作者: 我愛太妍 時間: 2012-2-19 21:20 標題: 頭先部Xperia Arc s 有update
唔知update d咩~~
update 中~~
作者: JLV1818 時間: 2012-2-19 22:25
又UP?
SONY 更新方面, 真係比其他廠好好多~
作者: 我愛太妍 時間: 2012-2-20 06:10
好似幾日前出,頭先先叫我update.
作者: linggo 時間: 2012-2-20 13:52
update 係咩版本!? 電話直接升, 定係經電腦!?
作者: cfsimon 時間: 2012-2-20 14:22
OTA. 今朝收到, 諗住等下先.
作者: wgpoon 時間: 2012-2-20 14:37
應該係升到 .62
不過升完最好reboot幾次部機,
因為我幾個朋友升完都hang hang地,
要拔電boot機先正常番
作者: ricky828 時間: 2012-2-20 15:11
唔UPDATE喇,因為ROOT左部機 XD
作者: gooapple 時間: 2012-2-20 15:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: linggo 時間: 2012-2-20 16:36
哦...用緊 arc ...冇收到 ota 通知...係要經電腦先有通知更新..

作者: 我愛太妍 時間: 2012-2-20 16:59
我手機通知......係升上62.
好似影相快左

