作者: mokngaihong 時間: 2024-6-24 12:31 標題: 請問鏡頭發霉邊度維修好?
支P 記1848耐無用有一細點霉在鏡尾,請問在那維修好?幾錢?
作者: hon829 時間: 2024-6-26 16:34
本帖最後由 hon829 於 2024-6-26 16:35 編輯
可問問原廠價先
如果唔係貴價鏡, 係唔值得整
如果輕微可以拆散抺鏡片, 但嚴重傷了鍍膜就沒救吧

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |