Board logo

標題: LG 攪邊科, 出返轉頭都有架? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2018-8-29 11:23     標題: LG 攪邊科, 出返轉頭都有架?

https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=23072
作者: Andyios    時間: 2018-8-29 11:29

如果大廠肯張s835 擺落中階機賣,市占即刻狂升
作者: edwardlee    時間: 2018-8-29 11:30

本帖最後由 edwardlee 於 2018-8-29 11:31 編輯

部 one 用 835 如果價錢唔貴都可以諗諗. 可惜... 做乜野要出 32G rom. 最少都比 64G rom 好唔好.

部 fit 用 821 真出來攪笑.
作者: nhoj    時間: 2018-8-29 11:33

部 one 用 835 如果價錢唔貴都可以諗諗. 可惜... 做乜野要出 32G rom. 最少都比 64G rom 好唔好.

部 fit  ...
edwardlee 發表於 2018-8-29 11:30


幫高通清舊貨
作者: QAFHK    時間: 2018-8-29 11:42

why act so surprise?
LG 都唔係無前科
x fast 用翻 808
G6 用 821 (全世界用緊 835)

via HKEPC Reader for Android
作者: kelvin0621    時間: 2018-8-29 11:46

用835都唔係問題,但4GB ram 加 32GB 記憶係咩玩法

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: arartete    時間: 2018-8-29 11:48

人地講左係做中階機,咁如果佢中階機價有835 幾好
同埋下下出新機一定係旗艦??????
作者: jacktsui    時間: 2018-8-29 12:22

中階定位
但LG啲中階未試過平
作者: QAFHK    時間: 2018-8-29 12:39

LG 中階比小米今年旗艦仲要貴,咁你覺得佢喺唔係真中階?
其實中乜嘢階,根本就係上代旗艦 cut cost 版 X fast 有你睇

via HKEPC Reader for Android
作者: buscocamp    時間: 2018-8-29 12:44

Snapdragon 835  RAM  4GB  ROM  32GB
Snapdragon 821  RAM  4GB 32GB /64GB
LG...
作者: fishing_tonny    時間: 2018-8-29 12:47

呢2部機用6GB RAM, 64GB /128GB ROM 就正啦!
作者: eieio    時間: 2018-8-29 12:50

可能835 賣1500
作者: bobopig    時間: 2018-8-29 13:06

用835都唔係問題,但4GB ram 加 32GB 記憶係咩玩法

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4) ...
kelvin0621 發表於 2018-8-29 11:46

俾6+64就會打自己 g7

via HKEPC Reader for Android
作者: Carson35    時間: 2018-8-29 13:12

LG 中階比小米今年旗艦仲要貴,咁你覺得佢喺唔係真中階?
其實中乜嘢階,根本就係上代旗艦 cut cost 版 X f ...
QAFHK 發表於 2018-8-29 12:39


咁都要睇定位架,小米一直都係賣平過人好多架啦,啱就啱,唔啱就唔啱,有D人要一定買平機,有D人一定唔買中國機,百貨應百客,就好似我咁,我寧願六千幾蚊買LG都唔會三千蚊買小米。
作者: starcube168    時間: 2018-8-29 14:15

如果賣2000留下可以諗下



via HKEPC Reader
作者: Rubi    時間: 2018-8-29 14:32

本帖最後由 Rubi 於 2018-8-29 14:51 編輯

以前果堆用MTK千幾二千蚊下欄機
都話晒係有NFC同個MON.睇得下既續約上台機
點貴都係假象

中間Q/STYLUS系而家都超二千破三千官價

再黎幾件唔似貓唔似狗但係又要用過氣旗艦U
唔慌平得去邊
點睇又係LG 垃(ry
作者: panda360    時間: 2018-8-29 14:41

821 有好多受害人。
作者: gahqm    時間: 2018-8-29 14:52

嗯............ 呢兩部機有乜咁吸引人,唯一未知數係價錢,但係正如有 ching 咁講呢兩部機唔慌平得去邊,有時真係唔知 LG 想點
作者: aleck_choi    時間: 2018-8-29 15:04

可能係高通要 LG 每買一粒新 U,  就要買2粒古董 U, 所以 LG 唯有咁做喇,如果唔係批古董 U 點處理喎。
作者: zeron    時間: 2018-8-29 15:16

