Board logo

標題: 點解canon要放棄 ef lens? [打印本頁]

作者: ff2021    時間: 2022-11-2 16:42     標題: 點解canon要放棄 ef lens?

why!!!!!
作者: 必思    時間: 2022-11-2 16:43

唔放棄點賣RF lens?
作者: s84292    時間: 2022-11-2 16:45

why!!!!!
ff2021 發表於 2022-11-2 16:42


重新將EF LENS 改下設計,然後改RF 再賣比你一次
唔係點賺

間間都係咁, 當然佢會同你講以前D接環 鏡後距唔夠 唔適合無反環境等, 影響光學質素等,bababa
作者: ff2021    時間: 2022-11-2 16:47

咁咪趕哂舊客走囉  既然要全新鏡...不如轉埋系統
作者: calvin83    時間: 2022-11-2 18:05

咁咪趕哂舊客走囉  既然要全新鏡...不如轉埋系統
ff2021 發表於 2022-11-2 16:47

舊客繼續用EF即可
作者: tunster    時間: 2022-11-2 20:27

舊機無晒鏡你先會轉新機, 唔係唔明呀?
作者: ahshing    時間: 2022-11-2 23:06

Canon is DEAD
利申:A-mount用家
作者: cmhd    時間: 2022-11-2 23:23

因為鏡頭擺得耐會發毛, 係時候買過支新
作者: tskso    時間: 2022-11-2 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihellohihi    時間: 2022-11-2 23:44

S 記副廠鏡群多, C 記RF 有冇呢!?有, 咪就係EF/EFs 鏡群, 一早經已入屋, so RF 暫無開放副廠研發需要, 換 ...
tskso 發表於 2022-11-2 23:27

本身市佔率高,加埋有官方轉接環已經夠。
加上無反已經係主流,EF的光學投射距離較長配合唔到無反機身,所以RF取代EF無可避免,只係C記衰完全封曬副廠對RF的副廠鏡研發
作者: kachanhk    時間: 2022-11-3 00:30

有新自然會去舊,正常現象,個個牌子都會係咁
EF 又未算一下子無哂,舊客都仲叫可以玩多幾年
作者: calvin83    時間: 2022-11-3 00:36

有新自然會去舊,正常現象,個個牌子都會係咁
EF 又未算一下子無哂,舊客都仲叫可以玩多幾年 ...
kachanhk 發表於 2022-11-3 00:30

加接環玩到壞都得
作者: jeremymak    時間: 2022-11-3 07:24

Canon is DEAD
利申:A-mount用家
ahshing 發表於 2022-11-2 23:06



    咁抵死
作者: tolo2036    時間: 2022-11-3 08:42

why!!!!!
ff2021 發表於 2022-11-2 16:42


官方解答
https://snapshot.canon-asia.com/ ... e-and-how-to-decide
作者: 京    時間: 2022-11-3 10:34

why!!!!!
ff2021 發表於 2022-11-2 16:42

上次轉玩自動對焦舊mount都死左

而且咁多家轉無反舊mount咪又係用唔番

via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl    時間: 2022-11-3 10:48

回覆 15#

其實唔係...EF 同RF 物理上係法蘭距既差異only
用返個轉接環係無痛轉接, 該做到既全部都做到唔存在功能問題
作者: marcochl    時間: 2022-11-3 10:53

回覆 9# tskso

其實奸娘跟本就係打呢個算盤, 而且實際上咁樣轉接仲幫好多舊鏡重生, 特別係果2 個後插CPL / ND 既converter 簡直就係神器, 幾多大鏡唔方便前面加野, 依家比你後插filter 輕鬆使用
作者: wingkps2    時間: 2022-11-3 10:59

時代既巨輪係咁.只可懷念.不能共存.正常不過.好彩我年資常淺.冇乜WHY唔WHY.
作者: 京    時間: 2022-11-3 11:02

回覆  京

其實唔係...EF 同RF 物理上係法蘭距既差異only
用返個轉接環係無痛轉接, 該做到既全部都做到唔 ...
marcochl 發表於 2022-11-3 10:48

E樣Canon都做左丫

via HKEPC Reader for Android
作者: lv123    時間: 2022-11-3 12:25

其實最失敗是停了EOS-M 的産品,一部易入門,又輕便的APS-C 無反。自己斷自己米路。用無反是追求輕便超大光圈不是首要,就算1.4 散景好好了,不用1.2 或0.95 等綽頭野。人家SONY NIKON 不停開藍海。VLOG 機。無論NIKON Z-30 定SONY ZV-1 定ZV-1F 都是向市場回應。輕便易用。ZV-1F 1" 感光件,加20MM 鏡頭真是完全為市場而設。反觀CANON 不曉市場反應咁。G1X 出到III 就無明明可以發展成VLOG 機。但好像迷戀大機咁。
作者: zerog2    時間: 2022-11-3 12:50

回覆 20# lv123

師兄, 我反而覺得這個所謂既藍海未必係好事, 因大家都好似做緊同樣既野, 而前景我又覺得唔太樂觀
CANON應該想開另一個藍海, 成唔成功真係唔知, 但至少有自己既方向.

