Board logo

標題: Sony 代用電 [打印本頁]

作者: fatlun    時間: 2022-11-20 12:13     標題: Sony 代用電

請問Sony NP-BX1 有無邊隻代用電、充電機推介?
作者: 必思    時間: 2022-11-20 13:18

代用電比較易漲,記得唔好留機身入面太耐





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2