Board logo

標題: 如果新手想買數碼相機有咩推介 [打印本頁]

作者: 有無相生    時間: 2022-2-2 01:08     標題: 如果新手想買數碼相機有咩推介

本帖最後由 有無相生 於 2022-2-2 01:10 編輯

價錢$3000-5000以內 唔該晒各位的解答及意見,謝謝°   

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2022-2-2 01:29

這個預算買部好少少嘅手機影相比較好
作者: calvin83    時間: 2022-2-2 03:01

睇下身邊有冇換機平收套無反玩下先.
作者: evil666    時間: 2022-2-2 07:15

Olympus em10 iii kits
~3500
作者: HAKAIDER    時間: 2022-2-2 11:18

依個價位.................

基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇

而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少少
作者: jeremymak    時間: 2022-2-2 13:40

依個價位.................

基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇

而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18


有咩機鏡建議?
作者: aichun    時間: 2022-2-2 14:43

經驗話俾我知,喺度問嘢通常唔會有答案
作者: calvin83    時間: 2022-2-2 15:03

經驗話俾我知,喺度問嘢通常唔會有答案
aichun 發表於 2022-2-2 14:43


答案要自己搵
作者: 必思    時間: 2022-2-2 15:26

睇下身邊有冇換機平收套無反玩下先.
calvin83 發表於 2022-2-2 03:01



我就係咁收套機返黎學影相

https://www.hkepc.com/forum/view ... ight=GX1&page=1
作者: harryytm    時間: 2022-2-2 15:26

EOS 200D + EF-S 24mm f/2.8
作者: 有無相生    時間: 2022-2-2 15:34

依個價位.................

基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇

而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18 AM

參考下~

via HKEPC Reader for Android
作者: 有無相生    時間: 2022-2-2 15:34

我就係咁收套機返黎學影相
必思 發表於 2022-2-2 03:26 PM

有冇試過執到好嘢玩?性價比嘅嘢玩?

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2022-2-2 16:15

我就係咁收套機返黎學影相
必思 發表於 2022-2-2 15:26

你新年有新機啦.
作者: 必思    時間: 2022-2-2 16:32

有冇試過執到好嘢玩?性價比嘅嘢玩?

via HKEPC Reader for Android
有無相生 發表於 2022-2-2 15:34



    相機係工具,用得越多性價比越高
作者: 必思    時間: 2022-2-2 16:55

你新年有新機啦.
calvin83 發表於 2022-2-2 16:15



    只係提升解像度由1600萬到2000萬,操控好少少
作者: 最憎改名    時間: 2022-2-2 20:33

呢幾年大唔大進步?
有部sony a55 發左毛
5千二手可唔可以揾到d 好野
作者: ahshing    時間: 2022-2-2 21:26

呢幾年大唔大進步?
有部sony a55 發左毛
5千二手可唔可以揾到d 好野
最憎改名 發表於 2022-2-2 20:33


本來zve10都ok,不過而家好似缺哂貨
如果二手呢個價位應該可以入a6100或者a7II
作者: 有無相生    時間: 2022-2-2 22:37

依個價位.................

