Board logo

標題: 終於入手XZ2P [打印本頁]

作者: Cartesius    時間: 2019-4-6 07:23     標題: 終於入手XZ2P

朋友之前見平買落私讓
上手玩咗陣


用開單喇叭機,雙喇叭睇片效果係唔錯
個960fps 慢動作係幾正,不過而家好多機都有
電力so far 唔錯
略重,但其實幾好揸手

64gb一開機得返4x gb,真係抵打
粒cam只係極低光先有優勢,日光下算好,但唔覺好驚豔
一拔/插sim糟就reboot,而家係咪得返sony咁反智?
Auto brightness 好似神神地
指紋位又係反智,用返pin好過

2千幾係抵買嘅
5-6千就真係買唔落
作者: Lara-Croft    時間: 2019-4-6 07:40

~2800

好過買大陸機
作者: pp099    時間: 2019-4-6 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lara-Croft    時間: 2019-4-6 09:31

又厚又鈍,大家見佢日本貨,仲口下留情
如果係大陸野比人到xx

via HKEPC Reader for Android ...
pp099 發表於 2019-4-6 09:12



    先敬手機後敬人, 大陸機要扣返一半價, 千四買唔買到咁既配置先 ?
作者: 竹皮    時間: 2019-4-6 09:36

先敬手機後敬人, 大陸機要扣返一半價, 千四買唔買到咁既配置先 ?
Lara-Croft 發表於 2019-4-6 09:31


清貨價就唔好拎出來比, 要比就比原價.

兇澤碌 seven 兩倍價買唔買到一部非大陸同SPEC機

呢度既人, 口裡說不, 身體就好誠實
作者: Lara-Croft    時間: 2019-4-6 09:39

清貨價就唔好拎出來比, 要比就比原價.

兇澤碌 seven 兩倍價買唔買到一部非大陸同SPEC機

呢度 ...
竹皮 發表於 2019-4-6 09:36



    所以我買左兇澤碌 seven   因為我從來唔注重形象, 只重便宜  
作者: b-29    時間: 2019-4-6 09:40

喜欢就可以了。各適其適。恭喜恭喜。
作者: pp099    時間: 2019-4-6 10:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pp099    時間: 2019-4-6 10:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2019-4-6 10:39

回復 4 #Lara-Croft

先敬手機   
今時今日唔會拎住3星ip會威過華為呀
出去睇下個世界中啦

via HKEPC Reader for Android
作者: god1209    時間: 2019-4-6 10:40

其實部野除左 重 同埋唔係咁好渣手, 仲有開機制放側邊中間有D古怪

其他表現都算唔錯
作者: Miipp    時間: 2019-4-6 10:41

罪大機換 sim 要 reboot 兩次超低能

部二奶機 xz1 每次上落大陸, 總共要 reboot 四次

一號機剛換米九, 加插第二張 sim 卡完全唔使 reboot, 插完卡將 mobile data 改去另一張卡又唔使 reboot, 全程無關機/reboot 過.
作者: doppelganger    時間: 2019-4-6 10:43

回覆 1# Cartesius

恭喜加入XZ2P大家族
一拔/插sim糟就reboot 其實倒轉來說REBOOT一次應該安全一點,建議關機換卡快一點
指紋位又係反智,其實習慣左係快過Z5P個指紋開關(左右手食指各自上下SET 2次)之後手指就可以360度認到
Auto brightness 神神,地部部都好似係咁
64gb一開機得返4x gb,其實都夠用
另外個Mon反映有點慢
以上應該係sony 軟件開發部門問題
作者: doppelganger    時間: 2019-4-6 10:48

本帖最後由 doppelganger 於 2019-4-6 10:49 編輯

根本就只是sony內部問題,班人冇本事set好部機,直接清走了事,咁下一代又會唔會係咁呢,X1又會係點
作者: Cartesius    時間: 2019-4-6 10:59

回覆  Cartesius

恭喜加入XZ2P大家族
一拔/插sim糟就reboot 其實倒轉來說REBOOT一次應該安全一 ...
doppelganger 發表於 2019-4-6 10:43 AM


