Board logo

標題: [開箱] [千呼萬喚] 本年第二擊旗艦機MX4 Pro 開箱+討論 更新跑分 [打印本頁]

作者: oo2oo299999    時間: 2014-11-29 17:43     標題: [千呼萬喚] 本年第二擊旗艦機MX4 Pro 開箱+討論 更新跑分

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-4 23:22 編輯

除左MX1分左dual core 同quad core版,今年係首度分開2條product line,遠於尚未發怖MX4 standard版時候已經流出推出即將MX4 PRO各種傳言,如今傳言一一都被證實,到最後連實機都出黎啦。
或許米仔NOTE,牙石 方PAD,  華仔 榮記系列呢類平價而性能不俗既手機 推出受大眾支持,再加上市場對手機性能需求開始達到飽和,故此祭出MX4 以高性價比搶占中低階,而MX4 Pro 才是真正MX3繼承者,目標以用蔗渣價錢,打出燒鵝味道。
本篇開箱會以MX4 比較,希望可以幫到想買但唔知比多D 要PRO定standard版既朋友
Platform        SAMSUNG Exynos 5430 Octa-core
CPU frequency        2.0GHz A15 x 4 + 1.5GHz A7 x 4
ARM        Cortex A15 + Cortex A7 big.LITTLE
Technology(nm)        20nm HKMG
Operating system        Flyme 4 (based on Android 4.4.4)
RAM        3GB dual-channel LPDDR3
Capacity        16GB/32GB/64GB (19nm, eMMC 5.0)
GPU        Mali T628 MP6/600MHz
Speaker chip        NXP Smart PA
Audio chips        ESS ES9018K2M DAC, TI OPA1612 operational amplifier
Other chips        mTouch (Fingerprint identity sensor),  Four-channels ISP, Second-generation sensor hub; NXP PN65T NFC Chip
Size(L*W*H)        150.1×77×9.0mm
Weight        158g
Color        Gray/Gold/Sliver-White/Sliver Black
Side Button        volume+/volume-, power
Middle frame material        High-tech aircraft-grade aluminum 6061 T-6
SIM        Single
Display size        5.465 inches JDI
Display material        Corning Gorilla Glass 3
Resolution        2560x1536  (546PPI; Contrast: 1500:1)
Max brightness        450cd/m² (typical)
Touch screen        OGS & TOL II
Rear Camera        20.7-megapixel Sony premium IMX220 Exmor RS sensor
Front Camera        5-megapixel OV5693
USB Port        Micro USB2.0, support OTG, USB HOST
Mic        Triple-mic noise reduction
G-sensor        Yes
Light-sensor        Yes
Ambient Sensor        Yes
Hall effect sensor        Yes
Gyro        Yes
IR distance sensor        Yes
Touch sensor        Yes
E-compass        Yes
Indication LED        Dual tone LED flash for rear camera
Network type        TD-LTE/FDD-LTE/TD-SCDMA/WCDMA/GSM
GPS locate function        "A-GPS, Inertial navigation, Digital compass;
GNSS (GPS, GLONASS, BDS),
SBAS (QZSS),
WAAS EGNOS, MSAS, GAGAN"
Wi-Fi        5GHz/2.4GHz  802.11 ac/b/g/n
Bluetooth        Bluetooth 4.0 (Support BLE)
NFC        Yes
Audio format        FLAC,APE,AAC,MKA,OGG,MIDI,M4A,AMR (Support Dirac technology)
Video format        MP4,3GP,MOV,MKV,AVI,FLV,MPEG
Image        JPEG,PNG,GIF,BMP
Battery        Sony/Samsung/ATL 3350 mAh (typical)
Charger        5V/2A   (full charge - 2.8 hours)
Standby time        GSM 309 hours; WCDMA 277 hours
Talk time        GSM 23 hours; WCDMA 13 hours
Wifi time        9.2 hours
Video time        6 hours (1080P); 7 hours (4K)
Music time        21 hours (Hi-Fi)
MX4 PRO  街拍
MX4 PRO VS MX4 相片
MX4 PRO 跑分
MX4 :http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2122094
包裝盒同舊有MX4一樣的外觀,只係後面多左Pro未樣

