Board logo

標題: 頭先部Xperia Arc s 有update [打印本頁]

作者: 我愛太妍    時間: 2012-2-19 21:20     標題: 頭先部Xperia Arc s 有update

唔知update d咩~~

update 中~~
作者: JLV1818    時間: 2012-2-19 22:25

又UP?

SONY 更新方面, 真係比其他廠好好多~
作者: 我愛太妍    時間: 2012-2-20 06:10

又UP?

SONY 更新方面, 真係比其他廠好好多~
JLV1818 發表於 2012-2-19 22:25



    好似幾日前出,頭先先叫我update.
作者: linggo    時間: 2012-2-20 13:52

update 係咩版本!? 電話直接升, 定係經電腦!?
作者: cfsimon    時間: 2012-2-20 14:22

update 係咩版本!? 電話直接升, 定係經電腦!?
linggo 發表於 2012-2-20 13:52


OTA. 今朝收到, 諗住等下先.
作者: wgpoon    時間: 2012-2-20 14:37

應該係升到 .62
不過升完最好reboot幾次部機,
因為我幾個朋友升完都hang hang地,
要拔電boot機先正常番
作者: ricky828    時間: 2012-2-20 15:11

唔UPDATE喇,因為ROOT左部機 XD
作者: gooapple    時間: 2012-2-20 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: linggo    時間: 2012-2-20 16:36

哦...用緊 arc ...冇收到 ota 通知...係要經電腦先有通知更新..
作者: 我愛太妍    時間: 2012-2-20 16:59

哦...用緊 arc ...冇收到 ota 通知...係要經電腦先有通知更新..
linggo 發表於 2012-2-20 16:36



    我手機通知......係升上62.
好似影相快左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2