次次lg都好似慢半拍咁 .唉

via HKEPC Reader for Android
作者: rockie577    時間: 2018-8-29 15:23

本帖最後由 rockie577 於 2018-8-29 15:25 編輯

G7 ONE IP68
唔錯, $2300 樓下會考慮, 但...幾時出?
作者: pimp1234    時間: 2018-8-29 15:26

屌sony xz嚟嘅...
作者: Man@MFHK    時間: 2018-8-29 15:29

G7 One三千樓下其實已經夠殺,Android One配835已經係賣點。
作者: peter_chan    時間: 2018-8-29 15:33

屌sony xz嚟嘅...
pimp1234 發表於 2018-8-29 15:26



    硬件上係﹐軟件上跟左google做update。

如果$2000 這個價位入得過。
作者: rockie577    時間: 2018-8-29 15:37

回覆 24# peter_chan

我一直都想入 XZ1
呢部差唔多SPEC 有PURE ANDROID EXPERIENCE 好吸引

但好睇佢幾時出同幾錢, 唔知有冇行貨
作者: yangtz    時間: 2018-8-29 15:41

仲以為係出翻 可換電手機........    呢D 真係surprise...
作者: peter_chan    時間: 2018-8-29 15:43

回覆  peter_chan

我一直都想入 XZ1
呢部差唔多SPEC 有PURE ANDROID EXPERIENCE 好吸引

但好睇佢 ...
rockie577 發表於 2018-8-29 15:37


但係ROM 只有32GB﹐這就真係.....

這個情況﹐不妨買番Sony﹐有64GB Rom。


睇下你要純Android系統﹐定係要64GB Rom了。
作者: wyhui5124    時間: 2018-8-29 15:45

636/660咁慳電都唔用,用番821
作者: tom0079    時間: 2018-8-29 15:47

我估部 lg one 3千中到3千尾,因為有dac
作者: aleck_choi    時間: 2018-8-29 15:57

636/660咁慳電都唔用,用番821
wyhui5124 發表於 2018-8-29 15:45


LG 太多 821 庫存喇
作者: 啊甘    時間: 2018-8-29 16:59

4200 左右啦。中街機  唔係top. 型號
作者: ininin    時間: 2018-8-29 17:34

下次介紹電話第一句應該係咁
LG 攪邊科, 出返轉頭都有架?(有劉海)

然後停止討論
LG 攪邊科, 出返部新機咁都有架?(無劉海)

然後可以開始討論

作者: akitohk    時間: 2018-8-29 18:08

本帖最後由 akitohk 於 2018-8-29 18:11 編輯

Android one 既機唔係google整fw同放更新
只係唔俾modify個Android OS,要好pure google way
整fw同放更新都係廠同廠各自地區自己整同決定幾時放
只係通常security patch 唔會落後多過兩個月
但OS ver. 都試過有Android one 機落後超過半年
作者: chue    時間: 2018-8-29 18:38

最大問題係 M字頭
作者: bobopig    時間: 2018-8-29 22:29

最大問題係 M字頭
chue 發表於 2018-8-29 18:38

M 字額唔係可以 disable ?

via HKEPC Reader for Android
作者: Tmo    時間: 2018-8-29 23:24

如果pixel 3 冇行貨, G7 One 應該係想用pure android 既人既首選喇
作者: masseffect    時間: 2018-8-30 00:46

Android one 既機唔係google整fw同放更新
只係唔俾modify個Android OS,要好pure google way
整fw同放更新 ...
akitohk 發表於 2018-8-29 18:08


無錯,大家唔好以為ANDROID ONE 就等於UPDATE得密
都要間廠肯UPDATE先有
作者: jmcdw    時間: 2018-8-30 09:47

4200 左右啦。中街機  唔係top. 型號
啊甘 發表於 2018-8-29 16:59


32g rom 開 4k , 唔係嘛
作者: rickdom    時間: 2018-8-30 10:39

回覆 3# edwardlee

仲要得單鏡
作者: R大魔王    時間: 2018-8-31 11:58

32g rom 開 4k , 唔係嘛
jmcdw 發表於 2018-8-30 09:47



    可能想自殺呢行HTC路
作者: louis3412    時間: 2018-8-31 12:48

G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善

821還不如710 fit沖出黎比人笑

via HKEPC Reader for Android
作者: KwokAngus    時間: 2018-8-31 13:01

本帖最後由 KwokAngus 於 2018-8-31 13:09 編輯

G7 塊display 咁高resolution, 1440x3120
根本用唔到S710, S660
係逼住要用8系
睇清楚先插 搞清楚先
作者: salesman    時間: 2018-8-31 13:42

