Board logo

標題: 用過canonR5,R6嘅各位 [打印本頁]

作者: tklamtklam    時間: 2021-8-25 04:01     標題: 用過canonR5,R6嘅各位

用過canonR5,R6嘅各位,用咗咁耐,用成點?如果再次俾你哋選擇,用R5定R6好,或唔用佢哋,轉其它?
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 11:53

我就一定上R5.好評太多.
作者: 必思    時間: 2021-8-25 12:37

差少少無謂買咗R6成日想換R5
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 13:44

回覆 3# 必思


大佬 ..其實都爭幾多下.
作者: nelsonlee130    時間: 2021-8-25 13:45

直上R3
作者: 必思    時間: 2021-8-25 13:48

回覆  必思


大佬 ..其實都爭幾多下.
wingkps2 發表於 2021-8-25 13:44



    晚晚瞓唔著心思思想換慳埋唔夠買補品,唔信可以試下
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 13:48

回覆 5# nelsonlee130


    R3...好似得2千4幻.
作者: 必思    時間: 2021-8-25 13:53

回覆  nelsonlee130


    R3...好似得2千4幻.
wingkps2 發表於 2021-8-25 13:48



    奸狼話二仟萬都夠用,二仟四佰萬多咗20%更加夠用
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 13:54

回覆 6# 必思


    我有想買過R6
作者: 必思    時間: 2021-8-25 13:58

回覆  必思


    我有想買過R6
wingkps2 發表於 2021-8-25 13:54


我等緊A7R5
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 14:00

回覆 10# 必思


   對焦唔準
作者: 必思    時間: 2021-8-25 14:03

回覆  必思


   對焦唔準
wingkps2 發表於 2021-8-25 14:00



    我呢輪都係玩手動盲拍多
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 14:08

不過R冇鏡想要.
作者: 必思    時間: 2021-8-25 14:14

不過R冇鏡想要.
wingkps2 發表於 2021-8-25 14:08



    我枝枝都想要
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 14:22

回覆 14# 必思


    唔駛錢既我都係.
作者: 必思    時間: 2021-8-25 14:42

回覆  必思


    唔駛錢既我都係.
wingkps2 發表於 2021-8-25 14:22



    俾錢我都想要,可惜冇位擺
作者: XexeX    時間: 2021-8-25 17:49

回覆 5# nelsonlee130


直上只有R1,等緊。
作者: tklamtklam    時間: 2021-8-25 19:49

回覆 2# wingkps2


    點好評?最主要好評係邊方面?過熱問題呢?唔拍8K,拍4K容唔容易過熱?
作者: tklamtklam    時間: 2021-8-25 19:51

回覆 11# wingkps2


    R5,R6對焦唔準?
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 20:35

回覆 19# tklamtklam


    我話sony
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 20:36

回覆 18# tklamtklam

8k 個d 過梗熱架啦。聽人講卡糟勁熱。
但用家都話部機ok 囉
作者: 必思    時間: 2021-8-25 20:44

回覆  tklamtklam

8k 個d 過梗熱架啦。聽人講卡糟勁熱。
但用家都話部機ok 囉 ...
wingkps2 發表於 2021-8-25 20:36



    過熱問題不是問題

https://www.digitalcameraworld.c ... 6-overheating-issue
作者: wingkps2    時間: 2021-8-25 22:12

回覆 22# 必思


    其實把扇幾靚
作者: 必思    時間: 2021-8-25 23:37

回覆  必思


    其實把扇幾靚
wingkps2 發表於 2021-8-25 22:12



    好嘢黎架
作者: aaoo.    時間: 2021-8-25 23:48

後悔買左R6
作者: marcochl    時間: 2021-8-26 00:19

由r5出第一日用到依家基本上冇投訴
RF L 鏡支支靚有買貴冇買錯
遺憾係未帶過去旅行

拍片過熱有幾樣要注意
1. 唔好用sandisk extreme, 呢張讀寫超熱, 之後換張delkin 1T 竟然冷氣房可以拍滿1T 8k raw 唔熄機
2. 用直倒
3. 買ninja, 最新firmware 支援8K prores raw 外錄
作者: tklamtklam    時間: 2021-8-26 02:36

回覆 25# aaoo.


