Board logo

標題: 想請教SONY A7C2 質量如何? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2025-3-21 18:33     標題: 想請教SONY A7C2 質量如何?

想換部全片幅無反相機玩下, 想請教SONY A7C2 相比C記或N記質量如何? 謝謝!
作者: wingkps2    時間: 2025-3-21 18:41

你去望望鏡頭先。睇數量 睇價錢。睇體積。
部機你唔掉佢落地下。應該ok. 唔話佢evf細。mon差 連拍屎。操控差。係值得買。
作者: sonycliepda    時間: 2025-3-22 11:06

本帖最後由 sonycliepda 於 2025-3-22 11:10 編輯
你去望望鏡頭先。睇數量 睇價錢。睇體積。
部機你唔掉佢落地下。應該ok. 唔話佢evf細。mon差 連拍屎。操控 ...
wingkps2 發表於 2025-3-21 18:41


SONY比我架印象係造功比較差, 容易掉漆/容量花, 如果係原廠鏡頭, 以前係貼貼紙上去, 好易脱落的! 唔知而家啲機造功有無改善到呢? 另外如果係同SONY A7C2同級架NIKON無反機, 邊部CP值比較高呢? 請指教ㄧ下, 謝謝!
作者: wingkps2    時間: 2025-3-22 13:25

回覆 3# sonycliepda


   做工差唔差就真係唔知....因為我用機轉得好快. 冇咩機我會用超過2年..用得最耐係A1.用左3年半.
作者: nelsonlee130    時間: 2025-3-22 13:35

質量(g)(バッテリーとメモリカードを含む)        約514 g
質量(g)(本体のみ)        約429 g


作者: 必思    時間: 2025-3-22 14:42

我最近借咗部元祖A7影喵喵都可以,十幾年啦
作者: wingkps2    時間: 2025-3-22 14:49

回覆 6# 必思


    A7有冇十幾年架.
作者: sonycliepda    時間: 2025-3-22 16:33

回覆  必思


    A7有冇十幾年架.
wingkps2 發表於 2025-3-22 14:49


有! 原來A7 一代係2013年10月推出的!
https://zh.m.wikipedia.org/wiki/%E7%B4%A2%E5%B0%BC%CE%B17
作者: wingkps2    時間: 2025-3-22 18:46

回覆 8# sonycliepda


原來有咁耐....不過我冇用過d機會有咁耐..
作者: calvin83    時間: 2025-3-22 19:02

回復 9 #wingkps2

我仲用緊你好多年前的A7RII。
作者: usei    時間: 2025-3-22 19:37

A7C2 重量壓倒性佔優
作者: wingkps2    時間: 2025-3-22 20:37

回覆 10# calvin83


   好似6.7年嘛.我都唔記得左了
作者: calvin83    時間: 2025-3-22 21:10

回覆  calvin83


   好似6.7年嘛.我都唔記得左了
wingkps2 發表於 2025-3-22 20:37

係, 2017年11月
作者: sonycliepda    時間: 2025-3-24 08:10

本帖最後由 sonycliepda 於 2025-3-24 08:11 編輯
你去望望鏡頭先。睇數量 睇價錢。睇體積。
部機你唔掉佢落地下。應該ok. 唔話佢evf細。mon差 連拍屎。操控 ...
wingkps2 發表於 2025-3-21 18:41


原來我同事買左A7C2一排, 我問佢好唔好用? 佢立刻覆我唔好用, 同埋佢用左無幾耐就壞左卡槽要入廠維修了, 仲唔建議我買添呀, 之後問SONY維修啲人, 佢話都有唔少架人有相同問題的, 所以呢一刻應該唔會唸入手呢部機的, 唔知如果N記 Zf 定 Z6III好用啲呢? 請指教一下, 謝謝!
作者: wingkps2    時間: 2025-3-24 09:11

回覆 14# sonycliepda


我用左大半年。好彩冇乜問題。要復古zf要新d z6iii,兩部我都覺得唔差。我只用過z8 非常好。但太大舊。
作者: calvin83    時間: 2025-3-24 10:59

回復 14 #sonycliepda

要樣買zf,否則z63。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2