Board logo

標題: 新手買相機, 求高手! [打印本頁]

作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-27 13:39     標題: 新手買相機, 求高手!

本帖最後由 龍皇傳說 於 2021-12-27 16:12 編輯

之前用 5d mark 3 + 24-105 f4
初初都成日影相
但真係太重

而家想買部最小有 aps-c 級數
一定要有evf
有兩鏡,一支kit標準,一支大光圈就夠
唔介意買二手,最緊要輕便
筆直3000~6000港幣左右
感謝大家
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-28 20:48

細力推
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 08:53

回覆 1# 龍皇傳說


    富士 t2  但6000 連鏡 ...就 ....
作者: 必思    時間: 2021-12-29 12:57

回覆  龍皇傳說


    富士 t2  但6000 連鏡 ...就 ....
wingkps2 發表於 2021-12-29 08:53



    高手出現了
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 13:01

回覆 4# 必思


    2手.t2又冇咩伏.只6000就真係好抆水
作者: 必思    時間: 2021-12-29 13:03

回覆  必思


    2手.t2又冇咩伏.只6000就真係好抆水
wingkps2 發表於 2021-12-29 13:01



    可惜XT2一點也不輕便
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 13:08

回覆 6# 必思


    輕過5d3
再唔係就m仔轉環用返ef,
作者: s20012797    時間: 2021-12-29 13:26

回覆  必思


    輕過5d3
再唔係就m仔轉環用返ef,
wingkps2 發表於 2021/12/29 13:08

70D或600D(~4000),搭多枝10-18(~1800)加原本枝24-105算LA

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 13:47

回覆 8# s20012797


    一定要有evf  唔係ovf
作者: mf01a    時間: 2021-12-29 13:55

Fujifilm X-T30 連 XC15-45 + Viltrox 大光圈
作者: mt4money    時間: 2021-12-29 14:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-12-29 14:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 14:23

回覆 12# mt4money


    平.........
作者: 必思    時間: 2021-12-29 14:53

2021年春天買咗全新XE3+XC15-45 $3500
早兩個月買咗全新35/0.95 $1500

伍仟買到全新輕便組合駛乜買二手
作者: mt4money    時間: 2021-12-29 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2021-12-29 15:17

加哂價了  

via HKEPC Reader for Android
mt4money 發表於 2021-12-29 15:02



    買平貨機會不等人
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-29 16:59

依家富士平?? 想買相機的新手
作者: 必思    時間: 2021-12-29 18:02

依家富士平?? 想買相機的新手
我係小魚兒 發表於 2021-12-29 16:59



    富士一向平
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-29 20:18

感謝各位師兄,如果玩m43機+鏡,會唔會多d選擇?
作者: 必思    時間: 2021-12-29 20:21

感謝各位師兄,如果玩m43機+鏡,會唔會多d選擇?
龍皇傳說 發表於 2021-12-29 20:18



    之前呢度二手區執咗一套七舊水,不過冇EVF跟
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 20:29

本帖最後由 wingkps2 於 2021-12-29 12:30 編輯

回覆 19# 龍皇傳說


    M4/3 前排買支25f1.7.都係$1050 .好抵玩
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-29 20:45

我有 X-T10 加 ching 講果二支鏡,再加 50-230 XC。坐定定影相 ok。要加埋拍片我就用 Canon M6 II。

唯 ...
mt4money 發表於 2021-12-29 14:13



    感謝你師兄, 但X-T10 邊度可以 1500買到?謝謝你
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-29 20:45

之前呢度二手區執咗一套七舊水,不過冇EVF跟
必思 發表於 2021-12-29 20:21


謝師兄,但我需要觀景器
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-29 20:45

回覆  龍皇傳說


    M4/3 前排買支25f1.7.都係$1050 .好抵玩
wingkps2 發表於 2021-12-29 20:29


師兄有無m43機介紹
作者: 龍皇傳說    時間: 2021-12-29 21:01

Fujifilm X-T30 連 XC15-45 + Viltrox 大光圈
mf01a 發表於 2021-12-29 13:55



     師兄請問你所講的 Viltrox 大光圈 是邊一支?
作者: berserklo    時間: 2021-12-29 21:08

回覆 24# 龍皇傳說


E-M1    2K
12-50   1K
12F2 or 17F1.8 3K
作者: 必思    時間: 2021-12-29 21:09

謝師兄,但我需要觀景器
龍皇傳說 發表於 2021-12-29 20:45



    EVF另買要幾舊水,唔會買啦
作者: wingkps2    時間: 2021-12-29 21:24

本帖最後由 wingkps2 於 2021-12-29 13:40 編輯

回覆 24# 龍皇傳說


    Gx7mkiii  舊野。
[attach]2300438[/attach]
作者: mt4money    時間: 2021-12-29 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097    時間: 2021-12-30 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-30 09:45