    點解後悔買Canon R6?
作者: wingkps2    時間: 2021-8-26 10:58

回覆 27# tklamtklam


  因冇買R5
作者: 必思    時間: 2021-8-26 11:06

回覆  tklamtklam


  因冇買R5
wingkps2 發表於 2021-8-26 10:58



    之前咪講咗買完R6會心思思想買R5
作者: wingkps2    時間: 2021-8-26 20:37

候先問r6 都好貴。一幻八千幾,買唔落手
作者: dearkaki    時間: 2021-8-26 23:08

本帖最後由 dearkaki 於 2021-8-26 23:09 編輯
回覆  tklamtklam

8k 個d 過梗熱架啦。聽人講卡糟勁熱。
但用家都話部機ok 囉 ...
wingkps2 發表於 2021-8-25 20:36



   


拍 8k 片係有過熱問題,但其實好少會面對,以我為例
1:真係拍唔多8k片(拍咗,電腦都唔係好夠力剪,電視都唔支援8k)
2:食好多咭位
3:就算拍,都係短video,唔會長take shot,影咁長,我會正正經經用返 Camcorder 好過啦
     (要8k咁高要求,聲都會係問題,若要駁,都係用返 Camcorder 好過啦)
作者: aaoo.    時間: 2021-8-26 23:59

回覆 27# tklamtklam

我影開雀仔 買R5會更好

不過 都仲係等緊sony出a74 到時再決定轉唔轉會
作者: wingkps2    時間: 2021-8-27 00:30

回覆 31# dearkaki


   我唔拍片.用左SONY 同P記.都冇拍過片.對我冇影響.不過有人C兄講太陽下打雀.都有發熱情況
作者: 必思    時間: 2021-8-27 01:13

回覆  dearkaki


   我唔拍片.用左SONY 同P記.都冇拍過片.對我冇影響.不過有人C兄講太陽下打雀.都有發熱 ...
wingkps2 發表於 2021-8-27 00:30



    唔講部櫞,呢輪我個人去影吓相都熱到出汗濕晒
作者: wingkps2    時間: 2021-8-27 01:37

回覆 34# 必思


   立左秋。算好啦。
作者: kachanhk    時間: 2021-8-27 04:22

個人認為 R5 確是部好機,影相上沒有明顯缺點,本人不拍片,不評論影片部份。
小弟主力人像,性能和畫質上 (例如對焦、DR、發色等) 亦十分符合應用和要求,但要數到弱點的話,真的是副廠鏡 沒有Sony FE 來的多選擇
作者: aaoo.    時間: 2021-8-27 16:29

回覆 36# kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
作者: jeremymak    時間: 2021-8-27 16:47

回覆  kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
aaoo. 發表於 2021-8-27 16:29



    冇龍馬賽
作者: 必思    時間: 2021-8-27 17:19

回覆  kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
aaoo. 發表於 2021-8-27 16:29



    最主要都係原廠訂價太高同太少選擇,以前d人話罪大FE鏡貴,原來一山還有一山高
作者: wingsit    時間: 2021-8-27 22:02

之前都有諗過買部 R5 玩下, 但係支支鏡都又大碌又重, 最後都係放棄.....
作者: aaoo.    時間: 2021-8-27 22:02

回覆 38# jeremymak


講明唔下放 即係可以死左條心
支100-500又完全唔成正比
作者: aaoo.    時間: 2021-8-27 22:03

回覆 39# 必思

接觸完支200-600 就知咩叫CP高
作者: 必思    時間: 2021-8-27 22:31

回覆  必思

接觸完支200-600 就知咩叫CP高
aaoo. 發表於 2021-8-27 22:03



    新出枝龍仔一萬左右都好抵玩
作者: aaoo.    時間: 2021-8-27 23:41

回覆 43# 必思


500mm影鳥攝 始終都係太短
作者: 必思    時間: 2021-8-28 00:05

回覆  必思


500mm影鳥攝 始終都係太短
aaoo. 發表於 2021-8-27 23:41



    所以某老師開班教鳥攝樣板相都用684+2X
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 08:35

