作者: ABP25 時間: 2014-10-30 19:33 標題: 自視過高既OPPO
http://global.oppo.com/en/products/n3/
http://global.oppo.com/en/products/r5/
昨日出左發佈
N3賣650usd
R5賣499usd
好把,我認我對n3好有興趣,主要看中佢既影相能力,但佢咁貴既售價真係令人卻步...........................看番配置又唔係3GB RAM,電池又唔係特別大,SIZE比同類型電話真係又大又重......更不用說其獨特3.5MM 擺放位
作者: 1388 時間: 2014-10-30 20:03
山寨會進化的嗎
作者: Squall-Lucifer 時間: 2014-10-30 20:17
OPPO.....Blue-Ray機就會考慮它
作者: 啊甘 時間: 2014-10-30 20:40
個名已非常
山寨

作者: louisney 時間: 2014-10-30 20:48
自視過高的香港人
連山寨手機都生產唔到。
via HKEPC Reader for Android
作者: chue 時間: 2014-10-30 20:57
唔係呀,有港牌架
不過冇人支持冇辦法
作者: v234567 時間: 2014-10-30 21:04
自視過高的Apple
連手機都生產唔到

作者: c2c2c2c2c2 時間: 2014-10-30 21:05
遙想當年步步高
作者: beggar1000 時間: 2014-10-30 21:07
香港真係冇咩科技品牌,冇資格笑大陸...
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: v234567 時間: 2014-10-30 22:11
湯多金
作者: SSII 時間: 2014-10-30 22:25
n3無 3g ram感覺比人次一級
宜家旗艦機部部都3g ram
作者: leepy 時間: 2014-10-30 22:29
佢地SET 到貴一貴都無問題呀~
佢地想轉營但轉唔轉到就XD.......睇下賣到幾多LOR~
~~~
貴機買大品牌喇~你比得起650
依D品牌都唔會係首選la~ 咪幫佢地賣廣告喇
成板都係大陸野
qc又唔掂
作者: mdws2002 時間: 2014-10-31 11:55
其實,假如你係無興趣嘅,佢賣幾多都係唔關你事;
假如,你係對佢有興趣嘅,即係其實你都係覺得佢係一部唔錯嘅手機。
作者: 戀人未滿 時間: 2014-10-31 11:58
又冇3 GB RAM,個鏡頭識自轉又唔係識飛
作者: 小伙子 時間: 2014-10-31 12:04
其實人地係無想過香港市場
咩機賣美國都一樣貴啦, 睇小米就知道
作者: turth 時間: 2014-10-31 15:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: reggielee31 時間: 2014-10-31 16:26
雖然佢係大陸牌子, 但起碼佢唔係抄人設計,而係自己設計一樣其他公司未做過既野,而且佢同cmw 合作開,update應該唔係好大問題
總好過d 所謂既國際大牌子改少少野,但就一代比一代貴,想當年3大品牌既時候,3*大家都係當佢係山寨機,宜家6千幾蚊一部機都一樣有人買,轉型係要時間既
d 機壞唔壞同牌子未必有直接關係, 我宜家都係用緊大陸千幾蚊機用左一年有多都未壞,當然如果你只係玩機用2-3個月就轉機,咁國產機就唔岩你了
作者: cpk 時間: 2014-10-31 16:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 北金烈貓 時間: 2014-10-31 19:44
佢獨家設計既rom我玩過幾有特色幾好用
不過未製造成功品牌宣傳賣呢個價難度高
作者: TWCACM 時間: 2014-10-31 19:52
回復 17 #reggielee31
嘩,帥兄噤講又唔啱啦,3星高階機賣6千蚊唔係呢2,3年嘅事啦,早在WM機年代已有6千蚊機……
via HKEPC Reader for F350
作者: nelsonyin 時間: 2014-11-1 10:41
本帖最後由 nelsonyin 於 2014-11-1 10:46 編輯
如果唔係有部DROID TURBO 等緊,我應該會買呢部,
起碼有誠意,比到新鮮野我玩, 貴??? 距俾到其他牌子依家無可能俾到O既野我LOR.
大陸機有咩問題? 只要外國牌子就貴一貴都無問題?
大陸機一用就壞?? 人品問題LOR, 大陸機AND大牌子我都玩唔少. 科技野都係睇你好唔好彩.
作者: 蔥頭 時間: 2014-11-1 15:00
無錯,起碼佢會有R&D, 佢仲有幾樣專利。日韓機都未有。os佢有colour os 同cm, update好過***. 佢每款機都唔同樣, 唔同日韓機改小小野就話另一model. 做電話做到咁有heart真係唔係咁多。
via HKEPC Reader for Android
作者: louisney 時間: 2014-11-1 15:18
D人一聽大陸野就有徧見. 都幾難改到.
正如你要覺得如花靚女一樣.
作者: stevemak 時間: 2014-11-1 16:26
又唔係完全偏見
平平地買大陸機貪佢抵食姐
比到4,5k 買
人地咪當山寨機,感覺唔好咯!
而且亦有好多選擇

小米咁好賣都係因平價搶市佔
如果米4賣到四五千咪一樣難去貨
連華為呢類大企業都知進退?!
只能一講oppo藝高人膽大

作者: homemmmm 時間: 2014-11-1 17:22
這個牌子........是什麼牌子?