內裹布局都係一樣,不過今次有提示冇送耳機

從產品介紹所知,今次呢代主打高質影像及聲音以及更強保安與性能

廢話唔多講入正題

正面貼紙依然維持溫馨提示,同樣地以GESTURE 混合方式操作

除左Home制外,樣子同MX4很相似

個指紋制成唯機中亮點,佢可以禁又可以TOUCH ,一鍵雙操作

背隻完全一樣不過今次背殼更貼機,冇咩虛位

底部

頂部,有令人期待耳機位

左側面

右側

角位

今次個背一樣同MX4易開但更緊密

一樣的鏡頭,佢既雙LED閃光燈不錯

底部特寫,金屬框使手感SLIDE TO BACK奇怪了

拆開底部露出雪白的肌膚

電池的確比舊既大少少容量又再多少少到3350MAH

今次 多返NFC MODULE

今次個感應係個殼到

開機!(唔係陰陽,係個WALLPAPER本身係漸變)

同MX4 比金屬框厚左DD

螢幕大左再加個指紋使MX4 PRO更大

以下將手機調到最光,相機自動白平行,X3F直出JPG冇改白平,圖片為4K解像度(只作參考每部機 色溫未必一樣而且相機,圖片壓縮以及顯示器都會對測試造成誤差)
感覺 MX4 PRO比較偏黃,而MX4偏紅白

長時間曝下突顥背光,MX4可能底部邊比較薄會有多點漏光







作者: oo2oo299999    時間: 2014-11-29 17:43

留位
作者: 吾係好人    時間: 2014-11-29 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2014-11-29 17:54

雞脾佬師兄好野
期待後續開箱文
作者: freddyyan    時間: 2014-11-29 18:06

hk幾時出?
作者: kennonma    時間: 2014-11-29 18:13

早成星期收機

via HKEPC Reader for Nexus 5
作者: 浸食    時間: 2014-11-29 18:16

好向左走向右走葡萄
作者: kelvin3514    時間: 2014-11-29 18:23

香港起碼12中後期先有~唯有上左TAOBAO預定 起碼大陸版有佢自家在線無損音樂
作者: Databases    時間: 2014-11-29 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winxy    時間: 2014-11-29 19:02

聽歌會唔會好過xplay3s?
作者: 良優    時間: 2014-11-29 20:57

本帖最後由 良優 於 2014-12-27 14:00 編輯

刪除
作者: f16    時間: 2014-11-29 21:28

i am interested in this one too
作者: joeny    時間: 2014-11-29 21:32

回覆 10# winxy

依據數碼多評測似乎係各有千秋
http://www.soomal.com/doc/10100005448.htm

雖然聽感各人有不同,不過個人認為極有參考價值
作者: atwy    時間: 2014-11-29 21:50

前鏡有幾多像素 ?
作者: stephen1029dog    時間: 2014-11-29 22:12

羨慕中又有新嘢玩。

via HKEPC Reader for Android
作者: henrychin    時間: 2014-11-29 22:19

CHING
求評測
1.電量續航能力
2.通話質素,聲量
3.影相質素
4.屏幕質素
5.音樂效果
6.系統穩定性
作者: 剋星    時間: 2014-11-29 22:35

早成星期收機  

via HKEPC Reader for Nexus 5
kennonma 發表於 2014-11-29 18:13



    點解#1 咁早有?
作者: winxy    時間: 2014-11-30 00:50

回復 13 #joeny

Thanks ching
睇完感覺良好,唔知行貨幾時先有

via HKEPC Reader for Android
作者: JanSeiji    時間: 2014-11-30 01:01

外形幾靚仔吓
但通話質素如果比起其他大品牌會ok嗎?
作者: 肥寶    時間: 2014-11-30 11:01

Touch ID
作者: oo2oo299999    時間: 2014-11-30 12:01

回復 20 #肥寶

我都覺得笑了
心諗:好彩可以拔走

via HKEPC Reader for Android
作者: oo2oo299999    時間: 2014-11-30 12:02

星期一先大幅測試
影相個d基本野會試

via HKEPC Reader for Android
作者: oo2oo299999    時間: 2014-11-30 12:04

暫時覺得d聲比前幾代 係有d唔同 詳細試清楚 先講

via HKEPC Reader for Android
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-11-30 12:35

