作者: Cartesius 時間: 2019-4-6 07:23 標題: 終於入手XZ2P
朋友之前見平買落私讓
上手玩咗陣
用開單喇叭機,雙喇叭睇片效果係唔錯
個960fps 慢動作係幾正,不過而家好多機都有
電力so far 唔錯
略重,但其實幾好揸手
64gb一開機得返4x gb,真係抵打
粒cam只係極低光先有優勢,日光下算好,但唔覺好驚豔
一拔/插sim糟就reboot,而家係咪得返sony咁反智?
Auto brightness 好似神神地
指紋位又係反智,用返pin好過
2千幾係抵買嘅
5-6千就真係買唔落
作者: Lara-Croft 時間: 2019-4-6 07:40
~2800
好過買大陸機
作者: pp099 時間: 2019-4-6 09:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lara-Croft 時間: 2019-4-6 09:31
先敬手機後敬人, 大陸機要扣返一半價, 千四買唔買到咁既配置先 ?
作者: 竹皮 時間: 2019-4-6 09:36
兇澤碌 seven 兩倍價買唔買到一部非大陸同SPEC機
呢度既人, 口裡說不, 身體就好誠實
作者: Lara-Croft 時間: 2019-4-6 09:39
所以我買左兇澤碌 seven
因為我從來唔注重形象, 只重便宜 作者: b-29 時間: 2019-4-6 09:40
喜欢就可以了。各適其適。恭喜恭喜。
作者: pp099 時間: 2019-4-6 10:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pp099 時間: 2019-4-6 10:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717 時間: 2019-4-6 10:39
回復 4 #Lara-Croft
先敬手機
今時今日唔會拎住3星ip會威過華為呀
出去睇下個世界中啦
via HKEPC Reader for Android
作者: god1209 時間: 2019-4-6 10:40
其實部野除左 重 同埋唔係咁好渣手, 仲有開機制放側邊中間有D古怪
其他表現都算唔錯
作者: Miipp 時間: 2019-4-6 10:41
罪大機換 sim 要 reboot 兩次超低能
部二奶機 xz1 每次上落大陸, 總共要 reboot 四次
一號機剛換米九, 加插第二張 sim 卡完全唔使 reboot, 插完卡將 mobile data 改去另一張卡又唔使 reboot, 全程無關機/reboot 過.
作者: doppelganger 時間: 2019-4-6 10:43
回覆 1# Cartesius
恭喜加入XZ2P大家族
一拔/插sim糟就reboot 其實倒轉來說REBOOT一次應該安全一點,建議關機換卡快一點
指紋位又係反智,其實習慣左係快過Z5P個指紋開關(左右手食指各自上下SET 2次)之後手指就可以360度認到
Auto brightness 神神,地部部都好似係咁

64gb一開機得返4x gb,其實都夠用
另外個Mon反映有點慢
以上應該係sony 軟件開發部門問題
作者: doppelganger 時間: 2019-4-6 10:48
本帖最後由 doppelganger 於 2019-4-6 10:49 編輯
根本就只是sony內部問題,班人冇本事set好部機,直接清走了事,咁下一代又會唔會係咁呢,X1又會係點
作者: Cartesius 時間: 2019-4-6 10:59
好彩係買比屋企人用,佢只用單卡
如果用雙卡,4x gb 唔插卡今時今日都有d炆水
作者: mtng223 時間: 2019-4-6 11:26
本帖最後由 mtng223 於 2019-4-6 11:36 編輯
呢個價呢個spec仲有乜好話呀?出呢個價連中價機都買唔到部好啦。
via HKEPC Reader for Android
作者: kwanyan 時間: 2019-4-6 11:58
得64GB rom已經畀其他旗艦機少,仲要block咗唔畀人用2合1sim...

作者: lockon 時間: 2019-4-6 12:14
太重
買個磚做電話
作者: laurr 時間: 2019-4-6 13:17
區區一部電話可以代表到個人,你身價都幾平。
作者: slt 時間: 2019-4-6 19:15
回復 13 #doppelganger
關機換卡係一個辦法,但我試過換完後先開機,開完機後部機自己再 reboot 一次
作者: Cartesius 時間: 2019-4-6 20:11
男人老狗
還可以啦
作者: Cartesius 時間: 2019-4-6 20:12
總之個設計好反智
變相想拔張micro sd 卡出黎都要reboot
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-6 20:34
因為日本人好少出國不用換sim
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2019-4-6 21:28
reboot 一次勉強可接受 (好多牌子做法), 但需要第二次 reboot 真係八減一到核爆
作者: kwanyan 時間: 2019-4-6 21:42
熄機換咪1次囉...我反而欣賞Sony個sim tray設計,用指甲就可以開到
作者: Once 時間: 2019-4-6 21:51
習慣呢家嘢用得耐就自然改到
唔洗針就拎到sim 真係要讚
加張200G micro sd 放乜都得
唔知sony 係咪知部機造得衰,個單手模式幾方便,食緊飯都可以單手玩
但都係唔夠用細機舒服(因為真係好重)
作者: kwanyan 時間: 2019-4-6 21:55
用咗成個月,開始習慣咗個重量,但一拎返部紅米note5上手,又即刻覺得部xz2p好重…
via HKEPC Reader for Android
作者: minki 時間: 2019-4-6 22:16
呢個先最罪大...