EOS-M cut係必要的, 因EOS-M可能有先天不足 (至少未必發展到FULL FRAME), 但KEEP住既話又要做兩條LINE, 成本較高
作者: 京    時間: 2022-11-3 15:46

其實最失敗是停了EOS-M 的産品,一部易入門,又輕便的APS-C 無反。自己斷自己米路。用無反是追求輕便超大光 ...
lv123 發表於 2022-11-3 12:25

M仔要cut係必然
宜家rf mount要出應該都出到m仔果個size嘅機 只係出唔出同幾時出jei

via HKEPC Reader for Android
作者: JLO    時間: 2022-11-3 22:01

本帖最後由 JLO 於 2022-11-4 07:25 編輯

其實 N/S/C 現在的出機鏡政策經過專人很多和各方面的考量,正如國家/地方政策一樣,未必是大眾好容易睇到的情況/短期影響

其實 N/S 以往都一大堆不少人覺得超失敗的產品/策略

via HKEPC Reader for Android
作者: kachanhk    時間: 2022-11-3 22:26

其實最失敗是停了EOS-M 的産品,一部易入門,又輕便的APS-C 無反。自己斷自己米路。用無反是追求輕便超大光 ...
lv123 發表於 2022-11-3 12:25

EOSM 做到試水溫之作,到今天 RF 出埋 APSC , 算是功成身退吧
隨現今手機的強大,VLOG 市場都開始被手機搶食,長遠都不看好這種輕便VLOG 相機的市場
作者: JLO    時間: 2022-11-4 07:34

本帖最後由 JLO 於 2022-11-4 08:04 編輯

回復 24 #kachanhk

係呀, 個人覺得 Vlog 無反只是短期產物去暫時溝淡一點點手機市場, 隨著電子科技越來越高, 手機在好多方面都成為主場

其實今時今日的無反, 一大堆補償, 增强, 修正, 自動乜乜乜等等, 有些相機漸漸手機化的感覺

亦因為電子原素比光學越來越大和重要, S記正食正本行而發展得好快

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2022-11-4 09:20

市場反映一切,落後者只會比洪水淹蓋,現有咩相機唔係靠AI智能?咁多相機轉冇反,就係時代轉變囉,重掛住大大舊既機就係勁同專業咩。
作者: lv123    時間: 2022-11-4 10:44

EOSM 做到試水溫之作,到今天 RF 出埋 APSC , 算是功成身退吧
隨現今手機的強大,VLOG 市場都開始被手機搶 ...
kachanhk 發表於 2022-11-3 22:26


EOS M50 II 要停産了,EOS-M 正式終結。將來出RF-S(又是這樣) 分別FF 同APS-C 格式。
作者: calvin83    時間: 2022-11-4 10:59

回復 27 #lv123

RF-S唔係以經出左咩?

via HKEPC Reader for Android
作者: tskso    時間: 2022-11-4 16:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2022-11-4 18:21

果時Canon 便攝同半專業機份額好大,後來比手機搶佔先推出 APSC半專業同 EOSM應對
作者: harryytm    時間: 2022-11-11 00:15

本帖最後由 harryytm 於 2022-11-11 00:37 編輯
加接環玩到壞都得
calvin83 發表於 2022-11-3 00:36

EF 鏡用喺有 control ring 嘅 RF 接環
可以變相令支 EF 鏡有埋 RF 嘅新操控
用緊呢個接環極為好用
我 set 咗個 ring 半按改光圈
作者: kachanhk    時間: 2022-11-11 03:11

EF 鏡用喺有 control ring 嘅 RF 接環
可以變相令支 EF 鏡有埋 RF 嘅新操控
用緊呢個接環極為好用
我 set  ...
harryytm 發表於 2022-11-11 00:15