LG 太多 821 庫存喇
aleck_choi 發表於 2018-8-29 15:57


V30粒835庫存都唔小, 唔聽用家心聲LG一年前出V30時己經話佢有今日, 低死
作者: 啊甘    時間: 2018-8-31 13:45

32g rom 開 4k , 唔係嘛
jmcdw 發表於 2018-8-30 09:47



    佢賣1500呢度一樣有人唱
作者: markey    時間: 2018-8-31 14:30

G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善

8 ...
louis3412 發表於 2018-8-31 12:48

不如出返v20 fit啦,小升級用s821 加大少少電 賣2k樓下
肯定勁多人買
作者: salesman    時間: 2018-8-31 14:40

不如出返v20 fit啦,小升級用s821 加大少少電 賣2k樓下
肯定勁多人買
markey 發表於 2018-8-31 14:30


舊年己經出咗部日版細Mon V20就係行821, 冇得換電一樣仆直, 而家咪要清庫存law~
作者: markey    時間: 2018-8-31 14:50

舊年己經出咗部日版細Mon V20就係行821, 冇得換電一樣仆直, 而家咪要清庫存law~ ...
salesman 發表於 2018-8-31 14:40

V20唔行換電等於自殺:
作者: atwy    時間: 2018-8-31 18:48

LG 就是 LG,    我行我素

買唔買隨便你
作者: zgmfx12a    時間: 2018-8-31 20:46

回復 46 #salesman

出部V25 用835 + 可換電就正

via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星    時間: 2018-8-31 21:51

出835都算...出返821..真係...............................
作者: louis3412    時間: 2018-9-1 00:21

不如出返v20 fit啦,小升級用s821 加大少少電 賣2k樓下
肯定勁多人買
markey 發表於 2018-8-31 14:30


v20改做660賣2000都有人買單啦 真三卡+換電
作者: fireeye    時間: 2018-9-1 00:32

呢間垃圾泡菜最與將次一級CPU放係主力機上,cheap到爆!
作者: fireeye    時間: 2018-9-1 00:38

本帖最後由 fireeye 於 2018-9-1 00:39 編輯
次次lg都好似慢半拍咁 .唉

via HKEPC Reader for Android
zeron 發表於 2018-8-29 15:16


呢間垃X廠我留意左佢好耐,次次人地其他廠出旗艦機都係用最新最快個粒CPU。
佢就會用慢半grade啲CPU來出旗艦機,但賣價就同人地廠一樣!
作者: 婷婷    時間: 2018-9-1 00:45

反正現在任何一間手機品牌出的機, 一律都唔可以換電, 所以無話邊間著數, 邊間唔著數, 呢樣野開始都是iPhone 帶起先的.
作者: Tmo    時間: 2018-9-1 01:21

呢間垃X廠我留意左佢好耐,次次人地其他廠出旗艦機都係用最新最快個粒CPU。
佢就會用慢半grade啲CPU來出旗艦機,但賣價就同人地廠一樣
fireeye 發表於 2018-9-1 00:38


其實LG 幾時有話G7 One 係旗艦機? 同埋你已經知佢開咩價?
作者: cschan3    時間: 2018-9-1 01:27

G7 One 4+64 3200以下既話抵
可惜32係咪出黎攪笑
835不是問題 835仍然有心有力
多得今次845續航冇大改善

8 ...
louis3412 發表於 2018-8-31 12:48


有 android one 情況下, 其實 $4000 都可能得... 如果有 64GB ROM 的話
依家你用埋我份

至於 snapdragon 821 + 2k mon + 3000mah 電... 兩年前有部 u ultra, 賣到 $1999 都冇人要, 呢部仲要可能得 32GB ROM
作者: arartete    時間: 2018-9-1 02:01

其實LG 幾時有話G7 One 係旗艦機? 同埋你已經知佢開咩價?
Tmo 發表於 2018-9-1 01:21



    算啦,出乜都插架啦,LG又無講過依2部係旗艦,明明只係中階機用835,821 ,都要比人嘈, 好笑
作者: indyyeung    時間: 2018-9-1 02:49

緊係當年入左好多S821, S835賣唔去, 你睇小米note2賣極都重有
作者: levin111    時間: 2018-9-1 11:05

如果G7 one 賣三千零應該會幾好賣
作者: 啊甘    時間: 2018-9-1 11:09

呢間垃X廠我留意左佢好耐,次次人地其他廠出旗艦機都係用最新最快個粒CPU。
佢就會用慢半grade啲CPU來出 ...
fireeye 發表於 2018-9-1 00:38