都唔知整黎做咩
作者: Miipp 時間: 2019-4-7 00:25
1. 熄機或直接抽出卡糟插入 sim, reboot 第一次
2. 轉 mobile data 去另一張 sim, reboot 第二次
如果 ching 識點 set 只需要 reboot 一次話我知, 我部 xz1 用左成年次次都要 reboot 兩次
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-7 01:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初 時間: 2019-4-7 02:03
仲有貨咩?
作者: kwanyan 時間: 2019-4-7 04:58
1. 熄機或直接抽出卡糟插入 sim, reboot 第一次
2. 轉 mobile data 去另一張 sim, reboot 第二次
如果 ...
Miipp 發表於 2019-4-7 00:25
我用單卡,唔知轉mobile data 去另一張卡要reboot
via HKEPC Reader for Android
作者: Andyios 時間: 2019-4-7 06:42
總之你郁親sim卡設定,一定要reboot.
Sony十年如一日,佢地係異空間設計電話
作者: Cartesius 時間: 2019-4-7 06:59
都係出發一野
返到hk一野啫
不過都係爭唔落
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-7 11:27
個樣都係四方一樣好多年哈哈
via HKEPC Reader for Android
作者: sp609 時間: 2019-4-7 11:51
回復 35 #coffeeaddict
最近出嘅都已經唔四方啦吓嘛,然後就畀人話外型冇咗特色,新機又話太長,總之一部機要搵嘢嫌一定搵倒嘅。
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2019-4-7 15:42
拎住部手機是非中國製造 + 非中國品牌
就值得尊敬
要達成兩個條件是不簡單
作者: leemanyau 時間: 2019-4-7 16:49
Sony Xperia XZ2 premium 2.7k, 我覺得抵用, 845,4k Mon, 各有所愛,小米係抵用,規格又勁,不過一年都有十款以上新機,攪到好混亂,我只用過一次小米,無再用,覺得小米只是裝扮成高科技,無實際軟實力,大陸公司做生意手法,用本傷人,不理外人或者自己人,機海戰術,每款新機規格又差不多,又是另一間騙子公司。
作者: doppelganger 時間: 2019-4-7 16:55
回覆 35# coffeeaddict
唔出4方唔通出三尖八角?定係球形還是啞呤形?
平面手機部部都差唔多係長方形吧
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-7 17:09
xz2p唔係中國製造?
作者: slt 時間: 2019-4-7 17:26
回復 37 #usei
得嬲豬旗艦機……
作者: kim702 時間: 2019-4-7 21:04
本帖最後由 kim702 於 2019-4-7 21:06 編輯
如果佢下巴位好似HTC UU甘 有實體制 我都買左呢部
CPU+6GB RAM MON 16:9 雙喇叭係賣點(不過我用緊HTC UU 聽筒位成日播歌已經拆聲,係雙喇叭壞處)
同時低光拍攝應該算高汁
都係衰係個後置指紋位位置
亦因為甘加上SIZE 同重量先會甘平清貨
換SIM卡 REBOOT其實都係好事,反正手機得閒REBOOT下 系統都穩定D
作者: bookie 時間: 2019-4-7 21:42
Sony xz2p 主要賣點是4Kmon和夜拍,全球只有. Sony 有4K屏, 國內連 2K 都少, 還有防水, 真正的 USB 3.0 , 這些國內只有 华為高配才有,有時候好好看看手機規格對比一下!
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: thor330 時間: 2019-4-7 23:26
佢讀micro sd卡真係幾慢
作者: Cartesius 時間: 2019-4-7 23:26
如果佢下巴位好似HTC UU甘 有實體制 我都買左呢部
CPU+6GB RAM MON 16:9 雙喇叭係賣點(不過我用緊HTC UU ...
kim702 發表於 2019-4-7 09:04 PM
應該係個厚度+重量
一般人好難接受
可能因為個cam所以先咁厚
但236g真係完全唔知點黎
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-7 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紫河馬 時間: 2019-4-8 10:55
旅行, 用後備機share wifi
部sony 機全程飛航連wifi
旅行用2部手機安心d
作者: nhoj 時間: 2019-4-8 11:05
4K mon累事
作者: cpk 時間: 2019-4-8 11:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-8 11:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2019-4-8 11:38
Disable咗張香港sim都得
袋一部機有佢嘅方便性
作者: Cartesius 時間: 2019-4-8 11:39
原來係咁.....
