Board logo

標題: [操作疑難] yotaphone2 內地版801u 買HK$800-900抵吾抵,想入返部玩玩 [打印本頁]

作者: no_on888    時間: 2016-12-25 00:13     標題: yotaphone2 內地版801u 買HK$800-900抵吾抵,想入返部玩玩

可否俾下意見
thank
作者: jasonwkc    時間: 2016-12-25 01:54

抵,入
好有創意的E ink 背

via HKEPC Reader for Android
作者: no_on888    時間: 2016-12-25 04:35

抵,入
好有創意的E ink 背

via HKEPC Reader for Android
jasonwkc 發表於 2016-12-25 01:54



    剛查到內地版YD206可刷港版再轉去android 6.01 tim

作者: panda360    時間: 2016-12-25 09:05

可惜得800 萬和 200 萬,應該幾玩。
作者: no_on888    時間: 2016-12-25 09:13

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-25 09:15 編輯
可惜得800 萬和 200 萬,應該幾玩。
panda360 發表於 2016-12-25 09:05



    內地版好似係801 U,HK900蚊內全新,都好少平價机勁過佢了
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 09:55

好似幾抵玩喎,唔知淨係用個eink mon用到幾耐

via HKEPC Reader for Android
作者: cn98cn    時間: 2016-12-25 10:51

抵玩
作者: jasonwkc    時間: 2016-12-25 10:53

如果淨 eink Mon, 我估唔少過3天

via HKEPC Reader for Android
作者: bbsen    時間: 2016-12-25 15:12

本帖最後由 bbsen 於 2016-12-25 15:29 編輯

聽完某版友用家講完之後有d保留

TB賣720人仔, 香港水貨賣10xx,但聽講yotaphone喺全世界都關閉分公司,保養都唔知點。
作者: monkey_lulu    時間: 2016-12-25 16:15

聽完某版友用家講完之後有d保留

TB賣720人仔, 香港水貨賣10xx,但聽講yotaphone喺全世界都關閉分公司,保 ...
bbsen 發表於 2016-12-25 15:12


當買玩具玩下算啦!
作者: calvinleeabc    時間: 2016-12-25 16:26

垃圾
作者: edenli    時間: 2016-12-25 16:30

等趺到500以下入番部做後備機
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 18:05

本帖最後由 oscar999 於 2016-12-25 18:17 編輯

有個評測話就算用eink mon 5個鐘都chur晒d電
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 18:41

聽完某版友用家講完之後有d保留

TB賣720人仔, 香港水貨賣10xx,但聽講yotaphone喺全世界都關閉分公司,保 ...
bbsen 發表於 2016-12-25 15:12

720 係陳列機,全新要780
部機原來有nfc, 有d心郁郁入返部

via HKEPC Reader for Android
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2016-12-25 19:40

我好想你地搞清楚, 到底 eink 果面有無 touch 觸控

如果係無既話, eink 果面又係點樣操作

唔該
作者: calvinleeabc    時間: 2016-12-25 20:02

720 係陳列機,全新要780
部機原來有nfc, 有d心郁郁入返部

via HKEPC Reader for Android ...
oscar999 發表於 2016-12-25 18:41

貪平死得

via HKEPC Reader for Android
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 20:46

我好想你地搞清楚, 到底 eink 果面有無 touch 觸控

如果係無既話, eink 果面又係點樣操作

唔該 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2016-12-25 19:40

當然可以觸控啦

via HKEPC Reader for Android
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 20:46

