Board logo

標題: [操作疑難] Samsung S10e [打印本頁]

作者: gre    時間: 2020-2-13 18:29     標題: Samsung S10e

Samsung S10e 甚麼地方出機較抵?
依家出機有冇咩野送?
上台出定買淨機抵?
S20 系列出左後 S10e 開始跌價未?
作者: hohohea    時間: 2020-2-14 14:01

手太小同學會撐你, SAMSUNG S10E 優惠結集  如果整多幾百八達通就好啦X_X
https://weirdjun.blogspot.com/20 ... d-mobile-phone.html
作者: Miipp    時間: 2020-2-14 15:42

二奶機同學會撐你, 大鋪多數落左架, 睇下細鋪邊間抵, 以及留意 8 仔 300 回贈完左未.

我某月前入手 40xx, 回 300 八仔, 等於 37xx 入手.
作者: bobopig    時間: 2020-2-14 18:42

二奶機同學會撐你, 大鋪多數落左架, 睇下細鋪邊間抵, 以及留意 8 仔 300 回贈完左未.

我某月前入手 40xx,  ...
Miipp 發表於 2020-2-14 15:42

夠唔夠用?

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2020-2-15 11:46

夠唔夠用?

via HKEPC Reader for Android
bobopig 發表於 2020-2-14 18:42


滿足到我 98.6% 要求
作者: gre    時間: 2020-2-15 13:01

二奶機同學會撐你, 大鋪多數落左架, 睇下細鋪邊間抵, 以及留意 8 仔 300 回贈完左未.

我某月前入手 40xx,  ...
Miipp 發表於 2020-2-14 03:42 PM


大鋪仲有邊間有賣?
八仔$300回攞?
作者: Midas    時間: 2020-2-15 14:52

滿足到我 98.6% 要求
Miipp 發表於 2020-2-15 11:46


師兄,請問 1.4% 喺差啲乜嘢? 謝謝!
作者: gre    時間: 2020-2-15 17:55

二奶機同學會撐你, 大鋪多數落左架, 睇下細鋪邊間抵, 以及留意 8 仔 300 回贈完左未.

我某月前入手 40xx,  ...
Miipp 發表於 2020-2-14 03:42 PM


師兄係邊間買 有咩野送
作者: Miipp    時間: 2020-2-15 17:55

師兄,請問 1.4% 喺差啲乜嘢? 謝謝!
Midas 發表於 2020-2-15 14:52


主要係側面指紋效果唔夠隨心。

另外係左邊多左粒畫蛇添足 AI key.

要買二奶機就快,後無可見來者
作者: gre    時間: 2020-2-15 20:16

主要係側面指紋效果唔夠隨心。

另外係左邊多左粒畫蛇添足 AI key.