    好彩係買比屋企人用,佢只用單卡
如果用雙卡,4x gb 唔插卡今時今日都有d炆水
作者: mtng223    時間: 2019-4-6 11:26

本帖最後由 mtng223 於 2019-4-6 11:36 編輯

呢個價呢個spec仲有乜好話呀?出呢個價連中價機都買唔到部好啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: kwanyan    時間: 2019-4-6 11:58

得64GB rom已經畀其他旗艦機少,仲要block咗唔畀人用2合1sim...
作者: lockon    時間: 2019-4-6 12:14

朋友之前見平買落私讓
上手玩咗陣


用開單喇叭機,雙喇叭睇片效果係唔錯
個960fps 慢動作係幾正,不過而家 ...
Cartesius 發表於 2019-4-6 07:23


太重
買個磚做電話
作者: laurr    時間: 2019-4-6 13:17

先敬手機後敬人, 大陸機要扣返一半價, 千四買唔買到咁既配置先 ?
Lara-Croft 發表於 2019-4-6 09:31


區區一部電話可以代表到個人,你身價都幾平。
作者: slt    時間: 2019-4-6 19:15

回復 13 #doppelganger

關機換卡係一個辦法,但我試過換完後先開機,開完機後部機自己再 reboot 一次
作者: Cartesius    時間: 2019-4-6 20:11

太重
買個磚做電話
lockon 發表於 2019-4-6 12:14 PM


    男人老狗
還可以啦
作者: Cartesius    時間: 2019-4-6 20:12

回復 doppelganger

關機換卡係一個辦法,但我試過換完後先開機,開完機後部機自己再 reboot 一次 ...
slt 發表於 2019-4-6 07:15 PM


    總之個設計好反智
變相想拔張micro sd 卡出黎都要reboot
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-6 20:34

總之個設計好反智
變相想拔張micro sd 卡出黎都要reboot
Cartesius 發表於 2019-4-6 20:12

因為日本人好少出國不用換sim

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2019-4-6 21:28

回復 doppelganger

關機換卡係一個辦法,但我試過換完後先開機,開完機後部機自己再 reboot 一次 ...
slt 發表於 2019-4-6 19:15


reboot 一次勉強可接受 (好多牌子做法), 但需要第二次 reboot 真係八減一到核爆
作者: kwanyan    時間: 2019-4-6 21:42

reboot 一次勉強可接受 (好多牌子做法), 但需要第二次 reboot 真係八減一到核爆 ...
Miipp 發表於 2019-4-6 21:28



    熄機換咪1次囉...我反而欣賞Sony個sim tray設計,用指甲就可以開到
作者: Once    時間: 2019-4-6 21:51

習慣呢家嘢用得耐就自然改到
唔洗針就拎到sim 真係要讚
加張200G micro sd 放乜都得

唔知sony 係咪知部機造得衰,個單手模式幾方便,食緊飯都可以單手玩
但都係唔夠用細機舒服(因為真係好重)
作者: kwanyan    時間: 2019-4-6 21:55

習慣呢家嘢用得耐就自然改到
唔洗針就拎到sim 真係要讚
加張200G micro sd 放乜都得

唔知sony 係咪知部機 ...
Once 發表於 2019-4-6 21:51

用咗成個月,開始習慣咗個重量,但一拎返部紅米note5上手,又即刻覺得部xz2p好重… 下次換機一定唔會再買over 200g嘅機了

via HKEPC Reader for Android
作者: minki    時間: 2019-4-6 22:16

得仲要block咗唔畀人用2合1sim...
kwanyan 發表於 2019-4-6 11:58

呢個先最罪大...
都唔知整黎做咩
作者: Miipp    時間: 2019-4-7 00:25

熄機換咪1次囉...我反而欣賞Sony個sim tray設計,用指甲就可以開到
kwanyan 發表於 2019-4-6 21:42


1. 熄機或直接抽出卡糟插入 sim, reboot 第一次

2. 轉 mobile data 去另一張 sim, reboot 第二次

如果 ching 識點 set 只需要 reboot 一次話我知, 我部 xz1 用左成年次次都要 reboot 兩次
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-7 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初    時間: 2019-4-7 02:03