之前呢度二手區執咗一套七舊水,不過冇EVF跟
必思 發表於 2021-12-29 20:21



    邊部咁平? 銀包剛剛有700蚊....
作者: 必思    時間: 2021-12-30 10:57

邊部咁平? 銀包剛剛有700蚊....
我係小魚兒 發表於 2021-12-30 09:45



    GX1
作者: NPNT    時間: 2021-12-30 11:01

5D3 幾好丫,可以買兩枝定焦玩多兩年.
作者: mf01a    時間: 2021-12-30 11:14

師兄請問你所講的 Viltrox 大光圈 是邊一支?
龍皇傳說 發表於 2021-12-29 21:01

AF 23mm F1.4 XF
AF 33mm F1.4 XF
AF 56mm F1.4 XF

睇你想影啲乜嘢
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-30 22:06

GX1
必思 發表於 2021-12-30 10:57



    富士有冇咩平機介紹?
作者: 必思    時間: 2021-12-30 22:17

富士有冇咩平機介紹?
我係小魚兒 發表於 2021-12-30 22:06



    GFX100S,呢部相對地平
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-30 22:54

GFX100S,呢部相對地平
必思 發表於 2021-12-30 22:17



    買唔起=.....= 有冇啲幾百蚊, 千幾嫁??
作者: 必思    時間: 2021-12-30 22:56

買唔起=.....= 有冇啲幾百蚊, 千幾嫁??
我係小魚兒 發表於 2021-12-30 22:54



    肥花有,你玩開貴嘢點睇得上眼
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-30 23:20

肥花有,你玩開貴嘢點睇得上眼
必思 發表於 2021-12-30 22:56



    冇買相機幾年....依家用開手機.....
作者: 必思    時間: 2021-12-30 23:42

冇買相機幾年....依家用開手機.....
我係小魚兒 發表於 2021-12-30 23:20


咁唔需要買相機,宜家手機好方便
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 12:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2021-12-31 13:18

師兄有無m43機介紹
龍皇傳說 發表於 2021-12-29 20:45


m43 要睇你有咩要求
16MP 大把選擇, 性價比高可以搵 em10, em5, 同 GX 系
20MP 都比較貴
作者: 必思    時間: 2021-12-31 13:51

相機係手動,追 focus 同長蕉有絶對優勢。

其他就慢慢。。。。。。比手機追上來。

via HKEPC Reader fo ...
mt4money 發表於 2021-12-31 12:41



    魚大導唔影長焦同追焦,手機佢都影到出神入化攞埋奬
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-31 18:00

魚大導唔影長焦同追焦,手機佢都影到出神入化攞埋奬
必思 發表於 2021-12-31 13:51



    冇啦......我都想有獎....
作者: 我係小魚兒    時間: 2021-12-31 18:01

相機係手動,追 focus 同長蕉有絶對優勢。

其他就慢慢。。。。。。比手機追上來。

via HKEPC Reader fo ...
mt4money 發表於 2021-12-31 12:41


相機係自動先方便...唔係咩?
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 18:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2021-12-31 19:03

回覆 49# mt4money


但影唔到某d 野。只可講,電話方便 .
拍片只可講 ok 啦。只係我唔拍片。
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 19:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2021-12-31 20:59

回覆 51# mt4money


    梗唔係,電話影出黎。極平面。唔好講到電話咁神。
只係用要求就返畫質。咁電話實ok 既。但我要求既野。電話依家比唔到我。
作者: mt4money    時間: 2021-12-31 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2021-12-31 23:44

本帖最後由 wingkps2 於 2021-12-31 15:54 編輯

回覆 53# mt4money


Sony post 好多相,真係例子太多
上面sony pro i 24mm f2  
下面20 f1.8

唔係專業既測試.



作者: wingsit    時間: 2022-1-1 06:11

我到而家都唔鍾意用手機影相, 主要係無feel.
就算用 RX100 系列都好過晒而家D旗艦手機.
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2022-1-1 13:31

RX100 iii 玩左一陣,放棄左。

因為太細,影相成日咁唔到 d 制,用個 viewfinder 又煩。又冇左按快門果 ...
mt4money 發表於 2022-1-1 13:26



    sony a1
作者: wingkps2    時間: 2022-1-1 13:32

回覆 56# mt4money


    所以就話要求唔同.冇得比.相機又冇電話咁方便.e方便又到電話羸.
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 14:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 龍皇傳說    時間: 2022-1-1 16:01

RX100 iii 玩左一陣,放棄左。

因為太細,影相成日咁唔到 d 制,用個 viewfinder 又煩。又冇左按快門果 ...
mt4money 發表於 2022-1-1 13:26



    師兄我而家都打算買RX100 iii
真係唔好用嗎?
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2022-1-1 16:32

如要快sony 電話有相機掣.應該係起動最快既相機電話.
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joecn    時間: 2022-1-1 19:38

小的習慣用Sony ZV-1, 算方便
作者: wingkps2    時間: 2022-1-1 19:56

回覆 63# mt4money


咁勁 不過我唔影 c兄類題材。sony 我已夠快了。
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 20:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2022-1-1 20:38

回覆 66# mt4money


    我就用慣sony 好小轉第d 牌子。慣左啦
作者: 龍皇傳說    時間: 2022-1-1 20:52

RX100 III 系方便,但我影相要求快,所以唔夾。反而唔要快,但要 picture quality 同輕便,果 d 就啱。

...
mt4money 發表於 2022-1-1 16:13


感謝師兄,我而家打算買A6000
作者: jeremymak    時間: 2022-1-1 21:32

感謝師兄,我而家打算買A6000
龍皇傳說 發表於 2022-1-1 20:52



作者: 龍皇傳說    時間: 2022-1-1 21:42

各位師兄其實買 a6000定 rx 100 m3 會比較好?感謝大家
作者: mt4money    時間: 2022-1-1 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2022-1-2 15:37

轉無反,   但你budget 真係太少





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2