標題: 想入手一部影單位的360相機 [打印本頁]
作者: yinhk 時間: 2022-1-27 14:04 標題: 想入手一部影單位的360相機
新手未用過360相機,請問選購時有咩需要注意?
用途:執修驗樓公司 記錄單位問題拍攝用
小弟比較考慮以下幾點:
1)方便性,希望單位內每一個位置影一張就有晒全照同有一定清晰到(如痴左memo紙會睇到)
2)希望價錢幾千蚊內有選擇 少於$5000
作者: ahshing 時間: 2022-1-27 20:33
如果你要咁既級數果d人係用單反夾相架...
作者: calvin83 時間: 2022-1-28 11:55
唔知夠唔夠用, 就來出.
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=32351
作者: wingkps2 時間: 2022-1-28 14:47
我朋友做執漏。有時俾d 相我睇,d memo 紙我睇得好清楚啊
作者: yinhk 時間: 2022-1-28 20:48
請問CHING 有冇SAMPLE 相睇下 同埋問唔問到用咩機啊
作者: yinhk 時間: 2022-1-28 20:49
感謝CHING分享 比較緊,
作者: wingkps2 時間: 2022-1-29 10:36
回覆 5# yinhk
早幾年嘞。揾唔返。佢用i 風影俾我睇。
影d 玻璃有氣孔。貼晒memo 紙。幫承建商執漏。
唔算影晒成個影。但都影一半。

