開小朋友? 係真係會經常搵返以前既相
我仔5歲, 影足5年, 單反, Gopro都有, 但99%都係手機影
好多時都係即興影, 手機影相/片太重要
用開iPhone都係用返iPhone啦
作者: Cartesius 時間: 2020-11-30 15:52
同意
影細路最緊要部機就手
手機點計都最方便
頂晒籠都係一吋censor機長期擺褲袋
作者: Cartesius 時間: 2020-11-30 15:53
睇review好似差唔多?
作者: tamalemon 時間: 2020-11-30 16:22
可以顺手分享埋action camera / gopro 的用途
基本上,最易的嬰兒回憶創造器係action camera, 一至兩架,用怪獸腳架或電話夾,夾後嬰兒車,嬰兒床,嬰兒遊器區,捕捉一個長時段。
一般建議雙gopro, 一架捕捉movie另一架timelapse photo。 冇兩架對效果係冇大影響的,只需要一日調tinelapse另一日拍movie就得。 拍得多嬰兒"記錄片"就知幼兒階段一切即是重複loop完又loop
gopro可以直插ext usb power增長操作時間,長時間拍timelaps果一架必須用usb 供電 。 以前有出過防水ect usb power connector比gopro,建議掛bb車使用呆一架gopro可以配防水接口
作者: jasonwkc 時間: 2020-11-30 16:45
正正是iPhone 用幾年都順
其實煩少些
的確係貴些
我都心郁轉會
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jasonwkc 時間: 2020-11-30 16:50
回覆 28# imback
呢個都幾好喎, 學習下先
有左小朋友, 發覺影相
真係日日影, 成日影最好
作者: jasonwkc 時間: 2020-11-30 17:11
MOTION PHOTO而家三星同PIXEL都已經有, 不過有埋聲音的片SUPPORT只係IPHONE有
GOOGLE PHOTO都已經SUPPORT左
作者: mf01a 時間: 2020-11-30 17:13
DJI Pocket 2
作者: deonz 時間: 2020-11-30 18:37
室外日光的話
求其一部2020年中階或以上應該有一定拍片質數
有室内或者夜拍要求
視乎你係手機睇定電視睇(或者睇你個電腦mon有幾大/幾清喇)
要放係大屏睇有要少noise
大路牌子應該要最新呢代IP12pro/ pro max或者Xperia 1ii/ 5ii 先幫都你
同埋要睇你會晤會拍1080/60P or 4K 60P
好多牌子拍60P時會crop得好勁,24-26mm標準鏡好多時得返30-35mm左右
室外要行後幾步,室内呢就好多時無得退
另外我比留意jettering 問題(移動時窒晤窒),你去youtube 睇吓d對比開箱就明㗎啦
暫時得Apple同Sony可接受
最新部國家牌好似都解決咗呢個問題,不過色水晤係好真實
希望幫到你
回覆 1# crazyrickypoon
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 18:38
但係有要求,可能要set 10分鐘先開始影,到時又不合作閃走咗,影唔到
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 18:42
唔係 action 片,30pfs 都夠啦,除非想玩水花啫,玩一兩次都夠lu
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 18:44
係,oner 我覺得好似好大舊,我又唔會換鏡嘅。
我覺得 gopro max 唔會夠360 好,都冇乜人講 max 嘅
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lui3271709 時間: 2020-11-30 19:49
但係有要求,可能要set 10分鐘先開始影,到時又不合作閃走咗,影唔到
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0 ...
youhello507 發表於 2020-11-30 06:38 PM
360 都係類近紀錄片,set腳架企定定,拍完睇返好似第一身(一棵樹咁) 係現場。
不過真係唔講得笑,真係好有臨場感。
作者: lui3271709 時間: 2020-11-30 19:53
考慮返普通相機,我覺得咩手機/傳統相機,只係影唔灑出黎,其實都好少睇返又或者某d 原因無曬data, 我覺得珍貴既回憶,除左機本身質素固然要好外,影完都要諗下點保存,印出黎其實係最好。
作者: youhello507 時間: 2020-11-30 20:57
當然要行 321 backup la, 相哂出嚟睇有親切感,我就去淘寶哂啦
via HKEPC Reader for Android
作者: chue 時間: 2020-11-30 23:57
咪啱咯,5G IPHONE 咪出左咯,買返黎對比 IPHONE 7 一定會覺得升左呢,用第D 我唔知樓主會唔會比較
作者: zole 時間: 2020-12-1 00:19
[img][/img]回覆 38# youhello507
[attach]2234115[/attach].
