作者: imback 時間: 2021-11-28 21:36 標題: 微距云台(十字型)
本帖最後由 imback 於 2021-11-29 09:07 編輯








作者: wingkps2 時間: 2021-11-28 23:25
恭喜晒.好似好靚仔.但點用?
作者: imback 時間: 2021-11-29 09:06
回覆 2# wingkps2
螺絲微調
作者: wingkps2 時間: 2021-11-29 09:24
回覆 3# imback
生態,佢郁郁下好難.
作者: imback 時間: 2021-11-29 10:09
回覆 4# wingkps2
微距小人玩之處
作者: ahshing 時間: 2021-11-29 13:12
再極致d,下低用水平碗唔好用波頭,推sunwayfoto dyh68
作者: calvin83 時間: 2021-11-29 18:58
我想買隻美國貨slider,但係揾唔到平二手。
作者: NPNT 時間: 2021-11-29 22:09
我用鴨記幾十蚊微調+ MHXPRO-3WG
不過真係好少用
作者: ahshing 時間: 2021-11-29 23:37
拍片用還是影相用?
如果拍片用我剩係識kessler/cinevate,但真係好貴
作者: tolo2036 時間: 2021-11-30 01:38
本帖最後由 tolo2036 於 2021-11-30 01:46 編輯
用後有什麼評價? 會不會裝機/鏡後, 向下影時會有點移位(輕微向前滑)?
以前試過類似貨品, 貪輕便, 祗買了向前後一軸的, 用來影FOCUS STACKING, 機鏡太重有點不穩定.....
而家已經找到其他方法, 沒有再用, 也懶得帶腳架
作者: calvin83 時間: 2021-11-30 02:15
回復 9 #ahshing
拍微距用,影相。
作者: ahshing 時間: 2021-11-30 10:59
如果美國貨有d乜可以揀? RRS?
作者: calvin83 時間: 2021-11-30 11:08
本帖最後由 calvin83 於 2021-11-30 11:10 編輯
工業用
https://www.velmex.com/Products/UniSlide/Manual_UniSlides.html
一般用應該Edelkrone?
作者: ahshing 時間: 2021-11-30 11:24
edelkrone係土耳其野
不過你呢個情況好似用返大陸既微距雲台最方便
作者: imback 時間: 2021-11-30 11:49
回覆 10# tolo2036
佢有收緊螺紋設計
收左就好難轉
可以好精細咁調
想單反駁手機type c(支援usb 3.1),唔知有咩app支援高清畫面睇對焦準唔準?
作者: calvin83 時間: 2021-11-30 12:06
大陸果D係方便D, 但同美國貨有D優點大陸果D應該冇.
作者: ahshing 時間: 2021-11-30 13:31
唔係部部相機都可以插線過畫面落手機
你用緊既係邊部相機?
作者: imback 時間: 2021-11-30 16:13
本帖最後由 imback 於 2021-11-30 16:14 編輯
回覆 17# ahshing
canon 5d2,插條麻煩線(要轉接頭)
試過係老小米手機,裝過app就得
不過低清"解像度",一放大曚哂
根本唔可以精準對焦
另一個付七十多元app就高清