仲有咩可以 control ? 改光圈用機身個輪有咩分別的?
作者: harryytm    時間: 2022-11-11 04:02

本帖最後由 harryytm 於 2022-11-11 04:10 編輯
仲有咩可以 control ? 改光圈用機身個輪有咩分別的?
kachanhk 發表於 2022-11-11 03:11

我部 R6 嘅 M Mode
快門掣後面個 Dial - 快門
機頂 Dial - ISO
鏡身 Control Ring - 光圈
機背 Dial - 曝光補償 (Tv / Av / Fv / P Mode)

個操控調校到同機械機幾乎一樣
作者: 京    時間: 2022-11-11 09:15

我部 R6 嘅 M Mode
快門掣後面個 Dial - 快門
機頂 Dial - ISO
鏡身 Control Ring - 光圈
機背 Dial - 曝 ...
harryytm 發表於 2022-11-11 04:02

其他機鏡set唔到?
唔明ef鏡有咩特別

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2022-11-11 09:28

其他機鏡set唔到?
唔明ef鏡有咩特別

via HKEPC Reader for Android
京 發表於 2022-11-11 09:15



    其他品牌最大副廠供應商
作者: lv123    時間: 2022-11-11 12:06

最大問題當SONY 用接環可用EF 鏡頭同時有自動對焦、NIKON Z 又成萬能插時,總覺得CANON 以無乜優勢同吸引力。當NIKON ZFC 出埋黑色機身時,完全捉到消費者心理,但CANON同消費者 就越走越遠。
作者: calvin83    時間: 2022-11-11 12:14

最大問題當SONY 用接環可用EF 鏡頭同時有自動對焦、NIKON Z 又成萬能插時,總覺得CANON 以無乜優勢同吸引力 ...
lv123 發表於 2022-11-11 12:06

CANON主力做鐵粉生意
作者: JLO    時間: 2022-11-11 12:51

本帖最後由 JLO 於 2022-11-11 13:18 編輯

回復 36 #lv123

其實又不太介意有冇萬能插
這暫時亦不是選用的考慮之內
至於 ZFC 亦不太喜歡

我之前上過S Shop 試過好多次, 由 A試到E, 可以話我偏見/不習慣/未試真, 總是覺得雖然佢和多年前比真的的確已改善了很多, 但由快門到操控的感覺都未太滿意

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2022-11-11 13:16

其實都是個包袱。
我冇,所以接受。
只介意袋口有冇錢。
作者: JLO    時間: 2022-11-11 13:20

回復 39 #wingkps2

對呀,袋口多少錢最重要

via HKEPC Reader for Android
作者: harryytm    時間: 2022-11-12 01:45

本帖最後由 harryytm 於 2022-11-12 02:48 編輯
其他機鏡set唔到?
唔明ef鏡有咩特別

via HKEPC Reader for Android
京 發表於 2022-11-11 09:15

EF 鏡冇咩特別
只係我手頭上用開有幾支 EF 鏡
有時想影菲林就將啲 EF 鏡裝落 EOS 菲林機身

轉咗 R6 之後用個有操控環嘅 RF 接環
就用返曬啲 EF 鏡
同時幫支鏡加埋個操控環
用個環去改光圈真係好方便
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 03:28

本帖最後由 kachanhk 於 2022-11-12 03:36 編輯
我部 R6 嘅 M Mode
快門掣後面個 Dial - 快門
機頂 Dial - ISO
鏡身 Control Ring - 光圈
機背 Dial - 曝 ...
harryytm 發表於 2022-11-11 04:02

哦,原來咁樣。我機背 dial 做 光圈,無用開機械機,都係唔慣用鏡身/adaptor 做 control.
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 03:30

回復 lv123

其實又不太介意有冇萬能插
這暫時亦不是選用的考慮之內
至於 ZFC 亦不太喜歡

我之前上過S Sho ...
JLO 發表於 2022-11-11 12:51

對師兄感受都很明白,操控感就係好個人習慣
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 03:35

EF 鏡冇咩特別
只係我手頭上用開有幾支 EF 鏡
有時想影菲林就將啲 EF 鏡裝落 EOS 菲林機身

轉咗 R6 之後 ...
harryytm 發表於 2022-11-12 01:45

EF 有個別係出得好或性價比較高,用開都會照用落RF body
作者: JLO    時間: 2022-11-12 09:35

本帖最後由 JLO 於 2022-11-12 09:39 編輯

回復 44 #kachanhk

絕對認同,暫時覺得 EF鏡上R機與RF鏡冇太大分別,畫質冇乜分別 (主要以自己手上的計),只是理論上防震級冇咁高和長,加埋有轉環/慮鏡 adaptor,真係覺得比其他廠優勝很多

