作者: andypson 時間: 2017-1-27 14:45 標題: 華為 P10 & P10 Plus 簡單開箱 + 集中討論區 (P10港行已推出B120)
本帖最後由 andypson 於 2017-4-7 23:09 編輯
P10 4GB RAM + 64GB ROM $4480
P10 Plus 6GB RAM + 128GB $5680
簡單開箱同跑分
[attach]1970917[/attach]
[attach]1970916[/attach]
[attach]1970918[/attach]
[attach]1970920[/attach]
[attach]1970919[/attach]
[attach]1970922[/attach]
[attach]1970921[/attach]

作者: gen77 時間: 2017-1-27 15:04
硬件 ok, 軟件太煩
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2017-1-27 21:11
光圈大左0.2
希望彩色低光下有進步
作者: chromechan 時間: 2017-1-27 21:36
回覆 1# andypson
顏色

會唔會係S835呢?
作者: cpk 時間: 2017-1-27 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2017-1-27 21:56
回覆 5# cpk
未必唔會嘅,華為啲U咁唔掂...
作者: cpk 時間: 2017-1-27 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manfans 時間: 2017-1-27 22:06
有咩可能自己搵人代工嘅u 唔用,而用高通。
via HKEPC Ionic Reader v1.5.1 - Android
作者: 麥丁丁 時間: 2017-1-27 23:01
本帖最後由 麥丁丁 於 2017-1-27 23:04 編輯
紫色才是皇道
自己用緊M3平板,對Harman嘅音質調校都有一定肯定。
作者: akitohk 時間: 2017-1-28 03:44
A73*4+A53*4/ Mali-G71 mp8@900MHz UFS2.1
唔掂在...?
16nm? 華為 baseband? 後門? 定係華為本身係原罪?
對比A10fusion 的確唔夠力,
但對比黎緊既835/8895, 最多GPU唔夠力, baseband唔夠高通完善
後門就,唔評論,在epc厘個係無休止既問題
原罪亦唔評論
835在發熱耗電都係未知數
XZ S7e(s820) 米Mix(821)都比kirin960熱唔少
今次既kyro改 有無改善就到時先知。
或許比上(a10fusion, s835, e8895)或會不足
但比下(s821/e8890)綜合性能絕對有餘有突
作者: IIII 時間: 2017-1-28 09:44
我由3C用到Mate8,請問軟件有乜唔掂?
作者: leave 時間: 2017-1-28 10:42
希望改善下低光攝影表現。Mate 9有OIS都唔太掂。
作者: andypson 時間: 2017-1-28 11:07
紫色好正,但首發應該冇,可又要等2~3月後先賣。
另外港行可能又冇紫色。
via HKEPC Reader for Android
作者: lazyqueen 時間: 2017-1-28 13:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麥丁丁 時間: 2017-1-28 14:04
到時先算,況且三,四月新機浦頭慢慢揀到啱為止。
作者: 麥丁丁 時間: 2017-1-28 14:06
本帖最後由 麥丁丁 於 2017-1-28 14:20 編輯
A73*4+A53*4/ Mali-G71 mp8@900MHz UFS2.1
唔掂在...?
16nm? 華為 baseband? 後門? 定係華為本身係原罪 ...
akitohk 發表於 2017-1-28 03:44
好彩自己用緊Mate 9 pro.
聽完D人話自家Soc唔掂,我連回文嘅興趣都無,廢事浪費時間。
作者: fatwi 時間: 2017-1-28 14:16
如果標配唔過4k可以買部俾母親大人用!
(當然自己玩返幾日先
作者: alax 時間: 2017-1-28 14:19
本帖最後由 alax 於 2017-1-28 14:20 編輯
都唔係太差姐
利申:我有一部HONOR8
傳聞會用kirin 970,唔如果唔係kirin 970咁就9成係kirin 96X

