作者: 龍皇傳說 時間: 2022-1-10 22:27 標題: X100 而家仲夠唔夠用
新手想入部黎影相
感謝各位師兄
作者: 必思 時間: 2022-1-10 23:37
人人要求唔同,最好都係入咗試吓,二手來二手去你蝕有限錢
作者: calvin83 時間: 2022-1-11 19:13
回復 1 #龍皇傳說
第一代都仲有人用。
作者: nelsonlee130 時間: 2022-1-11 19:25
樓煮問完a6000 rx100 都未諗好?
作者: 必思 時間: 2022-1-11 19:38
諗多幾部穩陣D,無謂買錯野
作者: Bomb_Dance 時間: 2022-1-11 19:39
本帖最後由 Bomb_Dance 於 2022-1-11 19:41 編輯
X100?你接受到那個測光次次都不準再說。
然後最高ISO只有大約1000左右,以上都是假的,又沒有防震功能。
作者: 必思 時間: 2022-1-11 19:42
其實部機用現代水準仲有好多缺點,真係有排數,話晒十年前既野
作者: Bomb_Dance 時間: 2022-1-11 19:52
本帖最後由 Bomb_Dance 於 2022-1-11 19:55 編輯
X100第一代以文青機定位是很聰明,當年收了二手用了好幾年,才知道一大堆問題。
次次拍照都要先拍一張看光暗差多少,然後調曝光補償再拍一次才有正確曝光是甚麼玩法?
我忍到幾年,家人覺得麻煩都不敢用。
後來受不了放售,「降級」換成遲一年推出的二手Canon EOS-M,之前的問題全都煙消雲散。
所以買機真的要知道自己需要甚麼……
作者: calvin83 時間: 2022-1-11 22:12
EOS-M 開頭又係一大堆問題
作者: s20012797 時間: 2022-1-11 23:29
確定上述X100不是此物???

作者: 必思 時間: 2022-1-11 23:58
呢部叫GFX100,睇漏咁多隻字,師兄要諗下護眼,保重
作者: jeremymak 時間: 2022-1-12 11:20
買款我就個人鍾意拉卡q
或者蝦鬚907X 搭置XCD 45mm f/3.5

