Board logo

標題: 千元手機衝擊下,小米手機青春版1499元 [打印本頁]

作者: LKF    時間: 2012-5-15 11:02     標題: 千元手機衝擊下,小米手機青春版1499元

本帖最後由 LKF 於 2012-5-15 12:39 編輯

在眾多千元手機衝擊下,小米青春版賣1499,配置低咗,仲只係4寸mon,吸引力一般。

双核1.2G,800万像素,1930mAh 大电池。 5月18日限量发售15万台,全宇宙 仅此一回,采取先登记后购买方 式。

有圖有真相

http://weibo.com/xiaomikeji
[attach]1367588[/attach]
作者: vivioroy    時間: 2012-5-15 11:06

咁低
作者: Kobukuro    時間: 2012-5-15 11:09

那些年 ... -.-
作者: 望月小妖    時間: 2012-5-15 11:14

本帖最後由 望月小妖 於 2012-5-15 11:18 編輯
咁低
vivioroy 發表於 2012-5-15 11:06


相差人仔500, 就爭 300MHz, 256MB RAM
我估1.2GHz 有得超返 1.5GHz 掛

圍返HK$1900, 港幣人買唔落手...
作者: free3sky    時間: 2012-5-15 11:18

好吸引^^
一機多食
可惜幾時先公開發售
作者: jensonsum    時間: 2012-5-15 11:34

相差人仔500, 就爭 300MHz, 256MB RAM
我估1.2GHz 有得超返 1.5GHz 掛

圍返HK$1900, 港幣人買唔落手... ...
望月小妖 發表於 2012-5-15 11:14

就算2000HKD我都覺得好抵-.-
作者: darksome    時間: 2012-5-15 11:35

呢款機完全係用黎頂死其他山寨機
作者: latvia    時間: 2012-5-15 11:37

就算2000HKD我都覺得好抵-.-
jensonsum 發表於 2012-5-15 11:34



抵呀,我有興趣。
作者: jensonsum    時間: 2012-5-15 11:40

抵呀,我有興趣。
latvia 發表於 2012-5-15 11:37

不過我未有需要換機
作者: liee87639    時間: 2012-5-15 11:50

個樣有冇唔同左??
作者: 望月小妖    時間: 2012-5-15 12:02

個樣有冇唔同左??
liee87639 發表於 2012-5-15 11:50



冇, 外觀一樣, 係差 1.5->1.2GHz, 1GB-> 768MB RAM
作者: kennymoody    時間: 2012-5-15 12:04

好吸引^^
一機多食
可惜幾時先公開發售
free3sky 發表於 2012-5-15 11:18



    5月18 - 15 萬部 , 不過一定要鬥搶了
經驗話我知 , 好難搶的 ..
作者: LKF    時間: 2012-5-15 12:46

在眾多千元手機衝擊下,小米青春版賣1499,配置低咗,仲只係4寸mon,吸引力一般。
作者: Wah On    時間: 2012-5-15 12:48

available at HK ?
作者: B_AND_S    時間: 2012-5-15 12:53

唔係好吸引
作者: Kobukuro    時間: 2012-5-15 12:53

1199 就差唔多! :P
作者: arftim    時間: 2012-5-15 13:16

1800蚊一部智能手機, 我夠得好掂
作者: Giroro伍長    時間: 2012-5-15 13:42

行Android 4.0 (ICS)??
作者: nvjoam    時間: 2012-5-15 13:43

個價好吸引.....
15萬部好似太小=__=   
如果好似MEIZU攪間香港舖就正!!
作者: LKF    時間: 2012-5-15 13:57

小米系統又難入,大塞車,今日只係登記,要18號至賣。。。
作者: jojkwok    時間: 2012-5-15 17:17

行Android 4.0 (ICS)??
Giroro伍長 發表於 2012-5-15 13:42



    小米行MIUI , 已有4.0版本用緊
作者: LKF    時間: 2012-5-15 19:41

小弟的小米已up到miui v4 2.5.15, 加入咗d新元素

2.5.15更新内容
【系统】
新增 文字编辑尝试性的加入了放大镜(长按出现),待用户尝试反馈(05-15)
优化 改进了文字编辑的一系列交互细节(包括当输入框为空时点击不会出现游标,优化了双击选择判定等)(05-15)
【电话】
修复 (CDMA)某些情况下三方通话会FC的问题(05-15)
修复 某些情况下离开通话界面,由于感应器反馈异常导致无法返回通话的问题(05-15)
修复 某些情况下自动加IP前缀的号码在通话界面不显示的问题(05-15)
修复 拨号列表中带区号的服务号码无法被识别的问题(05-15)
【联系人】
修复 无法按部分匹配搜索联系人中文字段的问题(05-15)
【短信】
修复 新建短信时无法用号码搜索联系人的问题(05-15)
【相机】
新增 极速拍照:锁屏中按住Menu键不放即可快速启动相机并拍照(05-15)
优化 被其他应用调用时,拍照结果界面UI细节(05-15)
修复 快门零延时模式下闪光灯设置错误导致卡死的问题(05-15)
修复 选择特定场景后,切换应用导致闪光灯按钮状态错误的问题(05-15)
修复 快门零延迟对图像尺寸描述错误的问题(应为80万像素)(05-15)
修复 被其他应用调用时,拍照结果页仍然可以点击屏幕对焦的问题(05-15)
【音乐】
修复 播放记录不保存的bug(05-15)
修复 4x4 widget有时不刷新的bug(05-15)
【设置】
优化 静音时音量控制面板音量强度的示意方式(05-15)
【文件管理器】
新增 搜索功能(menu菜单中呼出)(05-15)
优化 提升了分类页面的载入速度(05-15)