作者: alax 時間: 2017-1-28 14:19
手機管家?
作者: mifans 時間: 2017-1-28 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿峰 時間: 2017-1-28 18:31
華為U點唔掂法?
我用Mate8同9都冇你所講既唔掂喎
作者: chromechan 時間: 2017-1-28 18:33
回覆 21# 阿峰
感覺上做極都唔大咁樣...
作者: IIII 時間: 2017-1-28 18:38
我都唔知有乜唔掂,所以想問下
作者: alax 時間: 2017-1-28 18:43
本帖最後由 alax 於 2017-1-28 18:44 編輯
我覺得權限限制得比較緊,有D APP要手動改權限(比多D權限)先可以正常運作
仲有就係佢好像內置在病毒掃瞄器
新裝APP都會掃一下,問權限
唔知係咪同手機管家有關呢....
唔知有無方法令佢唔好限制咁多呢?
作者: mifans 時間: 2017-1-28 19:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麥丁丁 時間: 2017-1-28 19:58
本帖最後由 麥丁丁 於 2017-1-28 20:00 編輯
我都回你一個建議,用過960先再評啦。
作者: cpk 時間: 2017-1-28 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alax 時間: 2017-1-29 08:23
咁點算好?
P.S. 我用緊國行+國行ROM
作者: stephen1029dog 時間: 2017-1-29 10:27
反而華為rom未夠簡化。港rom最大問題冇左啟動管理。
硬件上佢同高通走唔同路線,華為走低耗。
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2017-1-29 19:36
本帖最後由 akitohk 於 2017-1-29 19:40 編輯
要peak值高性能,過熱後中至低性能,兼熱同食電
定可以長期行中高性能,慳電同比較涼
我到依家都係會揀後者
作者: cpk 時間: 2017-1-29 19:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mifans 時間: 2017-1-29 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog 時間: 2017-1-30 00:40
Z2 pro 都有咁問題?華為國rom係有,港rom冇。
不過我指港行有啟動管理。
魅族,小米,asus都唔太見有人講有你類似問題。
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2017-1-30 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2017-1-30 04:21
本帖最後由 akitohk 於 2017-1-30 04:53 編輯
成個架構都唔多一樣
Kyro + adreno vs Cortex A73 + mali
更可況粒SoC入面其他部分都唔用一樣既部件
咁性能同耗電發熱兩個架構比較 performance per watt 唔一樣好正常吧
同埋如果前者熱降頻後真係仲高能過後者長時間全速, 又或者會有情況係差到性能差得行唔到
咁既情況下我根本唔會回應板主個post啦
兩樣行緊唔一樣既apporach, 我只係唔明你地咁樣都可以話唔掂同差
正如練開長跑既選手係跑100米200米得快唔過練開短跑既選手
但咁代表長跑選手唔掂,差?
當然,如果所有運動會比賽都係只得100米同200米,咁長跑選手既存在真係唔掂同差既
作者: andypson 時間: 2017-2-6 15:15
已經有賣價
[attach]1958136[/attach]
作者: kwanyan 時間: 2017-2-6 15:29
我同事比港行mate7whatsapp delay玩左幾個月…
via HKEPC Reader for Android
作者: leave 時間: 2017-2-26 21:28
多謝版主協助解鎖。宜家P10發佈緊:http://www.gsmarena.com/huawei_p ... nday-news-23619.php
作者: 電子廢物 時間: 2017-2-26 21:47
本帖最後由 電子廢物 於 2017-2-27 11:05 編輯
後鏡頭Leica升級用Summilux f1.8
2.0 pro edition
有6隻色,個色真係唔錯~
作者: leave 時間: 2017-2-26 21:50
根據gsmarena,只係得P10 plus有f/1.8,P10仲係f/2.2
作者: PHIL 時間: 2017-2-26 21:59
可唔可以找個識講英文的去主講。。
但他都講到重點,電話重點係始終訊號接收..
作者: andypson 時間: 2017-2-26 22:02
有佢講先有MATE 9講成沒奶.
作者: jackyfan10 時間: 2017-2-26 22:08
960未必有820 821咁勁,但至少發熱量低
作者: 電子廢物 時間: 2017-2-26 22:10
其實綠色藍色都可能係plus先有
作者: kennylam25 時間: 2017-2-26 22:16
遲早入去睇直播, 想問有冇講價錢(MWC唔講價錢?)
作者: andypson 時間: 2017-2-26 22:26
[attach]1963263[/attach]
作者: 康士富 時間: 2017-2-26 22:46
做咩機面有粒制
但係mon入面仲有3天王響度
咁機面果粒實體制有咩用?
作者: andypson 時間: 2017-2-26 22:49
本帖最後由 andypson 於 2017-2-26 23:06 編輯
P10 5.1 吋 1080p 屏幕,P10 Plus 5.5 吋 2K 屏幕
兩部都用Kirin 960 & 都具備 3.5mm
P10 內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,而 P10 Plus 則有 4GB + 64GB 以及 6GB + 128GB 兩種配置.