睇黎技術仲有待進步
作者: cpk 時間: 2019-4-8 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孤兒仔 時間: 2019-4-8 16:01
呢部機單手好難用,5.8"屏出 4K 到底係咩意思
作者: Andyios 時間: 2019-4-8 17:06
測試過係有5ghz, 不過無得揀黎用
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-8 17:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2019-4-8 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-8 21:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2019-4-8 21:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2019-4-8 22:24
回覆 48# nhoj
又關4K咩事呢
作者: nhoj 時間: 2019-4-8 22:29
有興趣咪研究下D拆機片
睇下4kmon有幾重,又睇下4kmon有幾食電
作者: doppelganger 時間: 2019-4-8 22:52
回覆 61# nhoj
咁如果我話呢2樣都不影響我個人對XZ2P嘅體驗呢?
平均回家有40%電,(粒電已經比Z5P省電1/2,Z5P都可以用3年冇換電)
咁問題會好大咩???
作者: nhoj 時間: 2019-4-8 22:59
唔影響你自己關我咩事?????
我淨係話因為4K本身既重量,加埋要配大電
咁電話一定會重LEE個客觀事實
同你話唔影響你自己既主觀體驗冇抵觸喎
作者: suzysuzy 時間: 2019-4-8 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2019-4-9 01:17
回覆 nhoj
咁如果我話呢2樣都不影響我個人對XZ2P嘅體驗呢?
平均回家有40%電,(粒電已經比Z5P省電1/2,Z5P ...
doppelganger 發表於 2019-4-8 10:52 PM
講緊厚度&重量
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-9 02:04
可以用來防衛
via HKEPC Reader for Android
作者: DoraemonKing 時間: 2019-4-9 10:00
關唔關佢拍片4K HDR事?
模組大 需要更多散熱空間
作者: yankeelam 時間: 2019-4-9 10:48
https://www.google.com/amp/s/m.g ... ystem-amp-29866.php
重其中一個原因係「動態震動」,xz2 同 xz2 premium 都有這功能。
作者: danny839 時間: 2019-4-9 11:12
回覆 63# nhoj
你睇下拆機片先喇,xz2系列係因為個設計搞到浪費空間同增重左
作者: nhoj 時間: 2019-4-9 11:28
sony D機不嬲咁上下既設計,係MON位打開部機
作者: EVANGELION 時間: 2019-4-9 22:20
Z5 premium同xz premium都無咁重,xz2 premium會重咁多?
via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium
作者: nhoj 時間: 2019-4-9 23:00
Z5 premium同xz premium都無咁重,xz2 premium會重咁多?
via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium ...
EVANGELION 發表於 2019-4-9 22:20
xz premium電細D,單鏡, 無wireless charge,震動摩打又無咁大,仲有845要搞散熱
同埋xz premium本身都過190克啦,紅米或者魅族4000電都係17x-18x克,個芒仲要大D
作者: EVANGELION 時間: 2019-4-9 23:16
但你講到個4k mon好似重好多嘛
via HKEPC Reader for Sony Xperia Z5 Premium
作者: minki 時間: 2019-4-9 23:22
想問下xz premium有冇得ROOT完唔洗機UNROOT
想用到SIM貼同GOOGLE PAY...
作者: nhoj 時間: 2019-4-9 23:28
咁同代845差唔多spec都唔點過180g
尤其同AMOLED比就有距離了
作者: doppelganger 時間: 2019-4-9 23:57
回覆 72# nhoj
z5p電3430
XZ2P電3540
差好少
作者: Cartesius 時間: 2019-4-10 05:11
個動態震動真係多鬼餘
買返黎即刻 disable
作者: nigel 時間: 2019-4-10 09:26
可惜冇晒貨
作者: nhoj 時間: 2019-4-10 09:30
xz premium電細D,單鏡, 無wireless charge,震動摩打又無咁大,仲有845要搞散熱
同埋xz premium本身都過190克啦,紅米或者魅族4000電都係17x-18x克,個芒仲要大D
可以自行代番z5p既資料落去
作者: slt 時間: 2019-4-11 08:19
xz2p 幾乎重 xzp 多一半,鏡頭邊有咁重
作者: Andyios 時間: 2019-4-11 08:26
真相係前後康寧玻璃重
Xz2 xz2p測試幾耐跌
作者: Cartesius 時間: 2019-4-11 10:21
啲人放二手仲貴過$2798

作者: doppelganger 時間: 2019-4-11 13:37
上星期二手區有部銀色
作者: barry0398 時間: 2019-4-11 15:59
屎馬通最後一清用指定信用咭2798
作者: bowieha 時間: 2019-4-11 21:51
回覆 84# barry0398
邊到睇到,官網5見有?
