作者: gre 時間: 2020-2-13 18:29 標題: Samsung S10e
Samsung S10e 甚麼地方出機較抵?
依家出機有冇咩野送?
上台出定買淨機抵?
S20 系列出左後 S10e 開始跌價未?
作者: hohohea 時間: 2020-2-14 14:01
手太小同學會撐你, SAMSUNG S10E 優惠結集 如果整多幾百八達通就好啦X_X
https://weirdjun.blogspot.com/20 ... d-mobile-phone.html
作者: Miipp 時間: 2020-2-14 15:42
二奶機同學會撐你, 大鋪多數落左架, 睇下細鋪邊間抵, 以及留意 8 仔 300 回贈完左未.
我某月前入手 40xx, 回 300 八仔, 等於 37xx 入手.
作者: bobopig 時間: 2020-2-14 18:42
夠唔夠用?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2020-2-15 11:46
滿足到我 98.6% 要求
作者: gre 時間: 2020-2-15 13:01
大鋪仲有邊間有賣?
八仔$300回攞?
作者: Midas 時間: 2020-2-15 14:52
師兄,請問 1.4% 喺差啲乜嘢? 謝謝!
作者: gre 時間: 2020-2-15 17:55
師兄係邊間買 有咩野送
作者: Miipp 時間: 2020-2-15 17:55
主要係側面指紋效果唔夠隨心。
另外係左邊多左粒畫蛇添足 AI key.
要買二奶機就快,後無可見來者
作者: gre 時間: 2020-2-15 20:16
左邊粒制其實有咩作用?
作者: KLY 時間: 2020-2-16 00:42
s10系列samsung pay 八仔$300回賺完左一排啦
而家得note 10先有
作者: gre 時間: 2020-2-16 10:04
s10e又無左$300攞又唔減價
新機S20系列又出左,三叔唔洗清舊貨?
作者: hohohea 時間: 2020-2-17 02:19
外國減左價,不過減完唔夠香港平
作者: gre 時間: 2020-2-17 09:05
甚麼價?
作者: calvinleeabc 時間: 2020-2-17 09:07
三喪射落海都唔會益你
via HKEPC Reader for Android
作者: gre 時間: 2020-2-17 13:41
點會唔減呢?
作者: KLY 時間: 2020-2-17 18:27
本身貨已經無幾多剩(早2個月d大舖已經開始無賣)
慢慢賣埋依浸貨唔入咪得囉

作者: Cartesius 時間: 2020-2-17 18:30
正常做法
一過左產品週期就下架
唔會低價賣以免打死自己品牌的其他機
作者: ricky818 時間: 2020-2-17 18:45
前日見大埔中心豐澤仲有擺出嚟, 好似$4380
作者: ricky818 時間: 2020-2-17 18:49
左邊粒Bixby掣基本上無人用, 仲好易誤觸
不過花少少時間就可以改到好好用
例如長按開電筒, 按兩下鎖rotation, 按一下cap圖
作者: 港男小智 時間: 2020-2-17 18:51
搵水魚, 呢個價點解唔買NOTE 10 LITE
作者: ricky818 時間: 2020-2-17 18:57
本帖最後由 ricky818 於 2020-2-17 19:15 編輯
因為note 10 lite貴三舊
咁s10e速度同影相應該都好過note 10 lite既
仲有小眾D既功能, S10系列係最後一批用到Gear VR既機
作者: Miipp 時間: 2020-2-18 10:26
note10 lite 用 10nm SoC, 唔係 7nm; 只係中階機.
而且稍厚及勁重, 唔適合做二奶機.
佢的 TDLTE band 又唔齊.
比我買上代 855 旗艦機都唔買新貴價水魚中階機

作者: hohohea 時間: 2020-2-18 13:44
係防水同現時/以後機身SIZE最短既ANDROID FLAGSHIP 啊親
作者: dreamtheater 時間: 2020-2-18 17:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youna 時間: 2020-2-18 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2020-2-18 17:58
有冇source?
減幾多?
作者: tn1 時間: 2020-2-18 21:28