依然無得插卡, 有冇得OTG? 想知道32GB港版賣幾多
MX4 PRO買大陸版似乎抵D, 起碼送耳塞, 港版個盒明顯掉空左個位
作者: tiny    時間: 2014-11-30 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s    時間: 2014-11-30 18:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddy    時間: 2014-11-30 19:51

頭先係深圳灣玩過部機,唔知係唔係之前俾人不停玩,一上手已經暖暖地,操作同mx4 感覺上一樣,但有返home button 係較方便, 另外一樣就係pro 厚身咗,無mx4 果種一上手就知好薄嘅感覺, 外放speaker 同mx4 差唔多,可能要用靚earphone 先感覺得到分別?
作者: raystation    時間: 2014-11-30 19:52

較為著重音質同電量....thx!!
作者: akitohk    時間: 2014-11-30 19:54

wow.... srh940直出
作者: array1400    時間: 2014-12-1 14:05

請問香港行貨預計售價多少?

有冇預訂?
作者: snake8019    時間: 2014-12-1 15:44

support 開箱
作者: 87PIY    時間: 2014-12-1 16:16

希望以後有多啲大牌子手機都有喱d音效晶片  
普及化後就可以5使買耳擴
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-1 18:20

不得了,我諗住影相冇咩分別,結果跌眼鏡

via HKEPC Reader for Android
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-1 18:20

Sh940 算什麼,仲要大大力推,勁大聲

via HKEPC Reader for Android
作者: henrychin    時間: 2014-12-1 19:22

app 有冇兼容性問題?

Sh940 算什麼,仲要大大力推,勁大聲  

via HKEPC Reader for Android
oo2oo299999 發表於 2014-12-1 18:20


有冇用高增益?
作者: TEKKHG    時間: 2014-12-1 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackychau    時間: 2014-12-1 20:15

請樓主測試,連接藍芽後,可否通話中錄音,把雙方對話錄底。
作者: marcokit    時間: 2014-12-1 21:07

最期待音樂呢part,感覺上mx3仲好過mx4,希望pro有較大提升
作者: array1400    時間: 2014-12-1 21:21

無插卡
作者: naviwow    時間: 2014-12-1 21:24

其實要靚聲, 都係要買返部mp3機, 呢D手機唔會話好好, 淨係電流聲已經夠受, 仲話玩到咩無損格式, gimmick野
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-1 23:07

岩岩返到黎影左d相, 我再解大家問題

via HKEPC Reader for Android
作者: joeny    時間: 2014-12-2 08:50

其他手機唔清楚 , 就依家用緊部MX2黎講 ,
試過出耳擴再配幾副耳機 , 包括in ear 同
on ear , 都冇發現有電流聲
作者: walarin    時間: 2014-12-2 10:12

我用xplay3s都未聽過有電流聲,不過如果你係連sd卡都話會有唔同聲咁可能真係聽都有
作者: jacktsui    時間: 2014-12-2 10:45

影相質素好左?
對焦有無快/準左?
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-2 22:46

影相質素好左?
對焦有無快/準左?
jacktsui 發表於 2/12/2014 10:45



    銳利左
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-2 23:21

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-3 22:45 編輯

呢幾日陰天冇得好影,街拍,一陣有MX4VS MX4PRO
















作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-2 23:33

前鏡有幾多像素 ?
atwy 發表於 29/11/2014 21:50



    500
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-2 23:35

依然無得插卡, 有冇得OTG? 想知道32GB港版賣幾多
MX4 PRO買大陸版似乎抵D, 起碼送耳塞, 港版個盒明顯掉空左 ...
唐賓南紀念中學 發表於 30/11/2014 12:35



    OTG YES
PRICE UNKNOWN
EARPHONE MOST LIKELY THEY WILL FREE FOR YOU
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-2 23:37

app 有冇兼容性問題?