回復 16 #calvinleeabc

差60 蚊當然買全新啦
不過所謂既全新可能都係積木機

via HKEPC Reader for Android
作者: bbsen    時間: 2016-12-25 21:35

回復 calvinleeabc

差60 蚊當然買全新啦  
不過所謂既全新可能都係積木機  

via HKEPC Re ...
oscar999 發表於 2016-12-25 20:46


淘寶天貓冇yotaphone官方旗艦店, 賣果d都係散戶
作者: oscar999    時間: 2016-12-25 23:22

备用机,开节电模式,水墨屏看小说耗电比较慢,又一次一上午大概4小时耗电8%左右。用彩色屏幕耗电比较快。看3部电影左右吧。

逃保見到,4個鐘用8%

via HKEPC Reader for Android
作者: ae80    時間: 2016-12-25 23:41

內地版 4G 香港用到嗎?
作者: STUPIDFUZK    時間: 2016-12-26 00:29

如果只有e ink mon買黎做公司機一流

via HKEPC Reader for Android
作者: bbsen    時間: 2016-12-26 01:48

备用机,开节电模式,水墨屏看小说耗电比较慢,又一次一上午大概4小时耗电8%左右。用彩色屏幕耗电比较快。 ...
oscar999 發表於 2016-12-25 23:22



    部kindle paperwhite係我最常用嘅電子產品之一,如果我無paper white依部yota 2會吸引d, 本來想等第3代但好似話只做大陸市場,未有聲氣。
暫時都係算數
作者: no_on888    時間: 2016-12-26 17:17

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-26 17:30 編輯

買了,剛轉CN 4.4.3了HK 5.0 rom  用得返google play
作者: oscar999    時間: 2016-12-26 18:23

回復 24 #no_on888

刷港rom易唔易? 電量還好嘛?等ching包膠

via HKEPC Reader for Android
作者: no_on888    時間: 2016-12-26 18:51

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-26 18:52 編輯
回復 no_on888

刷港rom易唔易? 電量還好嘛?等ching包膠  

via HKEPC Reader for Android ...
oscar999 發表於 2016-12-26 18:23

好易,剛又轉左去俄Rom 5.0 ,Really up 去6.01..但仲諗緊上吾上好因6.01太新(Dec16先出)吾知有得Root 未

電比G3 F400L 好 1/3,用黑白screen 再可好多一陪度
作者: AhRay    時間: 2016-12-26 20:14



恭喜買到心頭好。如果我唔係有機用,我都可能跟你一樣買呢。
作者: oscar999    時間: 2016-12-26 20:35

回復 26 #no_on888

可唔可以試下個nfc用唔用到八達通sim同android pay

via HKEPC Reader for Android
作者: lkh_214    時間: 2016-12-26 22:41

攪到我都想買添
作者: cn98cn    時間: 2016-12-26 22:53

想買 x2

可否pm link
作者: Activist    時間: 2016-12-26 23:05

買了,剛轉CN 4.4.3了HK 5.0 rom  用得返google play
no_on888 發表於 2016-12-26 17:17


請問師兄,呢部機的通話效果清唔清,夠唔夠大聲?另外,通話接收和WiFi接收强嗎?
作者: theblueyard    時間: 2016-12-26 23:08

如何 flash hk rom?
在哪裡 有平 新的水貨?
作者: silverheart    時間: 2016-12-26 23:34

好易,剛又轉左去俄Rom 5.0 ,Really up 去6.01..但仲諗緊上吾上好因6.01太新(Dec16先出)吾知有得Root 未 ...
no_on888 發表於 2016-12-26 18:51

ching 可吾可以分享下點flash rom,如果易攪我又買番部玩下
吾該哂

via HKEPC Reader for Android
作者: no_on888    時間: 2016-12-26 23:46

通話聽筒好似比較細聲,同要用彩mon 果面通話比較好,因為mic & speaker 係果面
4G方面,CN 4.4.3,HK 5.0 & 俄5.0 ROM 都好似認吾到CMHK.4G,CSL,PCCW 又得
作者: theblueyard    時間: 2016-12-26 23:49

cpu 係800 , 還是 801?
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 00:01

回復 no_on888

可唔可以試下個nfc用唔用到八達通sim同android pay  

via HKEPC Reader for Androi ...
oscar999 發表於 2016-12-26 20:35


八達通可以登記同查到餘額,android pay 買到野tim
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 00:05

