作者: peterbaby 時間: 2024-1-5 23:10 標題: 四寶係咪賣全新貨
本帖最後由 peterbaby 於 2024-1-5 23:15 編輯
係四寶出左部行貨機
一開始個盒又穿又爛, 已經提出換過盒
比佢耍話已經最靚仔個盒
開箱無封條? 啲膠袋又係岩岩巉巉,好似試左好多手
最後插電試機, 粒電冇電
佢要畀咗錢先可以試機
間野有無古惑, 有冇方法知道係咪全新貨
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-1-5 23:30
你都俾咗錢,當係啦
作者: GIS 時間: 2024-1-5 23:48
惟有飲下 心靈雞湯
講真 樓主買咩機
一句盒盒都係咁 就唔好幫襯 除非 真係無得揀 得佢有
如果係咁 就低你硬食
水貨 盒爛 又唔駛咁擔心 係唔會跌過
一來來貨 盒 貨 分體 好多時都係咁運 番到黎先入盒
可能佢D盒黎既時候壓爛 可以好多機會既
無電果下 ....................... 真係睇下 係咩機既
作者: ahshing 時間: 2024-1-6 03:49
你都係格到最平先搵佢姐
如果唔放心咪晌官網買咯,仲有得extend保用同儲Sonion dollar tim
作者: calvin83 時間: 2024-1-6 08:49
香港有邊間唔使比錢就可以試新機?
作者: vacuum.tube 時間: 2024-1-6 10:18
小弟永遠都話買新行貨機,就算貴小小都一定幫襯大鋪,例如肥花,怕老豆,風閘,永城...或者睇到件貨無開過先畀錢。
就算水貨都見到實物先畀錢,如果間鋪自問無鬼鼠野,畀你睇到件貨先收錢係好合理嘅。
利申...未幫襯過四寶。
作者: 上水首富 時間: 2024-1-6 11:03
我就試過4寶買機買鏡, 感覺簡單幾個字形容啦, 鬼鬼崇崇.
買水貨可能係收番黎新整少少既兩手貨, 買行貨就可能係百記豐澤收番黎既優惠貨, 但package 又好似俾人開過咁, 所以呢D舒買機買鏡你就要有定準備了.
先錢後貨, 店入面咁多公仔佬, 乖乖硬食吧
作者: HighLamb 時間: 2024-1-6 11:38
相機/鏡頭 包裝盒上面,通常會有埋產品的機身/鏡頭 serial number,換盒就係要換埋機。
作者: goshigoo 時間: 2024-1-6 11:41
經驗同你一樣; 嗰時上去買機; 見佢有貨同平啲
佢俾部機我試, 但入面有張豐澤單; 問佢點解; 佢又支吾以對
blacklist咗好耐!!
作者: calvin83 時間: 2024-1-6 12:39
本帖最後由 calvin83 於 2024-1-6 12:56 編輯
回復 9 #goshigoo
有豐澤行貨賣?
via HKEPC Reader for Android
作者: GIS 時間: 2024-1-6 13:56
唔係講笑 你依個描述 好到位
真係幾奇怪 相對你係 各大舖 肥花 百記 風記 基地 天長 果類
佢地都係簡單 直接 有貨有貨 無貨就無貨 拿到貨出黎 直接 SHOW
當然都係先錢後開盒 話時話邊到可以 唔駛俾錢開盒 機境任試 ??
四X 果到 講真 俾人感覺 好似 成日 要諗點 出件貨(意思係佢入面有 A B C 版)
而件貨 總係感覺 好似唔係 一手 咁 可能佢地唔好彩 入D 貨 包裝咁岩又遇到個 新人 唔係 咁識 PACK
PACK 多幾次 PACK 得唔好掛
佢地又真係幾 唔好彩 經常遇到
唔好話又有 水版 行版 仲俾人感覺仲有快TRADE 版
不過都係果句 上得 果到 都係一個字 --- 為左平
好地地 點解 唔去 專門店買
尤其是 本身唔係玩開既 又好擔心件貨 有問題 既
真心 簡單 去專門店買 就唔駛 擔心
其實果個差價 低過去買 心靈雞湯
作者: peterbaby 時間: 2024-1-6 14:29
其實三四寶,三陽係咪同一個老闆?
via HKEPC Reader for Android
作者: yesau 時間: 2024-1-6 14:47
會唔係換機翻包貨?