要買二奶機就快,後無可見來者 ...
Miipp 發表於 2020-2-15 05:55 PM


左邊粒制其實有咩作用?
作者: KLY    時間: 2020-2-16 00:42

大鋪仲有邊間有賣?
八仔$300回攞?
gre 發表於 2020-2-15 13:01


s10系列samsung pay 八仔$300回賺完左一排啦
而家得note 10先有
作者: gre    時間: 2020-2-16 10:04

s10系列samsung pay 八仔$300回賺完左一排啦
而家得note 10先有
KLY 發表於 2020-2-16 12:42 AM


s10e又無左$300攞又唔減價
新機S20系列又出左,三叔唔洗清舊貨?
作者: hohohea    時間: 2020-2-17 02:19

外國減左價,不過減完唔夠香港平
作者: gre    時間: 2020-2-17 09:05

外國減左價,不過減完唔夠香港平
hohohea 發表於 2020-2-17 02:19 AM



    甚麼價?
作者: calvinleeabc    時間: 2020-2-17 09:07

s10e又無左$300攞又唔減價
新機S20系列又出左,三叔唔洗清舊貨?
gre 發表於 2020-2-16 10:04

三喪射落海都唔會益你

via HKEPC Reader for Android
作者: gre    時間: 2020-2-17 13:41

三喪射落海都唔會益你  

via HKEPC Reader for Android
calvinleeabc 發表於 2020-2-17 09:07 AM


點會唔減呢?
作者: KLY    時間: 2020-2-17 18:27

點會唔減呢?
gre 發表於 2020-2-17 13:41


本身貨已經無幾多剩(早2個月d大舖已經開始無賣)
慢慢賣埋依浸貨唔入咪得囉
作者: Cartesius    時間: 2020-2-17 18:30

正常做法
一過左產品週期就下架
唔會低價賣以免打死自己品牌的其他機
作者: ricky818    時間: 2020-2-17 18:45

大鋪仲有邊間有賣?
八仔$300回攞?
gre 發表於 2020-2-15 13:01


前日見大埔中心豐澤仲有擺出嚟, 好似$4380
作者: ricky818    時間: 2020-2-17 18:49

左邊粒制其實有咩作用?
gre 發表於 2020-2-15 20:16


左邊粒Bixby掣基本上無人用, 仲好易誤觸
不過花少少時間就可以改到好好用
例如長按開電筒, 按兩下鎖rotation, 按一下cap圖
作者: 港男小智    時間: 2020-2-17 18:51

前日見大埔中心豐澤仲有擺出嚟, 好似$4380
ricky818 發表於 2020-2-17 18:45



    搵水魚, 呢個價點解唔買NOTE 10 LITE
作者: ricky818    時間: 2020-2-17 18:57

本帖最後由 ricky818 於 2020-2-17 19:15 編輯
搵水魚, 呢個價點解唔買NOTE 10 LITE
港男小智 發表於 2020-2-17 18:51


因為note 10 lite貴三舊

咁s10e速度同影相應該都好過note 10 lite既
仲有小眾D既功能, S10系列係最後一批用到Gear VR既機
作者: Miipp    時間: 2020-2-18 10:26

搵水魚, 呢個價點解唔買NOTE 10 LITE
港男小智 發表於 2020-2-17 18:51


note10 lite 用 10nm SoC, 唔係 7nm; 只係中階機.

而且稍厚及勁重, 唔適合做二奶機.

佢的 TDLTE band 又唔齊.

比我買上代 855 旗艦機都唔買新貴價水魚中階機
作者: hohohea    時間: 2020-2-18 13:44

搵水魚, 呢個價點解唔買NOTE 10 LITE
港男小智 發表於 2020-2-17 18:51



    係防水同現時/以後機身SIZE最短既ANDROID FLAGSHIP 啊親
作者: dreamtheater    時間: 2020-2-18 17:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youna    時間: 2020-2-18 17:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre    時間: 2020-2-18 17:58

香港未公佈減,發佈會話會減。
dreamtheater 發表於 2020-2-18 05:04 PM



    有冇source?
減幾多?
作者: tn1    時間: 2020-2-18 21:28

有冇source?
減幾多?
gre 發表於 2020-2-18 17:58


作者: starfish    時間: 2020-2-18 21:52

回覆 1# gre


    正常公佈後就開始跌。而家仲 21號 pre order tim
作者: gre    時間: 2020-2-18 22:06

回覆  gre


    正常公佈後就開始跌。而家仲 21號 pre order tim
starfish 發表於 2020-2-18 09:52 PM

個市咁差都唔早d減價清貨,都唔知點解
作者: starfish    時間: 2020-2-18 22:10

回覆 30# gre


    你冇發覺上代同上上代都仲"標"得好貴咩?我都真係唔明。。。。
不過,我知好多人係喺香港買,外國用
作者: dreamtheater    時間: 2020-2-19 04:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyncs    時間: 2020-2-19 12:25

