作者: sonycliepda 時間: 2018-8-29 11:23 標題: LG 攪邊科, 出返轉頭都有架?
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=23072
作者: Andyios 時間: 2018-8-29 11:29
如果大廠肯張s835 擺落中階機賣,市占即刻狂升
作者: edwardlee 時間: 2018-8-29 11:30
本帖最後由 edwardlee 於 2018-8-29 11:31 編輯
部 one 用 835 如果價錢唔貴都可以諗諗. 可惜... 做乜野要出 32G rom. 最少都比 64G rom 好唔好.
部 fit 用 821 真出來攪笑.
作者: nhoj 時間: 2018-8-29 11:33
部 one 用 835 如果價錢唔貴都可以諗諗. 可惜... 做乜野要出 32G rom. 最少都比 64G rom 好唔好.
部 fit ...
edwardlee 發表於 2018-8-29 11:30
幫高通清舊貨

作者: QAFHK 時間: 2018-8-29 11:42
why act so surprise?
LG 都唔係無前科
x fast 用翻 808
G6 用 821 (全世界用緊 835)
via HKEPC Reader for Android
作者: kelvin0621 時間: 2018-8-29 11:46
用835都唔係問題,但4GB ram 加 32GB 記憶係咩玩法
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: arartete 時間: 2018-8-29 11:48
人地講左係做中階機,咁如果佢中階機價有835 幾好
同埋下下出新機一定係旗艦??????
作者: jacktsui 時間: 2018-8-29 12:22
中階定位
但LG啲中階未試過平
作者: QAFHK 時間: 2018-8-29 12:39
LG 中階比小米今年旗艦仲要貴,咁你覺得佢喺唔係真中階?
其實中乜嘢階,根本就係上代旗艦 cut cost 版 X fast 有你睇
via HKEPC Reader for Android
作者: buscocamp 時間: 2018-8-29 12:44
Snapdragon 835 RAM 4GB ROM 32GB
Snapdragon 821 RAM 4GB 32GB /64GB
LG...

作者: fishing_tonny 時間: 2018-8-29 12:47
呢2部機用6GB RAM, 64GB /128GB ROM 就正啦!
作者: eieio 時間: 2018-8-29 12:50
可能835 賣1500
作者: bobopig 時間: 2018-8-29 13:06
用835都唔係問題,但4GB ram 加 32GB 記憶係咩玩法
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4) ...
kelvin0621 發表於 2018-8-29 11:46
俾6+64就會打自己 g7
via HKEPC Reader for Android
作者: Carson35 時間: 2018-8-29 13:12
咁都要睇定位架,小米一直都係賣平過人好多架啦,啱就啱,唔啱就唔啱,有D人要一定買平機,有D人一定唔買中國機,百貨應百客,就好似我咁,我寧願六千幾蚊買LG都唔會三千蚊買小米。
作者: starcube168 時間: 2018-8-29 14:15
如果賣2000留下可以諗下
via HKEPC Reader
作者: Rubi 時間: 2018-8-29 14:32
本帖最後由 Rubi 於 2018-8-29 14:51 編輯
以前果堆用MTK千幾二千蚊下欄機
都話晒係有NFC同個MON.睇得下既續約上台機
點貴都係假象
中間Q/STYLUS系而家都超二千破三千官價
再黎幾件唔似貓唔似狗但係又要用過氣旗艦U
唔慌平得去邊
點睇又係LG 垃(ry
作者: panda360 時間: 2018-8-29 14:41
821 有好多受害人。
作者: gahqm 時間: 2018-8-29 14:52
嗯............ 呢兩部機有乜咁吸引人,唯一未知數係價錢,但係正如有 ching 咁講呢兩部機唔慌平得去邊,有時真係唔知 LG 想點
作者: aleck_choi 時間: 2018-8-29 15:04
可能係高通要 LG 每買一粒新 U, 就要買2粒古董 U, 所以 LG 唯有咁做喇,如果唔係批古董 U 點處理喎。