有冇用高增益?
henrychin 發表於 1/12/2014 19:22



    YES 3 MODE
ONE MODE  FOR EAR-PHONE
ONE MODE FOR HEAD-PHONE
ONE FOR DAC
3 TYPE OF 增益
作者: hardcore    時間: 2014-12-3 00:33

Impressed with the photo quality
作者: desmondleung    時間: 2014-12-3 11:37

鷄肶師兄D嘢真係有毒, 最衰剛賣咗MX4,
唔怪得鷄肶師兄唔介紹MX4, 原來有後著。
一字記之曰"服", 好嘢。
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-3 12:13

我身上冇藍牙耳機,要等陣搵下試

via HKEPC Reader for Android
作者: desmondleung    時間: 2014-12-3 13:08

有鷄肶師兄壓陣. 好似冇咗D打手來搞事。
作者: kenwu    時間: 2014-12-3 16:05

雞髀佬鑊鑊都早咁多有行版機玩.....

我地呢d平民真係唔知幾時先買到
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-3 16:10

未有reboot ,但有少少bugs

via HKEPC Reader for Android
作者: mcflurry    時間: 2014-12-3 16:51

MX4 PRO 影相麻麻,D光影到一圈圈咁,仲有D相好紅。
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-12-3 17:09

OTG YES
PRICE UNKNOWN
EARPHONE MOST LIKELY THEY WILL FREE FOR YOU
oo2oo299999 發表於 2014-12-2 11:35 PM


香港幾時開始賣
我同我朋友表示好有興趣
作者: whanjie    時間: 2014-12-3 20:50

性能個d吳驚差,有信心。只係想問
雞髀兄幾時有得定!等得好心急
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-3 21:29

我今日再補多D資料先等等
作者: 阿峰    時間: 2014-12-3 21:52

影相果到真係扣哂分.....
加埋MX4 D bug仲未攪掂...真係令人卻步
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-3 22:55

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-3 23:03 編輯

MX4:

MX4 Pro:

MX4:

MX4 PRO

MX4

MX4 PRo

作者: salem    時間: 2014-12-4 00:21

雞肶師兄原來係坑口街坊,如果可以黎個網敍相借部pro 黎試O下就好囉。
作者: Jerryhk    時間: 2014-12-4 01:03

感光好多得濟
作者: devinchan    時間: 2014-12-4 10:45

好似MX4 啲色像真啲
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-4 15:01

今次pro 版好似全區測光而standard係點測光所以有d奇怪

via HKEPC Reader for Android
作者: desmondleung    時間: 2014-12-4 17:18

是否MX4 pro 版相機全自動default 是全區測光?
作者: biohata    時間: 2014-12-4 17:28

長年睇住三叔機,我覺得佢做個制係圓型好睇好多,個四方型梗係好似睇到好悶咁。
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-4 22:56

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-4 23:00 編輯
是否MX4 pro 版相機全自動default 是全區測光?
desmondleung 發表於 4/12/2014 17:18



    我覺得係準確D 講 中央偏重全局測光

MX4:你點個芒個度對焦位=個點到測光,如果個對焦位係好黑既時候佢會加好多曝光補償去就個點睇落平行光暗,相反都係,但其地方會可能過份暴光或不足
MX4 PRo 無諦你點個芒係邊都一樣,但強烈對比都會稍稍有補償
但係你可以係半手動MODE 自已加減番

MX4 PRO好處影大多數野接近真實世界既亮度
MX4 好處想影既地方會睇得清楚D
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-4 23:03

我台頭個鍵盤FROM MX4 PRO

作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-4 23:12

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-4 23:16 編輯

同一跑分 VERSION 比好D
MX4 PRO




MX4




雖然MX4PRO 3GB RAM 但可能與成熟既MX4 2GB RAM相比,frequency行得低D 所以RAM 冇咁高分,簡單黎講就係DDR3 1866 4GB VS DDR3 1333 8GB RAM
作者: 符碌    時間: 2014-12-5 00:54

個MON質素係唔係真係好好
作者: 符碌    時間: 2014-12-5 01:03

影相果到真係扣哂分.....
加埋MX4 D bug仲未攪掂...真係令人卻步
阿峰 發表於 2014-12-3 21:52


有咩BUG
作者: paladinwa    時間: 2014-12-5 01:31

how much???
作者: explorerhk    時間: 2014-12-6 15:59

本帖最後由 explorerhk 於 2014-12-6 23:34 編輯
how much???
paladinwa 發表於 2014-12-5 01:31


尋日問左wilson, 佢話18號先出, 得16GB同32GB, 無64GB, 價錢分別16GB係3099定3199, 32GB就好似係3500唔洗.
作者: cms4c17    時間: 2014-12-6 16:31