仲有貨咩?
作者: kwanyan    時間: 2019-4-7 04:58

1. 熄機或直接抽出卡糟插入 sim, reboot 第一次

2. 轉 mobile data 去另一張 sim, reboot 第二次

如果  ...
Miipp 發表於 2019-4-7 00:25

我用單卡,唔知轉mobile data 去另一張卡要reboot

via HKEPC Reader for Android
作者: Andyios    時間: 2019-4-7 06:42

我用單卡,唔知轉mobile data 去另一張卡要reboot  

via HKEPC Reader for Android
kwanyan 發表於 2019-4-7 04:58


總之你郁親sim卡設定,一定要reboot.

   
Sony十年如一日,佢地係異空間設計電話
作者: Cartesius    時間: 2019-4-7 06:59

回覆  Cartesius


    去旅行就知麻煩
suzysuzy 發表於 2019-4-7 01:22 AM


    都係出發一野
返到hk一野啫

不過都係爭唔落
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-7 11:27

總之你郁親sim卡設定,一定要reboot.

   
Sony十年如一日,佢地係異空間設計電話 ...
Andyios 發表於 2019-4-7 06:42

個樣都係四方一樣好多年哈哈

via HKEPC Reader for Android
作者: sp609    時間: 2019-4-7 11:51

回復 35 #coffeeaddict

最近出嘅都已經唔四方啦吓嘛,然後就畀人話外型冇咗特色,新機又話太長,總之一部機要搵嘢嫌一定搵倒嘅。

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2019-4-7 15:42

回復 Lara-Croft

先敬手機   
今時今日唔會拎住3星ip會威過華為呀  
出去睇下個世界 ...
jackwong717 發表於 2019-4-6 10:39


拎住部手機是非中國製造 + 非中國品牌
就值得尊敬

要達成兩個條件是不簡單
作者: leemanyau    時間: 2019-4-7 16:49

Sony Xperia XZ2 premium 2.7k, 我覺得抵用, 845,4k Mon, 各有所愛,小米係抵用,規格又勁,不過一年都有十款以上新機,攪到好混亂,我只用過一次小米,無再用,覺得小米只是裝扮成高科技,無實際軟實力,大陸公司做生意手法,用本傷人,不理外人或者自己人,機海戰術,每款新機規格又差不多,又是另一間騙子公司。
作者: doppelganger    時間: 2019-4-7 16:55

回覆 35# coffeeaddict

唔出4方唔通出三尖八角?定係球形還是啞呤形?
平面手機部部都差唔多係長方形吧
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-7 17:09

拎住部手機是非中國製造 + 非中國品牌
就值得尊敬  

要達成兩個條件是不簡單  ...
usei 發表於 2019-4-7 15:42


xz2p唔係中國製造?
作者: slt    時間: 2019-4-7 17:26

回復 37 #usei

得嬲豬旗艦機……
作者: kim702    時間: 2019-4-7 21:04

本帖最後由 kim702 於 2019-4-7 21:06 編輯

如果佢下巴位好似HTC UU甘 有實體制 我都買左呢部
CPU+6GB RAM MON 16:9  雙喇叭係賣點(不過我用緊HTC UU 聽筒位成日播歌已經拆聲,係雙喇叭壞處)
同時低光拍攝應該算高汁
都係衰係個後置指紋位位置
亦因為甘加上SIZE 同重量先會甘平清貨

換SIM卡 REBOOT其實都係好事,反正手機得閒REBOOT下 系統都穩定D
作者: bookie    時間: 2019-4-7 21:42

Sony xz2p 主要賣點是4Kmon和夜拍,全球只有.     Sony 有4K屏, 國內連 2K 都少, 還有防水, 真正的 USB 3.0 , 這些國內只有 华為高配才有,有時候好好看看手機規格對比一下!