基本上只有M43 / Aps-C 中階機可選擇

而Aps-C 鏡頭普遍又會比M43 大支同貴少 ...
HAKAIDER 發表於 2022-2-2 11:18 AM

有咩介紹、不過如果係行貨果d好似安全d

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2022-2-3 01:34

本來zve10都ok,不過而家好似缺哂貨
如果二手呢個價位應該可以入a6100或者a7II ...
ahshing 發表於 2022-2-2 21:26

a7II 不了, 最少都RII啦.
作者: ahshing    時間: 2022-2-3 22:21

a7II 不了, 最少都RII啦.
calvin83 發表於 2022-2-3 01:34


5000蚊連鏡,sure得?
作者: usei    時間: 2022-2-3 22:52

回覆 20# ahshing

近期多人升級 A7IV
應該有人放機
現在放出來的 2 代機 , 應該用了多年

2 代機好似停產
如果 3 代機減價 , 2 代機 2 手價會落
作者: 最憎改名    時間: 2022-2-4 10:57

5000蚊連鏡,sure得?
ahshing 發表於 2022-2-3 14:21



睇過下淨機身都冇可能啦
作者: 必思    時間: 2022-2-4 12:10

要追求FF連鏡伍仟樓下仲有菜食二手有RX1
作者: calvin83    時間: 2022-2-4 12:42

5000蚊連鏡,sure得?
ahshing 發表於 2022-2-3 22:21

唔得就唔好買

A7II真係唔值得買, sensor好唔得, 對焦又有限公司.
作者: calvin83    時間: 2022-2-4 12:43

要追求FF連鏡伍仟樓下仲有菜食二手有RX1
必思 發表於 2022-2-4 12:10

E部反而可以, sensor雖然係用A7一樣, 但係支鏡補足番.
作者: aichun    時間: 2022-2-4 12:49

a7II 不了, 最少都RII啦.
calvin83 發表於 2022-2-3 01:34



    我淨係知道阿sir話a1所向無敵
作者: jeremymak    時間: 2022-2-4 12:51

我淨係知道阿sir話a1所向無敵
aichun 發表於 2022-2-4 12:49



    阿sir自己本身所向無敵
作者: 必思    時間: 2022-2-4 15:11

E部反而可以, sensor雖然係用A7一樣, 但係支鏡補足番.
calvin83 發表於 2022-2-4 12:43



    所以A72不是不可以,唔好誤導人。
作者: calvin83    時間: 2022-2-4 15:19

回復 28 #必思

可以同好仲有段距離。

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2022-2-4 15:51

回復 必思

可以同好仲有段距離。  

via HKEPC Reader for Android
calvin83 發表於 2022-2-4 15:19



    預算有限當然有所限制
作者: calvin83    時間: 2022-2-4 16:26

預算有限當然有所限制
必思 發表於 2022-2-4 15:51

富士APSC你有冇推薦?
作者: lui3271709    時間: 2022-2-4 16:59

雖然咁講有d 迷信,就我自己黎講,大機,細機甚至手機,攞上手最有心機影都係大機,所以我推大機多,入門單反配kit 鏡其實都可以影到好出色既相。

再講就新款舊款其實都唔會差距好大,因為入門階段影響唔大。

平平地買部入門單反玩下,邊間公司既機其實都無所謂,去到鋪頭攞上手玩下試下就知邊款適合自己。
作者: 必思    時間: 2022-2-4 19:36

富士APSC你有冇推薦?
calvin83 發表於 2022-2-4 16:26



任何品牌機鏡只要合預算有手動模式可用,一般影相根本不是問題,唔一定要買富士,五仟蚊夠我買幾套機鏡慢慢影
作者: ahshing    時間: 2022-2-5 23:03

唔得就唔好買

A7II真係唔值得買, sensor好唔得, 對焦又有限公司.  ...
calvin83 發表於 2022-2-4 12:42


何不吃肉糜
作者: ahshing    時間: 2022-2-5 23:07

本帖最後由 ahshing 於 2022-2-5 23:12 編輯
回覆  ahshing

近期多人升級 A7IV
應該有人放機
現在放出來的 2 代機 , 應該用了多年

2 代機好似停產
如 ...
usei 發表於 2022-2-3 22:52


啱啱先見到有人放幾乎全新a7000(1985年,a-mount果部)
其實a6呢條line都吹左咁多年,到a73出既時候仲有人吹話會出a6,結果2020年底先出到a7c
而晌a73推出左,又未有a7c果段時間,a7ii既全新機就係做緊所謂a6果個位
直到上年12月底,a7ii先至停產,通常d機停產大概兩三年都仲會有parts整,我上年先修理完部a7s一代
作者: calvin83    時間: 2022-2-6 00:30

何不吃肉糜
ahshing 發表於 2022-2-5 23:03

個人意見, A7/A7II/A7RII(仲用緊)都用過.
作者: wingkps2    時間: 2022-2-6 09:41

其實不直唔多。又想唔錯質素。m4/3其實抵玩又方便。我有FF 機。但阿女同隻虎。我都安排佢地用m4/3.輕便鏡平。
作者: jeremymak    時間: 2022-2-6 09:46

其實有咩機鏡介紹
作者: jeremymak    時間: 2022-2-6 09:47

其實不直唔多。又想唔錯質素。m4/3其實抵玩又方便。我有FF 機。但阿女同隻虎。我都安排佢地用m4/3.輕便鏡平 ...
wingkps2 發表於 2022-2-6 09:41


自己用貴野
作者: 必思    時間: 2022-2-6 10:01

[attach]2305670[/attach]

千零蚊罪大APSC kit set已經可接受
作者: wingkps2    時間: 2022-2-6 10:01

回覆 39# jeremymak


佢地要輕便.鏡又唔貴.最緊要質素唔差,佢地不知幾鐘意
作者: 必思    時間: 2022-2-6 10:06

[attach]2305671[/attach]

二手幾舊水既相機當然更抵用
作者: wingkps2    時間: 2022-2-6 10:33

剩係支14140.咁既價,咁既焦段質素.已好抵玩.

作者: 有無相生    時間: 2022-2-8 01:12

二手幾舊水既相機當然更抵用
必思 發表於 2022-2-6 10:06 AM

影得吾錯喎~

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2022-2-8 11:53

影得吾錯喎~

via HKEPC Reader for Android
有無相生 發表於 2022-2-8 01:12



    謝賞圖
作者: kwanlok    時間: 2022-2-17 04:07

一手唸唔到,可能生產線問題,最近兩年相機新貨好似唔係好好價。唔介意二手就睇下有無朋友可以幫下眼 check 機,或者上網係咁易睇下點睇二手。

個人推薦新手入 M43, 兩個方案
A) Olympus EM10 II 或者 III代 + 14-150mm
原因係:
1. 夠輕,新手未必慣帶相機出街。最好既相機永遠係手邊既相機
2. 推薦新手用天涯鏡,熟悉各個焦段。M43 天涯鏡質素係好好,CP值一流
3. 呢套二手應該3-4k,玩一陣,多d 用唔同焦段,了解下自己鍾意咩焦段,唔好聽人講,每個人品味唔同。
4. 然後就加一支自己鍾意定焦仔玩,M43 果堆 1.7 1.8 定焦好平

方案 B:定焦路線
Body: Olympus EM10 II or III 代,Panasonic GX85 or GX9
Lenses: Olympus 17/1.8 or Panasonic 20/1.7 + Olympus 45/1.8 + panasonic 35-100/4-5.6
Wide angle 留比電話相機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2