Board logo

標題: 影城市夜景,太黄,用filter减黄或用相机内置功能减黄好? [打印本頁]

作者: imback    時間: 2025-4-12 09:52     標題: 影城市夜景,太黄,用filter减黄或用相机内置功能减黄好?

有无朋友研究过?
作者: hon829    時間: 2025-4-12 10:10

簡單的用燈光型白平衡什或用白紙/灰咭自設吧
作者: calvin83    時間: 2025-4-12 10:28

可以影黑白

via HKEPC Reader for Android
作者: ccc123    時間: 2025-4-12 11:00

點太黄法。。。。。
作者: imback    時間: 2025-4-12 15:23

回覆 4# ccc123
好似佢廣告相片咁偏色

    https://detail.tmall.com/item.ht ... 27207%3A26791499318
作者: manman1998    時間: 2025-4-12 18:58

影JPEG?最直接色温自定K數大約4xxx推向冷色些

另外自選個風格檔,濃/淡適合自己的
作者: tolo2036    時間: 2025-4-12 20:10

有无朋友研究过?
imback 發表於 2025-4-12 09:52



  一般影raw格式,之後都可以執得到
作者: usei    時間: 2025-4-12 21:27

簡單的用燈光型白平衡什或用白紙/灰咭自設吧
hon829 發表於 2025-4-12 10:10


灰咭影風景未必得
灰咭所在的光源 同 風景 距離好遠 光可能有好大不同
作者: tolo2036    時間: 2025-4-12 23:39

本帖最後由 tolo2036 於 2025-4-13 06:41 編輯
有无朋友研究过?
imback 發表於 2025-4-12 09:52



  我唔建議用filter改
而家光源有很多種,基本上filter唔會改得好
另外多塊filter可能又會送埋反光,鬼影…..

而家執圖軟件,好似我常用的digital photo professional (DPP),除咗可以改raw格式的白平衡,仲可以作單獨顏色的修改,好似覺得張相太黃,就可以減少少黃色,或者加少少藍色,其實原理和矯色filter一樣

微調白平衡,slider推向B,其實就等於加藍鏡


改單一顏色

作者: imback    時間: 2025-4-14 11:42

回覆 9# tolo2036


    相机都见到类似既简单推色功能
作者: fundive    時間: 2025-4-14 12:09

有无朋友研究过?
imback 發表於 2025-4-12 09:52


多數都係setting問題, 些牙張相出嚟大家研究下
作者: tolo2036    時間: 2025-4-14 21:02

回覆  tolo2036


    相机都见到类似既简单推色功能
imback 發表於 2025-4-14 11:42


屋企個mon色比相機個mon準好多(evf好少少)影jpeg會調教這些設定,影後好難執得好,而且有時會嘥好多時間,影raw,執完一次,唔啱十幾年後都可以再執過,鍾意點玩都得,我影相會專注在影相構圖…唔會嘥時間現場教
作者: 京    時間: 2025-4-14 22:53

WHITE BALANCE
作者: b i T c h | S *    時間: 2025-4-14 23:37

有Natural Night Filter,可減少晚間夜景部份黃光。但常都會在RAW後製局部調整。
作者: cmhd    時間: 2025-4-15 00:39

仲未掉, 以前用呢塊

[attach]2473945[/attach]
作者: manman1998    時間: 2025-4-15 21:20

像#5 果幅上下 篮/黄對比,或者試下篮色或黄色玻璃紙中和一下唔知會點?
作者: Chris5    時間: 2025-4-16 18:29

方向有D 不對, 白平衡係攝影基礎啊, 先搞好白平衡設定正確, 再諗調色問題吧
作者: vacuum.tube    時間: 2025-4-16 18:52

lmback都唔知幾時先會back, 各位回應過嘅師兄覺唔覺得對牛彈琴?
作者: XexeX    時間: 2025-4-17 11:53

可能翻牆畀公安拉咗?
作者: erickleung    時間: 2025-4-19 17:46

市面上有防光害filter是專門針對路燈的黃光色調. 自行改相.逐張執都幾煩
作者: manman1998    時間: 2025-4-19 21:17

按照前面幅相的 黄/篮 對比,還是先試自定K数;推去冷色,可能可減低爆黄而篮色的改變又唔明顯,令照片順眼多些
作者: imback    時間: 2025-4-22 10:44

手上无块防光害滤镜系手
无法测试用之后
同用程式推色
两者比较
用程式推色好大机会失准
你都无法现场即时判断究竟有无偏色
有可能推多左推少左又推左怪色出黎
作者: Chris5    時間: 2025-4-25 23:49

手上无块防光害滤镜系手
无法测试用之后
同用程式推色
两者比较
用程式推色好大机会失准
你都无法现场即时 ...
imback 發表於 2025-4-22 10:44


唔學搞白平衡點推都多舊魚
作者: Chris5    時間: 2025-4-25 23:55

本帖最後由 Chris5 於 2025-4-25 23:56 編輯

iamback 上網search "18%灰卡", 學好基本功先啦, 我答左你 3 次已經係對正常人既極限, 再問就係人既問題
作者: Leachaha    時間: 2025-5-6 07:55

有无朋友研究过?
imback 發表於 2025-4-12 01:52

你係咪用SONY
作者: imback    時間: 2025-5-6 09:29

回覆 25# Leachaha

同索记有关系??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2