無64GB版?!有無搞錯
作者: 浸食    時間: 2014-12-6 16:33

本帖最後由 浸食 於 2014-12-6 16:35 編輯

胃信訂野駛唔駛vip?
作者: whanjie    時間: 2014-12-6 19:16

胃信,到時又玩,有得睇,無得食。想買都係去訂穩陣
作者: ericheung    時間: 2014-12-6 20:07

尋日問左wilson, 佢話18號先出, 得16GB同32GB, 無64GB, 價錢分別16GB係3099定3199, 32GB就好33500唔洗. ...
explorerhk 發表於 2014-12-6 15:59



    唔那係呀...又冇64
姐係迫我唔買MEIZU姐
作者: kelvin3514    時間: 2014-12-8 20:22

聽日我部mx4 pro 32gb都到香港
連運費4000港紙左右
作者: 浸食    時間: 2014-12-8 20:37

睇左d中肯既評測,都係決定試下demo先
要睇下係唔係"綠mon"同埋2k+拖底遊戲性能係唔係太嚴重~~
作者: edo963    時間: 2014-12-8 22:50

應該遲下先有64GB,我見佢淘寶未load得晒個一剎那之間,有64GB揀
作者: henrychin    時間: 2014-12-8 22:55

回覆 80# 浸食
ching有冇評測參考下
作者: 浸食    時間: 2014-12-9 01:19

回覆  浸食
ching有冇評測參考下
henrychin 發表於 2014-12-8 22:55



http://www.enet.com.cn/article/2014/1205/A20141205429065.shtml
暫時睇落比較中肯的
不過真係要試過demo先再決定
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-9 23:12

我覺得個手指模有時準有時好難解鎖,\佢可以俾你SAVE 5個手指位,我建議每隻手指都要SAVE 2次比較好
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-9 23:48

本帖最後由 oo2oo299999 於 2014-12-9 23:49 編輯

另外我聽歌覺得係PRO 版係多D DETAIL 而空間感係好D,可以所謂層次分明,但無話特別滑
作者: tatgor    時間: 2014-12-10 00:32

雞脾巴打開箱文好正...
成日引死人....
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-10 10:47

我仍然收到風話聖誕節至下年之間先有售,我問佢衛仔好似好早有,而個風冇咩回應,究竟係點我唔知

via HKEPC Reader for Android
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-10 10:49

我係beta 版搵到既bug 有
影慢動作會疾下疾下
4k 略有,
今次圖片都有fc 現象
希望正式版無此問題

via HKEPC Reader for Android
作者: whanjie    時間: 2014-12-10 10:53

唔係要咁遲先有得賣啊?想問下pro用唔用到八達通app THX
作者: marcokit    時間: 2014-12-10 12:18

wlison話可能18號有,16gb 3299  32gb 3549
但個職員都係講未落實
作者: kelvin3514    時間: 2014-12-10 12:57

本帖最後由 kelvin3514 於 2014-12-10 13:17 編輯

taobao入手咗32gb  圍番港紙三千尾連運費
刷通用固件可以係香港用4g
作者: whanjie    時間: 2014-12-10 15:13

大陸買機,香港保唔保啊?
作者: desmondleung    時間: 2014-12-10 16:16

MX4 PRO 港紙三千尾連運費,
都OK, 唔係貴好多,
難得心頭好, 恭喜晒。
作者: hkplace    時間: 2014-12-10 21:14

高登附近有間賣4298
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-10 23:44

唔係要咁遲先有得賣啊?想問下pro用唔用到八達通app THX
whanjie 發表於 10/12/2014 10:53

YES

   
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-10 23:48

我都唔記講溫度問題,我用上黎同MX4 差唔多
作者: whanjie    時間: 2014-12-10 23:53

Thx,未有消息有得賣,攪到我都想1212淘部玩回覆 95# oo2oo299999
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-10 23:53

另外一樣我發現佢手動影相可以SET ISO 50 而MX4 只能最少100

作者: eddy    時間: 2014-12-10 23:54

睇呢個post 就知部機會有幾受香港市場歡迎
作者: oo2oo299999    時間: 2014-12-11 00:02

補光補償增加了+/- 1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2