Board logo

標題: 兩部 LTE 機, 點揀? [打印本頁]

作者: Hardcopy    時間: 2012-11-30 13:40     標題: 兩部 LTE 機, 點揀?

價錢不是問題, 因為小弟唸住係 one2free 出,
無論點都係零機價,
只係 config 真係攪到我唔知點算,
ching, 有冇建議?
P.S. 我之前用既係 SII

作者: hihihi123hk    時間: 2012-11-30 13:43

價錢不是問題, 因為小弟唸住係 one2free 出,
無論點都係零機價,
只係 config 真係攪到我唔知點算,
ching ...
Hardcopy 發表於 2012-11-30 13:40



    唔怕大部就note
作者: winsortang_cc    時間: 2012-11-30 13:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon328    時間: 2012-11-30 13:48

Galaxy Note II LTE SPen多功能勁好用
作者: kssusamuel    時間: 2012-11-30 13:51

note2 舊電耐用好多
作者: 早早你    時間: 2012-11-30 14:29

Note II LTE好D不過太大部,塞吾落褲袋,要帶袋出街麻煩D
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2012-11-30 15:06

回復 1# Hardcopy

睇你想要大MON定細MON?

功能上差別唔大
作者: chungchung    時間: 2012-11-30 15:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776    時間: 2012-11-30 15:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VATSHU    時間: 2012-11-30 15:12

note2 舊電耐用好多 x2
作者: ja8    時間: 2012-11-30 15:51

Galaxy Note II LTE !
作者: gk1250    時間: 2012-11-30 16:06

Note 2
作者: 林健一    時間: 2012-11-30 16:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: homemmmm    時間: 2012-11-30 16:09

依家係街見好多人用note 2 ,接受到大mon就note2啦
作者: Mrcheng    時間: 2012-11-30 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cckkwc2002    時間: 2012-11-30 16:14

Samsung vs Samsung, 總之揀Samsung就ok
作者: alien11    時間: 2012-11-30 16:15

回復 1# Hardcopy

Samsung兩大旗艦Galaxy S III / Note II完全比較, 幫你找出適合的一部 (廣東話版)
   http://www.youtube.com/watch?v=FPTAkYyJvKg
作者: 829036    時間: 2012-11-30 17:00

S3 4G用唔到一日
作者: 細RAM    時間: 2012-11-30 17:13

玩4G一定要揀note2 lte
4G真係超食電!
作者: kelvin111880    時間: 2012-11-30 17:17

唔怕太大就N2啦~~我用緊s3 lte..電真係好快=.="
作者: gtiger    時間: 2012-11-30 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jc0604535    時間: 2012-11-30 17:24

錢唔係問題,畀我就揀








晒兩部,另一部畀條女用
作者: ivanlamok    時間: 2012-11-30 17:30

錢唔係問題..咁就大細問題啦..睇自己中意大定細啦
作者: 冰凍可樂    時間: 2012-11-30 17:33

多枝s-pen好用好多
作者: ken125111    時間: 2012-11-30 17:34

Note II LTE好啲
作者: tp108    時間: 2012-11-30 18:02

NOTE 2 LTE
作者: epcers    時間: 2012-11-30 18:12

講真, 兩部其實真係差唔多
但係俾我會揀 NoteII LTE
我係 SIII 用家轉過 NoteII LTE
NoteII LTE 差唔多可以當埋 tablet 用
我依家去見客開會都 OK
作者: ininin    時間: 2012-11-30 18:15

回復 19# 細RAM


    note2 舊電都係夠whatsapp, facebook, 上網一陣
有7成既電都去左stand-by 果度
我用P936 兩舊電, 一日換兩次電, 即係一日用三舊電, 大約去到20%就換, 即係一日大約用左4300mAH 既電, 個mon 仲要得4.5", 得雙核, 已經係淨whatsapp, 查下地圖, 冇打機, 冇長時間上網
所以我既結論係就算去到note2 咁大舊電都係唔夠的
作者: louis211    時間: 2012-11-30 23:15

Galaxy Note II LTE
作者: sfcgame    時間: 2012-12-1 13:22

I have the same problem with LZ..........
作者: lenog    時間: 2012-12-1 13:26

一定 note2 , 舊電可以比玩耐好多
反而係 size 問題
作者: tp108    時間: 2012-12-1 13:43

NOTE 2
作者: kilikulu    時間: 2012-12-3 13:07

買得LTE機又真係要上 123,
如果唔係都得物無所用,
香港無乜邊個電訊商 network,
好似佢咁穩定
作者: nat510    時間: 2012-12-3 13:17

note2 lte 或 j butterfly
作者: chungchung    時間: 2012-12-3 13:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVANGELION    時間: 2012-12-3 13:19

個人覺得S3好揸手好多..
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2012-12-3 16:20

你講緊反話???
chungchung 發表於 2012-12-3 13:18


我身邊朋友都一直講 123 穩定同快..
作者: chungchung    時間: 2012-12-3 16:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: viviit    時間: 2012-12-3 17:13

3g年代係,
4g已經唔得啦
chungchung 發表於 2012-12-3 16:40



    我覺得123既4G已經好好..我男朋友用123真係穩定好多, 我就成日收唔到4G
我用邊台就唔好講啦
作者: chungchung    時間: 2012-12-3 17:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bky16    時間: 2012-12-3 17:23

note2 旧电耐用好多,所以根本冇得拣,一定係陆2LTE
作者: tp108    時間: 2012-12-3 17:38

當然note2
作者: bbgirl223    時間: 2012-12-3 21:44

我都會話碌易
作者: 鴨仔    時間: 2012-12-3 22:17

我身邊朋友都一直講 123 穩定同快..
NOKIDEWAVY 發表於 2012-12-3 16:20



    仲以為你自己用梗
作者: peaceso    時間: 2012-12-3 22:21

價錢不是問題, 因為小弟唸住係 one2free 出,
無論點都係零機價,
只係 config 真係攪到我唔知點算,
ching ...
Hardcopy 發表於 2012-11-30 13:40



    Note II LTE
作者: rocky    時間: 2012-12-3 23:44

我覺得123既4G已經好好..我男朋友用123真係穩定好多, 我就成日收唔到4G
我用邊台就唔好講啦: ...
viviit 發表於 2012-12-3 17:13
穩定地慢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2