cpu 係800 , 還是 801?
theblueyard 發表於 2016-12-26 23:49



show 801 lor
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 00:08

如何 flash hk rom?
在哪裡 有平 新的水貨?
theblueyard 發表於 2016-12-26 23:08



淘寶買,係全新未開盒的
作者: HTTP404    時間: 2016-12-27 12:00

通話聽筒好似比較細聲,同要用彩mon 果面通話比較好,因為mic & speaker 係果面
4G方面,CN 4.4.3,HK 5.0 & ...
no_on888 發表於 2016-12-26 23:46



    flash完5.0不能上滑解锁, 就算去返原来4.4.3也會失效
作者: normandy    時間: 2016-12-27 13:39

請問有無人知,水貨行唔行到VOLTE?
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 14:53

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-28 09:16 編輯
flash完5.0不能上滑解锁, 就算去返原来4.4.3也會失效
HTTP404 發表於 2016-12-27 12:00 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?

goto=findpost&pid=35791237&ptid=2344836][/url]


乜叫上滑解鎖?
係咪即係九宮格圖像解鎖啊?
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 15:10

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-27 15:12 編輯
請問有無人知,水貨行唔行到VOLTE?
normandy 發表於 2016-12-27 13:39


水貨CSL試左吾得,Cmhk 行吾到LTE添,但我估行貨行VoLte都應該吾得了
有冇師兄有行貨試試、thank
作者: 呆呆的聰    時間: 2016-12-27 17:24

cpu 係800 , 還是 801?
theblueyard 發表於 2016-12-26 23:49
s800

Yotaphone2 粒U,Qualcomm CPU編號MSM8974AA,係有s801版本,但yotaphone用嘅係s800,當年官方話s801比較熱,對e ink screen有害

參考
http://www.ibtimes.com/qualcomm- ... rent-people-believe
作者: 呆呆的聰    時間: 2016-12-27 17:45

好易,剛又轉左去俄Rom 5.0 ,Really up 去6.01..但仲諗緊上吾上好因6.01太新(Dec16先出)吾知有得Root 未 ...
no_on888 發表於 2016-12-26 18:51
真心建議唔好亂升6.0住

XDA講明yd206刷咗會出問題,我以為我刷咗俄rom會無問題啦,點知刷咗6.0,响開機畫面無限loop,好彩仲可以用yotaflash救番

唔知係咪載點download時出問題,得閒會再試多次⋯⋯

我就建議睇定啲先.......
作者: no_on888    時間: 2016-12-27 18:47

真心建議唔好亂升6.0住

XDA講明yd206刷咗會出問題,我以為我刷咗俄rom會無問題啦,點知刷咗6.0,响開機畫 ...
呆呆的聰 發表於 2016-12-27 17:45



有乜所謂,新機死左再刷過,好似youtube 有人 yd206 上到俄6.01
作者: 呆呆的聰    時間: 2016-12-28 00:15

有乜所謂,新機死左再刷過,好似youtube 有人 yd206 上到俄6.01
no_on888 發表於 2016-12-27 18:47


刷一次機,先要root 然後刷 TWRP Recovery,如果刷死又要刷原廠 rom,都仲未計 download 個 rom 要用時間 ,搞一次用成個鐘,我真係無乜時間......

另外,呢條片
https://www.youtube.com/watch?v=V0iUt40EVOU

人哋真係寫到明上唔到 6.0 喎 ......
so you know the firmeware virsion with yotaphone2-user-RU1.1.27-from-RU1.1.134 NOT WORKS FOR ME I GOT ERROR When you will update fro 6.0.1..

