Board logo

標題: 自視過高既OPPO [打印本頁]

作者: ABP25    時間: 2014-10-30 19:33     標題: 自視過高既OPPO

http://global.oppo.com/en/products/n3/
http://global.oppo.com/en/products/r5/

昨日出左發佈
N3賣650usd
R5賣499usd

好把,我認我對n3好有興趣,主要看中佢既影相能力,但佢咁貴既售價真係令人卻步...........................看番配置又唔係3GB RAM,電池又唔係特別大,SIZE比同類型電話真係又大又重......更不用說其獨特3.5MM 擺放位
作者: 1388    時間: 2014-10-30 20:03

山寨會進化的嗎
作者: Squall-Lucifer    時間: 2014-10-30 20:17

OPPO.....Blue-Ray機就會考慮它
作者: 啊甘    時間: 2014-10-30 20:40

個名已非常
山寨
作者: louisney    時間: 2014-10-30 20:48

自視過高的香港人
連山寨手機都生產唔到。

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2014-10-30 20:57

唔係呀,有港牌架
不過冇人支持冇辦法
作者: v234567    時間: 2014-10-30 21:04

自視過高的香港人
連山寨手機都生產唔到。

via HKEPC Reader for Android
louisney 發表於 2014-10-30 20:48



    自視過高的Apple
連手機都生產唔到
作者: c2c2c2c2c2    時間: 2014-10-30 21:05

遙想當年步步高
作者: beggar1000    時間: 2014-10-30 21:07

香港真係冇咩科技品牌,冇資格笑大陸...

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: v234567    時間: 2014-10-30 22:11

香港真係冇咩科技品牌,冇資格笑大陸...

