Board logo

標題: LG G5幾時先有 好多測試個hifi模组好好正 [打印本頁]

作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 19:15     標題: LG G5幾時先有 好多測試個hifi模组好好正

好想快D試  hifi 亡早會長期插
作者: Cartesius    時間: 2016-4-1 19:17

加完=v10音質?

posted by mobile
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 19:20

加完=v10音質?

posted by mobile
Cartesius 發表於 2016-4-1 19:17

你都知v10音質正
加左更正更好
作者: Cartesius    時間: 2016-4-1 19:25

無試真係v10
用過g4覺得幾好
作者: doraemonho    時間: 2016-4-1 19:47

佢個價跌返一千幾百先講
夠膽死賣到2k 扮上菜
作者: calvinchi    時間: 2016-4-1 19:58

LG打死都唔會一出就買,除非一開波減1500另講
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 20:09

佢個價跌返一千幾百先講
夠膽死賣到2k 扮上菜
doraemonho 發表於 2016-4-1 19:47


咁出年先買仲底玩
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 20:10

LG打死都唔會一出就買,除非一開波減1500另講
calvinchi 發表於 2016-4-1 19:58



    2018入貨平D
作者: chromechan    時間: 2016-4-1 20:58

回覆 6# calvinchi

放心,依照過往歷史,LG嘅跌價速度同瀑布相差無幾,應該好快架啦
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 21:30

回覆  calvinchi

放心,依照過往歷史,LG嘅跌價速度同瀑布相差無幾,應該好快架啦 ...
chromechan 發表於 2016-4-1 20:58


Lg 真係好正  唔急買又可等平貨   想即玩又不須炒價
作者: 妖米    時間: 2016-4-1 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2016-4-1 21:46

回覆 10# 啊甘

說穿咗姐係定價過高囉
作者: gahqm    時間: 2016-4-1 21:46

信哥部 v10 已經滿足唔到你喇 ?? 唔知佢個 hifi dac 模組會唔會好似 G3 駁外置 dac 咁,啲電真係可以用倒水黎形容?? 試過 G3 用 usb 駁外置 dac,都係聽左個零鐘到已經冇 50% 電,部外置 dac 仲要係自己有電
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 21:58

可惜v10推力唔夠,g5應該差唔得幾多
妖米 發表於 2016-4-1 21:44



    音質好很多
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 22:02

回覆  啊甘

說穿咗姐係定價過高囉
chromechan 發表於 2016-4-1 21:46


No no no  3星咪又係5千幾  買頭水机玩冇人介意的 因部部都5千幾  睇你中意咩品牌
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 22:03

信哥部 v10 已經滿足唔到你喇 ?? 唔知佢個 hifi dac 模組會唔會好似 G3 駁外置 dac 咁,啲電真係可 ...
gahqm 發表於 2016-4-1 21:46


樂趣所在  係咁的
作者: 妖米    時間: 2016-4-1 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2016-4-1 22:06

回覆 15# 啊甘

我對三叔冇好感,不過要買嘅話,點都唔會係LG,特別係真心膠...諗掂點樣改官網字眼好過啦
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 22:06

咁多位c兄同我吹左幾板我十分高興 理性交流 十分樂意看到這個
作者: 啊甘    時間: 2016-4-1 22:08

回覆  啊甘

我對三叔冇好感,不過要買嘅話,點都唔會係LG,特別係真心膠...諗掂點樣改官網字眼好過啦 ...
chromechan 發表於 2016-4-1 22:06


咁又係  好多時某時候對某品牌的確有份情意结 汁著解釋唔到
作者: akitohk    時間: 2016-4-2 07:35

無試真係v10
用過g4覺得幾好
Cartesius 發表於 2016-4-1 19:25



我聽感v10同g4既聲一個天一個地
g4無氣無力咁既聲, 好虛
作者: wongsimon    時間: 2016-4-2 09:07

我聽感v10同g4既聲一個天一個地
g4無氣無力咁既聲, 好虛
akitohk 發表於 2016-4-2 07:35


G4同普通國產mtk雜牌機差唔多…
作者: gim    時間: 2016-4-2 21:45

G4聽歌差
作者: 啊甘    時間: 2016-4-2 21:51

G4聽歌差
gim 發表於 2016-4-2 21:45



    冇daC
作者: billyyau    時間: 2016-4-2 22:06

聽過同一首歌,V10音質比pro5 &小米note差!
作者: pigmich    時間: 2016-4-15 18:21

推番上黎,你篇開箱文呢?
作者: kingkinglily725    時間: 2016-4-16 12:15

LG打死都唔會一出就買
作者: 周大福    時間: 2016-4-16 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SLOPE    時間: 2016-4-16 13:38

希望個hifi 模組唔會好多無知覺既潮人係地鐵巴士度開到大大聲睇片/打on9 game嘈住晒
作者: zaku_ll    時間: 2016-4-16 21:03

回覆 29# SLOPE
個dac要線插先有用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2