香港個價企甘硬既
作者: gre    時間: 2020-2-19 16:27

香港個價企甘硬既
andyncs 發表於 2020-2-19 12:25 PM



    唔知點解
作者: usei    時間: 2020-2-20 00:00

回覆 28# tn1

S20 咁貴
作者: hohohea    時間: 2020-2-20 15:15

香港個價企甘硬既
andyncs 發表於 2020-2-19 12:25



    $420
A recent analysis conducted by Tech Insights dives deep into the production costs of the Samsung Galaxy S10+ model, namely the variant equipped with the Exynos 9820 chipset and 128GB of built-in storage. According to new calculations, every Galaxy S10+ base model that comes out of Samsung's factory costs $420.
作者: gre    時間: 2020-2-20 16:12

$420
A recent analysis conducted by Tech Insights dives deep into the production costs of the ...
hohohea 發表於 2020-2-20 03:15 PM


s10e都要咁貴?
作者: gre    時間: 2020-2-21 17:48

細舖買會唔會平d?邊間信得過係行貨?
作者: KLY    時間: 2020-2-21 19:44

細舖買會唔會平d?邊間信得過係行貨?
gre 發表於 2020-2-21 17:48


SSP見3980
作者: gre    時間: 2020-2-22 09:02

SSP見3980
KLY 發表於 2020-2-21 07:44 PM



    邊間?
作者: andyncs    時間: 2020-2-22 19:45

3980其實都算貴....
大鋪我見仲系企緊5字頭
唔知係咪比部10 lite頂一頂...
作者: KLY    時間: 2020-2-22 23:30

邊間?
gre 發表於 2020-2-22 09:02


福仁
作者: KLY    時間: 2020-2-22 23:31

3980其實都算貴....
大鋪我見仲系企緊5字頭
唔知係咪比部10 lite頂一頂...
andyncs 發表於 2020-2-22 19:45

大舖做公價4398一排啦喎
作者: andyncs    時間: 2020-2-23 01:15

回覆 43# KLY


我行左幾間見佢地貼返原價出黎
我以為我眼花...
作者: gre    時間: 2020-2-23 09:34

回覆  KLY


我行左幾間見佢地貼返原價出黎
我以為我眼花...
andyncs 發表於 2020-2-23 01:15 AM


多數都係賣$4398,但未見終極一減
作者: axg    時間: 2020-2-23 11:34

多數都係賣$4398,但未見終極一減
gre 發表於 2020-2-23 09:34

師兄, 終極一減會去大約到咩價位? 謝謝
作者: gre    時間: 2020-2-23 11:40

師兄, 終極一減會去大約到咩價位? 謝謝
axg 發表於 2020-2-23 11:34 AM



    就黎有啦
作者: axg    時間: 2020-2-23 13:20

就黎有啦
gre 發表於 2020-2-23 11:40

會唔會穿$3000 ^^ (大想頭)
作者: slt    時間: 2020-2-23 13:23

Note 9 都穿 3000 啦,點解 S10e 咁貴
作者: 普羅    時間: 2020-2-23 13:51

平過4千果d 有 Kentech / Synergy 貼子?
作者: gre    時間: 2020-2-23 13:54

會唔會穿$3000 ^^ (大想頭)
axg 發表於 2020-2-23 01:20 PM


有機
作者: Mrcheng    時間: 2020-2-24 09:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goshigoo    時間: 2020-2-24 11:17