(Sent from HKEPC iPhone app)
beggar1000 發表於 2014-10-30 21:07



    湯多金
作者: SSII    時間: 2014-10-30 22:25

n3無 3g ram感覺比人次一級
宜家旗艦機部部都3g ram
作者: leepy    時間: 2014-10-30 22:29

佢地SET 到貴一貴都無問題呀~
佢地想轉營但轉唔轉到就XD.......睇下賣到幾多LOR~
~~~
貴機買大品牌喇~你比得起650
依D品牌都唔會係首選la~ 咪幫佢地賣廣告喇
成板都係大陸野
qc又唔掂
作者: mdws2002    時間: 2014-10-31 11:55

其實,假如你係無興趣嘅,佢賣幾多都係唔關你事;
假如,你係對佢有興趣嘅,即係其實你都係覺得佢係一部唔錯嘅手機。
作者: 戀人未滿    時間: 2014-10-31 11:58

又冇3 GB RAM,個鏡頭識自轉又唔係識飛
作者: 小伙子    時間: 2014-10-31 12:04

其實人地係無想過香港市場
咩機賣美國都一樣貴啦, 睇小米就知道
作者: turth    時間: 2014-10-31 15:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: reggielee31    時間: 2014-10-31 16:26

雖然佢係大陸牌子, 但起碼佢唔係抄人設計,而係自己設計一樣其他公司未做過既野,而且佢同cmw 合作開,update應該唔係好大問題
總好過d 所謂既國際大牌子改少少野,但就一代比一代貴,想當年3大品牌既時候,3*大家都係當佢係山寨機,宜家6千幾蚊一部機都一樣有人買,轉型係要時間既
d 機壞唔壞同牌子未必有直接關係, 我宜家都係用緊大陸千幾蚊機用左一年有多都未壞,當然如果你只係玩機用2-3個月就轉機,咁國產機就唔岩你了
作者: cpk    時間: 2014-10-31 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 北金烈貓    時間: 2014-10-31 19:44

佢獨家設計既rom我玩過幾有特色幾好用

不過未製造成功品牌宣傳賣呢個價難度高
作者: TWCACM    時間: 2014-10-31 19:52

回復 17 #reggielee31

嘩,帥兄噤講又唔啱啦,3星高階機賣6千蚊唔係呢2,3年嘅事啦,早在WM機年代已有6千蚊機……

via HKEPC Reader for F350
作者: nelsonyin    時間: 2014-11-1 10:41

本帖最後由 nelsonyin 於 2014-11-1 10:46 編輯

如果唔係有部DROID TURBO 等緊,我應該會買呢部,
起碼有誠意,比到新鮮野我玩, 貴??? 距俾到其他牌子依家無可能俾到O既野我LOR.
大陸機有咩問題? 只要外國牌子就貴一貴都無問題?
大陸機一用就壞?? 人品問題LOR, 大陸機AND大牌子我都玩唔少. 科技野都係睇你好唔好彩.
作者: 蔥頭    時間: 2014-11-1 15:00

雖然佢係大陸牌子, 但起碼佢唔係抄人設計,而係自己設計一樣其他公司未做過既野,而且佢同cmw 合作開,update ...
reggielee31 發表於 2014-10-31 16:26

無錯,起碼佢會有R&D, 佢仲有幾樣專利。日韓機都未有。os佢有colour os 同cm, update好過***. 佢每款機都唔同樣, 唔同日韓機改小小野就話另一model. 做電話做到咁有heart真係唔係咁多。

via HKEPC Reader for Android
作者: louisney    時間: 2014-11-1 15:18

D人一聽大陸野就有徧見. 都幾難改到.
正如你要覺得如花靚女一樣.
作者: stevemak    時間: 2014-11-1 16:26

D人一聽大陸野就有徧見. 都幾難改到.
正如你要覺得如花靚女一樣.
louisney 發表於 2014-11-1 15:18


又唔係完全偏見
平平地買大陸機貪佢抵食姐

比到4,5k 買
人地咪當山寨機,感覺唔好咯!
而且亦有好多選擇

小米咁好賣都係因平價搶市佔
如果米4賣到四五千咪一樣難去貨

連華為呢類大企業都知進退?!
只能一講oppo藝高人膽大
作者: homemmmm    時間: 2014-11-1 17:22

這個牌子........是什麼牌子?
作者: granville    時間: 2014-11-1 18:21

本帖最後由 granville 於 2014-11-1 18:26 編輯

OPPO 一直不承認自己係大陸品牌,特別藍光機,一直話自己係美國公司研發。又話自己絕對不是步步高的後代。 可惜,最新大陸原生品牌最佳評審,OPPO成爲其中一個得獎公司,咁點會唔係大陸公司呢。 大陸公司唔一定差,最差係“你講大話”,自己唔承認自己係大陸品牌公司。

藍光機的成功,因爲全世界無咩大牌子與其競爭(幾近唯一公司研發高品質的機器)。高價政策,型做高價等於高品質的市場策略(最貴的型號皮二)。但在手機這個真正激烈市場,這個市場策略估計行不通,因爲全部講真正的實力,客戶好鬼現實。
作者: kevlincheng    時間: 2014-11-1 18:32

802.11ac都無仲過lg
中國名牌都唔支持啦
作者: gserli    時間: 2014-11-2 10:07

OPPO 一直不承認自己係大陸品牌,特別藍光機,一直話自己係美國公司研發。又話自己絕對不是步步高的後代。  ...
granville 發表於 2014-11-1 18:21

oppo其實只係大陸機之中高價姐
不過以為賣相機就可以唔重spec同外型,真係想太多

via HKEPC Reader for Android
作者: a886    時間: 2014-11-2 10:15

回覆 2# 1388


    言下之意,咁你點睇HTC?
作者: beggar1000    時間: 2014-11-2 10:30

品牌係需要沉浸既,而家賣貴d有人唔會買,過十年人就會慣左個品牌就係呢個價錢,如果個牌仲可以keep到生存,不過樓下實有人話大陸機過廿年都唔會超過1000蚊買既說話

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: yanliu    時間: 2014-11-2 10:51

本帖最後由 yanliu 於 2014-11-2 11:05 編輯
品牌係需要沉浸既,而家賣貴d有人唔會買,過十年人就會慣左個品牌就係呢個價錢,如果個牌仲可以keep到生存 ...
beggar1000 發表於 2014-11-2 10:30

D人一聽大陸野就有徧見. 都幾難改到.
