Board logo

標題: 淘寶買手機一問 [打印本頁]

作者: 人之初    時間: 2016-8-3 18:55     標題: 淘寶買手機一問

有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。
作者: zoin0000    時間: 2016-8-3 18:57

有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。
人之初 發表於 2016-8-3 18:55


集運
作者: 人之初    時間: 2016-8-3 20:26

回覆 2# zoin0000


    怎集運
作者: hahahalpc    時間: 2016-8-3 20:52

回覆  zoin0000


    怎集運
人之初 發表於 3/8/2016 20:26

請自行google
作者: dingow    時間: 2016-8-3 21:02

官方集運一定唔得
作者: chantelise9k    時間: 2016-8-3 21:06

官方集運一定唔得
dingow 發表於 2016-8-3 21:02


唔得?
是否要扣關稅?
作者: 人之初    時間: 2016-8-3 21:08

回覆 5# dingow


    要怎運 想買一部手機 但不知怎運
之前買過平板 可直運但手機好像不同
作者: ksng    時間: 2016-8-3 21:39

我亦想從淘寶買部手機。剛問過buyup (夜猫菲儿),它説 "貴重物品最好係直接寄香港哦"。

聽講多寶可運手機,明天我會問一問。
作者: 人之初    時間: 2016-8-3 22:19

回覆 8# ksng


    聽說申通都可以 但未肯定
作者: 剋星    時間: 2016-8-3 22:43

我試過佢地話唔得...跟住我照買照填香港地址...中間冇同賣家溝通..照EMS落黎
作者: leave    時間: 2016-8-3 22:55

唔得?
是否要扣關稅?
chantelise9k 發表於 2016-8-3 21:06

直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅)
作者: dingow    時間: 2016-8-3 23:20

間間集運唔同,最好問左運唔運先,但我之前試過集x王,多x就唔記得有無,但我從呢度師兄學習,如要填報就填零件,殼等等等等等……
作者: 隼人    時間: 2016-8-3 23:34

有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。
人之初 發表於 2016-8-3 18:55


買過兩次,叫佢順豐到付。
作者: Dendrobium    時間: 2016-8-3 23:48

我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。
作者: zoin0000    時間: 2016-8-3 23:51

本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-3 23:52 編輯
唔得?
是否要扣關稅?
chantelise9k 發表於 2016-8-3 21:06



你官方買電子野有比稅,所以SF可以寄到香港,但TB非官方店多數唔得
作者: zoin0000    時間: 2016-8-3 23:55

本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-5 09:41 編輯
直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅)
leave 發表於 2016-8-3 22:55


同電池無關,如果同電池有關SF唔會寄到香港,
香港係唔收關稅但內地消費是要比稅,你官方買全有稅單比你
作者: zoin0000    時間: 2016-8-3 23:57

我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。 ...
Dendrobium 發表於 2016-8-3 23:48


集運報關我次次都係寫電話
作者: ksng    時間: 2016-8-4 10:42

問過多寶,答覆是: "你好,是可以的,但是貴重物品不建議集運,我們包寄不包損,如有遺失只作運費三倍賠償,客戶可以考慮一下,謝謝。"

即是可以啦!報關我會直寫是手機。我check過手機不在禁運之列。有俚電池的電子產品陸運是可以的。其實buyup (夜猫菲儿)也没有講唔得,只是不建議。
作者: 7喜    時間: 2016-8-4 10:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennylouisa    時間: 2016-8-4 12:50

都係個句,
搵d有信譽的,
萬一唔見貨,
快遞實賠唔足,
都係風險自負。
作者: rickytang882    時間: 2016-8-4 13:00

我多數在羅湖關口有間代收貨的叫【dont 帆物流】,在淘寶有店或微信官方號了解下,收費1件4元人仔放5天,手機都收但唔知要唔要加錢

via HKEPC Reader for Android
作者: ZTEuser    時間: 2016-8-4 18:13

我曾問過某牌子旗艦店, 不能集運, 但可加 RMB 30 做直送.
我在 小X 香港官網買過尿袋, 原來都係深圳發貨, 所以不是鋰電的問題
作者: 人之初    時間: 2016-8-4 23:45