作者: zeron 時間: 2018-8-29 15:16
次次lg都好似慢半拍咁 .唉
via HKEPC Reader for Android
作者: rockie577 時間: 2018-8-29 15:23
本帖最後由 rockie577 於 2018-8-29 15:25 編輯
G7 ONE IP68
唔錯, $2300 樓下會考慮, 但...幾時出?
作者: pimp1234 時間: 2018-8-29 15:26
屌sony xz嚟嘅...
作者: Man@MFHK 時間: 2018-8-29 15:29
G7 One三千樓下其實已經夠殺,Android One配835已經係賣點。
作者: peter_chan 時間: 2018-8-29 15:33
硬件上係﹐軟件上跟左google做update。
如果$2000 這個價位入得過。
作者: rockie577 時間: 2018-8-29 15:37
回覆 24# peter_chan
我一直都想入 XZ1
呢部差唔多SPEC 有PURE ANDROID EXPERIENCE 好吸引
但好睇佢幾時出同幾錢, 唔知有冇行貨
作者: yangtz 時間: 2018-8-29 15:41
仲以為係出翻 可換電手機........ 呢D 真係surprise...
作者: peter_chan 時間: 2018-8-29 15:43
回覆 peter_chan
我一直都想入 XZ1
呢部差唔多SPEC 有PURE ANDROID EXPERIENCE 好吸引
但好睇佢 ...
rockie577 發表於 2018-8-29 15:37
但係ROM 只有32GB﹐這就真係.....
這個情況﹐不妨買番Sony﹐有64GB Rom。
睇下你要純Android系統﹐定係要64GB Rom了。
作者: wyhui5124 時間: 2018-8-29 15:45
636/660咁慳電都唔用,用番821
作者: tom0079 時間: 2018-8-29 15:47
我估部 lg one 3千中到3千尾,因為有dac
作者: aleck_choi 時間: 2018-8-29 15:57
LG 太多 821 庫存喇

作者: 啊甘 時間: 2018-8-29 16:59
4200 左右啦。中街機 唔係top. 型號
作者: ininin 時間: 2018-8-29 17:34
下次介紹電話第一句應該係咁
LG 攪邊科, 出返轉頭都有架?(有劉海)
然後停止討論
LG 攪邊科, 出返部新機咁都有架?(無劉海)
然後可以開始討論
作者: akitohk 時間: 2018-8-29 18:08
本帖最後由 akitohk 於 2018-8-29 18:11 編輯
Android one 既機唔係google整fw同放更新
只係唔俾modify個Android OS,要好pure google way
整fw同放更新都係廠同廠各自地區自己整同決定幾時放
只係通常security patch 唔會落後多過兩個月
但OS ver. 都試過有Android one 機落後超過半年
作者: chue 時間: 2018-8-29 18:38
最大問題係 M字頭
作者: bobopig 時間: 2018-8-29 22:29
M 字額唔係可以 disable ?
via HKEPC Reader for Android
作者: Tmo 時間: 2018-8-29 23:24
如果pixel 3 冇行貨, G7 One 應該係想用pure android 既人既首選喇
作者: masseffect 時間: 2018-8-30 00:46
Android one 既機唔係google整fw同放更新
只係唔俾modify個Android OS,要好pure google way
整fw同放更新 ...
akitohk 發表於 2018-8-29 18:08
無錯,大家唔好以為ANDROID ONE 就等於UPDATE得密
都要間廠肯UPDATE先有
作者: jmcdw 時間: 2018-8-30 09:47
32g rom 開 4k , 唔係嘛
作者: rickdom 時間: 2018-8-30 10:39
回覆 3# edwardlee
仲要得單鏡

作者: R大魔王 時間: 2018-8-31 11:58
可能想自殺呢行HTC路作者: louis3412 時間: 2018-8-31 12:48
G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善
821還不如710 fit沖出黎比人笑
via HKEPC Reader for Android
作者: KwokAngus 時間: 2018-8-31 13:01
本帖最後由 KwokAngus 於 2018-8-31 13:09 編輯
G7 塊display 咁高resolution, 1440x3120
根本用唔到S710, S660
係逼住要用8系

睇清楚先插 搞清楚先
作者: salesman 時間: 2018-8-31 13:42
V30粒835庫存都唔小, 唔聽用家心聲LG一年前出V30時己經話佢有今日, 低死

作者: 啊甘 時間: 2018-8-31 13:45
佢賣1500呢度一樣有人唱
作者: markey 時間: 2018-8-31 14:30
G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善
8 ...
louis3412 發表於 2018-8-31 12:48
不如出返v20 fit啦,小升級用s821 加大少少電 賣2k樓下
肯定勁多人買
作者: salesman 時間: 2018-8-31 14:40
舊年己經出咗部日版細Mon V20就係行821, 冇得換電一樣仆直, 而家咪要清庫存law~