加上現時大部份 RF鏡都係外變焦設計,雖然細支左,但個人較喜歡內變焦

via HKEPC Reader for Android
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 18:26

回復 kachanhk

絕對認同,暫時覺得 EF鏡上R機與RF鏡冇太大分別,畫質冇乜分別 (主要以自己手上的計),只是 ...
JLO 發表於 2022-11-12 09:35

暫時我 RF 只入了非 L 的 35/50/85 這幾枝CP 值較高的鏡。外變焦我又唔覺有問題,無乜所謂。
作者: manman1998    時間: 2022-11-12 21:19

EF 鏡冇咩特別
只係我手頭上用開有幾支 EF 鏡
有時想影菲林就將啲 EF 鏡裝落 EOS 菲林機身

轉咗 R6 之後 ...
harryytm 發表於 2022-11-12 01:45


我都仲係中古EF鏡同手動鏡,數碼菲林通吃
作者: 京    時間: 2022-11-12 21:26

最大問題當SONY 用接環可用EF 鏡頭同時有自動對焦、NIKON Z 又成萬能插時,總覺得CANON 以無乜優勢同吸引力 ...
lv123 發表於 2022-11-11 12:06


銀色唔係CLASSIC D正D咩?
(外貌協會)
作者: manman1998    時間: 2022-11-12 21:36

本帖最後由 manman1998 於 2022-11-12 21:38 編輯

我睇D咩 日經數碼相機2021出貨量Canon 佔47%;近半咁
仲有增長,唔似就摺喎
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 22:11

我睇D咩 日經數碼相機2021出貨量Canon 佔47%;近半咁
仲有增長,唔似就摺喎
manman1998 發表於 2022-11-12 21:36

出貨好似唔代表賣出?Canon 唔似咁快摺掛,最多輸 S/N/F 排第四頂住先。
反而 L mount 唔知仲玩唔玩,Pana 同 Sigma 都無乜起色
作者: manman1998    時間: 2022-11-12 22:42

本帖最後由 manman1998 於 2022-11-12 22:44 編輯

不可轉載,搜Canon 市佔率就揾到

唔知真定假
作者: calvin83    時間: 2022-11-12 22:44

出貨好似唔代表賣出?Canon 唔似咁快摺掛,最多輸 S/N/F 排第四頂住先。
反而 L mount 唔知仲玩唔玩,Pana ...
kachanhk 發表於 2022-11-12 22:11

L mount少眾玩意
作者: kachanhk    時間: 2022-11-12 23:40

不可轉載,搜Canon 市佔率就揾到

唔知真定假
manman1998 發表於 2022-11-12 22:42

不過 2022 市佔可能沒有咁好,我相信 canon 會下跌
作者: calvin83    時間: 2022-11-12 23:56

不過 2022 市佔可能沒有咁好,我相信 canon 會下跌
kachanhk 發表於 2022-11-12 23:40

冇EOS-M一定跌
作者: manman1998    時間: 2022-11-12 23:57

普羅大衆吟錢買多數考慮 相靚廣範流通;可靠性掛
作者: manman1998    時間: 2022-11-13 00:01

冇EOS-M一定跌
calvin83 發表於 2022-11-12 23:56


EOSM當年比人笑柄
無反榜排第尾,不過係1部機就佔1x%份额
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 00:08

EOSM當年比人笑柄
無反榜排第尾,不過係1部機就佔1x%份额
manman1998 發表於 2022-11-13 00:01

一向最好賣都係平機
作者: kachanhk    時間: 2022-11-13 00:45

普羅大衆吟錢買多數考慮 相靚廣範流通;可靠性掛
manman1998 發表於 2022-11-12 23:57

都係其中的因素
作者: kachanhk    時間: 2022-11-13 00:47

EOSM當年比人笑柄
無反榜排第尾,不過係1部機就佔1x%份额
manman1998 發表於 2022-11-13 00:01

果時都未成氣候 ... 當時無反第一仲係 m43
作者: 京    時間: 2022-11-13 01:00

出貨好似唔代表賣出?Canon 唔似咁快摺掛,最多輸 S/N/F 排第四頂住先。
反而 L mount 唔知仲玩唔玩,Pana ...
kachanhk 發表於 2022-11-12 22:11