S10e如果3000好正喎!
應該冇乜可能啦, 我估3500 la
作者: 港男小智    時間: 2020-2-24 14:59

平過4千果d 有 Kentech / Synergy 貼子?
普羅 發表於 2020-2-23 13:51



    冇見過, 最平都見要$4030
作者: usei    時間: 2020-2-24 15:33

S10e如果3000好正喎!
應該冇乜可能啦, 我估3500 la
goshigoo 發表於 2020-2-24 11:17


3500 都未必會見到
其他廠都不肯減價
作者: goshigoo    時間: 2020-2-24 16:03

3500 都未必會見到
其他廠都不肯減價
usei 發表於 2020-2-24 15:33


s9賣緊2800
s10e 3500應該半年內可達到
作者: gre    時間: 2020-2-24 20:35

s9賣緊2800
s10e 3500應該半年內可達到
goshigoo 發表於 2020-2-24 04:03 PM



    3000頭應該無問題
作者: gre    時間: 2020-2-26 16:19

見到出面細舖賣緊$3800
作者: Passer2k    時間: 2020-2-26 19:30

s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, SD, 無線充等等偏愛人士嘅喜好, 加上配件又唔難買, 跌到$3500都會有唔少人同你爭, 跌到$3000頭我都會買部..
如果我唔係用緊V35ThinQ, 或我部V35突然死亡, 我100%依家衝出去買..
作者: hot777    時間: 2020-2-26 20:01

s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30



稀有手機
作者: ec709394    時間: 2020-2-26 21:48

但得三千電夠一日用?
作者: hohohea    時間: 2020-2-26 23:11

s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30



    你部機V35 都好神, 唔講唔知LG 有部6" 845U
作者: Passer2k    時間: 2020-2-27 01:46

稀有手機
hot777 發表於 2020-2-26 20:01


後無來者先係主要問題 (以現時消息睇)
作者: Passer2k    時間: 2020-2-27 01:49

但得三千電夠一日用?
ec709394 發表於 2020-2-26 21:48


細機總有啲要取捨..
作者: Passer2k    時間: 2020-2-27 01:58

你部機V35 都好神, 唔講唔知LG 有部6" 845U
hohohea 發表於 2020-2-26 23:11


無行, 配件都難搵, 面貼同V30一樣, 背鏡位置唔同, 香港得一款套賣, 個套未夠一年就爛...
作者: slt    時間: 2020-2-28 01:47

note 9陳列先平過3k
Mrcheng 發表於 2020-2-24 09:11

我買過,#%(( 減信用卡回贈 !%) 再回贈 smart octopus 600
作者: bobopig    時間: 2020-2-29 08:33

s9賣緊2800
s10e 3500應該半年內可達到
goshigoo 發表於 2020-2-24 16:03

請問邊度2900 ?
謝謝

via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo    時間: 2020-2-29 09:36

請問邊度2900 ?
謝謝

via HKEPC Reader for Android
bobopig 發表於 2020-2-29 08:33



細鋪, 自己去價錢.com睇啦
作者: gre    時間: 2020-2-29 11:52

大減價未?
作者: andyncs    時間: 2020-2-29 14:57

大減價未?
gre 發表於 2020-2-29 11:52



    大鋪still 4398
作者: gre    時間: 2020-2-29 16:10

大鋪still 4398
andyncs 發表於 2020-2-29 02:57 PM



    仲唔減價?
作者: KLY    時間: 2020-2-29 22:42

仲唔減價?
gre 發表於 2020-2-29 16:10


S20又未開賣
點解要咁快減?
作者: gre    時間: 2020-3-1 00:29

s10e水機同行機分別在甚麼?
作者: chowty    時間: 2020-3-1 10:16

回覆 73# gre

我都想問下邊間買水貨穩陣啲?
作者: gre    時間: 2020-3-1 11:06

水機同行機功能上有咩分別
作者: A_C    時間: 2020-3-1 11:19

水機要 check 係邊粒 CPU
作者: DVD+RW    時間: 2020-3-4 14:55

出旺角 X仁買啦 $3890
https://www.price.com.hk/product.php?p=388174
作者: KinChungE    時間: 2020-3-4 15:28

水機同行機功能上有咩分別
gre 發表於 2020-3-1 11:06


水機要分唔同地區, 度度唔同
大陸機就同香港硬件一樣, 只係軟件唔同(但係貴過港行, 冇理由買佢)
外國果D就小心, 好大機會連CPU都唔同
作者: gre    時間: 2020-3-4 20:08