作者: 8088-pug 時間: 2019-4-12 17:42
用咗xz2p 1個月,都喺解決唔到個mon 唔識自動旋轉功能,都喺攞去sony維修,3日搞點換咗新底版,同期我話讀寫sd card 好慢,佢話換咗版會好啲,今晚返去試吓先。
作者: Freak 時間: 2019-4-12 21:09
回覆 86# 8088-pug 呢間維修d野試清楚d 最叻整好a壞b 整好b壞c 我試過幾次係咁
壞差電口可以整爆埋個mon角 當場發現
作者: DoraemonKing 時間: 2019-4-12 22:20
我部過整完無左防水
入水再整過

作者: 8088-pug 時間: 2019-4-13 01:09
裝返部機上返sd card, 試完同之前真喺唔同哂,可正常旋轉影相落sd card 現在唔駛等,之前真喺好很慢,另外換底版後連個mon 啲色都靚咗,睇來這一批多多毛病,我之前用s7 edge由於唔會再用曲mon, 所以冇咩選擇,換sony 一句貪平,機喺好Q重用咗一個月慣咗啦,我最主要聽歌影相上綱,部機我覺得好底買。
作者: kwanyan 時間: 2019-4-13 07:40
可唔可以跑轉"androbench"❓
via HKEPC Reader for Android
作者: 8088-pug 時間: 2019-4-13 11:45
回覆 90# kwanyan
跑咗androbench : SEQ RD : 744.12 MB/s , SEQ WR : 179.65 MB/s
RND RD : 35943.69 IOPS , RND WR : 5298.42 IOPS , 唔識睇ok 嗎?
作者: kwanyan 時間: 2019-4-13 12:06
回覆 kwanyan
跑咗androbench : SEQ RD : 744.12 MB/s , SEQ WR : 179.65 MB/s
...
8088-pug 發表於 2019-4-13 11:45
thx! 可唔可以跑多轉test外置sd card?
作者: 8088-pug 時間: 2019-4-13 16:17
中級會員
Rank: 2Rank: 2
91# 跳轉到
»
發表於 7 分鐘前 | 只看該作者
回覆 90# kwanyan
跑咗轉sf card androbench : SEQ RD : 34.15 MB/s , SEQ WR : 1.36 MB/s
RND RD : 4.69 MB/S , RND WR :1.57 MB/s ,
現在影相file 落sd card明顯快咗好多起馬唔駛等。但最新問題喺部機charge 電時個燈唔work, 其他暫時正常,
作者: kwanyan 時間: 2019-4-13 16:46
中級會員
Rank: 2Rank: 2
91# 跳轉到
»
發表於 7 分鐘前 | 只看該作者
回覆 90# kwanyan
跑咗轉sf ...
8088-pug 發表於 2019-4-13 16:17
用乜嘢sd card?
我用Samsung EVO+128 GB,
RD:33.8MB
WR:25.8MB…
都係比其它牌子旗艦機慢好多
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2019-4-13 16:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2019-4-13 16:51
我部 xz1 mon 出白斑整完變左 touch 出現問題,都唔知罪大係咪用循環返修零件來維修,一個問題前後上去 n 次
作者: kwanyan 時間: 2019-4-13 16:51
XZ2 Premium除咗block 咗唔畀用2合1sim 之外,連藍芽TWS+都用唔到
via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-13 17:21
XZ2 Premium除咗block 咗唔畀用2合1sim 之外,連藍芽TWS+都用唔到 …
via HKEPC Reader for Android ...
kwanyan 發表於 2019-4-13 16:51
個Bluetooth好多時都唔得
via HKEPC Reader for Android
作者: kwanyan 時間: 2019-4-13 17:31
我個bluetooth無問題喎,只係明明845 support tws+,但就畀Sony 閹割咗
via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict 時間: 2019-4-13 18:21
我個bluetooth無問題喎,只係明明845 support tws+,但就畀Sony 閹割咗
via HKEPC Reader for An ...
kwanyan 發表於 2019-4-13 17:31
Bluetooth就睇下connect什麼, 有D野就次次得