L mount主要係Leica jei

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 01:05

L mount主要係Leica jei

via HKEPC Reader for Android
京 發表於 2022-11-13 01:00

Leica SL機多人買,SL鏡反而少D,一般平玩S/P鏡好過。
作者: 野野夜孩子    時間: 2022-11-13 01:55

canon係咪唔打算再出5d系列,冇新機出等手上一堆ef鏡既人自然淘汰?
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 02:02

canon係咪唔打算再出5d系列,冇新機出等手上一堆ef鏡既人自然淘汰?
野野夜孩子 發表於 2022-11-13 01:55

DSLR no more, R5/6加接環
作者: kachanhk    時間: 2022-11-13 02:16

canon係咪唔打算再出5d系列,冇新機出等手上一堆ef鏡既人自然淘汰?
野野夜孩子 發表於 2022-11-13 01:55

再出 5D 系都機會很少了,之後出 都應該會 R5 系
作者: manman1998    時間: 2022-11-13 02:39

其實現今的無反並唔係咩革命性進化,不像自動對焦面世及菲林轉數碼般推動到一個高峰... 似乎要有另一次革命性演進先可以將現有換鏡機取代
作者: kachanhk    時間: 2022-11-13 03:38

其實現今的無反並唔係咩革命性進化,不像自動對焦面世及菲林轉數碼般推動到一個高峰... 似乎要有另一次革命 ...
manman1998 發表於 2022-11-13 02:39

反而手機拍攝仲進化更快。
作者: kachanhk    時間: 2022-11-13 03:40

L mount主要係Leica jei

via HKEPC Reader for Android
京 發表於 2022-11-13 01:00

都要拍埋 Pana Sigma 出鏡先得
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 09:04

Leica SL機多人買,SL鏡反而少D,一般平玩S/P鏡好過。
calvin83 發表於 2022-11-13 01:05



    SL APO
作者: 我係小魚兒    時間: 2022-11-13 09:21

其實現今的無反並唔係咩革命性進化,不像自動對焦面世及菲林轉數碼般推動到一個高峰... 似乎要有另一次革命 ...
manman1998 發表於 2022-11-13 02:39


唔係有m43開始, 再推返上FF
其實都算係進化嚟, 全部換晒EVF, 理論係可以縮小機身同鏡頭....
但啲機為咗防震都整返大部...
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 09:22

回復 68 #jeremymak

我真係唔多見人用,可能你會多D。

via HKEPC Reader for Android
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 09:31

回復 jeremymak

我真係唔多見人用,可能你會多D。  

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2022-11-13 09:22


唔係, 我嘅意思係
    sl apo好似畀人ignore左喎, 明明好抵買
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 09:32

其實現今的無反並唔係咩革命性進化,不像自動對焦面世及菲林轉數碼般推動到一個高峰... 似乎要有另一次革命 ...
manman1998 發表於 2022-11-13 02:39



    AI
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 09:36

回復 71 #jeremymak

可能比較少人好似你咁覺得抵買。

via HKEPC Reader for Android
作者: aichun    時間: 2022-11-13 11:05

回復 jeremymak

可能比較少人好似你咁覺得抵買。  

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2022-11-13 09:36



    每人價值觀唔同
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 11:09

回復 jeremymak

可能比較少人好似你咁覺得抵買。  

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2022-11-13 09:36



    搞笑
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 12:31

回復 75 #jeremymak

要買買一套28/50/90都唔錯的,唔使大光就一支24-90/24-105搞定。

via HKEPC Reader for Android
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 13:31

回復 jeremymak

要買買一套28/50/90都唔錯的,唔使大光就一支24-90/24-105搞定。

via HKEPC Reader for A ...
calvin83 發表於 2022-11-13 12:31


謝介紹
    我唸住試下35,50先, 好似出名奶既焦

不過都係等sigma x3出
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 13:37

回復 77 #jeremymak

死馬要等緣分到先有, 就算有嘅都係低ISO先用得。

via HKEPC Reader for Android
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 14:24

回復 jeremymak

死馬要等緣分到先有, 就算有嘅都係低ISO先用得。

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2022-11-13 13:37


100% agree
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 14:25

我 成日幻想Leica apo 冇色差,搭上 sigma x3. 會唔5會超立體?
作者: jeremymak    時間: 2022-11-13 14:25

對野標出黎咁
作者: calvin83    時間: 2022-11-13 19:54

本帖最後由 calvin83 於 2022-11-13 20:28 編輯

回復 80 #jeremymak

死馬嘅我都唔覺有咩色差,你可以去試下65/2.0。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2