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: thor330    時間: 2019-4-7 23:26

佢讀micro sd卡真係幾慢
作者: Cartesius    時間: 2019-4-7 23:26

如果佢下巴位好似HTC UU甘 有實體制 我都買左呢部
CPU+6GB RAM MON 16:9  雙喇叭係賣點(不過我用緊HTC UU  ...
kim702 發表於 2019-4-7 09:04 PM


    應該係個厚度+重量
一般人好難接受

可能因為個cam所以先咁厚
但236g真係完全唔知點黎
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-7 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紫河馬    時間: 2019-4-8 10:55

旅行, 用後備機share wifi
部sony 機全程飛航連wifi
旅行用2部手機安心d
作者: nhoj    時間: 2019-4-8 11:05

應該係個厚度+重量
一般人好難接受

可能因為個cam所以先咁厚
但236g真係完全唔知點黎 ...
Cartesius 發表於 2019-4-7 23:26


4K mon累事
作者: cpk    時間: 2019-4-8 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-8 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2019-4-8 11:38

旅行, 用後備機share wifi
部sony 機全程飛航連wifi
旅行用2部手機安心d
紫河馬 發表於 2019-4-8 10:55 AM


    Disable咗張香港sim都得
袋一部機有佢嘅方便性
作者: Cartesius    時間: 2019-4-8 11:39

4K mon累事
nhoj 發表於 2019-4-8 11:05 AM


    原來係咁.....
睇黎技術仲有待進步
作者: cpk    時間: 2019-4-8 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孤兒仔    時間: 2019-4-8 16:01

呢部機單手好難用,5.8"屏出 4K 到底係咩意思
作者: Andyios    時間: 2019-4-8 17:06

回覆  紫河馬
但罪大hotspot冇5GHz同ac.....
cpk 發表於 2019-4-8 11:11



    測試過係有5ghz, 不過無得揀黎用
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-8 17:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2019-4-8 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-8 21:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2019-4-8 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2019-4-8 22:24

回覆 48# nhoj
又關4K咩事呢
作者: nhoj    時間: 2019-4-8 22:29

回覆  nhoj
又關4K咩事呢
doppelganger 發表於 2019-4-8 22:24

有興趣咪研究下D拆機片
睇下4kmon有幾重,又睇下4kmon有幾食電
作者: doppelganger    時間: 2019-4-8 22:52

回覆 61# nhoj

咁如果我話呢2樣都不影響我個人對XZ2P嘅體驗呢?
平均回家有40%電,(粒電已經比Z5P省電1/2,Z5P都可以用3年冇換電)
咁問題會好大咩???
作者: nhoj    時間: 2019-4-8 22:59

回覆  nhoj

咁如果我話呢2樣都不影響我個人對XZ2P嘅體驗呢?
平均回家有40%電,(粒電已經比Z5P省電1/2,Z5P ...
doppelganger 發表於 2019-4-8 22:52

唔影響你自己關我咩事?????

我淨係話因為4K本身既重量,加埋要配大電
咁電話一定會重LEE個客觀事實
同你話唔影響你自己既主觀體驗冇抵觸喎
作者: suzysuzy    時間: 2019-4-8 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2019-4-9 01:17

回覆  nhoj

咁如果我話呢2樣都不影響我個人對XZ2P嘅體驗呢?
平均回家有40%電,(粒電已經比Z5P省電1/2,Z5P ...
doppelganger 發表於 2019-4-8 10:52 PM


    講緊厚度&重量
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-9 02:04

講緊厚度&重量
Cartesius 發表於 2019-4-9 01:17

可以用來防衛

via HKEPC Reader for Android
作者: DoraemonKing    時間: 2019-4-9 10:00

有興趣咪研究下D拆機片
睇下4kmon有幾重,又睇下4kmon有幾食電
nhoj 發表於 2019-4-8 22:29



關唔關佢拍片4K HDR事?
模組大 需要更多散熱空間
作者: yankeelam    時間: 2019-4-9 10:48

https://www.google.com/amp/s/m.g ... ystem-amp-29866.php

重其中一個原因係「動態震動」,xz2 同 xz2 premium 都有這功能。
作者: danny839    時間: 2019-4-9 11:12

回覆 63# nhoj


    你睇下拆機片先喇,xz2系列係因為個設計搞到浪費空間同增重左
作者: nhoj    時間: 2019-4-9 11:28

回覆  nhoj


    你睇下拆機片先喇,xz2系列係因為個設計搞到浪費空間同增重左 ...
danny839 發表於 2019-4-9 11:12

sony D機不嬲咁上下既設計,係MON位打開部機
作者: EVANGELION    時間: 2019-4-9 22:20

有興趣咪研究下D拆機片
睇下4kmon有幾重,又睇下4kmon有幾食電
nhoj 發表於 2019-4-8 22:29

Z5 premium同xz premium都無咁重,xz2 premium會重咁多?

