作者: 人之初 時間: 2016-8-3 18:55 標題: 淘寶買手機一問
有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。
作者: zoin0000 時間: 2016-8-3 18:57
集運
作者: 人之初 時間: 2016-8-3 20:26
回覆 2# zoin0000
怎集運
作者: hahahalpc 時間: 2016-8-3 20:52
請自行google
作者: dingow 時間: 2016-8-3 21:02
官方集運一定唔得
作者: chantelise9k 時間: 2016-8-3 21:06
唔得?
是否要扣關稅?
作者: 人之初 時間: 2016-8-3 21:08
回覆 5# dingow
要怎運 想買一部手機 但不知怎運
之前買過平板 可直運但手機好像不同
作者: ksng 時間: 2016-8-3 21:39
我亦想從淘寶買部手機。剛問過buyup (夜猫菲儿),它説 "貴重物品最好係直接寄香港哦"。
聽講多寶可運手機,明天我會問一問。
作者: 人之初 時間: 2016-8-3 22:19
回覆 8# ksng
聽說申通都可以 但未肯定
作者: 剋星 時間: 2016-8-3 22:43
我試過佢地話唔得...跟住我照買照填香港地址...中間冇同賣家溝通..照EMS落黎
作者: leave 時間: 2016-8-3 22:55
直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅)
作者: dingow 時間: 2016-8-3 23:20
間間集運唔同,最好問左運唔運先,但我之前試過集x王,多x就唔記得有無,但我從呢度師兄學習,如要填報就填零件,殼等等等等等……
作者: 隼人 時間: 2016-8-3 23:34
買過兩次,叫佢順豐到付。
作者: Dendrobium 時間: 2016-8-3 23:48
我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。
作者: zoin0000 時間: 2016-8-3 23:51
本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-3 23:52 編輯
係
你官方買電子野有比稅,所以SF可以寄到香港,但TB非官方店多數唔得
作者: zoin0000 時間: 2016-8-3 23:55
本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-5 09:41 編輯
同電池無關,如果同電池有關SF唔會寄到香港,
香港係唔收關稅但內地消費是要比稅,你官方買全有稅單比你
作者: zoin0000 時間: 2016-8-3 23:57
集運報關我次次都係寫電話
作者: ksng 時間: 2016-8-4 10:42
問過多寶,答覆是: "你好,是可以的,但是貴重物品不建議集運,我們包寄不包損,如有遺失只作運費三倍賠償,客戶可以考慮一下,謝謝。"
即是可以啦!報關我會直寫是手機。我check過手機不在禁運之列。有俚電池的電子產品陸運是可以的。其實buyup (夜猫菲儿)也没有講唔得,只是不建議。
作者: 7喜 時間: 2016-8-4 10:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennylouisa 時間: 2016-8-4 12:50
都係個句,
搵d有信譽的,
萬一唔見貨,
快遞實賠唔足,
都係風險自負。
作者: rickytang882 時間: 2016-8-4 13:00
我多數在羅湖關口有間代收貨的叫【dont 帆物流】,在淘寶有店或微信官方號了解下,收費1件4元人仔放5天,手機都收但唔知要唔要加錢
via HKEPC Reader for Android
作者: ZTEuser 時間: 2016-8-4 18:13
我曾問過某牌子旗艦店, 不能集運, 但可加 RMB 30 做直送.
我在 小X 香港官網買過尿袋, 原來都係深圳發貨, 所以不是鋰電的問題
作者: 人之初 時間: 2016-8-4 23:45
回覆 10# 剋星
我加錢用其他快遞加錢運
作者: wilson3215 時間: 2016-8-4 23:50
回覆 5# dingow
唔得?之前用中通集運過部Z4落來,無問題
作者: StAsh818 時間: 2016-8-4 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初 時間: 2016-8-4 23:59
回覆 12# dingow
填零件不怕檢查?
作者: 人之初 時間: 2016-8-4 23:59
回覆 13# 隼人
賣家不肯
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:00
回覆 14# Dendrobium
用左在香港也有自提點的另一間
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:02
回覆 16# zoin0000
對 天貓官多數肯SF
但普通就未必
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:04
回覆 18# ksng
第一次知有間叫多寶
不過 賣家未必知
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:05
回覆 20# bennylouisa
x通都算不差
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:06
回覆 21# rickytang882
上一次深圳 很浪費時間和錢

作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:09
回覆 22# ZTEuser
天貓多數可以直運
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:09
回覆 23# 人之初
ching用咩快遞
作者: 人之初 時間: 2016-8-5 00:12
回覆 25# StAsh818
賣家未必識呢間
話說sf都不肯(要打電話同sf果邊傾先可以)
作者: louishkepc2 時間: 2016-8-5 07:02
順豐直運得集運唔得,可能因為價值問題以免承擔失竊風險。集運咁平機咁輕圍唔到皮。
我用開個間私集咩都運得,食物手機CD都運得
作者: louischeung 時間: 2016-8-5 11:10
而家好多地方都有代收,便利店,士多.... 1-2元左右........
作者: DGCNYO 時間: 2016-8-5 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennylouisa 時間: 2016-8-5 12:38
唔係間間集運倉都響大陸咩?
作者: kawing 時間: 2016-8-5 12:53
集運王寄過平板電腦 ok, 落單之前問過話箱內有正式發票就得
申報貨物種類照打平板電腦
作者: dingow 時間: 2016-8-5 15:19
要查,填咩都要查
作者: dingow 時間: 2016-8-5 15:21
我用集X王集2部Notebook都得,都係要有正式發票
作者: 陳豪 時間: 2016-8-5 16:07
集運電話,平版
我已多到唔記得幾多次了
作者: StAsh818 時間: 2016-8-5 18:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoin0000 時間: 2016-8-5 19:07
有官方正式發票直接SF運,TB好多係無正式發票所以唔運係正常
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 01:15
回覆 36# louishkepc2
有買開cd 一直用集運
但ching你用邊間
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 01:17
回覆 38# DGCNYO
我留意下先 是咩直接叫賣家call呢間還是寄去佢果間野的集運點
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 01:19
回覆 40# kawing
賣家堅持話集運 但付款時沒有集運選 要打個集運地點 然後打電話和sf溝通
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 01:20
回覆 45# zoin0000
我都覺得是咁 天貓店多數可直接運
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 01:21
回覆 44# StAsh818
下次可以試下先 不過我用左x通 運來香港
作者: DGCNYO 時間: 2016-8-7 01:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2016-8-7 01:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louishkepc2 時間: 2016-8-7 08:04
之前買藍牙耳機,冇得選集運,我直接寄去都得,問左客服先實冇死
作者: longleg 時間: 2016-8-7 08:20
依家仲有無得係taobao 睇到韓國水貨手機?
好似LG G5 SKL版?
作者: 人之初 時間: 2016-8-7 23:43
回覆 54# longleg
應該有 不過 真假就唔知