好多代理將D 退返黎冇壞既貨翻包再平賣俾艇仔散貨
作者: 京 時間: 2024-1-6 14:52
之前喺數碼城買野好似都係試左先比錢
四寶未買過
作者: calvin83 時間: 2024-1-6 16:01
回復 12 #peterbaby
你可以去問下。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: 666 時間: 2024-1-6 17:03
香港又變購物天堂 遺址

作者: ahshing 時間: 2024-1-6 21:16
俾多啲錢買大舖咪冇問題,全世界都係咁
作者: calvin83 時間: 2024-1-6 21:22
回復 17 #ahshing
比上面講到好似以前冇黑店咁。
via HKEPC Reader for Android
作者: HighLamb 時間: 2024-1-6 21:27
80年代尖沙咀勁多影音黑店,傳聞係買相機可以變磚頭。
作者: cmhd 時間: 2024-1-6 21:47
如果上官網reg倒你都冇得投訴啦, 就算有人用過
作者: GIS 時間: 2024-1-7 00:52
其實 水 既 最方便 新淨二手 變一手
行既 只要未REG 就 容易處理 如果唔係D 聖誕 和 周年禮品 點活用
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 13:14
本帖最後由 calvin83 於 2024-1-7 13:17 編輯
老實講,我咁多年去水貨都冇見過有人比二手貨我。當然,我來來去去都係去果兩間有人話係黑店的鋪頭買,個店員都認得我。
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2024-1-7 14:43
其實驚咪去大舖買,有時唔爭好多。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-1-7 16:41
我去大舖買個價同細舗一樣
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nicksir 時間: 2024-1-7 17:36
去旺角四寶買過兩次相機,一行一水,四寶買係貪以前price.com有多半年保養。我肯定係試完相機鏡頭先開單,唔通間野變咗質??
其實呢,去邊度買都好,邊有比晒錢先準試機架……
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 17:44
都係果句, 香港有邊間唔使比錢就可以試新相機?
作者: peterbaby 時間: 2024-1-7 18:47
先比錢試機唔係問題,但係嗰度一黎到個盒爛, 到畀完錢插電池係冇電, 開唔到機
23年款相機唔會咁快自放電
用萬幾蚊都想買件完整嘅全新產品, 可能對你哋係小玩具
如果要喺官網,大舖買先有保證
甘真係證明嗰間舖有古怪了
via HKEPC Reader for Android
作者: DiuLee 時間: 2024-1-7 19:21
本帖最後由 DiuLee 於 2024-1-7 19:22 編輯
講跟機電,咁又唔係喎,我試過五部 amz x-t5,都係冇電㗎喎
via HKEPC Reader for Android
作者: lonesheep 時間: 2024-1-7 19:41
我都剛買左部過萬既機身
初時都貪佢再平揀佢買
好在無買,睇翻人地講有假行貨問題,佢張單唔會受保
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 19:46
某間個盒有封貼的貴價牌子的當月生產的機跟舊電都係都係冇咩電的。。。應該係安全問題。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-1-7 20:11
冇乜電同完全冇電係兩樣嘢
作者: 必思 時間: 2024-1-7 20:15
明天打電話同代理求證下
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 20:16
本帖最後由 calvin83 於 2024-1-7 20:20 編輯
回復 31 #必思
擺舊電腦部機,電池顯示出紅色logo,我當佢沒電ga la。
E加一般都係用舖頭粒電去試機,最後先試下舊跟機電叉唔叉到。
via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2 時間: 2024-1-7 20:27
上次買z8 一d 電力都冇
作者: DiuLee 時間: 2024-1-7 20:29
富士,,?
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 20:48
正常
作者: cmhd 時間: 2024-1-7 21:10
回覆 27# peterbaby
有冇去大舖問過現金價?
佢比大舖平幾多錢?
