作者: PowerShot 時間: 2024-7-10 19:52 標題: 部Pentax Kx太耐無玩, 安左電都著唔到機
係唔係已經壞左?
作者: manman1998 時間: 2024-7-10 21:23
試下装番電池隔一晚
作者: PowerShot 時間: 2024-7-11 00:08
試試先
作者: tongziv 時間: 2024-7-11 09:51
KX 即係入AA電果部?
接觸片有冇生繡?
作者: kklaw286 時間: 2024-7-11 10:40
菲林機都有部Kx
作者: calvin83 時間: 2024-7-11 11:09
菲林果部係KX,DSLR係K-x。
via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286 時間: 2024-7-11 16:23
菲林部靚仔d
作者: manman1998 時間: 2024-7-11 16:44
分享下,十幾年來玩多部DSLR一直都係裝上電池的
,不會除下;從來都正常
外閃都係装着三洋白電没有除下的
作者: PowerShot 時間: 2024-7-12 00:21
係呀, K-x 先對, 完全唔知菲林機又叫Kx
作者: PowerShot 時間: 2024-7-12 00:21
試左都唔著機, 哎
作者: manman1998 時間: 2024-7-12 08:30
換過部啦,入二手的唔貴
作者: tongziv 時間: 2024-7-12 08:45
接觸良多...
作者: 京 時間: 2024-7-14 21:06
試下插電叉一晚睇下救唔救得番
作者: n123 時間: 2024-7-15 08:23
可能內置backup 電池瓜了,估計換了便無事
作者: wl 時間: 2024-7-15 15:21
但K-X 都有十幾年...(應該..) 如果仲有鏡, 可以試下玩K-3 MARK III
作者: manman1998 時間: 2024-7-15 23:44
kp 與别不同的復古
作者: PowerShot 時間: 2024-7-17 00:42
請教如何插電差一晚呢?
作者: kachanhk 時間: 2024-7-17 13:28
K-X係用AA 電,唔知樓主用那一款電,我以前用過K100D ,有些AA電係有機會開唔到機。有無試下用eneloop 果D ?
作者: sands 時間: 2024-7-17 17:31
試下插火牛,不過要另外買
作者: PowerShot 時間: 2024-7-18 00:38
就係用緊三洋, 新款同舊款白色都有試, 都係無反應
作者: n123 時間: 2024-7-22 08:10
試下唔用叉電,換金霸王試試
作者: fox1114 時間: 2024-7-22 08:59
唔用叉電,直接買排2AA電試吓
作者: 京 時間: 2024-7-28 18:49
本帖最後由 京 於 2024-7-28 18:52 編輯
我唔SURE部相機可唔可以直接插線叉電
如果可以的話 直接叉電睇下可唔可以叉番相機入面粒電
睇番上面回覆KX 原來可以用AA電 試下隊兩粒AA電入去 唔理佢幾日睇下有無反應啦
作者: KinChungE 時間: 2024-7-29 02:09
可以答你, 唔可以插線叉電
作者: PowerShot 時間: 2024-8-5 23:52
試左甘耐, 都係無起色, 病人宣佈死亡~
作者: manman1998 時間: 2024-8-6 18:03
有心玩入過部二手中高階,襟玩D