點安真係好睇己,今晚準備清下機
360 係想用的話,基本要 8K 以上先可以放大睇楚個人,唔係真係下風景就算,除非下下叫個小朋自己自拍唔係都見唔清人
作者: abcjerry 時間: 2020-12-1 00:38
等你有多幾個就不會覺得可惜,只會覺得很煩~
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-12-1 14:55
由結論開始講,錢不是問題的話就一於12max 512gb, 配iclous / G Photo雲端係基本盤
想高D性价比就Samsung ...
tamalemon 發表於 2020-11-30 12:04
有RX100M3
我都想換ZV-1
但係上網睇不夠廣角
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-12-1 14:59
宜家睇緊SONY XPERIA 5 II
不過好似見好少人討論
作者: tamalemon 時間: 2020-12-1 15:11
本帖最後由 tamalemon 於 2020-12-1 15:15 編輯
回覆 68# crazyrickypoon
有M3就不建議無啦啦upgrade架Sony。
不急換電話就可以考添加果支pocket 2,豐擇Fortress賣 2千9蚊,tracking超強,支鏡够wide。 相及片的質素, 我驟眼睇就感覺好近似iphone 11水平。
我當日又係已有RX100,個人選擇左添加一架APSC配prime lense。 當日未推出pocket一代, 所以我情形同你有出入。 但APSC拍的一歲相,真的在一堆回憶中最有味道。 不用太特別的後製。 我感覺,家下D Samsung及iphone都有近似效果,又係不必特別的後製。 科技真的可以令人改變過去的習慣。
作者: tamalemon 時間: 2020-12-1 15:24
本帖最後由 tamalemon 於 2020-12-1 15:26 編輯
可以同你分享多個角度, 受限於只有一雙手,你換電話定升级RX100都好,你同一時間仲係主要只操縱到一架機。
Pocket 的話,你可以交比太太,掛自己心口,掛BB車,定企佢係枱面,就可以達成auto tracking自動拍b roll, 变成你雙手可以同時用M3。
作者: youhello507 時間: 2020-12-1 17:24
我IP 只有64G, 所以不能做 storage la. 8k 是什麼意思? 4K 我已經覺得好清, 我個MON 都冇4K
作者: ioio999 時間: 2020-12-1 17:35
回復 20 #crazyrickypoon
Dxo 算鬼數啦
via HKEPC Reader for Android
作者: ahuo 時間: 2020-12-1 18:46
以前會推薦華為,但華為手機業務呢個環境下就最好買iphone
手機影相點都方便過相機的,就算係卡片機都係咁話
先唔講呢家d電話對夜景幾咁友好先,只係便攜已經係相機無法比擬了。而且相機要錫住用,跌一下隨時bye bye
更唔好提一般的卡片機攝影效果都未必夠呢家d主力手機好。(指auto mode)
我就係因為因為種種原因拋棄了RX100M5
作者: deonz 時間: 2020-12-1 19:22
本帖最後由 deonz 於 2020-12-1 19:23 編輯
Xperia 5ii 主鏡頭一般拍片非常掂,不論日夜定室内LED光源都有穩定表現
而wide 鏡就上準以上,我覺得可接受
追焦能力追貼2018年左右嘅Mirrorless無反 (fuji XT-2, Olympis Em-1ii, Sony A6300/6500)
單以追焦計,黑暗環境下應該好過上面呢幾部-2EV嘅細機
不過畫質當然冇無反咁高
原生相機APP bit rate最盡30M, pro Cinema約60M
另外HDR應該冇IP12Pro反應咁快,
強光下時不時會有under嘅情況(當然好過爆光啦)
回覆 69# crazyrickypoon
作者: Dcup 時間: 2020-12-1 19:55
買部gopro仲簡單....
作者: whs 時間: 2020-12-1 19:59
一定係iPhone(11或12), 鏡頭好係其中一個因素
但重點係佢個對焦同Live photo, 影小朋友好有用
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-12-1 20:27
即係會口黑面黑?
咁即係好似都係I phone好d?
我自己有部xt-30但重量不會拍片了
作者: crazyrickypoon 時間: 2020-12-1 22:19
https://youtu.be/wP3iYrGHWtQ
啱啱睇完呢條片
都感覺到兩部手機個差異都好大
作者: panda360 時間: 2020-12-1 23:28
iPhone 12 pro max, 可以在全黑對蕉。
作者: ARM 時間: 2020-12-2 11:06
影相都話有Pixel Samsung嗰啲可以揀
拍片嘅話就iphone算啦
作者: 8783 時間: 2020-12-2 12:38
拍片緊係用三星,連跑步有防震,影小朋友點可以影唔清
作者: linggo 時間: 2020-12-2 14:11
用緊 ***note20, 但影小朋友, 都係拎返 iPhone 影...
# 小朋友點會企定定俾你影, 所以都係影片為主, 間中先影相..
作者: imback 時間: 2020-12-3 23:24
回覆 28# imback
iPhone 12 Pro Max vs Samsung Note 20 Ultra / Huawei Mate 40 Pro Camera Test Comparison.
https://www.youtube.com/watch?v= ... nnel=Mrwhosetheboss
作者: imback 時間: 2020-12-4 23:16
本帖最後由 imback 於 2020-12-4 23:19 編輯
回覆 1# crazyrickypoon
https://www.youtube.com/watch?v= ... 4%E7%A7%91%E6%8A%80
https://www.youtube.com/watch?v=UB2y-Pm3Oo0&ab_channel=%E6%96%B0%E8%AF%84%E7%A7%91%E6%8A%80
作者: jasonwkc 時間: 2020-12-4 23:42
個人覺得要就手
拎起就係
快門要快
開 APP 要快
三星用得一排就會因為 android 拖慢
IPhone 就相對好些少
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: EVA001 時間: 2020-12-4 23:58
同意
試過一個突發情況要影相,部An 機相機突然 Freeze 咗...