作者: lonesheep 時間: 2024-1-7 21:19
OM
其他牌子唔知
作者: calvin83 時間: 2024-1-7 21:26
OM一向係咁.
作者: 必思 時間: 2024-1-7 21:49
啲人係唔信大舖做到細舖個價,開口問真係咁難?價唔啱咪走囉
作者: kowloon 時間: 2024-1-7 22:22
好多時大舖有CREDIT CARD優惠已經做到細舖個價, 上次SONY 有生日月優惠,去SHOWROOM買A7R5仲要平過細舖成千銀

作者: t19922006 時間: 2024-1-8 10:32
本帖最後由 t19922006 於 2024-1-8 10:33 編輯
回覆 5# calvin83
3洋+冷門機
上次買R5C水貨, 就係全新盒無開過
開機插鏡試咗正常先俾錢(一次過買R5C + RF 35mm 1.8 + RF 5.2mm Dual fisheye 水貨)
作者: t19922006 時間: 2024-1-8 10:36
回覆 1# peterbaby
試過係度買Zoom H3VR 收音咪, 個外盒好多塵同骯髒
作者: kklaw286 時間: 2024-1-8 13:06
相機嘢近年以去晒肥花買
佢可以慢慢試完機至比錢
佢價錢同細舖差價吾多。
作者: kklaw286 時間: 2024-1-8 13:13
數碼城我只買om機鏡!其他嘢未買過
印像中係先比錢後試機!
作者: jda 時間: 2024-1-8 15:39
俾左錢先准試機唔係好D咩?
如果未俾錢可以試機, 有客人試完無問題但玩野唔要咁部機點? pack返俾下個客試? 係客人都唔想買部人地試過既機喇.
作者: calvin83 時間: 2024-1-8 18:01
回復 42 #t19922006
咁又唔錯。
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2024-1-8 18:02
回復 46 #jda
我都想知比人插完鏡試又唔買的新機會點處理?
via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing 時間: 2024-1-9 04:02
咪就係四寶見
作者: 必思 時間: 2024-1-9 09:16
OB貨平啲好正常
作者: vacuum.tube 時間: 2024-1-9 11:41
本帖最後由 vacuum.tube 於 2024-1-9 11:42 編輯
其實好多年前我上過4保, 因為我想買嘅 Fujifilm X-E3 四圍都無貨,但4保在 派屎.com話有行貨現貨, 咁我咪上去囉...點知上到去佢話得件水貨!!!
完全浪費我時間! 呢間野畀我印象不太正面.
作者: 必思 時間: 2024-1-9 12:49
派屎間間冇貨都係寫有貨架
作者: vacuum.tube 時間: 2024-1-9 13:00
回覆 52# 必思
我係用即時對話功能,間鋪有人直接回應的。
作者: yusp 時間: 2024-1-9 13:05
師兄唔好玩啦
好多牌子嘅電一開盒一滴電都冇啦
Sony Nikon Canon三大牌子新機全部都係一滴電都冇
你去專門店買都係借嚿電俾你試一試
作者: iwantip6 時間: 2024-1-9 13:24
我買過A7R3同2470,無問題
作者: 扑街仔 時間: 2024-1-9 14:57
樓上鋪d 所謂的行貨, 實際是大 dealer 拆出來走水的
雖然有香港warranty card, 但因為張 invoice 不是 authorized distributor, 所以香港代理有權不保
作者: madox003 時間: 2024-1-9 15:25
三寶買過2次鏡, 四寶買過1次 好彩都正正常常, 但三寶問野有心答, 四寶唔采人既
作者: 必思 時間: 2024-1-9 15:39
上次富士回贈佢有跟大舖單
作者: jda 時間: 2024-1-9 16:20
我係四寶買過5樣野, 全部都無問題
自拍神器 行
RF 70-200 2.8 水
RF 100-500 水
RF 100 2.8 macro 水
RF 24-70 2.8 水
佢個即時對話有時係好耐先覆, 我放工出發前都唔覆我就會打電話去, 基本上要問既都問到(不外乎問有無貨同confirm價錢).
