作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 19:15 標題: LG G5幾時先有 好多測試個hifi模组好好正
好想快D試 hifi 亡早會長期插

作者: Cartesius 時間: 2016-4-1 19:17
加完=v10音質?
posted by mobile
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 19:20
你都知v10音質正

加左更正更好
作者: Cartesius 時間: 2016-4-1 19:25
無試真係v10
用過g4覺得幾好
作者: doraemonho 時間: 2016-4-1 19:47
佢個價跌返一千幾百先講
夠膽死賣到2k 扮上菜

作者: calvinchi 時間: 2016-4-1 19:58
LG打死都唔會一出就買,除非一開波減1500另講
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 20:09
咁出年先買仲底玩

作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 20:10
2018入貨平D

作者: chromechan 時間: 2016-4-1 20:58
回覆 6# calvinchi
放心,依照過往歷史,LG嘅跌價速度同瀑布相差無幾,應該好快架啦
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 21:30
Lg 真係好正 唔急買又可等平貨 想即玩又不須炒價
作者: 妖米 時間: 2016-4-1 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2016-4-1 21:46
回覆 10# 啊甘
說穿咗姐係定價過高囉
作者: gahqm 時間: 2016-4-1 21:46
信哥部 v10 已經滿足唔到你喇
?? 唔知佢個 hifi dac 模組會唔會好似 G3 駁外置 dac 咁,啲電真係可以用倒水黎形容?? 試過 G3 用 usb 駁外置 dac,都係聽左個零鐘到已經冇 50% 電,部外置 dac 仲要係自己有電作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 21:58
音質好很多
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 22:02
No no no 3星咪又係5千幾 買頭水机玩冇人介意的 因部部都5千幾 睇你中意咩品牌
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 22:03
樂趣所在 係咁的
作者: 妖米 時間: 2016-4-1 22:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2016-4-1 22:06
回覆 15# 啊甘
我對三叔冇好感,不過要買嘅話,點都唔會係LG,特別係真心膠...諗掂點樣改官網字眼好過啦
作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 22:06
咁多位c兄同我吹左幾板我十分高興 理性交流 十分樂意看到這個

作者: 啊甘 時間: 2016-4-1 22:08
咁又係 好多時某時候對某品牌的確有份情意结 汁著
作者: akitohk 時間: 2016-4-2 07:35
我聽感v10同g4既聲一個天一個地
g4無氣無力咁既聲, 好虛
作者: wongsimon 時間: 2016-4-2 09:07
G4同普通國產mtk雜牌機差唔多…
作者: gim 時間: 2016-4-2 21:45
G4聽歌差
作者: 啊甘 時間: 2016-4-2 21:51
冇daC
作者: billyyau 時間: 2016-4-2 22:06
聽過同一首歌,V10音質比pro5 &小米note差!
作者: pigmich 時間: 2016-4-15 18:21
推番上黎,你篇開箱文呢?
作者: kingkinglily725 時間: 2016-4-16 12:15
LG打死都唔會一出就買
作者: 周大福 時間: 2016-4-16 12:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SLOPE 時間: 2016-4-16 13:38
希望個hifi 模組唔會好多無知覺既潮人係地鐵巴士度開到大大聲睇片/打on9 game嘈住晒
作者: zaku_ll 時間: 2016-4-16 21:03
回覆 29# SLOPE
個dac要線插先有用