正如你要覺得如花靚女一樣.
louisney 發表於 2014-11-1 15:18



生果? 又要行ITUNE? 咪X搞我
三叔? 買左機準備多千七蚊交會費換底板未?
LIFE GOOD? 出名易壞WOR 過唔過到保養期呀?
HXC? 貴 性價比低 咪又係行安災 咪又係LAG硬機
罪大滔天? 伏,國際版用硬次貨,AB MON
冇得撈拿? 外型咁柒咁老套 點買
   
品牌的確需要浸出黎
但以上大牌浸左咁多年到今日都係有以上負面偏見。

強國牌字除左 「山寨品牌」呢個偏見之外 ,
房事龍先生既名句「大陸野會爆炸,買就一定買日本既」即QC/QA問題,
仲有好難解決既強國河蟹政策等「政治因素」,以及大陸軟件既「流氓作風」等等。
作者: ioio999    時間: 2014-11-2 11:18

回覆 31# yanliu


    其實呢D野唔止手機係咁,
連食物,衣物,電器,車 都係咁,
MIC 真係
作者: leung1505    時間: 2014-11-2 12:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jerryhk    時間: 2014-11-2 12:23

我覺得VIVO XSHOT 幾好, 3千有OIS, 不過好似都係步步高?
作者: cpk    時間: 2014-11-2 12:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cise4832    時間: 2014-11-2 12:32

本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:38 編輯

OPPO算係有心做手機
至少佢每部機都有特色

玩過朋友既find 7
做工唔錯
作者: cise4832    時間: 2014-11-2 12:39

本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:42 編輯
n3無 3g ram感覺比人次一級
宜家旗艦機部部都3g ram
SSII 發表於 2014-10-30 22:25


其實N3唔係flagship
早少少出既find 7 先係

find7其實算係咁多flagship入面
最早用1440p panel + 3GB ram 既model
作者: gserli    時間: 2014-11-2 12:54

OPPO算係有心做手機
至少佢每部機都有特色

玩過朋友既find 7
做工唔錯
cise4832 發表於 2014-11-2 12:32

特色還特色
但大陸野有時設計真係差d,佢個ui唔太順眼

via HKEPC Reader for Android
作者: cise4832    時間: 2014-11-2 13:25

特色還特色
但大陸野有時設計真係差d,佢個ui唔太順眼

via HKEPC Reader for Android ...
gserli 發表於 2014-11-2 12:54


的確係咁
其實佢地直接d用stock android好過

CM都唔使flash
作者: tangood    時間: 2014-11-2 14:19

只能說香港人你好窮
作者: turth    時間: 2014-11-2 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jerryhk    時間: 2014-11-2 16:35

回覆  Jerryhk
係,都係BBK
cpk 發表於 2014-11-2 12:29

佢係買人番泥定點? 又要有2 間都係搞手機, 又要2間都唔同UI....
但XSHOT 影相睇過D 評測真係幾好, 不過冇人同IPH6 比過...
作者: cise4832    時間: 2014-11-2 17:15

本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 17:18 編輯
佢係買人番泥定點? 又要有2 間都係搞手機, 又要2間都唔同UI....
但XSHOT 影相睇過D 評測真係幾好, 不過冇 ...
Jerryhk 發表於 2014-11-2 16:35


同一個阿爸(BBK)
一個女(VIVO)
一個仔(OPPO)
仔女之間其實唔多熟

不過最近個仔好似變得有d cam cam地...(OPPO R5)
作者: gserli    時間: 2014-11-2 19:02

同一個阿爸(BBK)
一個女(VIVO)
一個仔(OPPO)
仔女之間其實唔多熟

不過最近個仔好似變得有d cam cam地... ...
cise4832 發表於 2014-11-2 17:15

其實有時VIVO D機靚過OPPO
同埋R5突鏡頭真係好難接受
作者: cise4832    時間: 2014-11-2 20:26

其實有時VIVO D機靚過OPPO
同埋R5突鏡頭真係好難接受
gserli 發表於 2014-11-2 19:02


Yea
VIVO主要係賣女性客戶
作者: appletv    時間: 2014-11-2 20:49

好貴
作者: skylake    時間: 2014-11-2 21:24

死路一條
作者: dom2007    時間: 2014-11-3 02:25

OPPO.....Blue-Ray機就會考慮它
Squall-Lucifer 發表於 2014-10-30 20:17


    咁有米?!
作者: v234567    時間: 2014-11-3 07:49

咁有米?!
dom2007 發表於 2014-11-3 02:25



    都唔知咩好
作者: bookie    時間: 2014-11-3 07:56

說什麼都沒用,現在所有android 已沒什麼創新,所有品牌都是跟住谷歌走,什麼旗艦配置,都是標配,沒有什麼優勢,下來的只是價錢!有本事就自己出系統,但不要做兼容android!
作者: 1388    時間: 2014-11-3 20:52

回覆 29# a886


    嚴重退化
作者: a886    時間: 2014-11-3 22:28

回覆 5# louisney


    咁你太睇低我地自視過高的香港人

我地香港人係有廠同人合作出山寨機~
作者: Jerryhk    時間: 2014-11-4 01:35

回覆 43# cise4832
咁都幾好野, 開夠2條LINE
作者: Jerryhk    時間: 2014-11-4 01:37

回覆 44# gserli
XSHOT 都係係突鏡頭, 不過又有OIS
真心有性趣, 不過淘寶2千3人仔個D 係咪堅野?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2