作者: 有無相生 時間: 2022-2-2 01:08 標題: 如果新手想買數碼相機有咩推介
本帖最後由 有無相生 於 2022-2-2 01:10 編輯
價錢$3000-5000以內 唔該晒各位的解答及意見,謝謝°
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2022-2-2 01:29
這個預算買部好少少嘅手機影相比較好
作者: calvin83 時間: 2022-2-2 03:01
睇下身邊有冇換機平收套無反玩下先.
作者: evil666 時間: 2022-2-2 07:15
Olympus em10 iii kits
~3500
作者: HAKAIDER 時間: 2022-2-2 11:18
依個價位.................
基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇
而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少少
作者: jeremymak 時間: 2022-2-2 13:40
依個價位.................
基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇
而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18
有咩機鏡建議?
作者: aichun 時間: 2022-2-2 14:43
經驗話俾我知,喺度問嘢通常唔會有答案
作者: calvin83 時間: 2022-2-2 15:03
答案要自己搵
作者: 必思 時間: 2022-2-2 15:26
我就係咁收套機返黎學影相
https://www.hkepc.com/forum/view ... ight=GX1&page=1
作者: harryytm 時間: 2022-2-2 15:26
EOS 200D + EF-S 24mm f/2.8
作者: 有無相生 時間: 2022-2-2 15:34
依個價位.................
基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇
而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18 AM
參考下~
via HKEPC Reader for Android
作者: 有無相生 時間: 2022-2-2 15:34
有冇試過執到好嘢玩?性價比嘅嘢玩?
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2022-2-2 16:15
你新年有新機啦.
作者: 必思 時間: 2022-2-2 16:32
相機係工具,用得越多性價比越高
作者: 必思 時間: 2022-2-2 16:55
只係提升解像度由1600萬到2000萬,操控好少少
作者: 最憎改名 時間: 2022-2-2 20:33
呢幾年大唔大進步?
有部sony a55 發左毛
5千二手可唔可以揾到d 好野
作者: ahshing 時間: 2022-2-2 21:26
本來zve10都ok,不過而家好似缺哂貨
如果二手呢個價位應該可以入a6100或者a7II
作者: 有無相生 時間: 2022-2-2 22:37
依個價位.................
基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇
而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18 AM
有咩介紹、不過如果係行貨果d好似安全d
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2022-2-3 01:34
a7II 不了, 最少都RII啦.
作者: ahshing 時間: 2022-2-3 22:21
5000蚊連鏡,sure得?
作者: usei 時間: 2022-2-3 22:52
回覆 20# ahshing
近期多人升級 A7IV
應該有人放機
現在放出來的 2 代機 , 應該用了多年
2 代機好似停產
如果 3 代機減價 , 2 代機 2 手價會落
作者: 最憎改名 時間: 2022-2-4 10:57
睇過下淨機身都冇可能啦
作者: 必思 時間: 2022-2-4 12:10
要追求FF連鏡伍仟樓下仲有菜食二手有RX1
作者: calvin83 時間: 2022-2-4 12:42
唔得就唔好買
A7II真係唔值得買, sensor好唔得, 對焦又有限公司.
作者: calvin83 時間: 2022-2-4 12:43
E部反而可以, sensor雖然係用A7一樣, 但係支鏡補足番.
作者: aichun 時間: 2022-2-4 12:49
我淨係知道阿sir話a1所向無敵
作者: jeremymak 時間: 2022-2-4 12:51
阿sir自己本身所向無敵
作者: 必思 時間: 2022-2-4 15:11
所以A72不是不可以,唔好誤導人。
作者: calvin83 時間: 2022-2-4 15:19
回復 28 #必思
可以同好仲有段距離。
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2022-2-4 15:51
預算有限當然有所限制
作者: calvin83 時間: 2022-2-4 16:26
富士APSC你有冇推薦?
作者: lui3271709 時間: 2022-2-4 16:59
雖然咁講有d 迷信,就我自己黎講,大機,細機甚至手機,攞上手最有心機影都係大機,所以我推大機多,入門單反配kit 鏡其實都可以影到好出色既相。
再講就新款舊款其實都唔會差距好大,因為入門階段影響唔大。
平平地買部入門單反玩下,邊間公司既機其實都無所謂,去到鋪頭攞上手玩下試下就知邊款適合自己。
作者: 必思 時間: 2022-2-4 19:36
任何品牌機鏡只要合預算有手動模式可用,一般影相根本不是問題,唔一定要買富士,五仟蚊夠我買幾套機鏡慢慢影
作者: ahshing 時間: 2022-2-5 23:03
何不吃肉糜
作者: ahshing 時間: 2022-2-5 23:07
本帖最後由 ahshing 於 2022-2-5 23:12 編輯
啱啱先見到有人放幾乎全新a7000(1985年,a-mount果部)
其實a6呢條line都吹左咁多年,到a73出既時候仲有人吹話會出a6,結果2020年底先出到a7c
而晌a73推出左,又未有a7c果段時間,a7ii既全新機就係做緊所謂a6果個位
直到上年12月底,a7ii先至停產,通常d機停產大概兩三年都仲會有parts整,我上年先修理完部a7s一代
作者: calvin83 時間: 2022-2-6 00:30
個人意見, A7/A7II/A7RII(仲用緊)都用過.
作者: wingkps2 時間: 2022-2-6 09:41
其實不直唔多。又想唔錯質素。m4/3其實抵玩又方便。我有FF 機。但阿女同隻虎。我都安排佢地用m4/3.輕便鏡平。
作者: jeremymak 時間: 2022-2-6 09:46
其實有咩機鏡介紹
作者: jeremymak 時間: 2022-2-6 09:47
自己用貴野
作者: 必思 時間: 2022-2-6 10:01
[attach]2305670[/attach]
千零蚊罪大APSC kit set已經可接受
作者: wingkps2 時間: 2022-2-6 10:01
回覆 39# jeremymak
佢地要輕便.鏡又唔貴.最緊要質素唔差,佢地不知幾鐘意
作者: 必思 時間: 2022-2-6 10:06
[attach]2305671[/attach]
二手幾舊水既相機當然更抵用
作者: wingkps2 時間: 2022-2-6 10:33
剩係支14140.咁既價,咁既焦段質素.已好抵玩.

作者: 有無相生 時間: 2022-2-8 01:12
影得吾錯喎~
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2022-2-8 11:53
謝賞圖
作者: kwanlok 時間: 2022-2-17 04:07
一手唸唔到,可能生產線問題,最近兩年相機新貨好似唔係好好價。唔介意二手就睇下有無朋友可以幫下眼 check 機,或者上網係咁易睇下點睇二手。
個人推薦新手入 M43, 兩個方案
A) Olympus EM10 II 或者 III代 + 14-150mm
原因係:
1. 夠輕,新手未必慣帶相機出街。最好既相機永遠係手邊既相機
2. 推薦新手用天涯鏡,熟悉各個焦段。M43 天涯鏡質素係好好,CP值一流
3. 呢套二手應該3-4k,玩一陣,多d 用唔同焦段,了解下自己鍾意咩焦段,唔好聽人講,每個人品味唔同。
4. 然後就加一支自己鍾意定焦仔玩,M43 果堆 1.7 1.8 定焦好平
方案 B:定焦路線
Body: Olympus EM10 II or III 代,Panasonic GX85 or GX9
Lenses: Olympus 17/1.8 or Panasonic 20/1.7 + Olympus 45/1.8 + panasonic 35-100/4-5.6
Wide angle 留比電話相機