作者: calvin83 時間: 2024-1-9 20:07
其實樓主係唔係要比番D證據出來先呢?講到呢度相都冇一張。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2024-1-9 20:28
買咗乜其實都冇講
作者: yusp 時間: 2024-1-9 21:54
睇咗咁多個回覆之後整理一下啦
其實香港買相機邊有封條?
基本上Nikon Canon Sony Olympus(OM) Panasonic fuji 我都未見有 ,包括你喺專門店或者大型連鎖店購買。
好多年前Sony好似有嘅,我記得16~17年個陣時已經開始冇封條啦喎。
至於電池冇電我諗大部份機都係冇電,咁擔心你咪去專門店試一劑,買部新嘅A7Cii 都係冇電。
去過一次永成買鏡頭永遠第一支都係果mount花膠曬之後同佢講話呢支唔得最後死死地氣拎支新嘅出黎,俾完錢先試機好正常,倒翻轉個個試完都唔要咁部機或者啲鏡頭應該點算?
依家去百老匯都俾完錢先試機啦。

作者: calvin83 時間: 2024-1-9 22:02
去過一次永成買鏡頭永遠第一支都係果mount花膠曬之後同佢講話呢支唔得最後死死地氣拎支新嘅出黎,俾完錢先試機好正常,倒翻轉個個試完都唔要咁部機或者啲鏡頭應該點算?
yusp 發表於 2024-1-9 21:54
我第一次去永成買鏡頭佢比支好多塵的我, 我當然係叫佢拿過支來.
作者: Treo650 時間: 2024-1-9 23:04
本帖最後由 Treo650 於 2024-1-9 23:30 編輯
dcfever都試過出古惑,9年前喺dcfever買Fuji XT1, 個肥仔sales 喺櫥窗拎俾我,我都覺得有唔妥,佢好快咁好箱,我喝住佢,叫佢俾我check個袋個seal先,佢話唉呀,已經開咗。我睇吓個袋,好q巢,我話唔會要呢盒。佢死死氣氣入倉拎過部。
作者: Treo650 時間: 2024-1-9 23:06
Fujifilm裝住部機個袋有seal
作者: Treo650 時間: 2024-1-9 23:13
本帖最後由 Treo650 於 2024-1-9 23:31 編輯
我之前想喺永城買Nikon Z8+24-70 2.8, 個價好吸引,40k有找百幾蚊。不過見佢盒24-70 2.8個盒中間條“脷”好多摺痕,一定俾人開過。我叫佢唔洗開喇,我唔買。
我之後去Nikon E Store買,係就係貴5k, 不過一定係全新。
作者: 666 時間: 2024-1-10 00:44
永城超多開過既鏡,十幾前年買EF 85 1.8, 連換8支,支支有塵/毛。
最後買左既 -- 走焦
作者: yusp 時間: 2024-1-10 01:17
xh2 xt5已經冇啦
作者: yesau 時間: 2024-1-10 02:17
雙城一向都係一次羅幾支出黎你試, 由其以前C記D機要夾鏡
作者: zenith 時間: 2024-1-10 08:53
樓主提得出要換過盒, 即係接受唔到嗰盒, 如果已經話最靚仔, 咁就應該走人啦, 做乜要逼住接受?
作者: jda 時間: 2024-1-10 14:06
反而而家香港nikon有喎, 我見D人post出黎既港行ZF個盒有封條既.
作者: yusp 時間: 2024-1-10 16:16
btw 封條貼紙 taobao ¥14 300pcs

作者: goshigoo 時間: 2024-1-10 17:05
我去肥花買鏡好多時都叫佢攞多另一盒黎先得
啲sales總會知邊支鏡差啲(花/dust)
雖然實際用唔多影響;但反正價錢一樣最好都係搵兩支鏡黎比較吓
作者: GIS 時間: 2024-1-15 01:31
安心 有價 其實 真係唔好慳
作者: DiuLee 時間: 2024-1-18 08:22
就係個個都開幾件來比較,就算新貨其實都變左二手
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2024-1-18 09:39
回復 75 #DiuLee
你明白就好。
via HKEPC Reader for Android