本帖最後由 wingkps2 於 2021-8-28 08:37 編輯

回覆 44# aaoo.


    我用150500 ok. 不過我用個部像素高。
我拎左一次連油壓頭。好辛苦200600 就不用了
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 08:36

回覆 45# 必思


    原來fung sir 有開班。
作者: 必思    時間: 2021-8-28 10:21

回覆  必思


    原來fung sir 有開班。
wingkps2 發表於 2021-8-28 08:36



    你去捧下場啦
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 10:37

回覆 48# 必思


    佢支支都684 428 我學唔到D咩野.
作者: 必思    時間: 2021-8-28 11:38

回覆  必思


    佢支支都684 428 我學唔到D咩野.
wingkps2 發表於 2021-8-28 10:37



    佢好似話APSC75-300,FF100-400都ok喎,可能課堂有秘技,不過我仲係練緊用勾叉歪
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 12:12

回覆 50# 必思


    其實我諗唔到要學D咩.:佢YOUTUBE都教晒喇.
作者: 必思    時間: 2021-8-28 12:33

回覆  必思


    其實我諗唔到要學D咩.:佢YOUTUBE都教晒喇.
wingkps2 發表於 2021-8-28 12:12



    俾你諗得到就唔使開堂啦
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 12:41

回覆 52# 必思


    我肯留心上堂就唔駛依家咁慘喇.
作者: chiman127    時間: 2021-8-28 14:54

候先問r6 都好貴。一幻八千幾,買唔落手
wingkps2 發表於 2021-8-26 20:37



    無加價?
作者: chiman127    時間: 2021-8-28 14:57

回覆  jeremymak


講明唔下放 即係可以死左條心
支100-500又完全唔成正比
aaoo. 發表於 2021-8-27 22:02



    昨天經過見到2幻8
不過支支RF都加晒價
作者: 必思    時間: 2021-8-28 15:05

無加價?
chiman127 發表於 2021-8-28 14:54



    R6唔多人問津,係買都買R5啦
作者: chiman127    時間: 2021-8-28 15:17

R6唔多人問津,係買都買R5啦
必思 發表於 2021-8-28 15:05



    0售價好似都加左
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 15:24

回覆 54# chiman127


    張毛記大叔俾價我既.
作者: 必思    時間: 2021-8-28 15:30

回覆  chiman127


    張毛記大叔俾價我既.
wingkps2 發表於 2021-8-28 15:24



    佢會開個再平d既價俾我
作者: wingkps2    時間: 2021-8-28 15:36

回覆 59# 必思


    佢係俾你呃左.
作者: 必思    時間: 2021-8-28 15:54

回覆  必思


    佢係俾你呃左.
wingkps2 發表於 2021-8-28 15:36



    我冇呃佢,咁重要既價錢問咗佢三次都係一樣先碌咭買
作者: kachanhk    時間: 2021-8-28 21:10

回覆  kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
aaoo. 發表於 2021-8-27 16:29