作者: starfish 時間: 2020-2-18 21:52
回覆 1# gre
正常公佈後就開始跌。而家仲 21號 pre order tim
作者: gre 時間: 2020-2-18 22:06
個市咁差都唔早d減價清貨,都唔知點解
作者: starfish 時間: 2020-2-18 22:10
回覆 30# gre
你冇發覺上代同上上代都仲"標"得好貴咩?我都真係唔明。。。。
不過,我知好多人係喺香港買,外國用
作者: dreamtheater 時間: 2020-2-19 04:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyncs 時間: 2020-2-19 12:25
香港個價企甘硬既
作者: gre 時間: 2020-2-19 16:27
唔知點解
作者: usei 時間: 2020-2-20 00:00
回覆 28# tn1
S20 咁貴
作者: hohohea 時間: 2020-2-20 15:15
$420
A recent analysis conducted by Tech Insights dives deep into the production costs of the Samsung Galaxy S10+ model, namely the variant equipped with the Exynos 9820 chipset and 128GB of built-in storage. According to new calculations, every Galaxy S10+ base model that comes out of Samsung's factory costs $420.
作者: gre 時間: 2020-2-20 16:12
$420
A recent analysis conducted by Tech Insights dives deep into the production costs of the ...
hohohea 發表於 2020-2-20 03:15 PM
s10e都要咁貴?
作者: gre 時間: 2020-2-21 17:48
細舖買會唔會平d?邊間信得過係行貨?
作者: KLY 時間: 2020-2-21 19:44
SSP見3980
作者: gre 時間: 2020-2-22 09:02
邊間?
作者: andyncs 時間: 2020-2-22 19:45
3980其實都算貴....
大鋪我見仲系企緊5字頭
唔知係咪比部10 lite頂一頂...
作者: KLY 時間: 2020-2-22 23:30
福仁
作者: KLY 時間: 2020-2-22 23:31
大舖做公價4398一排啦喎
作者: andyncs 時間: 2020-2-23 01:15
回覆 43# KLY
我行左幾間見佢地貼返原價出黎
我以為我眼花...
作者: gre 時間: 2020-2-23 09:34
多數都係賣$4398,但未見終極一減
作者: axg 時間: 2020-2-23 11:34
師兄, 終極一減會去大約到咩價位? 謝謝
作者: gre 時間: 2020-2-23 11:40
就黎有啦
作者: axg 時間: 2020-2-23 13:20
會唔會穿$3000 ^^ (大想頭)
作者: slt 時間: 2020-2-23 13:23
Note 9 都穿 3000 啦,點解 S10e 咁貴
作者: 普羅 時間: 2020-2-23 13:51
平過4千果d 有 Kentech / Synergy 貼子?
作者: gre 時間: 2020-2-23 13:54
有機
作者: Mrcheng 時間: 2020-2-24 09:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goshigoo 時間: 2020-2-24 11:17
S10e如果3000好正喎!
應該冇乜可能啦, 我估3500 la
作者: 港男小智 時間: 2020-2-24 14:59
冇見過, 最平都見要$4030
作者: usei 時間: 2020-2-24 15:33
3500 都未必會見到
其他廠都不肯減價
作者: goshigoo 時間: 2020-2-24 16:03
s9賣緊2800
s10e 3500應該半年內可達到
作者: gre 時間: 2020-2-24 20:35
3000頭應該無問題
作者: gre 時間: 2020-2-26 16:19
見到出面細舖賣緊$3800
作者: Passer2k 時間: 2020-2-26 19:30
s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, SD, 無線充等等偏愛人士嘅喜好, 加上配件又唔難買, 跌到$3500都會有唔少人同你爭, 跌到$3000頭我都會買部..
如果我唔係用緊V35ThinQ, 或我部V35突然死亡, 我100%依家衝出去買..
作者: hot777 時間: 2020-2-26 20:01
s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30

稀有手機
作者: ec709394 時間: 2020-2-26 21:48
但得三千電夠一日用?
作者: hohohea 時間: 2020-2-26 23:11
s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30
你部機V35 都好神, 唔講唔知LG 有部6" 845U
作者: Passer2k 時間: 2020-2-27 01:46
後無來者先係主要問題 (以現時消息睇)
作者: Passer2k 時間: 2020-2-27 01:49
細機總有啲要取捨..
作者: Passer2k 時間: 2020-2-27 01:58
無行, 配件都難搵, 面貼同V30一樣, 背鏡位置唔同, 香港得一款套賣, 個套未夠一年就爛...