行貨減價未?
作者: bobopig    時間: 2020-3-6 00:16

出旺角 X仁買啦 $3890
DVD+RW 發表於 2020-3-4 14:55

2880。唔知係乜野版呢

via HKEPC Reader for Android
作者: dreamtheater    時間: 2020-3-6 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre    時間: 2020-3-7 12:41

中原好似冇賣了,有冇大舖減價?
作者: jasonwkc    時間: 2020-3-7 21:15

出旺角 X仁買啦 $3890
DVD+RW 發表於 2020-3-4 14:55

水機香港有冇VoLTE 呢?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: gre    時間: 2020-3-13 18:39

有冇大舖減價?
作者: Miipp    時間: 2020-3-14 11:50

s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30


我部二奶機個時由 xz1 轉  s10e feel 到好大進步

個時有諗 p30, p30 玩幾下個 form factor 手感差 d. S10e 個種的式感覺比返到少少當年用 s2 時的驚喜。

回行水貨:
除左粒 U 分別外,水貨有機會係單卡,對多 sim 怪是致命打擊
作者: Miipp    時間: 2020-3-14 11:53

S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。

想等跌到心目中三千唔知幾多的人,到時可能只得水貨或二手
作者: hknewa    時間: 2020-3-14 13:56

S10 幾時會減價呢?

via HKEPC Reader for Android
作者: gre    時間: 2020-3-14 22:45

S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。

想等跌到心目中三千唔知幾多的人, ...
Miipp 發表於 2020-3-14 11:53 AM

仲有行貨,但唔知幾時減
作者: r921    時間: 2020-3-14 22:53

amazon見到有平, US$380
作者: axg    時間: 2020-3-15 01:43

肥花同旋處個二手價都起碼$3000 up,係耐唔耐見到啲$2200-$2400,咁平唔知穩唔穩陣
作者: chowty    時間: 2020-3-15 10:03

我最後都係等唔到,星期五買咗部行貨新機,$3**)。

想問下有邊隻玻璃貼可以推介一下。佢本身跟機張貼遮唔到自拍鏡。想揾一張好啲可以遮到全屏。謝謝。
作者: mre    時間: 2020-3-15 11:18

amazon見到有平, US$380
r921 發表於 2020-3-14 22:53

US $380 係Renewed 即係二手喎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Miipp    時間: 2020-3-16 14:07

我最後都係等唔到,星期五買咗部行貨新機,$3**)。

想問下有邊隻玻璃貼可以推介一下。佢本身跟機張貼遮唔 ...
chowty 發表於 2020-3-15 10:03


Ching 是用智能手機回嗎?

點用手機輸入火星碼?
作者: cpk    時間: 2020-3-16 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DVD+RW    時間: 2020-3-16 15:44

回覆 80# bobopig

平嘅水機通常單sim卡版
作者: chowty    時間: 2020-3-16 16:57

用咗幾日,覺得電量差過我之前部S8

而家啲新機電量好似越來越唔襟用
作者: Passer2k    時間: 2020-3-16 18:26

S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。
想等跌到心目中三千唔知幾多的人,到時可能只得水貨或二手
Miipp 發表於 2020-3-14 11:53


大鋪都唔係間間有, 分分鐘三千五都未到就得番二手...
作者: Miipp    時間: 2020-3-16 20:03

大鋪都唔係間間有, 分分鐘三千五都未到就得番二手...
Passer2k 發表於 2020-3-16 18:26


我上年尾入手時已無乜大鋪賣
作者: cschan3    時間: 2020-3-16 23:34

我依家其實係等緊低一級嘅 pixel 4 同低兩級嘅 xperia 10 ii 做對比,之後先決定買乜
希望唔會等唔到 sosad
作者: gre    時間: 2020-3-17 13:26

s10e舊電是否只頂到半日?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2