Board logo

標題: 請教鏡頭維修問題 [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2021-2-19 08:00     標題: 請教鏡頭維修問題

想請教小第有支小黑六, 因長期放於防潮箱內, 有日拎出黎用嗰時, 個SWM好似無乜反應咁, 但用手拎下個對焦環時, 有時有反應, 有時唔郁, 但郁時都有啲之之聲, 不過郁多幾下啲之之聲就沒有了, 而家問題係佢個SWM成日無反應, 想問拎返原廠整大約要幾錢度? 如果外面揾師傅整又大約幾錢度? 仲有呢支鏡仲值唔值得整呢? 請指教一下, 謝謝!
作者: Athlon神64    時間: 2021-2-19 09:56

Nikon?

當年我拎支有斷排線通病嘅18200一代去整
2500蚊
話換鏡筒咁上下

印象係個vr著時畫面震,af又有問題咁


我無整
自己拆鏡換過條線好似幾十蚊零件
攪掂,再封條膠紙就唔會比鏡筒整爛

嗰時二手價搵支都係二千尾咁上下

又係嗰時google先知有冇嘅通病
的確個鏡筒係易鈎爛個排線
二代改善左




via HKEPC Reader for Android
作者: 亞星    時間: 2021-2-21 20:31

師兄搵到有條 youtube 片參考下。

[youtube]s7zJlEsZsEo[/youtube]
作者: golf123    時間: 2021-2-25 21:07

DIY
作者: sonycliepda    時間: 2021-3-1 00:07

本帖最後由 sonycliepda 於 2021-3-1 00:08 編輯

今日突然想起再拎支小黑六出黎試下, 奇怪的事情發生了, 突然間支鏡好返正常對到焦了, 可能我真係太耐無耐無拎支鏡出黎轉下佢, 所以就出現click下click現象啦 !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2