都係吸引,但我買完 R5 就無玩 sony
作者: marcochl    時間: 2021-8-28 23:10

回覆 55# chiman127

講起呢樣, 我呢D早期入RF 鏡既人終於見識到咩叫遲買貴幾千 (唔係舊)
作者: chiman127    時間: 2021-8-28 23:16

回覆  chiman127

講起呢樣, 我呢D早期入RF 鏡既人終於見識到咩叫遲買貴幾千 (唔係舊) ...
marcochl 發表於 2021-8-28 23:10



    你一早買晒啦
作者: marcochl    時間: 2021-8-28 23:20

回覆 64# chiman127

係冇買2470 同50 lor, 買左24105 (果陣仲係5000 幾蚊...)
作者: chiman127    時間: 2021-8-29 00:05

回覆  chiman127

係冇買2470 同50 lor, 買左24105 (果陣仲係5000 幾蚊...)
marcochl 發表於 2021-8-28 23:20



    呢2支加左有無3千呀
作者: aaoo.    時間: 2021-8-29 00:25

回覆 46# wingkps2

的確 1858有R5加持 可用性真係高好多
作者: aaoo.    時間: 2021-8-29 00:27

回覆 47# wingkps2

Alex Fung?
有睇開佢youtube
作者: aaoo.    時間: 2021-8-29 00:29

回覆 55# chiman127

聽講 比得起錢 都仲要等三個月到貨
作者: aaoo.    時間: 2021-8-29 00:32

回覆 62# kachanhk

如果我當初一步到位入R5  今日未必會後悔  
呢一萬真係唔慳得
作者: wingkps2    時間: 2021-8-29 00:42

回覆 68# aaoo.


   講打雀個d 睇晒
作者: marcochl    時間: 2021-8-29 01:20

回覆 66# chiman127

應該唔止
仲有我15K 買既1535, 16K 入既70200 2.8

最冇加果2 支分別係35 F1.8 同埋800 F11
作者: 必思    時間: 2021-8-29 01:48

回覆  kachanhk

如果我當初一步到位入R5  今日未必會後悔  
呢一萬真係唔慳得 ...
aaoo. 發表於 2021-8-29 00:32



    奸狼不是省油的燈
作者: 必思    時間: 2021-8-29 01:49

回覆  aaoo.


   講打雀個d 睇晒
wingkps2 發表於 2021-8-29 00:42



    咁你有乜嘢得著?
作者: kachanhk    時間: 2021-8-29 05:56

回覆  kachanhk

如果我當初一步到位入R5  今日未必會後悔  
呢一萬真係唔慳得 ...
aaoo. 發表於 2021-8-29 00:32

我都係遲左一年先入 R5 ,一出即買果時最抵
不過無話後唔後悔,之前用的相機都拍到唔少相
作者: kachanhk    時間: 2021-8-29 05:58

回覆  chiman127

應該唔止
仲有我15K 買既1535, 16K 入既70200 2.8

最冇加果2 支分別係35 F1.8  ...
marcochl 發表於 2021-8-29 01:20

35F1.8 最平曾跌價 $2K頭加送電,當然相對其他 RF 加無咁多
作者: wingkps2    時間: 2021-8-29 08:33

回覆 74# 必思


   望梅止渴
作者: chiman127    時間: 2021-8-29 09:04

回覆  chiman127

應該唔止
仲有我15K 買既1535, 16K 入既70200 2.8

最冇加果2 支分別係35 F1.8  ...
marcochl 發表於 2021-8-29 01:20



    15K買70200時1535最平試過13K...我諗住下支買...點知就升到現在16K多
作者: chiman127    時間: 2021-8-29 09:05

