Board logo

標題: 請問鏡頭發霉邊度維修好? [打印本頁]

作者: mokngaihong    時間: 2024-6-24 12:31     標題: 請問鏡頭發霉邊度維修好?

支P 記1848耐無用有一細點霉在鏡尾,請問在那維修好?幾錢?
作者: hon829    時間: 2024-6-26 16:34

本帖最後由 hon829 於 2024-6-26 16:35 編輯

可問問原廠價先

如果唔係貴價鏡, 係唔值得整
如果輕微可以拆散抺鏡片, 但嚴重傷了鍍膜就沒救吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2