P10 系列配備 2000 萬像素 + 1200 萬像素主鏡頭,P10 Plus 用作彩色拍攝的相機,改用了 F1.8 大光圈 (P10 兩個相機都是 F2.2).
P10 電池容量為 3200mAh,而 P10 Plus 的電池容量為 3750mAh.
P10 : 4GB+64GB 賣 649 歐元
P10 Plus : 4GB+64GB賣699 歐元與 6GB+128GB賣799 歐元。
作者: andypson 時間: 2017-2-26 23:03
機面粒制藏著指紋辨識器,一個按鍵就能使用返回、首頁和多工功能.
另外唔用可開返MON入面3天王來用.
作者: PHIL 時間: 2017-2-26 23:12
竟然抄魅族?
作者: cpk 時間: 2017-2-26 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Carson35 時間: 2017-2-26 23:21
歐元699 799垃圾機揾鬼買,中國機港幣一千蚊就差唔多
作者: PHIL 時間: 2017-2-26 23:23
請自行買紅米
作者: kp1001 時間: 2017-2-26 23:26
https://youtu.be/HpVui2mNyvY
獨特開箱方式,藍色非常漂亮。
作者: andypson 時間: 2017-2-26 23:32
官方先出開箱幾特別, 希望3月港行出到P10+藍色.
作者: andypson 時間: 2017-2-26 23:32
有IP3X防水
[attach]1963280[/attach]
作者: stephen1029dog 時間: 2017-2-27 00:08
本帖最後由 stephen1029dog 於 2017-2-27 00:20 編輯
買p10+ ,成部非曲mon mate9波子版,
重要平好多。via HKEPC Reader for Android
作者: 麥丁丁 時間: 2017-2-27 00:15
有生活防水算得上是實用性功能。
作者: cpk 時間: 2017-2-27 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 電子廢物 時間: 2017-2-27 00:42
老實講,用過S7e同M9,M9接收4G同wifi都好過S7e
華為係signal方面有落功夫既
作者: PHIL 時間: 2017-2-27 00:48
我都試過華為和LG并排用同一個網絡,LG無哂信號,但華為仲可以收得好好
作者: goalsp 時間: 2017-2-27 00:52
華為軟件一向寫得好差, 不要有期望
作者: goalsp 時間: 2017-2-27 00:52
1000 只能買到紅米3S
作者: cpk 時間: 2017-2-27 00:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 電子廢物 時間: 2017-2-27 00:54
想知點樣差法? 我未遇到有唔順利既事
之前用honor 6都無咩事發生過
作者: yminblack 時間: 2017-2-27 00:56
華為HONOR3 個時D 軟件係差..
用緊P9+ 唔覺有乜問題
反而唔鐘意P10 個實體鍵.
拍紋喺機背好過前面
P.S. 用緊P9+ 同 meizu pro 5
作者: domumu 時間: 2017-2-27 01:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麥丁丁 時間: 2017-2-27 01:09
真係要請教下,何解寫得差?
我用過三部華為機(Mate 8,P9 plus,Mate 9),都唔覺佢有咩問題?
作者: yminblack 時間: 2017-2-27 01:13
回覆 68# 麥丁丁
以前用honor 3 佢個launcher 好lag 不過我覺得係個時的CPU 問題多過software
宜家P9+ 冇問題
作者: 麥丁丁 時間: 2017-2-27 01:20
Honor 3都已經是幾年前產品,出問題唔太出奇。
反而今次P10唔太有衝動想試,可能賣點仲未可吸引到我。
作者: 麥丁丁 時間: 2017-2-27 01:24
按照佢哋官方解釋
“mate系列定位商务人士,主打大屏长续航;P系列定位是懂科技,又会玩科技滴人,主打拍照;荣耀系列主打年轻人,主打性价。”
作者: domumu 時間: 2017-2-27 01:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henry56156 時間: 2017-2-27 07:22
P10係唔係用ufs2.0
想係部G4死之前換機
作者: leave 時間: 2017-2-27 08:21
以下幾個features好似得P10 plus先有,P10無:
f/1.8主鏡頭
防水
四天線
2k display
作者: corolla2003 時間: 2017-2-27 08:54
對這spec 下的成像有點興趣
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2017-2-27 09:19
希望港行有p10+ 6+128既版本
作者: andypson 時間: 2017-2-27 09:22
Mate 9 都己經轉左 UFS2.1, P10 正常都會用上 UFS2.1
作者: andypson 時間: 2017-2-27 09:23
除左想有6+128外, 仲希望港行第一日開賣有藍色或綠色.
作者: domumu 時間: 2017-2-27 09:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson 時間: 2017-2-27 09:30
硬件上真係9成9一樣, 最大分別就係外觀.
作者: akitohk 時間: 2017-2-27 09:32
操作性能應無咩分別
但p10plus 光圈由mate9的2.2 增大至1.8
至少低光下一係快門可以快d,一係iso可以低d
作者: akitohk 時間: 2017-2-27 09:33
但好似香港唔係頭批地區

