Board logo

標題: 部Pentax Kx太耐無玩, 安左電都著唔到機 [打印本頁]

作者: PowerShot    時間: 2024-7-10 19:52     標題: 部Pentax Kx太耐無玩, 安左電都著唔到機

係唔係已經壞左?
作者: manman1998    時間: 2024-7-10 21:23

試下装番電池隔一晚
作者: PowerShot    時間: 2024-7-11 00:08

試下装番電池隔一晚
manman1998 發表於 2024-7-10 21:23



    試試先
作者: tongziv    時間: 2024-7-11 09:51

KX 即係入AA電果部?
接觸片有冇生繡?
作者: kklaw286    時間: 2024-7-11 10:40

KX 即係入AA電果部?
接觸片有冇生繡?
tongziv 發表於 2024-7-11 09:51

菲林機都有部Kx
作者: calvin83    時間: 2024-7-11 11:09

菲林果部係KX,DSLR係K-x。

via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286    時間: 2024-7-11 16:23

菲林果部係KX,DSLR係K-x。  

via HKEPC Reader for Android
calvin83 發表於 2024-7-11 11:09

菲林部靚仔d
作者: manman1998    時間: 2024-7-11 16:44

分享下,十幾年來玩多部DSLR一直都係裝上電池的
,不會除下;從來都正常
外閃都係装着三洋白電没有除下的
作者: PowerShot    時間: 2024-7-12 00:21

KX 即係入AA電果部?
接觸片有冇生繡?
tongziv 發表於 2024-7-11 09:51



    係呀, K-x 先對, 完全唔知菲林機又叫Kx
作者: PowerShot    時間: 2024-7-12 00:21

試下装番電池隔一晚
manman1998 發表於 2024-7-10 21:23



    試左都唔著機, 哎
作者: manman1998    時間: 2024-7-12 08:30

試左都唔著機, 哎
PowerShot 發表於 2024-7-12 00:21


換過部啦,入二手的唔貴
作者: tongziv    時間: 2024-7-12 08:45

係呀, K-x 先對, 完全唔知菲林機又叫Kx
PowerShot 發表於 2024-7-12 00:21


接觸良多...
作者: 京    時間: 2024-7-14 21:06

試下插電叉一晚睇下救唔救得番
作者: n123    時間: 2024-7-15 08:23

可能內置backup 電池瓜了,估計換了便無事
作者: wl    時間: 2024-7-15 15:21

但K-X 都有十幾年...(應該..) 如果仲有鏡, 可以試下玩K-3 MARK III
作者: manman1998    時間: 2024-7-15 23:44

kp 與别不同的復古
作者: PowerShot    時間: 2024-7-17 00:42

試下插電叉一晚睇下救唔救得番
京 發表於 2024-7-14 21:06



    請教如何插電差一晚呢?
作者: kachanhk    時間: 2024-7-17 13:28

K-X係用AA 電,唔知樓主用那一款電,我以前用過K100D ,有些AA電係有機會開唔到機。有無試下用eneloop 果D ?
作者: sands    時間: 2024-7-17 17:31

試下插火牛,不過要另外買
作者: PowerShot    時間: 2024-7-18 00:38

K-X係用AA 電,唔知樓主用那一款電,我以前用過K100D ,有些AA電係有機會開唔到機。有無試下用eneloop 果D  ...
kachanhk 發表於 2024-7-17 13:28



    就係用緊三洋, 新款同舊款白色都有試, 都係無反應
作者: n123    時間: 2024-7-22 08:10

試下唔用叉電,換金霸王試試
作者: fox1114    時間: 2024-7-22 08:59

唔用叉電,直接買排2AA電試吓
作者: 京    時間: 2024-7-28 18:49

本帖最後由 京 於 2024-7-28 18:52 編輯
請教如何插電差一晚呢?
PowerShot 發表於 2024-7-17 00:42



  我唔SURE部相機可唔可以直接插線叉電
如果可以的話 直接叉電睇下可唔可以叉番相機入面粒電
睇番上面回覆KX 原來可以用AA電 試下隊兩粒AA電入去 唔理佢幾日睇下有無反應啦
作者: KinChungE    時間: 2024-7-29 02:09

我唔SURE部相機可唔可以直接插線叉電
如果可以的話 直接叉電睇下可唔可以叉番相機入面粒電
睇番上面回 ...
京 發表於 2024-7-28 18:49


可以答你, 唔可以插線叉電
作者: PowerShot    時間: 2024-8-5 23:52

試左甘耐, 都係無起色, 病人宣佈死亡~
作者: manman1998    時間: 2024-8-6 18:03

試左甘耐, 都係無起色, 病人宣佈死亡~
PowerShot 發表於 2024-8-5 23:52


有心玩入過部二手中高階,襟玩D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2