作者: bbsen    時間: 2016-12-28 01:33

刷一次機,先要root 然後刷 TWRP Recovery,如果刷死又要刷原廠 rom,都仲未計 download 個 rom 要用時間 ...
呆呆的聰 發表於 2016-12-28 00:15



    6 以家beta 緊, 仲有bugs...  debug完先正式release
作者: no_on888    時間: 2016-12-28 07:57

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-28 08:04 編輯
刷一次機,先要root 然後刷 TWRP Recovery,如果刷死又要刷原廠 rom,都仲未計 download 個 rom 要用時間 ...
呆呆的聰 發表於 2016-12-28 00:15


戎之前都刷死過,用電腦直接刷返去1.134 就ok
1.134 可以直接download
我上到1.134 喎
6.01 應該都會係呢幾天試上
到時再出報告啦
作者: no_on888    時間: 2016-12-28 09:19

乜叫上滑解鎖?
係咪即係九宮格圖像解鎖啊?
no_on888 發表於 2016-12-27 14:53


我好似係5.0 全部screen lock都用喎,何況set果時都一定要入screen lock 先過到
作者: HTTP404    時間: 2016-12-28 09:36

回覆 41# no_on888


    唔係九宮格,係eink screen底部有個鎖logo, 用手指按住佢向上拉可解鎖
作者: HTTP404    時間: 2016-12-28 09:43

回覆 43# 呆呆的聰


    港版應該係801, 大陸版最初係800, 現在係咪改埋做801就唔知啦. 但係yd206個GPU係578Mhz, 所以都唔知係咪801 AB CPU降頻版
作者: 呆呆的聰    時間: 2016-12-28 14:24

回覆  呆呆的聰


    港版應該係801, 大陸版最初係800, 現在係咪改埋做801就唔知啦. 但係yd206個GPU係578 ...
HTTP404 發表於 2016-12-28 09:43


真心講,如果用 S801 降到同 S800 同頻,咁同 S800 有咩分別

繼續齋講都唔係辦法

A890 用 S800
LG L24 用 S801

Yotaphone 2 係乜嘢 U 大家自行判斷  

[attach]1949227[/attach]
作者: G-核戰機    時間: 2016-12-28 16:47

抵,入
好有創意的E ink 背

via HKEPC Reader for Android
jasonwkc 發表於 2016-12-25 01:54

蘋果都可以加裝ink背 反而興趣更大
作者: leungzboy    時間: 2016-12-28 16:49

真係玩具
因為粒電同相機仲弱過入門機
作者: bbsen    時間: 2016-12-28 18:19

蘋果都可以加裝ink背 反而興趣更大
G-核戰機 發表於 2016-12-28 16:47



    華為都有出eink背套
作者: tankho    時間: 2016-12-28 20:50

香港入咗手,在那升級5.0?
作者: theblueyard    時間: 2016-12-28 21:07

香港入咗手,在那升級5.0?
tankho 發表於 2016-12-28 20:50


    乜舖入手? 行/水? 幾$?
作者: rhino    時間: 2016-12-28 22:26

如果唔太貴, 可以考慮入番部
作者: tankho    時間: 2016-12-29 08:42

回覆 57# theblueyard

我買貴咗40,上價格网睇下。
作者: tankho    時間: 2016-12-29 13:10

已上咗港版5.0 rom 。唔見有問題,上到LTE ,一切正常。
作者: no_on888    時間: 2016-12-29 14:24

已上咗港版5.0 rom 。唔見有問題,上到LTE ,一切正常。
tankho 發表於 2016-12-29 13:10


Can use LTE??
which?? CSL?? Smartone ??Three??CMHK??
作者: tankho    時間: 2016-12-29 15:19

回覆 61# no_on888

都可以上LTE
唔通你連個基帶也更新了?
作者: no_on888    時間: 2016-12-29 17:27

回覆  no_on888

都可以上LTE
唔通你連個基帶也更新了?
tankho 發表於 2016-12-29 15:19


CN4.4.3,HK5.0 & RU5.0 seem cannot use CMHK 4G... testing CSL,PCCW 4G OK
作者: tankho    時間: 2016-12-29 18:25

