Board logo

標題: [開箱]Lenovo抵玩2000蚊樓下既中價機 [打印本頁]

作者: BOSS_2014    時間: 2014-4-9 21:11     標題: [開箱]Lenovo抵玩2000蚊樓下既中價機

前排big news就係lenovo收購埋motorola, 望落似係想開始發大黎搞, 知道佢地都出左幾部新機谷緊個市, 見佢咁有心一於買黎試下囉

其實佢果幾部都抵玩, 有部6吋大MON係好正, 但我手細用佢唔係好方便, 所以揀左部2000蚊樓下4.7吋MON既S650

見唔見到條白邊呢, 事關佢買機會送個CASE

見個樣奇奇怪怪咁當然唔係普通既CASE, 而係可以打橫/打直, 放係度睇片真係一流




當然亦都可以拆左佢, 個背面都靚架

開機先講下個介面先, 都好簡單, ICON顏色都好舒服

我上面果個都唔係原本THEME黎, 佢有個主題中心提供左幾個THEME比你

淨係WIDGET都有好多野揀, 有啲要平時另裝既LAUNCHER既兒家都有

@@仲可以每樣野揀唔同THEME, 自由度大好多

自家有啲APPS對我黎講都幾有用

例如樂安全入面有比如掃毒, 清垃圾, CHECK野既CAT

KEYBOARD既字都算係大隻易禁, 話晒都有4.7吋MON, 唔會細得去邊

入SETTING走左轉, 原來平時用開既手勢有一部分都仲KEEP住. 但甩一甩就LOCK機比較少見

仲有自動開關機, 會唔會係限制小朋友打機既方法之一呢:P

暫時試到既野係咁多, 操作上算係流暢, 而且個SCREEN同其他機對比過色準差唔多係最好, 又夠光, 放假拎出去影下相睇下效果點先
作者: jasonchansouth    時間: 2014-4-9 21:44

個case...
作者: initials    時間: 2014-4-9 21:49

比起其他AROUND $1000 0既機, 呢部冇乜特別優勢... 仲要個MON 得960 X540, 大把用緊720P
作者: 199802    時間: 2014-4-9 21:58

官方建議零售價$1898,買同樣嘅a859好過,起碼個mon都有720p,不過個樣就核突好多

via HKEPC Reader for Android
作者: k-car    時間: 2014-4-9 22:13

依個價買LG L90 / Moto G 好過,,,

佢個樂××勁食Ram,,1GB比個樂××食到經常資源佔用彈升7X-80%
依樣唔係我作大,,係好多網上測試睇到
我之前就係見平又冇上網Google過,,就中伏
最後比個樂××玩到着火,,$500賣左
作者: QoQ    時間: 2014-4-9 22:15

個case幾得意窩。。。。。
作者: k-car    時間: 2014-4-9 22:16

其實我身邊好多人都有玩過過大陸大廠機,,
最後結論,,1GB ram你當係香港大牌子512MB ram會玩得開心D
作者: 貧果    時間: 2014-4-9 22:28

個CASE 條野, 灣得多會唔會曲架?
作者: onepiecefans    時間: 2014-4-9 23:02

around $2000?! bye bye la
作者: IIII    時間: 2014-4-9 23:31

ching 你係用咩輸入法?
作者: 別問我是誰    時間: 2014-4-9 23:35

本帖最後由 別問我是誰 於 2014-4-9 23:36 編輯
ching 你係用咩輸入法?
IIII 發表於 2014-4-9 23:31

幅圖個鍵盤 space Bar 咪睇倒用咩輸入法囉 

仆倒輸入法 仆倒去用既輸入法 
作者: IIII    時間: 2014-4-9 23:48

幅圖個鍵盤 space Bar 咪睇倒用咩輸入法囉 

仆倒輸入法 仆倒去用既輸入法  ...
別問我是誰 發表於 2014-4-9 23:35


thanks
作者: kkzone    時間: 2014-4-10 12:04

個CASE 真係好特別
作者: kitwingchu    時間: 2014-4-10 15:08

二千樓下, 其實部機做緊咩價位?
作者: gigikkk000    時間: 2014-4-10 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwerty007    時間: 2014-4-10 20:18

咁似廣告 post





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2