作者: 啊甘 時間: 2024-5-5 21:38 標題: 邦女兒買相機 佢想買Olympius E M10 lv
請問邊度買平啲?. 😁
作者: aaoo. 時間: 2024-5-6 01:24
回覆 1# 啊甘
考慮下OM-5
作者: 啊甘 時間: 2024-5-6 07:29
師兄可否分享一下
作者: 京 時間: 2024-5-6 11:48
價錢上PRICE睇就得 基本上都係果個價
如果差唔多我會去星際數碼城買
OM5同10IV差一千左右
個人都係會推薦OM5
一來 新D
二來 OM5機能係上代旗艦級 (縮水版EM1 MARK III)
三黎 個反MON好用好多
作者: Auk 時間: 2024-5-6 12:07
上開星際就順便去埋肥花睇OM5 個價, 之前係年輕論壇見到有人報料話嗰度平, 我就未去睇過.
作者: HighLamb 時間: 2024-5-6 13:26
你係幫個女買,我覺得就先問下佢鍾唔鍾意 OM-5 先?
男同女買電子產品個出發方向係好唔同:
男-比較注重功能
女-外型優先
作者: 必思 時間: 2024-5-6 13:51
買銀色得OM-10
作者: wingkps2 時間: 2024-5-6 14:13
E部
[attach]2422064[/attach]
作者: 必思 時間: 2024-5-6 20:38
回覆 8# wingkps2
Looks very plasticky
作者: kklaw286 時間: 2024-5-6 21:19
買om机留意個保養,只有認可經消商行貨至有保.
em10m4水尾货應該仲有,
作者: wingkps2 時間: 2024-5-6 23:19
回覆 9# 必思
輕D.
作者: 京 時間: 2024-5-7 10:13
5仔唔知
但之前幾次問OM野都比下面貴
作者: Auk 時間: 2024-5-7 12:10
睇返嗰個post, 肥花當時係比較平,反正兩間都係 official dealer, 去開就唔差個幾步路, 去check埋佢
作者: 京 時間: 2024-5-8 15:32
問就多數都會問哂 只係次次都係白行
(之前買OM1 佢開14K比我 下面都係11K左右)
作者: 必思 時間: 2024-5-8 17:57
唔問唔知原來樓下已經叫做平,我買富士嘢覺得佢係貴
作者: HighLamb 時間: 2024-5-8 18:05
好似快會有新入門機出,EM-10 mk 4 會被 "OM-10" 代替。
作者: kklaw286 時間: 2024-5-8 18:09
上年買om1我都有肥花佢開14幾!我笑話格離開122幾渣!佢仲話係有真保用,我話數x城吾係咩?佢冇聲出
作者: Auk 時間: 2024-5-8 19:28
就係平時佢貴開, 都懶得上去望, 突發佢將一兩款艇貨, 清貨平過人先有啲提醒嘅價值嘛
不過呢個價已經係個幾月前嘅事了, 而家唔知會係點
[attach]2422386[/attach]
作者: calvin83 時間: 2024-5-9 11:00
回復 18 #Auk
OM香港係好少人買,囡囡買多數買Fuji/Canon/Sony果D。
via HKEPC Reader for Android
作者: sands 時間: 2024-5-9 11:15
用緊上代,外型同操控都ok 呀 係沒得玩自拍
作者: usei 時間: 2024-5-9 11:45
已改名 OM system
無謂買太舊的機
作者: DiuLee 時間: 2024-5-9 14:13
而家男仔買相機,都要配合囡囡需求而買。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2024-5-9 14:14
而家膠先輕。最煩係用耐左甩色者。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2024-5-9 14:18
E-M10 iv 係爭左少少。
上有 om-5 只貴少少,功能勁好很多。
下有 e-p7 輕便又靚仔好多。
真 olympus fans 又不如買二手 pen f。
via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2 時間: 2024-5-9 14:56
回覆 24# DiuLee
2手4千幾
作者: 京 時間: 2024-5-17 14:39
10仔好處係輕同有evf
作者: lonesheep 時間: 2024-5-17 20:49
我都買左部
好在趕得必起日ma cut單前買到
4千8左右有一機兩鏡套裝
作者: kklaw286 時間: 2024-5-18 12:17
新與舊都冇所謂啦,買得om都吾預好強......夠用就好.
作者: 京 時間: 2024-5-18 21:15
咁又真係抵喎
作者: 京 時間: 2024-5-18 21:22
1仔機能上應該唔會輸比同價位(1皮野左右)嘅機
作者: kklaw286 時間: 2024-5-18 21:39
同價位嚟講1仔1代依家9k幾係抵玩,
2代就13k多!不過玩得om好多覺得佢機身大部,
不過機身吾大少少邊好揸手
作者: lonesheep 時間: 2024-5-18 22:54
啱啱出去用om1影完蟲
想講加完燈成套又重左,無返咁上下大既grip揸手點掂當..
作者: 京 時間: 2024-5-19 00:30
睇影咩同帶咩鏡
我如果街拍帶1240或定焦 penf都幾好拎
但如果用長鏡或者會影夜景就om1穩好多
作者: 京 時間: 2024-5-19 00:32
你ed情況最小要om1個size先得
作者: DiuLee 時間: 2024-5-19 12:15
Om-5 銀貴左,有買就快
via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286 時間: 2024-5-20 16:56
升咗價多謝富士
作者: 我係小魚兒 時間: 2024-5-23 10:31
去星際買/ 豐澤買吧