修复 已经全选了列表中的文件,更多选项中依然有全选的问题(05-15)
【下载管理】
优化 下载时关闭数据,显示正在等待WiFi连接或直接自动下载(05-15)
修复 数据连接时无法断点续传的问题(05-15)
修复 从PC推送的下载,完成后不显示完成下载状态的问题(05-15)
修复 批量多个下载时导致FC的问题(05-15)
【浏览器】
优化 将地址栏中搜索功能拆分出来,方便更快捷切换搜索引擎(05-15)
优化 标签切换时不遮挡底部工具条(05-15)
优化 浏览器内视频播放的控制面板(05-15)
【闹钟】
修复 编辑模式下横滑,仍然显示编辑条的问题(05-15)
修复 某些情况下新建闹钟不自动启用的问题(05-15)
作者: a886    時間: 2012-5-15 20:00

回復 1# LKF


    同正常有咩分別?
作者: LKF    時間: 2012-5-15 20:18

本帖最後由 LKF 於 2012-5-15 20:19 編輯

內核版本唔同

[attach]1367861[/attach][attach]1367862[/attach]
作者: LKF    時間: 2012-5-15 20:21

回復 23# a886

過埸及動畫靚好多
作者: ???    時間: 2012-5-15 20:52

打散哂一眾千元mtk6575手機
作者: ru3288    時間: 2012-5-15 21:55

呢個價錢完全吸引唔到我
作者: Cartesius    時間: 2012-5-15 22:03

ram少左已經好大問題
作者: qwerty007    時間: 2012-5-16 09:23

如果係港幣 $1499 就好吸引啦 !
作者: akariykm    時間: 2012-5-16 09:31

呢個價錢, 我又有d興趣
不過ram少真係一個問題
作者: mcdull    時間: 2012-5-16 09:58

買到先算啦.
作者: oralb    時間: 2012-5-16 10:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vivioroy    時間: 2012-5-16 10:08

ram少左已經好大問題
Cartesius 發表於 15-5-2012 22:03



    咁又係,無1g ram 真係爭D
作者: cello13814    時間: 2012-5-16 11:06

咁又係,無1g ram 真係爭D
vivioroy 發表於 2012-5-16 10:08



    768mb 都重夠用,512mb 就真係麻麻啦
作者: oralb    時間: 2012-5-16 19:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest    時間: 2012-5-16 19:47

呢個價好有競爭力
作者: eddy    時間: 2012-5-17 14:32

想買部千元以下Android 機俾阿媽試下用touch mon 機, 有冇好介紹? 唔打機, 會用黎睇股票e.g. money18  AAstocks apps, 最緊要穩定
作者: JKE    時間: 2012-5-17 15:12

如果有5寸 mon就贏曬啦
作者: kongisp    時間: 2012-5-17 16:06

如果有5寸 mon就贏曬啦
JKE 發表於 2012-5-17 03:12 PM


5寸?打死哂好多機
作者: redhothits    時間: 2012-5-17 16:11

又要搶餐死了
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-17 20:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chinaman    時間: 2012-5-17 20:52

RAM 好似小左D
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-17 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gallop    時間: 2012-5-18 10:22

又係十幾分鐘就賣晒.
作者: cello13814    時間: 2012-5-18 10:53

又係十幾分鐘就賣晒.
gallop 發表於 2012-5-18 10:22



    我係大陸都入極都入唔到去
作者: yayhaha99    時間: 2012-5-18 16:02

有價無市的東西, 晒鬼氣
作者: ngkit19    時間: 2012-5-18 16:04

呢個價算值的
作者: Chinaman    時間: 2012-5-18 16:05

有價無市的東西, 晒鬼氣
yayhaha99 發表於 2012-5-18 16:02



    都唔系無既,
如何香港有代理既話,實有人買
作者: yayhaha99    時間: 2012-5-18 16:07

回復 48# Chinaman

大陸直銷都永遠唔夠貨賣, 香港代理去邊度攞貨
作者: yayhaha99    時間: 2012-5-18 16:09

有價無市的無市是"無貨"不是"無人買"
作者: arziarzo    時間: 2012-5-18 16:10

768mb 都重夠用,512mb 就真係麻麻啦
cello13814 發表於 2012-5-16 11:06



    你地咁講, LG果D2X點算?
作者: mcdull    時間: 2012-5-18 16:13

有價無市的無市是"無貨"不是"無人買"
yayhaha99 發表於 2012-5-18 16:09



    我訂到..... 心大心細中.
作者: mcdull    時間: 2012-5-18 16:19

諗緊 MX 定小米好.
因為 MX mon 又靚d.. size又細d.
camera 又靚d..
但電係小米多d.
作者: cello13814    時間: 2012-5-18 16:33

我訂到..... 心大心細中.
mcdull 發表於 2012-5-18 16:13



    如果唔想要就賣比我呀
作者: mcdull    時間: 2012-5-18 16:37

如果唔想要就賣比我呀
cello13814 發表於 2012-5-18 16:33


XD.. 我仲煩緊.. 支付宝冇錢呀
作者: cello13814    時間: 2012-5-18 16:38

XD.. 我仲煩緊.. 支付宝冇錢呀
mcdull 發表於 2012-5-18 16:37


七仔唔係有得入錢咩?
作者: mcdull    時間: 2012-5-18 16:46

七仔唔係有得入錢咩?
cello13814 發表於 2012-5-18 16:38



    好很貴... 差唔多對 75 呀..
作者: chohim1226    時間: 2012-5-18 16:56

我岩岩都訂左..本身唔記得左個支付PW..攪左一個下午
作者: mcdull    時間: 2012-5-18 17:30

支付寶冇錢... 好Q煩呀...
作者: chohim1226    時間: 2012-5-18 17:40

我都係今朝先入2000蚊淘點
作者: wrongtaiman    時間: 2012-5-18 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKF    時間: 2012-5-18 19:10

我都係今朝先入2000蚊淘點
chohim1226 發表於 2012-5-18 17:40


唔使入咁多呀, 2000-1499 剩咗d錢點用?
作者: taiman52    時間: 2012-5-18 20:21

[img][attach]1369773[/attach][attach]1369773[/attach][/img]
作者: wrongtaiman    時間: 2012-5-25 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb    時間: 2012-5-25 10:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2012-5-25 10:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull    時間: 2012-5-25 10:36

小米既 OS 我覺得值 $500
oralb 發表於 2012-5-25 10:16



    XD.. 咁 MX 個 OS, 點都值300掛.
作者: oralb    時間: 2012-5-25 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wwkshs    時間: 2012-5-25 11:19

成2000都抵...打手橫行
2000多D 有SONY啦
turth 發表於 2012-5-25 10:19



    sony 2千幾有4吋mon介绍下啊喂
作者: chanfc2004    時間: 2012-5-25 11:22

係都買天語大黃蜂w806啦,tegra2真雙核,有前置鏡頭,mon又大d靚d,打機又好d,又不用辛苦搶,又可刷其它rom,都係1499rmb......小米太多水軍吹虛啦,雷軍炒作又太過分,很令人討厭!
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-25 13:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: letsplay    時間: 2012-5-25 13:49

係都買天語大黃蜂w806啦,tegra2真雙核,有前置鏡頭,mon又大d靚d,打機又好d,又不用辛苦搶,又可刷其它rom,都係 ...
chanfc2004 發表於 2012-5-25 11:22

tegra 2 + 512mb ram
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-25 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: letsplay    時間: 2012-5-25 13:58

1G ram

,0:1337925081_3z5_1866717485
wongtaiman 發表於 2012-5-25 13:52

介面好樣衰
tegra 2 間中播下 720p/1080p 都時得時唔得

btw. 如果有得刷原生4.0 就正
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-25 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WallWorld    時間: 2012-5-25 14:27

回復 71# wongtaiman

轉番港幣都唔知呢只野平係邊..買得呢D機都係貪佢平...家陣左再求Q其改個名叫青春版..聽見都想嘔...

幾時有老人版, 女人版, 男人版,兒童版,育嬰版,孕婦版呀喂?
作者: wongtaiman    時間: 2012-5-25 14:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wrongtaiman    時間: 2012-6-20 09:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 呆呆的聰    時間: 2012-6-20 11:05

XD.. 咁 MX 個 OS, 點都值300掛.
mcdull 發表於 2012-5-25 10:36

日圓定泰株 (講笑)  

其實先唔計 MX 個 OS, 因為 MX 錄到 1080p 短片 , 呢個唔係有無需要影短片問題, 而係直接反映緊部機有無能力做影片 encode 同 decode , 直接反映緊硬件能力

小米RMB1999, MX RMB2399, 剩係個影片處理能力我都已經覺得 MX 抵俾多四舊人仔
作者: wrongtaiman    時間: 2012-7-13 09:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2