    邊間
作者: 啊甘    時間: 2018-9-1 11:10

呢間垃圾泡菜最與將次一級CPU放係主力機上,cheap到爆!
fireeye 發表於 2018-9-1 00:32


咁你又用乜勁機?
作者: bobopig    時間: 2018-9-1 11:26

可能想自殺呢行HTC路
R大魔王 發表於 2018-8-31 11:58

V35 好似換左渣 fit 人就去左減亡之路

香港唔俾大減。要正價
V系 cut 換電

G同v 分別 小過20%

G7 重新設計係炒ip


唔知幾時摺呢個部門

via HKEPC Reader for Android
作者: 啊甘    時間: 2018-9-1 11:43

????g. 有dac音質好。  賣點之一。 市面其他機真係冇:咁全面
作者: 啊甘    時間: 2018-9-1 11:56

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 啊甘    時間: 2018-9-1 11:58

V35 好似換左渣 fit 人就去左減亡之路

香港唔俾大減。要正價
V系 cut 換電

G同v 分別 小過20%

G7 重新 ...
bobopig 發表於 2018-9-1 11:26


冇人用自然收皮啦
作者: yanchoki    時間: 2018-9-1 12:27

LG賣點得換電同獨立dac,換電無咗,vivo亦有獨立dac,已經無曬理由買LG

via HKEPC Reader for Android
作者: markey    時間: 2018-9-1 13:06

v20改做660賣2000都有人買單啦 真三卡+換電
louis3412 發表於 2018-9-1 00:21

V30開始已經步入滅亡,明明v系所有特點都抽走,仲同自己G系撞機,痴左線
用緊V20根本唔使換機
作者: realhkguy    時間: 2018-9-1 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a    時間: 2018-9-1 13:32

回復 66 #yanchoki

可能遲D電話用番d low end model, 上網用tab...

via HKEPC Reader for Android
作者: 爪王凌雨    時間: 2018-9-1 18:21

二千買到諗都唔洗諗

紅米高配版都經常過二千啦
作者: jmcdw    時間: 2018-9-1 20:56

32g rom  唔夠用, 雖然有card slot。 64g rom 就 ok
作者: salesman    時間: 2018-9-2 08:34

回復 yanchoki

可能遲D電話用番d low end model, 上網用tab...

via HKEPC Reader for Android ...
zgmfx12a 發表於 2018-9-1 13:32

變回基本通訊機
宜家聽歌我己經轉用Walkman

via Android
作者: DGCNYO    時間: 2018-9-2 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2018-9-2 09:33

我有D想買部nokia 1 果D Android go機黎用tim

家下數據一個月都用唔到2GB ...
DGCNYO 發表於 2018-9-2 09:27

基本影到相收發到WhatsApp類通訊軟件的最平低階機己經夠用有凸,冇理由貼錢買難受,有今日D手機商係自取滅亡,低死

via Android
作者: Ultraman    時間: 2018-9-2 09:41

仲以為係出翻 可換電手機........    呢D 真係surprise...
yangtz 發表於 2018-8-29 15:41


x2
作者: salesman    時間: 2018-9-2 11:37

x2
Ultraman 發表於 2018-9-2 09:41

宜家係擺明D廠聯手要控制消費者,暫時最有效的抗行方法就是唔用D永遠硬係爭D嘢不完美又短命的貴機,盡用入門平機,唔追高性能(只用作一般通訊),話知你唔換得電(自己拆機或揾街舖換),平價機都起碼用佢三幾年,餓死D奸商同代理

via Android
作者: Baron    時間: 2018-9-2 14:12

32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣
作者: musicmatch    時間: 2018-9-2 15:45

s821 打機唔錯嘅。
作者: zgmfx12a    時間: 2018-9-2 17:52

回復 76 #salesman

反而平價入門機仲有得換電, 奸商嘅意圖好明顯

via HKEPC Reader for Android
作者: arartete    時間: 2018-9-2 21:43

32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣
Baron 發表於 2018-9-2 14:12



    V30用eMMC都吹得出
作者: fireeye    時間: 2018-9-2 22:30

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: shinnAska    時間: 2018-9-3 00:09