作者: fatwi 時間: 2017-2-27 09:42
mate10未出wo wwwww
電量 m系大啲
作者: 小林尊 時間: 2017-2-27 10:35
係咪講同mate9比較呀
作者: andypson 時間: 2017-2-27 10:47
首發最快一定就國內, 國內已經定左3月24日發佈, 按MATE 9上市時間推算港行P10應該都要4月中先賣.
到4月中都已經可入手S8, 到時興趣都大減.
[attach]1963337[/attach]
作者: andypson 時間: 2017-2-27 11:06
本帖最後由 andypson 於 2017-2-27 11:08 編輯
一張圖看懂華為P10/P10 Plus

作者: cpk 時間: 2017-2-27 11:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麥丁丁 時間: 2017-2-27 11:18
thx for sharing
影相P真係好過mate?
mate係有大mon6"到但mate同p都有5.5"
P有什麼係"懂科技"的而mate無 ...
domumu 發表於 2017-2-27 01:34
問心講,我唔太覺兩者有咩好大差異。
特別是有Mate 9 pro 後,個分野直頭無埋。
作者: googleli 時間: 2017-2-27 12:15
而家用緊Mate 9 Pro, 大家會揀換Galaxy S8定係P10+?
作者: patklchung 時間: 2017-2-27 12:29
S8+

作者: leungzboy 時間: 2017-2-27 12:47
一向係幾多年前 MATE9 P9有冇上過手
作者: leungzboy 時間: 2017-2-27 12:49
光圈大左
作者: domumu 時間: 2017-2-27 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW 時間: 2017-2-27 13:54
點解? 點解好似部部機都係 SIM2/SDCARD 同槽?

作者: leave 時間: 2017-2-27 14:21
岩岩睇咗華為商城,發覺P10自拍鏡無自動對焦,得P10 plus有:https://www.vmall.com/product/205641589.html#225214477,285
但華為英文網又寫P10自拍鏡有AF:http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/tech-specs/p10-en.htm
部細機已經閹左光圈、防水、四天線,如果閹埋前鏡對焦就
作者: IanW 時間: 2017-2-27 14:37
唔明, 可以無自動對焦架咩? 即係點對焦? 定距?
作者: stephen1029dog 時間: 2017-2-27 14:46
P10冇防水?
via HKEPC Reader for Android
作者: leave 時間: 2017-2-27 14:51
你睇下Youtube上面個華為官方P10/P10plus unbox video
作者: leave 時間: 2017-2-27 14:52
固定對焦 (fixed focus)
宜家市面上大部分手機既自拍鏡都係固定對焦
作者: goalsp 時間: 2017-2-27 17:05
回覆3位華為FANS
用過MATE S, P9, Y6 PRO
都有WAHATSAPP DELAY, 通訊錄不同步, 過機漏資料問題
所以覺得佢軟體寫得差

