作者: rockie577 時間: 2023-5-22 14:10 標題: A7C + A071 拍video 掂唔掂?
定係用返有OSS 既SEL24-105 好D? 想搵個combo ~1kg 拍video 組合, thx
作者: jeremymak 時間: 2023-5-22 14:54
m43 la
作者: rockie577 時間: 2023-5-22 15:34
之前玩過好多部但放晒
M43 好似冇咩新機出? 而家買係咪G100 + 45-175 PZ?
作者: usei 時間: 2023-5-22 15:48
等後面有 AI 對焦的機
A7C2 / A6700
作者: rockie577 時間: 2023-5-22 15:59
咁就再等下先,thx
作者: jeremymak 時間: 2023-5-22 18:41
咁要支持轉會
作者: calvin83 時間: 2023-5-22 21:56
ZV-E1
作者: kennyleunghk 時間: 2023-5-22 23:11
唔拍4K 係OK嘅
拍4K就唔好唸佢, 就算上到A7IV 4K 都係得50格
作者: rockie577 時間: 2023-5-23 09:35
P 記 FZ1000 II 又點睇? 影concert 掂唔掂? 見review 都OK, 但都出左成3年.
我wide shot 用電話影, 買機只因電話影唔到tele
之前用ZVE10 加 18-105 影 tele, jello effect 都幾勁(可能唔識用), 所以賣左
作者: rockie577 時間: 2023-5-23 09:35
貴
作者: vacuum.tube 時間: 2023-5-23 10:07
回覆 9# rockie577
prosumer 機嚟講,Lumix算始祖,曾幾何時我都有部mij 嘅!
基本上ok㗎!
作者: rockie577 時間: 2023-5-23 11:02
本帖最後由 rockie577 於 2023-5-23 11:04 編輯
而家轉左MIC 了
10幾年前都有2部 LUMIX prosumer (DMC-FZ18 etc), 之後有用過GX7, 感覺好過SONY MENU SYSTEM
作者: t19922006 時間: 2023-5-23 14:37
本帖最後由 t19922006 於 2023-5-23 14:38 編輯
R5C Full frame mode 錄4K 25P
尖沙咀試機片
[youtube]EVQ5tT5PdhY[/youtube]
RF 35mm F1.8 STM
作者: rockie577 時間: 2023-5-23 15:49
正但太貴
新果部R8+RF 24-105mm 錄野得唔得?
作者: wingkps2 時間: 2023-5-23 16:04
本帖最後由 wingkps2 於 2023-5-23 09:13 編輯
回覆 14# rockie577
S5II 2060
作者: rockie577 時間: 2023-5-23 16:15
本帖最後由 rockie577 於 2023-5-23 16:16 編輯
都諗過S5, 而家水貨9千唔洗
FF 呢一刻就考慮 S5/ A7C/ R8,
作者: wingkps2 時間: 2023-5-23 17:12
回覆 16# rockie577
S5ii 好好多 s5 對焦唔得。
片由老虎自己拍。雖唔太好。但已好過我。
作者: ahshing 時間: 2023-5-24 01:24
本帖最後由 ahshing 於 2023-5-24 01:27 編輯
a7c加a071拍片肯定夠用
好多人用a73開工,又好多人用a071開工
a7c基本上係a73既畫質但對焦再好少少,我就覺得肯定冇問題
我拍event都係用a046同a071/a063,不過機身就會用a7s3
不過我又想知如果多200g係咪會好大影響? 因為如果而家買就照計買a74比較全能啲
但個人就唔太buy ZVE1
作者: leocoker 時間: 2023-5-24 10:27
係咪一定要用ZOOM LEN?
如果唔係, 我覺得用FX30 + 1-2 枝Samyang 定焦 都夠輕 (24/35/45/75mm)
作者: rockie577 時間: 2023-5-24 11:19
係咪一定要用ZOOM LEN?
如果唔係, 我覺得用FX30 + 1-2 枝Samyang 定焦 都夠輕 (24/35/45/75mm) ...
leocoker 發表於 2023-5-24 10:27
係呀...想要zoom (~200mm) , 唔想換鏡

