Board logo

標題: A7 iv 同 A7 Riv 價錢好接近 [打印本頁]

作者: usei    時間: 2022-4-25 12:12     標題: A7 iv 同 A7 Riv 價錢好接近

iv 無贈品
Riv 有贈品

會不會是就快出 Rv
iv 的新功能又好實用

PS 炮台
作者: wingkps2    時間: 2022-4-25 12:34

IV 有咩贈品?
作者: usei    時間: 2022-4-25 12:57

回覆 2# wingkps2

iv 無

Riv 贈品卡同電
作者: jeremymak    時間: 2022-4-25 13:01

我都等緊a7r5
作者: jeremymak    時間: 2022-4-25 13:02

希望a7R5出,啱係真10張
作者: wingkps2    時間: 2022-4-25 13:13

回覆 3# usei


    哦 以為 IV 有贈品
作者: ahshing    時間: 2022-4-25 13:54

直接a74 la
而家成日都話chip shortage,今年公佈7r5就變下年先買到架喇
作者: usei    時間: 2022-4-25 14:02

回覆 7# ahshing

iv 應該得好少貨
所以無贈品
買相機的人不是咁多 , 未至於會去到炒價

邊影邊傳個 app 有未 ?
作者: calvin83    時間: 2022-4-25 17:53

回復 6 #wingkps2

你有興趣?

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2022-4-25 17:55

回復 7 #ahshing

我相信r5 sensor用返r4。

via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing    時間: 2022-4-25 20:56

本帖最後由 ahshing 於 2022-4-25 20:58 編輯
回覆  ahshing

iv 應該得好少貨
所以無贈品
買相機的人不是咁多 , 未至於會去到炒價

邊影邊傳個 app 有 ...
usei 發表於 2022-4-25 14:02


a74應該要買既都買哂喇,唔會好似龍仔35150咁排左半年都攞唔到
唔送野我諗因為佢仲係大熱款掛
至於邊影邊傳其實imaging edge一直都做到,加上而家a7s3/a74/a1之類既新機都係行新既5.8g wifi,圖傳流暢好多過相都快左好多。拍片既話可以用monitor+ app,又係可以影既同時晌電話有一個copy,仲可以即時睇waveform/false color/lut preview之類,好方便
作者: tskso    時間: 2022-4-26 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hsso    時間: 2022-4-27 14:13

最近見A74官網有現貨,官網會員價都減左三百,出面報價都比官價平幾百
暫時應該唔缺貨

呢期最缺貨應該係A7C

當時A7R4一出個價係$28490,7R5一出個價都唔會平得去邊

7R4 2019年7月出,都出左近三年,夠期更新
作者: usei    時間: 2022-4-27 14:26

最近見A74官網有現貨,官網會員價都減左三百,出面報價都比官價平幾百
暫時應該唔缺貨

呢期最缺貨應該係A7C
...
hsso 發表於 2022-4-27 14:13


4 加價
R5 有機會都加價
作者: usei    時間: 2022-4-30 08:29

4 細鋪有 保護貼,清潔套裝 之類送
少數送 SD card / 讀卡機
作者: usei    時間: 2022-5-4 15:23

台幣差不多縮到 1:4
A7 iv 台幣價好平
作者: ja6901    時間: 2022-5-7 12:40

Sony 依家真係好難揀買邊部
得a74(暫時)有focus map, focus breathing compensation 同埋 影相/拍片轉盤
連a1都未有

等r系新機又唔知幾時出
作者: ahshing    時間: 2022-5-7 15:40

Sony 依家真係好難揀買邊部
得a74(暫時)有focus map, focus breathing compensation 同埋 影相/拍片轉盤
...
ja6901 發表於 2022-5-7 12:40


拍片 = a7s3
影相 = a74
高像素 = a7r4
高像素+8k+sport/打雀+好有錢 = a1
作者: wingkps2    時間: 2022-5-8 09:22

本帖最後由 wingkps2 於 2022-5-8 02:04 編輯

回覆 18# ahshing


其實用A1...係技術不足.要用器材黎彌補呀.
作者: calvin83    時間: 2022-5-8 12:25

回覆  ahshing


其實用A1...係技術不足.要用器材黎彌補呀.
wingkps2 發表於 2022-5-8 09:22

買器材有技術送, 抵!
作者: usei    時間: 2022-5-8 13:00

回覆 20# calvin83

Eye AF 真是幫助好大
作者: ahshing    時間: 2022-5-8 16:12

回覆  ahshing


其實用A1...係技術不足.要用器材黎彌補呀.
wingkps2 發表於 2022-5-8 09:22


都唔一定,國外有位打雀大師Alex Phan都係用開a1打雀,最近見佢入左Z9+800pf,但係都冇放棄a1
另外啱啱睇左個台灣影劇照同sport既人對a1評價都幾得意,陰暗環境下吊打canon,但影sport有時反應太快俾其他野呃左
作者: wingkps2    時間: 2022-5-9 09:34

回覆 22# ahshing


其實睇字面.Z9都同級.但用左A1咁耐.真係搵唔到咩可以投訴.
   要投訴既都係個MON同埋ISO唔算話好好.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2