回覆 10# 剋星


    我加錢用其他快遞加錢運
作者: wilson3215    時間: 2016-8-4 23:50

回覆 5# dingow

唔得?之前用中通集運過部Z4落來,無問題
作者: StAsh818    時間: 2016-8-4 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初    時間: 2016-8-4 23:59

回覆 12# dingow


   填零件不怕檢查?
作者: 人之初    時間: 2016-8-4 23:59

回覆 13# 隼人


    賣家不肯
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:00

回覆 14# Dendrobium


    用左在香港也有自提點的另一間
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:02

回覆 16# zoin0000


    對 天貓官多數肯SF
但普通就未必
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:04

回覆 18# ksng


    第一次知有間叫多寶
不過 賣家未必知
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:05

回覆 20# bennylouisa


    x通都算不差
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:06

回覆 21# rickytang882


    上一次深圳 很浪費時間和錢
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:09

回覆 22# ZTEuser


    天貓多數可以直運
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:09

回覆 23# 人之初


    ching用咩快遞
作者: 人之初    時間: 2016-8-5 00:12

回覆 25# StAsh818


    賣家未必識呢間
話說sf都不肯(要打電話同sf果邊傾先可以)
作者: louishkepc2    時間: 2016-8-5 07:02

順豐直運得集運唔得,可能因為價值問題以免承擔失竊風險。集運咁平機咁輕圍唔到皮。
我用開個間私集咩都運得,食物手機CD都運得
作者: louischeung    時間: 2016-8-5 11:10

我多數在羅湖關口有間代收貨的叫【dont 帆物流】,在淘寶有店或微信官方號了解下,收費1件4元人仔放5天,手 ...
rickytang882 發表於 2016-8-4 13:00

而家好多地方都有代收,便利店,士多.... 1-2元左右........
作者: DGCNYO    時間: 2016-8-5 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennylouisa    時間: 2016-8-5 12:38

我用Toplinkexp集運...香港人開,自己有物流車隊

手機無問題...買過小米note2 ,nokia Lumia都幾部...

照 ...
DGCNYO 發表於 2016-8-5 11:22


唔係間間集運倉都響大陸咩?
作者: kawing    時間: 2016-8-5 12:53

集運王寄過平板電腦 ok, 落單之前問過話箱內有正式發票就得

申報貨物種類照打平板電腦
作者: dingow    時間: 2016-8-5 15:19

回覆  dingow


   填零件不怕檢查?
人之初 發表於 2016-8-4 23:59



    要查,填咩都要查
作者: dingow    時間: 2016-8-5 15:21

集運王寄過平板電腦 ok, 落單之前問過話箱內有正式發票就得

申報貨物種類照打平板電腦 ...
kawing 發表於 2016-8-5 12:53



    我用集X王集2部Notebook都得,都係要有正式發票
作者: 陳豪    時間: 2016-8-5 16:07

集運電話,平版
我已多到唔記得幾多次了
作者: StAsh818    時間: 2016-8-5 18:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoin0000    時間: 2016-8-5 19:07

有官方正式發票直接SF運,TB好多係無正式發票所以唔運係正常
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 01:15

回覆 36# louishkepc2


    有買開cd  一直用集運

但ching你用邊間
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 01:17

回覆 38# DGCNYO


    我留意下先  是咩直接叫賣家call呢間還是寄去佢果間野的集運點
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 01:19

回覆 40# kawing


    賣家堅持話集運 但付款時沒有集運選 要打個集運地點 然後打電話和sf溝通
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 01:20

回覆 45# zoin0000


    我都覺得是咁 天貓店多數可直接運
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 01:21

回覆 44# StAsh818


    下次可以試下先  不過我用左x通  運來香港
作者: DGCNYO    時間: 2016-8-7 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2016-8-7 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louishkepc2    時間: 2016-8-7 08:04

私集自己填址名去私集到

官集如果無得選官集去運,你自己寄去會相當大風險唔收.... ...
DGCNYO 發表於 2016-8-7 01:54



   之前買藍牙耳機,冇得選集運,我直接寄去都得,問左客服先實冇死
作者: longleg    時間: 2016-8-7 08:20

依家仲有無得係taobao 睇到韓國水貨手機?
好似LG G5 SKL版?
作者: 人之初    時間: 2016-8-7 23:43

回覆 54# longleg


    應該有 不過 真假就唔知





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2