作者: slt 時間: 2020-2-28 01:47
我買過,#%(( 減信用卡回贈 !%) 再回贈 smart octopus 600
作者: bobopig 時間: 2020-2-29 08:33
請問邊度2900 ?
謝謝
via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo 時間: 2020-2-29 09:36
細鋪, 自己去價錢.com睇啦
作者: gre 時間: 2020-2-29 11:52
大減價未?
作者: andyncs 時間: 2020-2-29 14:57
大鋪still 4398
作者: gre 時間: 2020-2-29 16:10
仲唔減價?
作者: KLY 時間: 2020-2-29 22:42
S20又未開賣
點解要咁快減?
作者: gre 時間: 2020-3-1 00:29
s10e水機同行機分別在甚麼?
作者: chowty 時間: 2020-3-1 10:16
回覆 73# gre
我都想問下邊間買水貨穩陣啲?
作者: gre 時間: 2020-3-1 11:06
水機同行機功能上有咩分別
作者: A_C 時間: 2020-3-1 11:19
水機要 check 係邊粒 CPU
作者: DVD+RW 時間: 2020-3-4 14:55
出旺角 X仁買啦 $3890
https://www.price.com.hk/product.php?p=388174
作者: KinChungE 時間: 2020-3-4 15:28
水機要分唔同地區, 度度唔同
大陸機就同香港硬件一樣, 只係軟件唔同(但係貴過港行, 冇理由買佢)
外國果D就小心, 好大機會連CPU都唔同
作者: gre 時間: 2020-3-4 20:08
行貨減價未?
作者: bobopig 時間: 2020-3-6 00:16
2880。唔知係乜野版呢
via HKEPC Reader for Android
作者: dreamtheater 時間: 2020-3-6 11:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2020-3-7 12:41
中原好似冇賣了,有冇大舖減價?
作者: jasonwkc 時間: 2020-3-7 21:15
水機香港有冇VoLTE 呢?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: gre 時間: 2020-3-13 18:39
有冇大舖減價?
作者: Miipp 時間: 2020-3-14 11:50
s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30
我部二奶機個時由 xz1 轉 s10e feel 到好大進步
個時有諗 p30, p30 玩幾下個 form factor 手感差 d. S10e 個種的式感覺比返到少少當年用 s2 時的驚喜。
回行水貨:
除左粒 U 分別外,水貨有機會係單卡,對多 sim 怪是致命打擊
作者: Miipp 時間: 2020-3-14 11:53
S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。
想等跌到心目中三千唔知幾多的人,到時可能只得水貨或二手

作者: hknewa 時間: 2020-3-14 13:56
S10 幾時會減價呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: gre 時間: 2020-3-14 22:45
仲有行貨,但唔知幾時減
作者: r921 時間: 2020-3-14 22:53
amazon見到有平, US$380
作者: axg 時間: 2020-3-15 01:43
肥花同旋處個二手價都起碼$3000 up,係耐唔耐見到啲$2200-$2400,咁平唔知穩唔穩陣
作者: chowty 時間: 2020-3-15 10:03
我最後都係等唔到,星期五買咗部行貨新機,$3**)。
想問下有邊隻玻璃貼可以推介一下。佢本身跟機張貼遮唔到自拍鏡。想揾一張好啲可以遮到全屏。謝謝。
作者: mre 時間: 2020-3-15 11:18
US $380 係Renewed 即係二手喎
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Miipp 時間: 2020-3-16 14:07
Ching 是用智能手機回嗎?
點用手機輸入火星碼?
作者: cpk 時間: 2020-3-16 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DVD+RW 時間: 2020-3-16 15:44
回覆 80# bobopig
平嘅水機通常單sim卡版
作者: chowty 時間: 2020-3-16 16:57
用咗幾日,覺得電量差過我之前部S8
而家啲新機電量好似越來越唔襟用
作者: Passer2k 時間: 2020-3-16 18:26
大鋪都唔係間間有, 分分鐘三千五都未到就得番二手...
作者: Miipp 時間: 2020-3-16 20:03
我上年尾入手時已無乜大鋪賣
作者: cschan3 時間: 2020-3-16 23:34
我依家其實係等緊低一級嘅 pixel 4 同低兩級嘅 xperia 10 ii 做對比,之後先決定買乜
希望唔會等唔到
sosad作者: gre 時間: 2020-3-17 13:26
s10e舊電是否只頂到半日?