作者: markey 時間: 2018-8-31 14:50
V20唔行換電等於自殺
:作者: atwy 時間: 2018-8-31 18:48
LG 就是 LG, 我行我素
買唔買隨便你
作者: zgmfx12a 時間: 2018-8-31 20:46
回復 46 #salesman
出部V25 用835 + 可換電就正
via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星 時間: 2018-8-31 21:51
出835都算...出返821..真係...............................
作者: louis3412 時間: 2018-9-1 00:21
v20改做660賣2000都有人買單啦 真三卡+換電
作者: fireeye 時間: 2018-9-1 00:32
呢間垃圾泡菜最與將次一級CPU放係主力機上,cheap到爆!
作者: fireeye 時間: 2018-9-1 00:38
本帖最後由 fireeye 於 2018-9-1 00:39 編輯
呢間垃X廠我留意左佢好耐,次次人地其他廠出旗艦機都係用最新最快個粒CPU。
佢就會用慢半grade啲CPU來出旗艦機,但賣價就同人地廠一樣!
作者: 婷婷 時間: 2018-9-1 00:45
反正現在任何一間手機品牌出的機, 一律都唔可以換電, 所以無話邊間著數, 邊間唔著數, 呢樣野開始都是iPhone 帶起先的.
作者: Tmo 時間: 2018-9-1 01:21
其實LG 幾時有話G7 One 係旗艦機? 同埋你已經知佢開咩價?
作者: cschan3 時間: 2018-9-1 01:27
G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善
8 ...
louis3412 發表於 2018-8-31 12:48
有 android one 情況下
依家你用埋我份
至於 snapdragon 821 + 2k mon + 3000mah 電... 兩年前有部 u ultra
, 呢部仲要可能得 32GB ROM作者: arartete 時間: 2018-9-1 02:01
算啦,出乜都插架啦,LG又無講過依2部係旗艦,明明只係中階機用835,821 ,都要比人嘈, 好笑
作者: indyyeung 時間: 2018-9-1 02:49
緊係當年入左好多S821, S835賣唔去, 你睇小米note2賣極都重有

作者: levin111 時間: 2018-9-1 11:05
如果G7 one 賣三千零應該會幾好賣
作者: 啊甘 時間: 2018-9-1 11:09
邊間
作者: 啊甘 時間: 2018-9-1 11:10
咁你又用乜勁機?
作者: bobopig 時間: 2018-9-1 11:26
V35 好似換左渣 fit 人就去左減亡之路
香港唔俾大減。要正價
V系 cut 換電
G同v 分別 小過20%
G7 重新設計係炒ip
唔知幾時摺呢個部門
via HKEPC Reader for Android
作者: 啊甘 時間: 2018-9-1 11:43
????g. 有dac音質好。 賣點之一。 市面其他機真係冇:咁全面
作者: 啊甘 時間: 2018-9-1 11:56
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 啊甘 時間: 2018-9-1 11:58
冇人用自然收皮啦
作者: yanchoki 時間: 2018-9-1 12:27
LG賣點得換電同獨立dac,換電無咗,vivo亦有獨立dac,已經無曬理由買LG
via HKEPC Reader for Android
作者: markey 時間: 2018-9-1 13:06
V30開始已經步入滅亡,明明v系所有特點都抽走,仲同自己G系撞機,痴左線
用緊V20根本唔使換機
作者: realhkguy 時間: 2018-9-1 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a 時間: 2018-9-1 13:32
回復 66 #yanchoki
可能遲D電話用番d low end model, 上網用tab...
via HKEPC Reader for Android
作者: 爪王凌雨 時間: 2018-9-1 18:21
二千買到諗都唔洗諗
紅米高配版都經常過二千啦
作者: jmcdw 時間: 2018-9-1 20:56
32g rom 唔夠用, 雖然有card slot。 64g rom 就 ok
作者: salesman 時間: 2018-9-2 08:34
回復 yanchoki
可能遲D電話用番d low end model, 上網用tab...
via HKEPC Reader for Android ...
zgmfx12a 發表於 2018-9-1 13:32
變回基本通訊機
宜家聽歌我己經轉用Walkman
via Android
作者: DGCNYO 時間: 2018-9-2 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman 時間: 2018-9-2 09:33
基本影到相收發到WhatsApp類通訊軟件的最平低階機己經夠用有凸,冇理由貼錢買難受,有今日D手機商係自取滅亡,低死
via Android
作者: Ultraman 時間: 2018-9-2 09:41
x2

