Board logo

標題: 考慮入手Sony A7iv 及 副廠鏡 [打印本頁]

作者: Man615    時間: 2023-5-24 23:43     標題: 考慮入手Sony A7iv 及 副廠鏡

考慮入手Sony A7iv 及 副廠鏡

Sony A7iv 2021年出,週期性上要唔要等A7v出呢?

買唔起GM鏡,副鏡都係Tamron, Sigma, Samyang比較,打算:
Tamron 28-75 2.8 G2
Tamron 70-180 2.8
Samyang 85 1.4ii

大家有否更好建議?
作者: ahshing    時間: 2023-5-25 01:53

a73捱左超過三年,a74應該冇咁快轉款
zoom我覺得可以一支a071 28-200用住先,a063係對焦性能再好啲,但畫質我唔覺會爭十分多,跟住可以入多支sony 1635G/sigma 1628,同埋其他定焦鏡

唔拍重可以入a058 35150,但我覺得除非開工唔係都冇乜必要入呢支

利申,我有齊a036,a046,a056,a063,a058同a071
作者: lin_pc_dIy    時間: 2023-5-27 00:19

我用去日本帶A74,Tamron 28-75 2.8 G2及Sony 16-35G,七八成都用Tamron 少部分用Sony,16-35很考構圖28-75容易很多,所以我都應為先買Tamron 28-75 2.8 G2再按需要買其他鏡頭。
作者: usei    時間: 2023-5-27 12:35

20-70 F4 也可以考慮 , 貴但光學質素高
如果夠用可以少買一支 ultra wide , 但買 ultra wide 情況下就不考慮

遠攝替代方案
用 APSC mode
A063 可以去到 75*1.5= 112
A071 可以去到 100*1.5= 150 F4.5

如果要用 APSC mode 超過 180
才考慮 70-180
作者: ahshing    時間: 2023-5-27 18:27

我買左28-200之後再冇帶過支70-180出街
講真200mm己經有一定程度既景深,就算f5.6都有相當明顯既效果
我會覺得一支28-200加支uwa或者定焦可能更理想
作者: iPAQ    時間: 2023-5-27 23:49

考慮入手Sony A7iv 及 副廠鏡

Sony A7iv 2021年出,週期性上要唔要等A7v出呢?

買唔起GM鏡,副鏡都係Tamr ...
Man615 發表於 2023-5-24 23:43


Tamron 28-75 2.8 G2
Tamron 70-180 2.8
Tamron 17-28

會唔會好啲?

我自己會偏向
Tamron 17-28
Simga 85 1.4 DN
加一支 135 1.8/2 (不過而家都只係有 A-Mount 135)
作者: Man615    時間: 2023-5-28 02:07

以前單反時,我有小三元,實際16-35係無乜用過,我主要影人像多,而24段影人會有變型,所以直接就咁買28起,只係Tamron 28-75 G2 定 Sigma 28-70 好

85 1.4 主要都係影人像時用,以前我有50 同 100,覺得50太短,100太長,而家試下85,但唔知邊支好


Tamron 28-75 2.8 G2
Tamron 70-180 2.8
Tamron 17-28

會唔會好啲?

我自己會偏向
Tamron 17-28
Simga  ...
iPAQ 發表於 2023-5-27 23:49

作者: vacuum.tube    時間: 2023-5-28 10:14

如果睇 MTF chart, 龍仔完勝。
作者: sweetdreamday    時間: 2023-5-28 21:16

等得a7v來都用左部a7iv留底唔少回憶啦
前兩日先由a7c換a7iv...迎接日本今個夏天既煙花大會
作者: Man615    時間: 2023-5-28 21:41

等得a7v來都用左部a7iv留底唔少回憶啦
前兩日先由a7c換a7iv...迎接日本今個夏天既煙花大會 ...
sweetdreamday 發表於 2023-5-28 21:16


今日入左A7iv了
但70-180, 85 都好難有二手
又唔想入全新
作者: sweetdreamday    時間: 2023-5-28 21:48

今日入左A7iv了
但70-180, 85 都好難有二手
又唔想入全新
Man615 發表於 2023-5-28 21:41

用緊20-40 f/2.8
28-75 f2.8 g2
不過自從買左20-40後都係用佢多...
作者: Vincintelligent    時間: 2023-5-28 21:52

回覆 10# Man615
買支 28-200 玩住先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2