回覆 63# no_on888

用緊中國移動香港。大陸中移就唔知。
作者: theblueyard    時間: 2016-12-29 21:49

手機版本yd206 可否 flash yd201 hk 5.0 rom?.
如得,手機 变為支援 LTE B3, B7?
作者: tankho    時間: 2016-12-30 14:29

回覆 63# no_on888


    是可以正常用到中移香港4GLTE!你可能無設定好個APN,仲用緊people 舊APN
作者: free3sky    時間: 2016-12-30 16:31

meizu 6 好似都出雙面mon
作者: karma    時間: 2016-12-30 19:50

已上咗港版5.0 rom 。唔見有問題,上到LTE ,一切正常。
tankho 發表於 2016-12-29 13:10



    請問邊度下載rom?
作者: no_on888    時間: 2016-12-31 00:34

本帖最後由 no_on888 於 2016-12-31 00:36 編輯
回覆  no_on888


    是可以正常用到中移香港4GLTE!你可能無設定好個APN,仲用緊people 舊APN ...
tankho 發表於 2016-12-30 14:29


係喔多謝你提醒,我轉咗之後就得啦
仲有發現全部HK台,呢部机嘅VoLTE,VoWifi都唔知援,但支援雙向通話錄音(吾洗root)
作者: tankho    時間: 2016-12-31 09:50

回覆 68# karma
Yotaphone 官方FTP 上面有整所有國家的ROM
作者: benkplee    時間: 2016-12-31 14:29

買左既ching可唔可以PM係邊間淘X鋪買原封機?thx
作者: tankho    時間: 2016-12-31 14:47

回覆 71# benkplee

我系系香港買,不到一千港幣。
作者: benkplee    時間: 2016-12-31 18:23

回覆 72# tankho


    請問係咪係熱X點買?係原封機?thx
作者: tankho    時間: 2016-12-31 21:04

回覆 73# benkplee

原封的
作者: sheklaw    時間: 2016-12-31 21:57

請問各師兄如何在淘寶買電話回香港?我購買時佢話不支援集運
作者: Inno    時間: 2016-12-31 23:30

回覆 75# sheklaw


    不要用官方集運便可
作者: karma    時間: 2017-1-1 19:52

我刷完港版rom都係用唔到cmhk(冇訊號)
請問有冇人知點攪?
作者: tankho    時間: 2017-1-1 20:26

回覆 77# karma

基帶版本是多少?
作者: karma    時間: 2017-1-2 18:11

回覆  karma

基帶版本是多少?
tankho 發表於 2017-1-1 20:26


s01-003-4240-ru1-m05
作者: tankho    時間: 2017-1-2 19:52

本帖最後由 tankho 於 2017-1-2 19:55 編輯

回覆 79# karma

你升級時刷咗基帶了,我的是GSM 基帶版本:S01_003_3034_CN1_M05
作者: karma    時間: 2017-1-2 22:21

回覆  karma

你升級時刷咗基帶了,我的是GSM 基帶版本:S01_003_3034_CN1_M05
tankho 發表於 2017-1-2 19:52



我刷咗呢個ROM :5.0.0-HK1.1.66.zip
你刷邊個?
作者: tankho    時間: 2017-1-3 00:00

我都係,5.0.0-HK1.1.66.zip,但我delete咗個基帶才刷。
作者: karma    時間: 2017-1-3 18:54

我都係,5.0.0-HK1.1.66.zip,但我delete咗個基帶才刷。
tankho 發表於 2017-1-3 00:00


我今日刷咗S01_003_3034_CN1_M05, 都係唔得
作者: coffeebee    時間: 2017-1-3 23:32

if really $800 then worth to try wor
作者: tankho    時間: 2017-1-4 07:41

回覆 83# karma
咁就唔知,壞機!??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2