作者: salesman 時間: 2018-9-2 11:37
宜家係擺明D廠聯手要控制消費者,暫時最有效的抗行方法就是唔用D永遠硬係爭D嘢不完美又短命的貴機,盡用入門平機,唔追高性能(只用作一般通訊),話知你唔換得電(自己拆機或揾街舖換),平價機都起碼用佢三幾年,餓死D奸商同代理
via Android
作者: Baron 時間: 2018-9-2 14:12
32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣

作者: musicmatch 時間: 2018-9-2 15:45
s821 打機唔錯嘅。
作者: zgmfx12a 時間: 2018-9-2 17:52
回復 76 #salesman
反而平價入門機仲有得換電, 奸商嘅意圖好明顯
via HKEPC Reader for Android
作者: arartete 時間: 2018-9-2 21:43
V30用eMMC都吹得出

作者: fireeye 時間: 2018-9-2 22:30
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: shinnAska 時間: 2018-9-3 00:09
希望LG G7 One定價正常D, 佢D中階機定價根本都唔正常
作者: 白頭佬 時間: 2018-9-3 01:00
G7 one怕且唔會定價低過4K
作者: carl.20150508 時間: 2018-9-3 12:04
清舊野姐..
作者: walterto 時間: 2018-9-3 16:29
LG 好似同高通買唔到636, 660 個啲U, 從來沒有中階, 只有高同入門,
可能佢只有呢方法用舊U 去頂中階個巿場.
作者: GeneralShepherd 時間: 2018-9-3 16:46
最怕就係借Android One個名嚟清貨,咁樣盞搞臭Android One個名...
作者: salesman 時間: 2018-9-4 09:23
比番Google support仲好過LG, 起碼唔會update完又話熱又話倒水電搞到D人想買新機...
https://zh.wikipedia.org/wiki/Android_One
Android One是運作Android系統的消費電子產品系列。這是由Google開發的搭載原生Android系統的裝置,市場面向開發中國家的人們和客戶的第一個智慧型手機。[1] Google負責設計、開發、行銷和支援這些裝置
作者: errorculprit0 時間: 2018-9-4 09:42
32gb實在太少 就算定位中階機起碼都有64gb先有大啲吸引力
作者: akitohk 時間: 2018-9-4 10:09
幾個註釋
都指向2014年既資料
另外英文版無由google設計,開發,行銷和支援
2014年既android one同2017年去到現在既android one其實係兩樣野黎
作者: R大魔王 時間: 2018-9-4 14:42
出個3+32冒險家精神
作者: louis3412 時間: 2018-9-4 18:53
source?
作者: arartete 時間: 2018-9-4 20:38
盲反既人係咁,乜都可以屈
作者: louis3412 時間: 2018-9-4 21:26
唔差在話埋V30死板啦咁

不過真係希望LG呢部機出返64GB ROM同用UFS唔好eMMC
作者: salesman 時間: 2018-9-5 09:31
本帖最後由 salesman 於 2018-9-5 10:11 編輯
咁宜家Android one應該叫中階手機產品?
2017年起,Google調整產品策略,將Android One提升為中階手機產品,原本針對開發中國家市場的入門產品改為Android Go。
作者: yanliu 時間: 2018-9-5 10:46
本來835+4都算係一個可接受既選擇
不過
要買m字額我使買嬲豬咩
得32GB更加係趕客
作者: akitohk 時間: 2018-9-5 11:34
其實當係以前曾經出過幾部既google play edition但頭兩年security patch一定跟得好足咁睇會比較好
只係各廠願意出既ANDROID ONE都係定位中階而已
Google暗示過Nokia有機會出旗艦級既android one
作者: Baron 時間: 2018-9-5 11:47
Sorry, 係我記錯咗
作者: salesman 時間: 2018-9-6 10:37
咁V30同V30+都係用UFS?
作者: louis3412 時間: 2018-9-6 13:15
but seemed to be ufs2.0 instead of ufs2.1
作者: tn1 時間: 2018-9-6 13:33
2.1 新出呢兩部都係
http://www.lgnewsroom.com/2017/0 ... raphy-capabilities/
http://www.lgnewsroom.com/2018/0 ... -accessible-models/