希望LG G7 One定價正常D, 佢D中階機定價根本都唔正常
作者: 白頭佬    時間: 2018-9-3 01:00

G7 one怕且唔會定價低過4K
作者: carl.20150508    時間: 2018-9-3 12:04

清舊野姐..
作者: walterto    時間: 2018-9-3 16:29

LG 好似同高通買唔到636, 660 個啲U, 從來沒有中階, 只有高同入門,
可能佢只有呢方法用舊U 去頂中階個巿場.
作者: GeneralShepherd    時間: 2018-9-3 16:46

清舊野姐..
carl.20150508 發表於 2018-9-3 12:04

最怕就係借Android One個名嚟清貨,咁樣盞搞臭Android One個名...
作者: salesman    時間: 2018-9-4 09:23

最怕就係借Android One個名嚟清貨,咁樣盞搞臭Android One個名...
GeneralShepherd 發表於 2018-9-3 16:46


比番Google support仲好過LG, 起碼唔會update完又話熱又話倒水電搞到D人想買新機...
https://zh.wikipedia.org/wiki/Android_One
Android One是運作Android系統的消費電子產品系列。這是由Google開發的搭載原生Android系統的裝置,市場面向開發中國家的人們和客戶的第一個智慧型手機。[1] Google負責設計、開發、行銷和支援這些裝置

作者: errorculprit0    時間: 2018-9-4 09:42

32gb實在太少 就算定位中階機起碼都有64gb先有大啲吸引力
作者: akitohk    時間: 2018-9-4 10:09

比番Google support仲好過LG, 起碼唔會update完又話熱又話倒水電搞到D人想買新機...

...
salesman 發表於 2018-9-4 09:23


幾個註釋
都指向2014年既資料
另外英文版無由google設計,開發,行銷和支援

2014年既android one同2017年去到現在既android one其實係兩樣野黎
作者: R大魔王    時間: 2018-9-4 14:42

32gb實在太少 就算定位中階機起碼都有64gb先有大啲吸引力
errorculprit0 發表於 2018-9-4 09:42



    出個3+32冒險家精神
作者: louis3412    時間: 2018-9-4 18:53

32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣
Baron 發表於 2018-9-2 14:12



    source? 敢都講得出
作者: arartete    時間: 2018-9-4 20:38

source? 敢都講得出
louis3412 發表於 2018-9-4 18:53



    盲反既人係咁,乜都可以屈
作者: louis3412    時間: 2018-9-4 21:26

盲反既人係咁,乜都可以屈
arartete 發表於 2018-9-4 20:38



    唔差在話埋V30死板啦咁
不過真係希望LG呢部機出返64GB ROM同用UFS唔好eMMC
作者: salesman    時間: 2018-9-5 09:31

本帖最後由 salesman 於 2018-9-5 10:11 編輯
幾個註釋
都指向2014年既資料
另外英文版無由google設計,開發,行銷和支援

2014年既android one同2017 ...
akitohk 發表於 2018-9-4 10:09


咁宜家Android one應該叫中階手機產品?

2017年起,Google調整產品策略,將Android One提升為中階手機產品,原本針對開發中國家市場的入門產品改為Android Go。

作者: yanliu    時間: 2018-9-5 10:46

本來835+4都算係一個可接受既選擇

不過
要買m字額我使買嬲豬咩
得32GB更加係趕客
作者: akitohk    時間: 2018-9-5 11:34

咁宜家Android one應該叫中階手機產品?
salesman 發表於 2018-9-5 09:31



其實當係以前曾經出過幾部既google play edition但頭兩年security patch一定跟得好足咁睇會比較好
只係各廠願意出既ANDROID ONE都係定位中階而已
Google暗示過Nokia有機會出旗艦級既android one
作者: Baron    時間: 2018-9-5 11:47

source? 敢都講得出
louis3412 發表於 2018-9-4 18:53


Sorry, 係我記錯咗
作者: salesman    時間: 2018-9-6 10:37

唔差在話埋V30死板啦咁
不過真係希望LG呢部機出返64GB ROM同用UFS唔好eMMC ...
louis3412 發表於 2018-9-4 21:26


咁V30同V30+都係用UFS?
作者: louis3412    時間: 2018-9-6 13:15

咁V30同V30+都係用UFS?
salesman 發表於 2018-9-6 10:37



    but seemed to be ufs2.0 instead of ufs2.1
作者: tn1    時間: 2018-9-6 13:33

but seemed to be ufs2.0 instead of ufs2.1
louis3412 發表於 2018-9-6 13:15

2.1 新出呢兩部都係
http://www.lgnewsroom.com/2017/0 ... raphy-capabilities/
http://www.lgnewsroom.com/2018/0 ... -accessible-models/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2