Board logo

標題: Insta360 Go Ultra [打印本頁]

作者: JLO    時間: 2025-10-30 18:45     標題: Insta360 Go Ultra

請問有冇師兄有用 Insta360 Go Ultra?
是否很多負評?

via HKEPC Reader for Android
作者: AltezzaXP    時間: 2025-10-31 15:07

之前用Go 3,畫質太差,基本上封塵,新一代非常唔錯,續航上升,最緊要畫質大幅上升,POV無得輸
作者: JLO    時間: 2025-11-5 18:39

回復 2 #AltezzaXP

大約爬過下文,好似主要係有過熱和夜拍低質問題

via HKEPC Reader for Android
作者: AltezzaXP    時間: 2025-11-11 18:21

回復 AltezzaXP

大約爬過下文,好似主要係有過熱和夜拍低質問題

via HKEPC Reader for Android ...
JLO 發表於 2025-11-5 18:39



    過熱問題就未遇過,可能只用來影POV,未試過長時間錄影,夜拍我覺得唔錯的,以下小弟拍兩條sample可以參考下

https://www.youtube.com/watch?v=p1VM1xAxBhg
https://www.youtube.com/watch?v=N2w2dmg5xdE

個人覺得開4K HDR畫質甚為不錯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2