作者: granville 時間: 2014-11-1 18:21
本帖最後由 granville 於 2014-11-1 18:26 編輯
OPPO 一直不承認自己係大陸品牌,特別藍光機,一直話自己係美國公司研發。又話自己絕對不是步步高的後代。 可惜,最新大陸原生品牌最佳評審,OPPO成爲其中一個得獎公司,咁點會唔係大陸公司呢。 大陸公司唔一定差,最差係“你講大話”,自己唔承認自己係大陸品牌公司。
藍光機的成功,因爲全世界無咩大牌子與其競爭(幾近唯一公司研發高品質的機器)。高價政策,型做高價等於高品質的市場策略(最貴的型號皮二)。但在手機這個真正激烈市場,這個市場策略估計行不通,因爲全部講真正的實力,客戶好鬼現實。
作者: kevlincheng 時間: 2014-11-1 18:32
802.11ac都無仲過lg
中國名牌都唔支持啦
作者: gserli 時間: 2014-11-2 10:07
oppo其實只係大陸機之中高價姐
不過以為賣相機就可以唔重spec同外型,真係想太多
via HKEPC Reader for Android
作者: a886 時間: 2014-11-2 10:15
回覆 2# 1388
言下之意,咁你點睇HTC?
作者: beggar1000 時間: 2014-11-2 10:30
品牌係需要沉浸既,而家賣貴d有人唔會買,過十年人就會慣左個品牌就係呢個價錢,如果個牌仲可以keep到生存,不過樓下實有人話大陸機過廿年都唔會超過1000蚊買既說話

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: yanliu 時間: 2014-11-2 10:51
本帖最後由 yanliu 於 2014-11-2 11:05 編輯
生果? 又要行ITUNE? 咪X搞我
三叔? 買左機準備多千七蚊交會費換底板未?
LIFE GOOD? 出名易壞WOR 過唔過到保養期呀?
HXC? 貴 性價比低 咪又係行安災 咪又係LAG硬機
罪大滔天? 伏,國際版用硬次貨,AB MON
冇得撈拿? 外型咁柒咁老套 點買
品牌的確需要浸出黎
但以上大牌浸左咁多年到今日都係有以上負面偏見。
強國牌字除左 「山寨品牌」呢個偏見之外 ,
房事龍先生既名句「大陸野會爆炸,買就一定買日本既」即QC/QA問題,
仲有好難解決既強國河蟹政策等「政治因素」,以及大陸軟件既「流氓作風」等等。
作者: ioio999 時間: 2014-11-2 11:18
回覆 31# yanliu
其實呢D野唔止手機係咁,
連食物,衣物,電器,車 都係咁,
MIC 真係
作者: leung1505 時間: 2014-11-2 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jerryhk 時間: 2014-11-2 12:23
我覺得VIVO XSHOT 幾好, 3千有OIS, 不過好似都係步步高?
作者: cpk 時間: 2014-11-2 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cise4832 時間: 2014-11-2 12:32
本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:38 編輯
OPPO算係有心做手機
至少佢每部機都有特色
玩過朋友既find 7
做工唔錯
作者: cise4832 時間: 2014-11-2 12:39
本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:42 編輯
其實N3唔係flagship
早少少出既find 7 先係
find7其實算係咁多flagship入面
最早用1440p panel + 3GB ram 既model
作者: gserli 時間: 2014-11-2 12:54
特色還特色
但大陸野有時設計真係差d,佢個ui唔太順眼
via HKEPC Reader for Android
作者: cise4832 時間: 2014-11-2 13:25
的確係咁
其實佢地直接d用stock android好過
CM都唔使flash
作者: tangood 時間: 2014-11-2 14:19
只能說香港人你好窮
作者: turth 時間: 2014-11-2 15:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jerryhk 時間: 2014-11-2 16:35
佢係買人番泥定點? 又要有2 間都係搞手機, 又要2間都唔同UI....
但XSHOT 影相睇過D 評測真係幾好, 不過冇人同IPH6 比過...
作者: cise4832 時間: 2014-11-2 17:15
本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 17:18 編輯
同一個阿爸(BBK)
一個女(VIVO)
一個仔(OPPO)
仔女之間其實唔多熟
不過最近個仔好似變得有d cam cam地...(OPPO R5)
作者: gserli 時間: 2014-11-2 19:02
其實有時VIVO D機靚過OPPO
同埋R5突鏡頭真係好難接受
作者: cise4832 時間: 2014-11-2 20:26
Yea
VIVO主要係賣女性客戶
作者: appletv 時間: 2014-11-2 20:49
好貴
作者: skylake 時間: 2014-11-2 21:24
死路一條
作者: dom2007 時間: 2014-11-3 02:25
咁有米?!
作者: v234567 時間: 2014-11-3 07:49
都唔知咩好
作者: bookie 時間: 2014-11-3 07:56
說什麼都沒用,現在所有android 已沒什麼創新,所有品牌都是跟住谷歌走,什麼旗艦配置,都是標配,沒有什麼優勢,下來的只是價錢!有本事就自己出系統,但不要做兼容android!
作者: 1388 時間: 2014-11-3 20:52
回覆 29# a886
嚴重退化
作者: a886 時間: 2014-11-3 22:28
回覆 5# louisney
咁你太睇低我地自視過高的香港人
我地香港人係有廠同人合作出山寨機~
作者: Jerryhk 時間: 2014-11-4 01:35
回覆 43# cise4832
咁都幾好野, 開夠2條LINE
作者: Jerryhk 時間: 2014-11-4 01:37
回覆 44# gserli
XSHOT 都係係突鏡頭, 不過又有OIS
真心有性趣, 不過淘寶2千3人仔個D 係咪堅野?

