作者: fatbunchan 時間: 2024-4-9 10:40 標題: 買鏡定換機?
幾年前買咗部Sony A6300,不過疫情期間唔係成日出街,好似唔係用咗好多次咁...呢排攞返出嚟,可能太耐無用,一開機就叫我set 日期時間,可以裡面粒電都無電喇...仲要望過吓原來當年買嗰支鏡都係評語麻麻哋...想問吓A6300仲值唔值得買支鏡繼續用? 定換過部機?
作者: 666 時間: 2024-4-9 11:14
Why not both?
作者: jeremymak 時間: 2024-4-9 11:39
你又唔影,買黎做乜
作者: kklaw286 時間: 2024-4-9 12:17
突破盲腸
作者: 必思 時間: 2024-4-9 12:28
擺
作者: kklaw286 時間: 2024-4-9 12:31
供奉...

作者: 必思 時間: 2024-4-9 12:31
疫情期間冇工番大把時間影相
作者: 必思 時間: 2024-4-9 12:38
我買嘅機鏡全部都係評語麻麻哋,不過勝在夠平
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-9 12:40
之前買嚟影小朋友,咁疫情日日喺屋企,無乜好影。而家多返d戶外活動,咁咪想影返多d相咁囉
作者: JLO 時間: 2024-4-9 12:45
只是set 返日期/時間?
小弟部 M6ll 差唔多次次開機都要 set,新買時都係咁,反而以前部 100D 好似又唔覺要咁
via HKEPC Reader for Android
作者: kklaw286 時間: 2024-4-9 12:52
6300自己有用過一排帶佢上山下海,
由其玩綑邊影海蝕洞 機細放係防水袋出海
近排比咗細女 開關後佢出外旅行用..
以下6300影嘅,識善用機其實吾太差....
[attach]2418253[/attach]
[attach]2418254[/attach]
[attach]2418255[/attach]
作者: kklaw286 時間: 2024-4-9 13:03
可能係機內電池冇電,可以去原廠換想平去街鋪c父換
作者: harryytm 時間: 2024-4-9 13:25
本帖最後由 harryytm 於 2024-4-9 13:36 編輯
機入面粒時鐘電係充電池
無需要拎去換粒時鐘電池
只要插嚿主電池入去一段時間就會叉得返
作者: jeremymak 時間: 2024-4-9 13:27
回覆 9# fatbunchan
a74, 1635gii, 70-200f4 gii.
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-9 13:32
回覆 11# kklaw286
師兄影得好靚,想問吓用咩鏡?
作者: 必思 時間: 2024-4-9 13:46
小朋友大個咗唔肯俾你影:xd|:
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-9 13:52
都明...趁而家仲要依賴你嗰陣咪可以影多d囉
作者: kklaw286 時間: 2024-4-9 14:25
回覆 15# fatbunchan
支原廠10-18f4
不過部機都舊了!如c兄真想學玩攝影我建議換a7系。
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-9 14:42
回覆 18# kklaw286
收到師兄!
作者: cmhd 時間: 2024-4-9 16:46
a9iii + 600f4
唔用嗰陣借畀禾用, 電子野擺得耐唔用好易壞
作者: DiuLee 時間: 2024-4-9 17:09
以前 dslr 直頭用鈕型電池。m6 ii 個時間 reset 係設計問題,我試過2部有同一問題。
via HKEPC Reader for Android
作者: 京 時間: 2024-4-9 19:12
A6300基本夠用 鏡就睇你自己
出去影番次咪知夠唔夠用 唔夠先買過
當然 錢多想促進經濟繁榮 我支持換機又換鏡
作者: tolo2036 時間: 2024-4-9 23:36
試下「恢復原廠設定」restore factory default
有人都問過相同問題
https://community.usa.canon.com/ ... -mark-ii/m-p/390155
作者: lv123 時間: 2024-4-10 10:46
用返1頭 半月看下自己是否仍中意影相。鏡頭評語可以不理,現在有幾何晒相出來看,仲要8R 咁才看出鏡頭分別。一般4R KIT 鏡無問題除了遠攝同廣角。
作者: spohr 時間: 2024-4-10 13:38
明顯你都冇特別需求,買機買鏡其實都只係屎忽痕
唔係既話攞部機去整就可以
如果係痕既話建議直接攻頂
作者: 必思 時間: 2024-4-10 15:12
當機和鏡已認定為不合格時,勉強用落去冇幸福
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-10 22:01
之前影嗰d相一直覺得唔夠銳利,同埋影細路好似有d走焦咁!唔知換鏡係咪可以解決到?定根本部機做唔到?
作者: fatbunchan 時間: 2024-4-10 22:04
嚟緊夏天應該會出去影多d相,我都係比較鍾意影郊外相。其實疫情前都有影相嘅,疫情無得出街就搞到部機好似封塵咗好耐咁
作者: manman1998 時間: 2024-4-11 00:06
上星際看看,大量2手 FF相機價錢以算無痛
作者: DiuLee 時間: 2024-4-11 08:13
回復 23 #tolo2036
長知識
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2024-4-11 08:16
試下拍街 warm up 下先,看下爭乜再買機 / 換機。
via HKEPC Reader for Android
作者: spohr 時間: 2024-4-11 13:04
變焦鏡係冇咁sharp的,當然唔知有冇走焦啦,但而家應該就好少呢D問題
另外就係你對焦有冇對得中你想要既位,或者係快門太慢
你可以影靜態既野,睇下部機既對焦準唔準,sharp唔sharp先
如果淨係影小朋友先係咁就可能係你技術問題
當然買新機係會送呢D技術既
有錢買A74對焦點都快D,買支好D既zoom鏡,唔好要kit果支,係應該可以解決到呢D問題
睇你自己點諗
作者: wingkps2 時間: 2024-4-11 13:15
等結果
作者: leocoker 時間: 2024-4-12 10:23
問下自己帶住小朋友會唔會再拎機出去影
如果會既建議買A7CII + tamron 28-200mm 玩下先 (想握手感好D 就A74)
再想影sharp D 加支平輕定焦都唔錯
作者: kklaw286 時間: 2024-4-12 12:24
回覆 27# fatbunchan
追焦呢部6300真係麻麻,試過影蝴蝶係追吾到,不過追人像大咗理應好dd
如果想用返佢就可買鏡,近期新出鏡會靚d,不過留意新鏡好多冇防震而6300冇機身防震!!
作者: DiuLee 時間: 2024-4-16 09:30
真係要等佢追,不如二手出左佢2千幾換機算。
via HKEPC Reader for Android
作者: sonycliepda 時間: 2024-4-22 08:12
不同牌子的相機長時間唔放粒電池係相機入面, 內置嗰粒充電池會因為長期無電而干左, 未必叉得返的, 要拎出去比人換內置電池先得架!
作者: DiuLee 時間: 2024-4-22 11:01
Canon M6 ii 係例外,bug 來的。
via HKEPC Reader for Android
作者: leocoker 時間: 2024-4-23 09:16
等結果X 2
作者: 京 時間: 2024-4-24 12:08
由於你無講用咩鏡 我估你係KIT啦
本身KIT LENS就唔會好SHARP 只可以叫OK
換鏡應該可以解決到 但代價係SIZE同重量都會增加