via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium
作者: nhoj    時間: 2019-4-9 23:00

Z5 premium同xz premium都無咁重,xz2 premium會重咁多?

via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium ...
EVANGELION 發表於 2019-4-9 22:20



xz premium電細D,單鏡, 無wireless charge,震動摩打又無咁大,仲有845要搞散熱
同埋xz premium本身都過190克啦,紅米或者魅族4000電都係17x-18x克,個芒仲要大D
作者: EVANGELION    時間: 2019-4-9 23:16

xz premium電細D,單鏡, 無wireless charge,震動摩打又無咁大,仲有845要搞散熱
同埋xz premium本身都 ...
nhoj 發表於 2019-4-9 23:00

但你講到個4k mon好似重好多嘛

via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium
作者: minki    時間: 2019-4-9 23:22

想問下xz premium有冇得ROOT完唔洗機UNROOT
想用到SIM貼同GOOGLE PAY...
作者: nhoj    時間: 2019-4-9 23:28

但你講到個4k mon好似重好多嘛  

via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium
EVANGELION 發表於 2019-4-9 23:16

咁同代845差唔多spec都唔點過180g
尤其同AMOLED比就有距離了
作者: doppelganger    時間: 2019-4-9 23:57

回覆 72# nhoj


z5p電3430
XZ2P電3540
差好少
作者: Cartesius    時間: 2019-4-10 05:11

重其中一個原因係「動態震動」,xz2 同 xz2 premium 都有這功能。
yankeelam 發表於 2019-4-9 10:48 AM


    個動態震動真係多鬼餘
買返黎即刻 disable
作者: nigel    時間: 2019-4-10 09:26

可惜冇晒貨
作者: nhoj    時間: 2019-4-10 09:30

回覆  nhoj


z5p電3430
XZ2P電3540
差好少
doppelganger 發表於 2019-4-9 23:57

xz premium電細D,單鏡, 無wireless charge,震動摩打又無咁大,仲有845要搞散熱
同埋xz premium本身都過190克啦,紅米或者魅族4000電都係17x-18x克,個芒仲要大D

   
可以自行代番z5p既資料落去
作者: slt    時間: 2019-4-11 08:19

xz2p 幾乎重 xzp 多一半,鏡頭邊有咁重   
作者: Andyios    時間: 2019-4-11 08:26

xz2p 幾乎重 xzp 多一半,鏡頭邊有咁重
slt 發表於 2019-4-11 08:19



    真相係前後康寧玻璃重

Xz2 xz2p測試幾耐跌
作者: Cartesius    時間: 2019-4-11 10:21

可惜冇晒貨
nigel 發表於 2019-4-10 09:26 AM


    啲人放二手仲貴過$2798
作者: doppelganger    時間: 2019-4-11 13:37

上星期二手區有部銀色
作者: barry0398    時間: 2019-4-11 15:59

屎馬通最後一清用指定信用咭2798
作者: bowieha    時間: 2019-4-11 21:51

回覆 84# barry0398

邊到睇到,官網5見有?
作者: 8088-pug    時間: 2019-4-12 17:42

用咗xz2p 1個月,都喺解決唔到個mon 唔識自動旋轉功能,都喺攞去sony維修,3日搞點換咗新底版,同期我話讀寫sd card 好慢,佢話換咗版會好啲,今晚返去試吓先。
作者: Freak    時間: 2019-4-12 21:09

回覆 86# 8088-pug 呢間維修d野試清楚d 最叻整好a壞b 整好b壞c 我試過幾次係咁
壞差電口可以整爆埋個mon角 當場發現
作者: DoraemonKing    時間: 2019-4-12 22:20

回覆  8088-pug  呢間維修d野試清楚d 最叻整好a壞b 整好b壞c 我試過幾次係咁
壞差電口可以整爆埋個mon角 當 ...
Freak 發表於 2019-4-12 21:09



我部過整完無左防水
入水再整過
作者: 8088-pug    時間: 2019-4-13 01:09

裝返部機上返sd card, 試完同之前真喺唔同哂,可正常旋轉影相落sd card 現在唔駛等,之前真喺好很慢,另外換底版後連個mon 啲色都靚咗,睇來這一批多多毛病,我之前用s7 edge由於唔會再用曲mon, 所以冇咩選擇,換sony 一句貪平,機喺好Q重用咗一個月慣咗啦,我最主要聽歌影相上綱,部機我覺得好底買。
作者: kwanyan    時間: 2019-4-13 07:40

裝返部機上返sd card, 試完同之前真喺唔同哂,可正常旋轉影相落sd card 現在唔駛等,之前真喺好很慢,另外 ...
8088-pug 發表於 2019-4-13 01:09

可唔可以跑轉"androbench"❓

via HKEPC Reader for Android
作者: 8088-pug    時間: 2019-4-13 11:45

回覆 90# kwanyan


跑咗androbench : SEQ RD : 744.12 MB/s ,  SEQ WR : 179.65 MB/s
                                 RND RD : 35943.69 IOPS  , RND WR : 5298.42 IOPS ,  唔識睇ok 嗎?
作者: kwanyan    時間: 2019-4-13 12:06

回覆  kwanyan


跑咗androbench : SEQ RD : 744.12 MB/s ,  SEQ WR : 179.65 MB/s
                     ...
8088-pug 發表於 2019-4-13 11:45



    thx! 可唔可以跑多轉test外置sd card?
作者: 8088-pug    時間: 2019-4-13 16:17

中級會員

Rank: 2Rank: 2

91# 跳轉到
»
發表於 7 分鐘前 | 只看該作者
回覆 90# kwanyan


跑咗轉sf card androbench : SEQ RD : 34.15  MB/s ,  SEQ WR : 1.36   MB/s
                                            RND RD : 4.69 MB/S  , RND WR :1.57  MB/s ,  
現在影相file 落sd card明顯快咗好多起馬唔駛等。但最新問題喺部機charge 電時個燈唔work, 其他暫時正常,
作者: kwanyan    時間: 2019-4-13 16:46

中級會員

Rank: 2Rank: 2

91# 跳轉到
»
發表於 7 分鐘前 | 只看該作者
回覆 90# kwanyan


跑咗轉sf  ...
8088-pug 發表於 2019-4-13 16:17

用乜嘢sd card?
我用Samsung EVO+128 GB,
RD:33.8MB
WR:25.8MB…
都係比其它牌子旗艦機慢好多

via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2019-4-13 16:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2019-4-13 16:51

回覆  8088-pug  呢間維修d野試清楚d 最叻整好a壞b 整好b壞c 我試過幾次係咁
壞差電口可以整爆埋個mon角 當 ...
Freak 發表於 2019-4-12 21:09


我部 xz1 mon 出白斑整完變左 touch 出現問題,都唔知罪大係咪用循環返修零件來維修,一個問題前後上去 n 次
作者: kwanyan    時間: 2019-4-13 16:51

XZ2 Premium除咗block 咗唔畀用2合1sim 之外,連藍芽TWS+都用唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-13 17:21

XZ2 Premium除咗block 咗唔畀用2合1sim 之外,連藍芽TWS+都用唔到  …

via HKEPC Reader for Android ...
kwanyan 發表於 2019-4-13 16:51

個Bluetooth好多時都唔得

via HKEPC Reader for Android
作者: kwanyan    時間: 2019-4-13 17:31

個Bluetooth好多時都唔得

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-4-13 17:21

我個bluetooth無問題喎,只係明明845 support tws+,但就畀Sony 閹割咗

via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict    時間: 2019-4-13 18:21

我個bluetooth無問題喎,只係明明845 support tws+,但就畀Sony 閹割咗  

via HKEPC Reader for An ...
kwanyan 發表於 2019-4-13 17:31


Bluetooth就睇下connect什麼, 有D野就次次得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2