作者: terryguo 時間: 2012-7-19 21:18 標題: 收到HTC送格六個殼,HTC真無敵!!!!!
之前參加過「As recommended by」。收到兩個殼,覺得好正!後來收到HTC電話話可以再上傳!每人最多可以拿到3個!於是又上傳左幾張!今天好開心又收到手機殼,加埋之前兩個有成6個。(有兩部one XL)不過,一打開!我想話HTC你真無敵!全部都系清一色黑色!真系叫我日日換唔同殼,日日都系黑色!HTC,太絕啦!

作者: jensonsum 時間: 2012-7-19 21:21
我之前upload左4幅相
htc送左3個殼俾我
3隻唔同色XD

作者: terryguo 時間: 2012-7-19 21:36
回復 2# jensonsum
我就系見到有人收到格系三隻色,再加上hTC打電話來,所以先有興趣UPLOAD多幾張,點知就!
唉!唔知關唔關XL事!
作者: haydncheng 時間: 2012-7-19 21:40
Ching咁唔好彩既.....
我都有三個唔同色喎
本人one x
XL好似係得黑色

作者: BB1000 時間: 2012-7-19 21:50
CHING係邊頭
用一個紅色同你換OK?
作者: terryguo 時間: 2012-7-19 21:53
好啊!紅色可以比我老婆用!
響葵芳!
作者: jensonsum 時間: 2012-7-19 22:04
E+應該都仲有活動
不斷upload啦
作者: tony2004 時間: 2012-7-19 22:06
我係one x
我都有2個唔同色

作者: cxdb 時間: 2012-7-19 22:32
HTC 真係冇得頂 !
作者: r6g457 時間: 2012-7-19 22:36
如果唔係其他人話收到唔同色, 真係以為htc玩野
作者: mail4kawai 時間: 2012-7-19 23:19
師兄個CASE係for XL的嗎? 出讓一個俾小弟得嗎?
作者: terryguo 時間: 2012-7-19 23:28
本帖最後由 terryguo 於 2012-7-19 23:31 編輯
睇来真系关XL事!有位人兄都系甘!
[attach]1403017[/attach]
作者: terryguo 時間: 2012-7-19 23:32
睇来真系关XL事!有位人兄都系甘!

作者: T-o-Y 時間: 2012-7-20 14:30
回復 12# terryguo
每日當底褲咁換
作者: gen77 時間: 2012-7-20 14:36
有D 色盲, 分唔到顏色....
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-7-20 14:45
原廠殼就咁買幾錢?
另外XL同X係味真係唔岩套?

