Board logo

標題: Z6想入Z鏡 [打印本頁]

作者: Patrickma    時間: 2021-4-1 00:19     標題: Z6想入Z鏡

影風景多
買咗部Nikon Z6單機 一直都係用緊AF-S 24-120舊鏡 最近摩打好似死死地
又成日聽人講用得無反機應該入埋z鏡先真正發揮到
唔知有冇Z zoom鏡影人影景都ok?
作者: calvin83    時間: 2021-4-1 00:49

影風景多
買咗部Nikon Z6單機 一直都係用緊AF-S 24-120舊鏡 最近摩打好似死死地
又成日聽人講用得無反機 ...
Patrickma 發表於 2021-4-1 00:19

http://www.nikon.com.hk/tc_HK/pr ... 24-200mm-f-4-6-3-vr
作者: bigbigbird    時間: 2021-4-1 00:52

唔使諗 大三元啦 入咗就一勞永逸!
作者: 必思    時間: 2021-4-1 00:58

24-70/4kit鏡最抵玩
作者: 必思    時間: 2021-4-1 01:16

唔使諗 大三元啦 入咗就一勞永逸!
bigbigbird 發表於 2021-4-1 00:52



    真的嗎?我都想了解下
作者: calvin83    時間: 2021-4-1 01:19

24-70/4kit鏡最抵玩
必思 發表於 2021-4-1 00:58

佢用開120差DD, 不過要抵係得佢, C記先有24-105
作者: Hokhimchan    時間: 2021-4-1 08:59

Z機配Z鏡又真係真正perfect match???? 始終成個upgrade左既系統係需要兩樣野配合,有個大窗口(機mount),都要有個靚窗門(鏡)先睇到靚景!(有次聽個大師係咁形容) 影景多可考慮Z 14-24 f/2.8啦,本人已買,又細支成像又靚
作者: jeremymak    時間: 2021-4-1 09:05

唔使諗 大三元啦 入咗就一勞永逸!
bigbigbird 發表於 2021-4-1 00:52



    大三元啦
作者: jeremymak    時間: 2021-4-1 09:05

Z機配Z鏡又真係真正perfect match???? 始終成個upgrade左既系統係需要兩樣野配合,有個大窗口(機mount),都 ...
Hokhimchan 發表於 2021-4-1 08:59



    大三元出曬名正呀
作者: eddytbb    時間: 2021-4-1 10:48

如果有budget 大三元當然最理想啦! 再唔係逐支買囉
不過本身 Z系有先天優勢 未必一定要買到最貴嘅鏡先有好表現 最近都多左人share 眼見最平個支Z 50.8都好高質
作者: calvin83    時間: 2021-4-1 11:14

回復 10 #eddytbb

Z的先天優勢係可以出到支全開都Sharp的50/.095。
作者: Patrickma    時間: 2021-4-1 11:17

24-70/4kit鏡最抵玩
必思 發表於 2021-4-1 00:58

呢支都有考慮
之前嗰支都係4光圈影景其實都夠用
早知買機嗰陣買埋
作者: Patrickma    時間: 2021-4-1 11:18

回覆 10# eddytbb

咩先天優勢?
作者: wingkps2    時間: 2021-4-1 11:58

唔係有細3元既咩
作者: eddytbb    時間: 2021-4-1 12:14

回覆 13# Patrickma


講黎講去其實都係講緊55mm z mount 嘅大口徑
口徑越大代表鏡頭可放入更大嘅鏡片
感光元件有更多進光量同減少光線折射度 令畫質sharp幾倍 光線後製亦更加自如
鏡身仲可以多d空間容納摩打 對焦就快d靜d
所以應該係成個系統組合咁去睇
作者: s20012797    時間: 2021-4-1 12:22

回復 eddytbb

Z的先天優勢係可以出到支全開都Sharp的50/.095。
calvin83 發表於 2021/4/1 11:14


58.95呀...
作者: 必思    時間: 2021-4-1 12:32

回覆  Patrickma


講黎講去其實都係講緊55mm z mount 嘅大口徑
口徑越大代表鏡頭可放入更大嘅鏡片
感光 ...
eddytbb 發表於 2021-4-1 12:14


成個系統組合去睇就係暫時未夠多鏡㨂
作者: cody2k    時間: 2021-4-1 12:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ininin    時間: 2021-4-1 13:40

本帖最後由 ininin 於 2021-4-1 13:45 編輯

回覆 11# calvin83

58.95 好似話停左接單喎, 做唔切, 排單排成年咁嘅款
真係有錢都買唔到了

BTW 我用Nikon 從來全開都sharp
Body: APS-C D500
鏡: $5000 Full Frame D鏡三寶
APS-C corp 完永遠只用支鏡嘅中央區域成像, 又sharp 又無變形
作者: Hokhimchan    時間: 2021-4-1 14:12

其實我見佢地連支24-200鏡表現都絕對見得人、除光圈細真係冇乜投訴。粗用無得彈!樓主用開24-120焦段,都可以唸下,係光圈比較細
作者: eddytbb    時間: 2021-4-1 14:30

其實我見佢地連支24-200鏡表現都絕對見得人、除光圈細真係冇乜投訴。粗用無得彈!樓主用開24-120焦段,都可 ...
Hokhimchan 發表於 2021-4-1 14:12


我估樓主都唔差在個少少錢
穩陣D都係揀返2470 f/2.8啦
人景都影到 質素再昇華????
作者: eddytbb    時間: 2021-4-1 14:33

成個系統組合去睇就係暫時未夠多鏡㨂
必思 發表於 2021-4-1 12:32


真心希望佢地可以加快個出鏡步伐
尤其係tele鏡!
作者: 必思    時間: 2021-4-1 14:37

我估樓主都唔差在個少少錢
穩陣D都係揀返2470 f/2.8啦
人景都影到 質素再昇華???? ...
eddytbb 發表於 2021-4-1 14:30


你唔係之前話唔駛買咁貴既鏡都有好表現咩?
作者: cody2k    時間: 2021-4-3 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2021-4-3 12:35

如果袋口夠深…F2.8大三元無走雞!
cody2k 發表於 2021-4-3 11:40



    agree
作者: calvin83    時間: 2021-4-3 12:47

如果袋口夠深…F2.8大三元無走雞!
cody2k 發表於 2021-4-3 11:40

袋口夠深買定焦好D, 可惜未出齊.
作者: mail4kawai    時間: 2021-4-3 18:54

袋口夠深買定焦好D, 可惜未出齊.
calvin83 發表於 2021-4-3 12:47

F1.8 都叫幾齊啦
作者: calvin83    時間: 2021-4-3 19:03

本帖最後由 calvin83 於 2021-4-3 20:00 編輯
F1.8 都叫幾齊啦
mail4kawai 發表於 2021-4-3 18:54

最少差28, 105
作者: cody2k    時間: 2021-4-3 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2021-4-3 23:21

Why not both?
Full set F1.8 plus full set F2.8!
再加支600mm應該夠。
重中之重係口袋! ...
cody2k 發表於 2021-4-3 19:33



    終於有師兄講話要用600mm影景,記番起之前我都有試過600-800mm影景係幾好影





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2