35F1.8 最平曾跌價 $2K頭加送電,當然相對其他 RF 加無咁多
kachanhk 發表於 2021-8-29 05:58



    原來試過咁低價
呢個價超抵用
作者: 必思    時間: 2021-8-29 09:51

回覆  必思


   望梅止渴
wingkps2 發表於 2021-8-29 08:33



    咁正?
作者: wingkps2    時間: 2021-8-29 09:56

回覆 80# 必思


    唔係可以點..時間同錢我都冇.
作者: 必思    時間: 2021-8-29 09:57

回覆  必思


    唔係可以點..時間同錢我都冇.
wingkps2 發表於 2021-8-29 09:56


但你有A1,我連機都未有
作者: wingkps2    時間: 2021-8-29 10:02

回覆 82# 必思


    清袋先入到.同你比重有好遙遠既點
作者: 必思    時間: 2021-8-29 10:49

回覆  必思


    清袋先入到.同你比重有好遙遠既點
wingkps2 發表於 2021-8-29 10:02



    我只係用cheap野有乜好比
作者: marcochl    時間: 2021-8-29 10:49

回覆 76# kachanhk

係咪連機身優惠,我買果陣成3k
作者: marcochl    時間: 2021-8-29 10:50

回覆 78# chiman127

原來仲有更平
作者: chiman127    時間: 2021-8-29 13:50

回覆  chiman127

原來仲有更平
marcochl 發表於 2021-8-29 10:50



    R5出前一個月的鏡係最平...50-13XXX....70200-15XXX....1535-13XXX
之後係咁升就慳番唔鬼買
作者: marcochl    時間: 2021-8-29 13:55

回覆 87# chiman127

佢出前我已經買曬,因為2019 年底仲去緊旅行
出左r5 之後我唯一買既就係800,然後話咁快部r5 就快1 歲
作者: kachanhk    時間: 2021-8-29 14:07

回覆  kachanhk

係咪連機身優惠,我買果陣成3k
marcochl 發表於 2021-8-29 10:49

sorry, 係我記錯左,應該係3K
作者: kachanhk    時間: 2021-8-29 14:09

原來試過咁低價
呢個價超抵用
chiman127 發表於 2021-8-29 09:05

sorry, 係我記錯左,無咁低
作者: JLO    時間: 2021-8-29 15:59

回復 26 #marcochl

請問 Delkin CFexpress 香港有冇得賣?
照你咁講 R5 過熱基本上係張 Sandisk CFexpress 問題

via HKEPC Reader for Android
作者: JLO    時間: 2021-8-29 16:05

本帖最後由 JLO 於 2021-8-29 19:47 編輯

想問問一直用緊 EF16-35lll f/2.8+adapter, 唔知轉 RF15-35 f/2.8 定 RF14-35 f/4 定不需要轉?

via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl    時間: 2021-8-29 19:18

回覆 91# JLO

Delkin 去美亞/BH 有
我個人覺得張卡有影響,但最根源都係機身散熱搞唔掂
作者: aichun    時間: 2021-8-30 06:53

回覆  必思


    清袋先入到.同你比重有好遙遠既點
wingkps2 發表於 2021-8-29 10:02


我清晒袋都入唔到
作者: aichun    時間: 2021-8-30 06:59

15K買70200時1535最平試過13K...我諗住下支買...點知就升到現在16K多
chiman127 發表於 2021-8-29 09:04

你當時入小白皮半而家升到接近2皮又唔見你講
作者: aichun    時間: 2021-8-30 07:03

sorry, 係我記錯左,無咁低
kachanhk 發表於 2021-8-29 14:09

證明你入得太多鏡
作者: aichun    時間: 2021-8-30 07:06

R5出前一個月的鏡係最平...50-13XXX....70200-15XXX....1535-13XXX
之後係咁升就慳番唔鬼買 ...
chiman127 發表於 2021-8-29 13:50


以為磚頭保值,原來鏡頭都係
作者: chiman127    時間: 2021-8-30 10:37

你當時入小白皮半而家升到接近2皮又唔見你講
aichun 發表於 2021-8-30 06:59



    一早講左啦
作者: chiman127    時間: 2021-8-30 10:38

以為磚頭保值,原來鏡頭都係
aichun 發表於 2021-8-30 07:06



    唔怪得知你成日收鏡啦...要跟你搵食先掂
作者: aichun    時間: 2021-8-30 10:44

唔怪得知你成日收鏡啦...要跟你搵食先掂
chiman127 發表於 2021-8-30 10:38


係…我影完相會收鏡返入防潮箱㗎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2